abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2005 @ 05:41:05 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28214906

Vorig deeltje: Het Officiële PSV-Topic #98 - Steun hier Afellay!

Laatste nieuws:
quote:
Stroef overleg PSV en Club over Simons

De kans dat de transfer van Timmy Simons naar PSV afketst, wordt steeds groter. De besprekingen tussen de Eindhovense club en Club Brugge verlopen zeer moeizaam.

Er is nog een groot verschil tussen vraag en aanbod. Een bron binnen Club Brugge meldt dat PSV een eerste bod heeft neergelegd van ¤2,6 miljoen voor de middenvelder.

De Belgische kampioen weigert vooralsnog onder de vraagprijs van ¤5 miljoen te duiken.

,,Wij hebben een schatting gemaakt van wat een nieuwe speler ons waard is'', aldus PSV-voorzitter Rob Westerhof. ,,Daar zullen we niet ver boven gaan zitten. Voorlopig zijn we nog ver van een akkoord.'' Met Simons zelf is PSV al rond.

De Zuid-Koreaan Ji-sung Park doorstond gisteren de medische test van Manchester United. Als de werkvergunning rond komt, is zijn transfer van PSV naar Engeland afgerond. De Eindhovense club krijgt ¤6 miljoen voor Park, die volgend maand met ManUnited oefenduels speelt in Hongkong, China en Japan.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28214915
PSV moet niet te veel om het geld denken, maar om de kwaliteit. Ze moeten zich niet mengen in de hype van de "grote" clubs.... (hahahaha er is niet eens een grotere club in Nederland danPSV)
Van Bommel komt er wel achter wat hij heeft besloten...
En zal ook zien dat het middenveld ook zonder hem kan.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 09:54:45 #3
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28215858
En hier weer verder gezellig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:10:10 #4
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28215971
Op naar de 100.

De DVD schijnt 't trouwens erg goed te doen.
quote:
25/6/2005 - PSV wil dit weekend duidelijkheid over transfer Simons

In De Telegraaf laat PSV voorzitter Westerhof weten dit weekend duidelijkheid te willen over een eventuele transfer van Timmy Simons naar PSV. "Ik blijf hoop houden dat we eruit komen. In het weekeinde is er opnieuw contact over de zaak en dan moet het afgerond worden. Anders gaat het ons te lang duren." In Het Nieuwsblad was de zaakwaarnemer van Simons nog wel hoopvol gestemd. Manager Degryse van Club Brugge lijkt er echter niet meer in te geloven. "Vraag en aanbod liggen te ver uit elkaar. Dit mag niet te lang meer aanslepen." Volgens de krant bood PSV 2,6 miljoen vorige week en was de vraagprijs 5 miljoen euro. Die marge zou inmiddels slechts een klein beetje kleiner geworden zijn.
EN
quote:
6/2005 - Vennegoor weer genoemd bij de Spurs

Volgens het Engelse tabloid The Mirror komt Jan Vennegoor of Hesselink weer in beeld bij Tottenham Hotspur, nu de club een afkoopsom van maar liefst 10 miljoen pond lijkt te gaa krijgen voor de overname van Frank Arnesen en de illegale manier waarop de contacten zijn gelegd. Omdat Martin Jol onder andere Mido wil laten gaan zou Jan Vennegoor of Hesselink een van de twee gegadigden voor de spitspositie zijn.
Gr.
pi_28216073
Vennegoor bij de Spurs Mido nou al weer te lastig dan
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:49:17 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28216524
Mido wordt echt overal uitgekotst .

Het verschil tussen vraagprijs en wat PSV wil betalen voor Simons (ik vind ¤2.6 miljoen een redelijk bedrag voor hem) is nog behoorlijk groot. Ik denk niet dat ze er op deze manier uit kunnen komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:05:11 #7
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28216817
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:49 schreef PirE het volgende:
Mido wordt echt overal uitgekotst .

Het verschil tussen vraagprijs en wat PSV wil betalen voor Simons (ik vind ¤2.6 miljoen een redelijk bedrag voor hem) is nog behoorlijk groot. Ik denk niet dat ze er op deze manier uit kunnen komen.
dat denk ik ook.... Brugge wil het dubbele en ik denk dat PSV gewoon het geld er niet voor overheeft.... dus Simons komt niet naar PSV... Cult ook weer blij
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28217310
Misschien dat PSV meer wil betalen voor Simons als Vennegoor verkocht wordt, maar eigenlijk hoop ik dat Jan hier blijft voetballen volgend seizoen. Maar ik vrees het ergste
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:31:07 #9
15600 BB-King
Long live the King!
pi_28217404
PSV gaat ook naar de richting van meer buitenlanders en minder Nederlanders zo te zien.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_28217712
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:31 schreef BB-King het volgende:
PSV gaat ook naar de richting van meer buitenlanders en minder Nederlanders zo te zien.
PSV heeft altijd wel een groot aantal buitenlanders gehad, maar inderdaad het lijken er steeds meer te worden.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:26:52 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28218714
Vennegoor ruilen tegen Mido, zou ik gelijk doen als ik Guus was
pi_28219366
dacht dat zapper dit had geopend met de TT

maareh, Wooz wou de dvd illegaal aanbieden?

Voor PSV moet je wel betalen, elke dvd dat wordt gekocht brengt ons dichter bij een mogelijke transfer van Robinho van eigen zak
pi_28219499
quote:
Dat is wel erg jammer, maar logisch. Het kopen van Smit, Lamey, Schaaf en Sibon was ook geen succes. (Hoogstrate ook niet, maar die tel ik niet mee)
That's all folks!
pi_28219593
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:26 schreef twi het volgende:
Vennegoor ruilen tegen Mido, zou ik gelijk doen als ik Guus was
en dan kan hij na 1 seizoen weer een andere club zoeken
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:05:04 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28219651
quote:
Nederlandse toppers zijn onbetaalbaar geworden. Kijk naar wat AZ vraag voor Jan Kromkamp (rond de ¤10 miljoen). Valencia en Porto bieden al rond de ¤7,5 miljoen voor hem. Nederlandse spelers moeten of uit de jeugdopleiding komen, of ze moeten heel vroeg gehaald worden als ze nog betaalbaar zijn (Robben bv.), maar dan loop je het risico dat ze door het ijs zakken (bv. Hoogstrate, jammer dat hij mentaal niet sterk is).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28219919
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef ASSpirine het volgende:

Voor PSV moet je wel betalen, elke dvd dat wordt gekocht brengt ons dichter bij een mogelijke transfer van Robinho van eigen zak
Die CD heeft ook iedereen hier zowat gedownload, dus ik dacht laat ik ook eens aardig zijn

en Robinho komt toch niet

én waarom krijgen wij op Oost wél nog een hek voor onze neus
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:24:19 #17
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28220156
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef ASSpirine het volgende:
dacht dat zapper dit had geopend met de TT
tering ASS, dat je die dingen allemaal onthoudt
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:25:28 #18
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28220191
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Het kopen van Smit, Lamey, Schaaf en Sibon was ook geen succes.
Sibon is elk eurocentje waard geweest.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28220253
Simons is echt gewoon 5 miljoen waard.
Als ze eens 4 op tafel leggen kijken als Brugge dan toehapt.
pi_28220309
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

én waarom krijgen wij op Oost wél nog een hek voor onze neus

Bron?

Ik dacht dat alle hekken wegworden gehaald. Ook op Oost. Op dit momen zijn de hekken op West weggehaald, daarna volgt de rest, dacht ik.
pi_28220326
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:25 schreef Zapper het volgende:

[..]

Sibon is elk eurocentje waard geweest.
Hij heeft wel een paar punten gepakt inderdaad, maar hij moet nog wel wat presteren wil hij z'n hele transferbedrag waard zijn.
That's all folks!
pi_28220343
Sibon heeft nog een jaar.
Dus kijken wat hij zal brengen.
pi_28221345
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Sibon heeft nog een jaar.
Dus kijken wat hij zal brengen.
Ik hoop 3 ton.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28221760
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is wel erg jammer, maar logisch. Het kopen van Smit, Lamey, Schaaf en Sibon was ook geen succes. (Hoogstrate ook niet, maar die tel ik niet mee)
Jordi schijnt het best aardig te doen in de reïntegratie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28222962
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bron?

Ik dacht dat alle hekken wegworden gehaald. Ook op Oost. Op dit momen zijn de hekken op West weggehaald, daarna volgt de rest, dacht ik.
Vandaag in Eindhovens Dagblad. Op Oost komt een minihekje, omdat daar de grootste annie's staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')