We kruipen eruit, mag dat wel?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
Ga nu niet opeens uit het dipje klimmen he.
Volgens Van Gaal is PSV thuis onverslaanbaar en zal Utrecht het gaan doenquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
En dat op het juiste momentquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
Van Gaal praat wel meer rare dingen de laatste tijd, Utrecht zal het niet doen denk ik. Nee, bedankt voor het spannend maken, maar het zal net goed genoeg zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens Van Gaal is PSV thuis onverslaanbaar en zal Utrecht het gaan doen
Ik vind t jammer van de onderbouwing cultheld.quote:
Engelaar vond ik zaterdag 1 van de slechtste spelersquote:Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Interessant dat ie ook met de naam Engelaar kwamSpeelt nu bij Twente echt goed vind ik. Heeft volgens mij ook goede leiderschapskwaliteiten (misschien eens aan Ismail vragen
)
Hier stiekem ookquote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Nog even afwachten voor de laatste twee wedstrijden, maar heb er wel weer een beetje vertrouwen in
Gelukkig wel. Ook zijn opmerking over z'n broer was veelzeggend. Ik mag het wel als een gast gewoon zegt waar het op staat. Goed optreden, al was die opmerking over "Truus" wellicht ietwat overbodigquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Lemming22 het volgende:
Toch een beetje een raar optreden bij studio voetbal. Ja zag van alles achter zijn ogen doorschemeren. Cocu stopt, Kluivert is enorm tegen gevallen. Schaars staat op nummer 1 om Cocu op te volgen....
Hij speelde wel erg open kaart.
Suarez is veel minder slim dan Farfán, gebruikt z'n lichaam minder goed dan Farfán (die kan dat als geen ander) en valt slechts op omdat hij bij Groningen speelt. Dat Alves en Suarez als openbaringen worden gezien in deze competitie zegt meer over onze competitie dan over Alves en Suarez.quote:Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik vind t jammer van de onderbouwing cultheld.
Natuurlijk is Suarez nog niet zover als Farfan op het moment, maar hij heeft zeker de potentie wat mij betreft.
Koeman was gisteren idd best open over zaken bij Studio Voetbal, kwam ook rustig en sympathiek over (had ie geluk dat ie niet vorige week was uitgenodigd)
Interessant dat ie ook met de naam Engelaar kwamSpeelt nu bij Twente echt goed vind ik. Heeft volgens mij ook goede leiderschapskwaliteiten (misschien eens aan Ismail vragen
)
Dat begrijp ik nooit zo goed. Ze spelen toch gewoon tegen dezelfde verdedigers als bijvoorbeeld Farfan en Huntelaar? Plus dat er ook nog een minder goed team om hun heen staat.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef cultheld het volgende:
Suarez is veel minder slim dan Farfán, gebruikt z'n lichaam minder goed dan Farfán (die kan dat als geen ander) en valt slechts op omdat hij bij Groningen speelt. Dat Alves en Suarez als openbaringen worden gezien in deze competitie zegt meer over onze competitie dan over Alves en Suarez.
Farfán en Huntelaar hebben iets extra's. Natuurlijk staan ze tegenover dezelfde verdedigers, maar het gaat mij er om wat Farfán en Huntelaar tegen de gemiddelde Premiership-verdediger klaar zouden kunnen maken en wat Alves waarschijnlijk zou uitrichten. Dat kun je zien aan hoe ze zich in onze competitie in het veld manifesteren. Farfán is m.i. de allerbeste aanvaller van de Eredivisie met Huntelaar en Koné direct achter hem. Dit blijkt ook wel uit de interesse van buitenlandse clubs in dit trio: Die zijn echt niet zo achterlijk als de Talpa en Studio Voetbal kenners.quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit zo goed. Ze spelen toch gewoon tegen dezelfde verdedigers als bijvoorbeeld Farfan en Huntelaar? Plus dat er ook nog een minder goed team om hun heen staat.
Vooralsnog zijn Bayern Munchen, Chelsea en Valencia geinteresseerd in Alves, naast een rijtje mindere clubs. Hoe verhoudt zich dat tot de door jouw genoemde interesse in Farfan en Huntelaar?quote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef cultheld het volgende:
Dit blijkt ook wel uit de interesse van buitenlandse clubs in dit trio: Die zijn echt niet zo achterlijk als de Talpa en Studio Voetbal kenners.
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn Bayern Munchen, Chelsea en Valencia geinteresseerd in Alves, naast een rijtje mindere clubs. Hoe verhoudt zich dat tot de door jouw genoemde interesse in Farfan en Huntelaar?
Zit zeker wat in wat hij hier zegt. Maar hij was voor Chelsea aan het kijken, Alves mag toch nooit in Engeland spelen..quote:De Visser keek namens Chelsea naar Alves
16/4/2007 9 :29
Piet de Visser zat zondag namens Chelsea op de tribune om Afonso Alves te bekijken. De Braziliaan van SC Heerenveen scoorde drie keer tegen Willem II, maar de scout lijkt niet onder de indruk.
De Visser betwijfelt of Alves ook in een grotere competitie zo makkelijk scoort als in de Eredivisie, waar hij al 29 doelpunten heeft gemaakt. 'In Nederland wordt slecht verdedigd. Dat zie je vandaag ook', vertelde De Visser zondag tegen het Algemeen Dagblad. 'Misschien is het eenmalig dat hij er in één seizoen dertig maakt.'
Voorzitter Koos Formsma herhaalde nog maar eens dat Heerenveen niet van plan is Alves komende zomer te laten gaan. 'We willen dat hij nog één seizoen bij ons speelt', vertelde de preses in De Wedstrijden. Maar, in het AD nuanceerde hij: 'Als er een exorbitant bedrag wordt geboden, kun je geen nee zeggen.'
Dacht het niet Knaapquote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe eens punten laten liggen in utrecht.
Hij gaf ook al aan dat AZ Schaars niet zou laten gaan en liet toen de naam Engelaar vallen (zoals later in dit topic ook gemeld). De rest verbaasde mij ook. Vooral de overtuiging waarmee hij zei dat hij verwachtte dat Cocu zal gaan stoppen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Lemming22 het volgende:
Toch een beetje een raar optreden bij studio voetbal. Ja zag van alles achter zijn ogen doorschemeren. Cocu stopt, Kluivert is enorm tegen gevallen. Schaars staat op nummer 1 om Cocu op te volgen....
Hij speelde wel erg open kaart.
Hugo Borst gisteravond in SVquote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.
Hij maakt op mij nog niet veel indruk. Hebben we eigenlijk een terugkoop optie (tegen gereduceerd tarief)?quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef AminBen het volgende:
Als ik zo naar Tim Janssen kijk, toch jammer dat men die heeft laten gaan. Eindhovenaar, sterke spits en die heeft PSV nu niet echt. Over een jaar of 4 zie ik hem topscorer van de eredivisie worden. terughalen![]()
Mijn Huntelaar-bron mag ik niet posten en de Farfán-bron is Piet de Visser, die meerdere keren toegaf dat Chelsea hem volgde.quote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hugo Borst gisteravond in SV
En wat zijn jouw bronnen dan met Farfan en Huntelaar?
Ah, de broer van KJH dus.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn Huntelaar-bron mag ik niet posten en de Farfán-bron is Piet de Visser, die meerdere keren toegaf dat Chelsea hem volgde.
Farfan is (nog) totaal niet geschikt voor Chelsea. Hij heeft Europees en nationaal veel en veel te mager gepresteerd dit jaar, i.p.v. het niveau eindelijk eens door te trekken.quote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.
o.a.quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zat Koeman allemaal te roepen bij Studio Voetbal eigenlijk?
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
o.a.
Dat hij denkt dat Cocu waarschijnlijk stopt
Ze een opvolger voor Cocu gaan halen of hij nu stopt of niet (Bronkhorst, Zenden of Engelaar (wtf?) )
Dat PSV serieuze interesse heeft in Lazovic
Dat Kluivert (voor 90%) zeker opzoek mag naar een andere club
Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
spelersfonds is afgeblazen en de herfinanciering is uitgesteld.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat ze wederom geen grote bedragen hebben voor nieuwe spelers in de zomer (waar blijven de multi-miljoenen van de spelersfondsen en 't stadionherfinancieren nou, fabeltjeskrant van Westerhof..?)
quote:Wedstrijd PSV - Vitesse volledig uitverkocht
De laatste kaarten voor het duel tussen PSV en Vitesse zijn inmiddels verkocht. Het is de laatste competitiewedstrijd van het seizoen voor de Eindhovenaren en de belangstelling voor deze wedstrijd was ook weer groter dan het aantal beschikbare plaatsen in het Philips Stadion.
Ontknoping in de Eredivisie
De Eredivisie nadert zijn ontknoping, in de laatste twee speelronden moeten de beslissingen vallen, PSV heeft nog altijd twee punten voorsprong op AZ en Ajax. Komend weekend moet het team van Ronald Koeman op bezoek bij FC Utrecht. De laatste thuiswedstrijd wordt dus in elk geval in een stijf uitverkocht huis gespeeld.
© PSV NV
Westerhof is weg en Schuitema acht dat spelersfonds niet nodig..quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.
Dat Alves niet haalbaar is (maar dus wel interesse).
Dat ie Addo eerder had moeten brengen en te lang da Costa heeft laten staan in een vormcrisis.
Dat ie liever een bescheiden Marcellis ziet op de training dan een stel verwende zichzelf overschattende blagen zoals ze bij 020 uit de jeugd aangeleverd worden.
Dat zijn broer halverwege zelf-opstappen is.
Dat ze wederom geen grote bedragen hebben voor nieuwe spelers in de zomer (waar blijven de multi-miljoenen van de spelersfondsen en 't stadionherfinancieren nou, fabeltjeskrant van Westerhof..?)
nouja het zou ook zomaar kunnen zijn dat er dan een aantal PSVers voor het laatst een wedstrijd in het Philipsstadion spelen........... dat telt ook mee.quote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Wel goed nieuws voor jullie , maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht , maar al zo vroeg uitverkocht , het vertrouwen is groot zal ik maar zeggen![]()
Ik las het net. Balen voor jequote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Wel goed nieuws voor jullie , maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht , maar al zo vroeg uitverkocht , het vertrouwen is groot zal ik maar zeggen![]()
Mooi kut, dat wordt zonder mij deze keer.quote:16/4/2007 - OB: Eventuele huldiging PSV op 29 april
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV viert een eventueel landskampioenschap op zondag 29 april. Dat hebben PSV en de gemeente Eindhoven maandagmiddag afgesproken. Als de ploeg het kampioenschap behaalt, wordt de ploeg dan na de wedstrijd tegen Vitesse gehuldigd. Ook als PSV komende zondag al de titel pakt, is de huldiging pas de 29e. PSV heeft in de eredivisie met nog twee wedstrijden te gaan een voorsprong van twee punten op Ajax en AZ. Als ze kampioen worden, rijden spelers en technische staf op een platte kar door het centrum van Eindhoven en worden ze gehuldigd op het bordes van het stadhuis.
Super tof man! Met koniginnedag/nacht enzoquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mooi kut, dat wordt zonder mij deze keer.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super tof man! Met koniginnedag/nacht enzo![]()
nu nog kampioen te worden...
Geweldig, want PSV wordt kampioenquote:Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef knep het volgende:
Mijn verjaardag wordt dus of helemaal geweldigof zwaar klote
.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
o.a.
Dat hij denkt dat Cocu waarschijnlijk stopt
Ze een opvolger voor Cocu gaan halen of hij nu stopt of niet (Bronkhorst, Zenden of Engelaar (wtf?) )
Dat PSV serieuze interesse heeft in Lazovic
Dat Kluivert (voor 90%) zeker opzoek mag naar een andere club
Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
Een paar open deuren, afgeven op anderen en zaken over z'n broer naar buiten brengen dus...quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.
Dat Alves niet haalbaar is (maar dus wel interesse).
Dat ie Addo eerder had moeten brengen en te lang da Costa heeft laten staan in een vormcrisis.
Dat ie liever een bescheiden Marcellis ziet op de training dan een stel verwende zichzelf overschattende blagen zoals ze bij 020 uit de jeugd aangeleverd worden.
Dat zijn broer halverwege zelf-opstappen is.
Best wel inderdaad. Duurde wel veel te kort.quote:
quote:PSV hengelt naar goedkope Touma
16/4/2007 22:39
EXCLUSIEF - PSV is druk bezig de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. De Eindhovenaren zitten niet al te ruim bij kas en azen daarom vooral op transfervrije spelers. Mede om die reden is Sharbel Touma een reële kandidaat.
De Zweedse aanvaller kent een goed seizoen bij FC Twente, waar hij dit seizoen al negen keer scoorde en goed was voor zes assists. Touma is bezig aan zijn derde seizoen in Enschede en tekende tot de zomer van 2007, waardoor hij op 1 juli gratis naar een andere club kan overstappen.
daar gaan we:quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Gratis dus leuk voor de breedte niet al te duur
Engelaar als opvolger voor Cocu vind ik wel een opvallende naam.
De jongen doet het goed, maar zou dan nog veel moeten verbeteren/
PSV zou Van der Meyde moeten halem mits goedkoop.
Bij Ajax destijds in Nederland 1 van de betere rechtsbuiten.
Maar ik hoop dat PSV werk maakt van Dennis Rommedahl
Toen ik het bericht las dacht ik al dat het wel van Derksen moest zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:25 schreef Neoktheone het volgende:
Touma is een gerucht die in de wereld is geholpen door die Snor van VI. Zou niet de eerste keer zijn dat hij ernaast zit.
ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap dat dus niet he... Als je spelers van het Kaliber Touma gaat halen kan je net zo goed je eigen jeugd eens een kans geven lijkt me.
100% eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Opstelling Zondag:
Gomes
Kromkamp-Alex-Addo-Salcido
Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Opstelling Zondag:
Gomes
Kromkamp-Alex-Addo-Salcido
Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone
feyenoord wil wel meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
volgens RTV rijnmond zou Feenoord Hofland willen halen............... buiten de betrouwbaarheid van dat gerucht lijkt het me een mooi tijdstip voor PSV om hem terug te halen.
2 keer scoren binnen 2 minuten vond ik wel aardig, 3 punten pakken voor het eerst in 5 (of 4?) wedstrijden is ook wel iets wat ik als positief wil bestempelen, eindelijk eens een belangrijke competitiewedstrijd in eigen huis winnen (voor het eerst sinds de winterstop).quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef PyTh het volgende:
Heb je Zaterdag trouwens nog wat positiefs aan PSV kunnen ontdekken Grrrrrrrr?
En wat verwacht je van aankomende Zondag in en tegen Utrecht?
quote:Hofland kan én wil weg via FIFA-regel
Door: Remco Janssen
Gepubliceerd: maandag 16 april 2007 15:43:06
Update: 17 april 2007 07:51
Wolfsburg-aanvoerder Kevin Hofland wil graag verkassen naar een Duitse of Engelse topclub, ook al heeft hij nog een jaar contract te gaan. Toch kan hij weg, met dank aan een onbekende FIFA-regel.
Behandelden clubs hun voetballers voorheen als lijfeigene, door een sinds 1 september 2001 bestaande regel van de FIFA kunnen spelers tot 28 jaar hun contract na drie seizoenen afkopen. De regel kwam recentelijk in het nieuws doordat middenvelder Frank Lampard dreigde er gebruik van te maken toen Chelsea weigerde zijn salaris te verhogen.
Eén van de eerste Nederlandse spelers die hiervan kan én wil profiteren is Kevin Hofland (27). De oud-PSV’er is bezig aan zijn derde seizoen bij Wolfsburg. Het resterende dienstjaar kan hij (laten) afkopen voor de restwaarde van zijn contract. Een Duits tijdschrift berekende dat dit zo’n 1,4 miljoen euro kost: een schijntje.
Zelf wacht Hofland met het verlengen van zijn dienstverband bij VfL Wolfsburg. ‘Van beide kanten hebben wij duidelijk gemaakt te willen wachten tot het rustig is en de club zich veilig heeft gespeeld.’ De verdediger zinspeelt op een vertrek, een Engelse of Duitse topclub die Europees voetbal speelt, heeft zijn voorkeur. ‘Ik houd mijn ogen en oren open. Maar ik heb nog niets gehoord van interesse bij mijn zaakwaarnemer.’
Hofland mag na afloop van dit seizoen zonder angst voor een financiële sanctie onderhandelen met een nieuwe club zonder medeweten van zijn werkgever Wolfsburg, aangezien de ‘beschermde periode’ van zijn contract er dan op zit .
PSV, AZ en Feyenoord zouden de zevenvoudig international in de gaten houden. Technisch manager peter Bosz van Feyenoord ontkent de interesse. De technisch verantwoordelijken van AZ en PSV waren niet bereikbaar voor commentaar.
Een terugkeer naar PSV sluit Hofland niet uit. ‘Ik heb er vier jaar gespeeld en een supermooie tijd gehad. Ik vind het nog altijd jammer dat ik ben weggegaan, maar het was toen niet anders. In mijn tijd daar is het m’n cluppie geworden, net als Fortuna Sittard
hij verdient bij Wolfsburg minder dan hij in Eindhoven kan verdienenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hofland zou een bruikbare speler zijn, ik denk echter dat hij nog even een paar jaar langer wil cashen.
Zou hij daar meer verdienen als de gemiddelde speler bij PSV?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hofland zou een bruikbare speler zijn, ik denk echter dat hij nog even een paar jaar langer wil cashen.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij verdient bij Wolfsburg minder dan hij in Eindhoven kan verdienen
aldus de sportweek inkomens top100quote:49 (51) Kevin Hofland (voetbal) 910.000
Zevenvoudig international is aan z’n derde seizoen bij VfL Wolfsburg bezig. Onbetwiste aanvoerder van de Duitse middenmoter. Hoofdsponsor Volkwagen betaalt niet lullig. Vraag maar aan Hoogendorp en Van der Leegte.
Redelijk hoog ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef du_ke het volgende:
Als de restwaarde van z'n contract 1,4 miljoen is voor 1 jaar. Dan lijkt me dat gelijk staan aan z'n salaris daar, of zit ik dan fout? En 1,4 miljoen per jaar is voor PSV begrippen redelijk hoog toch?
er zijn zat spelers die hoger zitten, oa Reiziger. Die 1,4 miljoen zal wel inclusief bonussen zijn. Dus dat kunnen ze bij PSV makkelijk bieden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Redelijk hoog ja.
Volgens mij is gemiddeld bij PSV zo'n 800.000 ofzo en Cocu zit wel rond de 2 miljoen per jaar.
edit: 2.2 miljoen voor Cocu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |