Als ik alles zo lees dan kunnen ze bij PSV op dit moment niets makkelijk biedenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus dat kunnen ze bij PSV makkelijk bieden.
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef knep het volgende:
[..]
Als ik alles zo lees dan kunnen ze bij PSV op dit moment niets makkelijk bieden.
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.
Nee foutje, 0,5 Miljoenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef PyTh het volgende:
Lamey verdiende toch niet serieus waar 1.4 bij PSV of wel?![]()
Een miljoen zijn ze zo aan hem kwijt hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?
later werd er gezegd dat hij een gewoon contract heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?
OMG!quote:
quote:AC Milan jaagt op Alex
PSV lijkt komende zomer opnieuw rekening te houden met het vertrek van Alex. De sterke optredens van de Braziliaan in de Champions League zijn ook de Europese topclubs niet ontgaan.
Volgens het Italiaanse La Gazzetta Dello Sport staat Alex hoog op het verlanglijstje van AC Milan. Coach Carlo Ancelotti ziet in hem een ideale opvolger voor Paolo Maldini, die in de nadagen van zijn carrière verblijft.
Alex is eigendom van Chelsea, dat de verdediger de afgelopen drie seizoenen stalde bij PSV. In de winterstop was er even sprake van dat Chelsea De Tank zou willen terughalen. Coach José Mourinho is echter nog altijd niet bijzonder gecharmeerd van Alex.
Derhalve blijft PSV hoop houden ook volgend seizoen te kunnen beschikken over de ijzersterke mandekker. Indien clubs als AC Milan echter serieuze belangstelling gaan tonen, lijkt Alex voor de Eindhovenaren niet te behouden. Naar verluidt kost de Braziliaan zo'n elf miljoen euro.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee foutje, 0,5 Miljoen![]()
Michael Reiziger 1.750.000![]()
11 miljoen euroquote:
Dezelfde sportweek top100 inkomsten waar ook die van Hofland bij stond. Google maar eens op "sportweek inkomsten top100" ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Waar haal je die getallen vandaan?
Leuk voor hemquote:Diego Tardelli vader van een dochter: Pietra
17 april 2007 14:30
Diego Tardelli (21) is maandagavond vader geworden van een dochter. Afgelopen nacht is dochter Pietra geboren, het eerste kindje van de aanvaller en zijn vrouw. De nieuwe telg kwam ter wereld in het ziekenhuis in de Braziliaanse stad São Paulo. Moeder en kind maken het goed, aldus Tardelli vanuit Brazilië.
3.400 gram
Tardelli zat afgelopen zaterdag tegen FC Twente nog met een blessure op de tribune en vloog een dag later snel terug naar zijn geboorteland. Daar werd Pietra, 3.400 gram, maandagavond om 23.00 uur geboren. Het is nog niet bekend wanneer de aanvaller zich weer in Eindhoven bij PSV meldt.
Diego, namens PSV en alle supporters: 'Parabens!'
Je snapt wel wat ik bedoel, PSV moet op de kleintjes letten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.
Of ik ga in het uitvak , of maar een andere keer weer richting Eindhoven.quote:
Incl. R. Koemanquote:Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef rubbereend het volgende:
nouja het zou ook zomaar kunnen zijn dat er dan een aantal PSVers voor het laatst een wedstrijd in het Philipsstadion spelen........... dat telt ook mee.
D'r is een commissie die bepaald of je een uitzonderlijke speler bent of niet (of hoe zij dat zeggen: 'een toevoeging voor het Engelsea voetbal'). Maar ik ben nergens een maximale leeftijd tegengekomen, dus vooralsnog houd ik er rekening mee, dat Alex alsnog voor die commissie kan verschijnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Kalou was jonger en kun dus via een uitzonderingsregel alsnog een werkvergunning krijgen (de uitzondering dat je een uitzonderlijk talent bent)
Ik denk als Chelsea zegt blijf maar 1 jaar dan blijft hij wel 1 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef LuukBes het volgende:
Alex zit er totnutoe elke keer bij qua Braziliaanse selectie's, dus het halen van die minimale interland-quota voor Engeland duurt niet zo heel lang meer.
1 jaartje PSV, en dan naar Chelsea dus. Tenzij ie zelf perse ergens anders heen wil, maar Chelsea lijkt me geen verkeerde club voor em.
Eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is onze geschiedenis in utrecht ?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ziet er vrij aardig uit.
Die cijfers hebben we ook niet nodig, PSV gaat gewoon winnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
als het tussen PSV en feyenoord mocht gaan wordt het zonder twijfel PSV.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hofland noemen ze bij Feyenoord
bronquote:Ook Bakircioglu in belangstelling PSV
18 april 2007
Naast Sharbel Touma staat ook de andere vleugelaanvaller van FC Twente, Kennedy Bakircioglu, in de belangstelling van PSV. Dat meldt De Telegraaf. De 26-jarige Zweedse aanvaller heeft nog een contract tot medio 2008 in Enschede, maar mag voor een gelimiteerde transfersom vertrekken.
Bakircioglu is dit seizoen één van de grote smaakmakers bij Twente. Hij scoorde al veertien keer en was daarnaast goed voor een grote hoeveelheid assists. Naar verluidt hengelen, naast PSV, ook diverse buitenlandse clubs naar de diensten van de Zweed, die medio 2005 van Iraklis Saloniki naar FC Twente kwam.
PSV is al geruime tijd op zoek naar aanvallende versterkingen. Bakircioglu kan bovendien niet alleen in de aanval, maar ook op het middenveld uit de voeten.
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
bron
Dat vind ik een betere naam dan Touma
Scoort makkelijk en laat anderen scoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |