quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:30 schreef gras het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes
Colin, Ooijer, Bouma, Bøgelund
Lucius, Fehér, De Jong, Bakkal
Sibon, Beasley
3-1 voor ManU minstens.
Het spekken van ManU's clubkas onder de noemer van de Vodafone Cup.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:39 schreef kamagurka het volgende:
In het kader waarvan wordt dit fraais gespeeld?
Hoeveel werd dat dan? Dat heb ik helaas gemist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk net zo doelpuntrijk als Boca tegen die japanners .. Wel voor united natuurlijk
5-2 voor Boca, paar aardige goals.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoeveel werd dat dan? Dat heb ik helaas gemist.
5-2 voor Boca.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoeveel werd dat dan? Dat heb ik helaas gemist.
Lekkere sparringspartnerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:43 schreef gras het volgende:
[..]
Het spekken van ManU's clubkas onder de noemer van de Vodafone Cup.
Het moet natuurlijk niet te moeilijk voor Man. United wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lekkere sparringspartner![]()
SBS 6 zendt het om 22.00 uur uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:54 schreef Leshy het volgende:
Zendt iemand het nog ergens uit?
waarom zou je uberhaubt een topic open voor een oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ik snap die PSVers niet, om tien uur kunnen ze bij SBS zien dat hun club tekort komt voor de top.
En dan openen ze er geen topic over.
Quote even voor je gefixedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:00 schreef pascalheister het volgende:
waarom zou je uberhaubt een topic open voor een oefenwedstrijd die je toch verliest
Dit is de lakmoes proef voor het seizoen begint de echte kerels worden vanavond van de jongetjes gescheiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaubt een topic open voor een oefenwedstrijd
2-1 voor PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |