dat kun je beter hier posten PSV-Manchester United.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef Rest het volgende:
hart van nederland
Inderdaad, volgens mij is de 2de helft allang bezig. Gelukkig spelen ze Donderdag de 1ste wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef Rest het volgende:
hart van nederland
oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kun je beter hier posten PSV-Manchester United.
Absoluut waar. En dan te bedenken dat we alleen al voor de rechtsbackpositie Ooijer, Bogelund, Lamey, Colin en eventueel Lucius hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:supercup
één ding meot me nog ff van t hart bij t zien van de wedstrijd, waarom is er deze zomer geen reserve linksback gehaald, de opties achter le zijn of bogelund, cocu of bouma.
cocu en bouma zijn te waardevol op andere plaatsen om ze daar neer te zetten, bovendien is bouma geen linksback zoals hij al bewezen heeft en bogelund is eigenlijk voor rechts.
48quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:48 schreef twi het volgende:
He, hoeveel doelpunten tegen hebben jullie nu al?
Oeh dat is niet z'on goed getalquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
48
Pak em beet hoor, ik kan er 40 naast zitten...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oeh dat is niet z'on goed getal
zo nu weet je waar je je lijstje mag postenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:44 schreef Zapper het volgende:
TVP PSV
Ze waren ook zeker niet de mindere vond ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:54 schreef Sloggi het volgende:
De situatie van PSV valt blijkbaar nog mee.
1-0 tegen ManU valt nog mee
Ik zit ook niet te juichen op mijn stoel, maar het viel me niet tegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Echt overtuigend was het allemaal niet.
Die Arabier viel me mee.
Owja das waar ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:03 schreef rubbereend het volgende:
zo nu weet je waar je je lijstje mag posten
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Met zo'n ploeg ben je al snel blij als het redelijk is natuurlijk...
Nee spitsen die nooit omvallen en snelle rechts- en linksbuitens die miljoenen kosten en geen fuck waard zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Wat voor lijstje maken jullie? Mislukte aankopen?
Ben jij in Zimbabwe geweest of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:27 schreef Leshy het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens in godsnaam Féher en Takak aangeschaft? Ik zat echt met verbazing te kijken hoe de helft van de HC Eredivisie-middenmoot het veld op gewandeld kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |