quote:27/2/2007 - Boudewijn Zenden wil in Engeland blijven
(Gepost door RvN)
BRON: Daily Mail
In de Daily Mail liet Boudewijn Zenden weten dat hij nog niet klaar is voor een terugkeer naar Nederland. "Het is altijd verleidelijk als een club zegt dat ze jou willen hebben. Zeker wanneer het PSV is, waar ik vier prachtige seizoenen had aan het begin van mijn carriere. De interesse komt echter op een verkeerd tijdstip."
PSV Netwerk
"Ik wil misschien op een bepaald moment in mijn carriere wel terug naar Nederland, maar ik denk niet dat ik daar al klaar voor ben. Ik voel dat ik nog meer kan betekenen in de Premiership. Hier wil ik dan ook voorlopig nog blijven."
quote:27/2/2007 - KNVB haalt Wegereef van NAC-PSV
(Gepost door RvN)
De KNVB heeft scheidsrechter Jan Wegereef afgehaald van het bekerduel tussen NAC en PSV van aanstaande woensdag. De KNVB besloot hem in de luwte te plaatsen, nadat hij zondag de wedstrijd tussen AZ en Ajax uit de hand liet lopen. De leidsman keurde de gelijkmaker van AZ goed, terwijl Demy de Zeeuw met gestrekt been inkwam op Ajax-keeper Maarten Stekelenburg. Scheidrechter Pieter Vink zal nu NAC-PSV fluiten.
Mag toch hopen dat het onzin inquote:
quote:
daarnaast kunnen we wat mij betreft zowel DIT als het vorige bericht met een flinke schep zout nemen, voetbalprimeur heeft een paar hele grote duimen op de redactie zittenquote:PSV ontkent transfer Da Costa
Foto: Orangepictures
28 februari 2007, 12:11
Door: Reon Boeringa
Manuel Da Costa speelt de komende jaren gewoon bij PSV en niet bij Chelsea. Dit lieten de Eindhovenaren weten bij monde van perschef Pedro Salazar. "We hebben met geen enkele Engelse club gesproken."
"Dit soort verhalen hoor je vaker als we in de Champions League spelen tegen een Engelse club (Arsenal red.)", vervolgt Salazar tegenover VoetbalPrimeur. "Die jongen heeft gewoon een contract hier." Ook de vraag of Da Costa geheel of deels eigendom is van Chelsea werd door Salazar ontkend.
Woensdagochtend meldden diverse buitenlandse media dat Da Costa na dit seizoen naar Chelsea zou gaan. Ook Alcides zou door de Londense club nauwlettend worden gevolgd.
En zijn accent ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Pedro Salazar heeft zn Eindhovense naam in ieder geval mee.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:54 schreef AminBen het volgende:
Alhoewel Gomes wel wil blijven zou het natuurlijk zomaar kunnen dat hij bij een bod van Milan of Barca vertrekt![]()
Ga het nou niet overdrijven hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Het zou me niks verbazen dat ook Gomes van Chelsea is![]()
inderdaad het is kei hard ontkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ga het nou niet overdrijven hè![]()
Het bestuur zou wel heel ongeloofwaardig zijn als blijkt dat de helft van de selectie van Chelsea blijkt te zijn.
Eerst wisten we toch ook niet dat Salcido en Alex van Chelsea waren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ga het nou niet overdrijven hè![]()
Het bestuur zou wel heel ongeloofwaardig zijn als blijkt dat de helft van de selectie van Chelsea blijkt te zijn.
Van Salcido was toch ook maar een vaag gerucht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Eerst wisten we toch ook niet dat Salcido en Alex van Chelsea waren?
Salcido is ook niet van Chelseaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Salcido is helemaal niet Chelsea.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Recentelijk heeft Stan Valckx nog bevestigd dat alleen Alex en Alcides van Chelsea zijn, de rest niet. Kan je wel door speculeren, maar dat heeft dan ook weinig zin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
D'r op en d'r overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we erop gaan vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |