Het schijnt inderdaad een drukke stad te zijn ja...quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:22 schreef VoreG het volgende:
Belgrado wordt heeeeeel lastig
Verlaging gaat niet lukken, aangezien je gewoon je aan een minimumsalaris hebt te houden. Verhoging omdat het toch wel een talent bleek te zijn. Geen Marquinho, Marcelo of weet ik veel welke gare Brazilianen er allemaal in Eindhoven rond hebben gelopen.Oke, hij heeft zich niet netjes gedragen tijdens dat trainingskamp in Turkije (waar 'ie niet was ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:22 schreef Zapper het volgende:
En waarom is het logisch dat Leandro een salarisverhoging heeft gekregen dan, twi?
Ik zat meer aan een verlaging te denken.
ksst jongen weg naar je eigen ajax topicquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:31 schreef twi het volgende:
Uiteraard. Maar de komende paar seizoenen niet
Beetje vreemde logica, aangezien Leandro nog geen fatsoenlijke bal voor PSV heeft getraptquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:26 schreef twi het volgende:
[..]
Verlaging gaat niet lukken, aangezien je gewoon je aan een minimumsalaris hebt te houden. Verhoging omdat het toch wel een talent bleek te zijn. Geen Marquinho, Marcelo of weet ik veel welke gare Brazilianen er allemaal in Eindhoven rond hebben gelopen.Oke, hij heeft zich niet netjes gedragen tijdens dat trainingskamp in Turkije (waar 'ie niet was ofzo), maar een talent moet je toch wel aan je binden, en 250.000 euro salaris is een schijntje voor Franse, Spaanse en Italiaanse clubs. Dan moet je zo'n gastje wel gemotiveerd houden om voor je club te spelen, als het eenmaal een talent is gebleken.
Vandaar de logica waar ik op kwam
quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef du_ke het volgende:
ksst jongen weg naar je eigen ajax topic. Ga daar maar denken dat je kampioern kan worden terwijl je door Utrecht wordt overlopen.
Of door Amenia Bielefeldquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
ksst jongen weg naar je eigen ajax topic. Ga daar maar denken dat je kampioern kan worden terwijl je door Utrecht wordt overlopen.
Die hebben wij al, die vette papzak.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef twi het volgende:
Raar, ik hoor PSV'ers altijd vol lof over "de nieuwe Ronaldo".
Ja een aantal jaren geleden ja. Toen hij een paar leuke dingen liet zien. Maar sindsdien is het gewoon niks meer. Het krediet is wat bij betreft zo goed als op.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef twi het volgende:
Dat kleine kereltje heeft 1 wedstrijd gespeeld, 1 mooie beweging gemaakt, en tja, dan krijg je natuurlijk dat mensen zo denkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef twi het volgende:
Enneh, du_ke, door Utrecht overlopen? Utrecht speelde nog beroerder, kreeg hulp van onze keeper en Maxwell om een onverdiende overwinning te pakken. Maargoed, als lamp zal je dat wel anders zien.
Dat was slechts een oefenpotje om niks. En jong ajax is afgelopen weekend ook al uit de beker geknikkerd. Genoeg stof om je in je eigen topic druk over te maken. Er lopen in dit topic bijna meer ajacieden dan PSV'ers rondquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of door Amenia Bielefeld
Hahaha, humor!quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:28 schreef du_ke het volgende:PSV wordt kampioen
.
Koeman?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:41 schreef VoreG het volgende:
Die hebben wij al, die vette papzak.
stekelenburg was toch zo goed, hij laat zijn steke(le)n wel vallenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef twi het volgende:
Enneh, du_ke, door Utrecht overlopen? Utrecht speelde nog beroerder, kreeg hulp van onze keeper en Maxwell om een onverdiende overwinning te pakken. Maargoed, als lamp zal je dat wel anders zien.
Shit we hebben meerdere papzakkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Koeman?
Iets met de rechten dacht ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef febster het volgende:
Vraagje, waarom werd er gisteravond tijdens studio sport helemaal niks over Ajax - Utrecht getoond? Oke ik heb alleen "de hoogtepunten" gezien (snachts dus) en daarin waren alleen een lange samenvatting van de (oefenwedstrijd?) Feyenoord - Fullham en wat OS geneuzel te zien... das toch vaag..?
Waarschijnlijk omdat de rechten bij SBS6 lagen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef febster het volgende:
Vraagje, waarom werd er gisteravond tijdens studio sport helemaal niks over Ajax - Utrecht getoond? Oke ik heb alleen "de hoogtepunten" gezien (snachts dus) en daarin waren alleen een lange samenvatting van de (oefenwedstrijd?) Feyenoord - Fullham en wat OS geneuzel te zien... das toch vaag..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |