quote:27/2/2007 - Boudewijn Zenden wil in Engeland blijven
(Gepost door RvN)
BRON: Daily Mail
In de Daily Mail liet Boudewijn Zenden weten dat hij nog niet klaar is voor een terugkeer naar Nederland. "Het is altijd verleidelijk als een club zegt dat ze jou willen hebben. Zeker wanneer het PSV is, waar ik vier prachtige seizoenen had aan het begin van mijn carriere. De interesse komt echter op een verkeerd tijdstip."
PSV Netwerk
"Ik wil misschien op een bepaald moment in mijn carriere wel terug naar Nederland, maar ik denk niet dat ik daar al klaar voor ben. Ik voel dat ik nog meer kan betekenen in de Premiership. Hier wil ik dan ook voorlopig nog blijven."
quote:27/2/2007 - KNVB haalt Wegereef van NAC-PSV
(Gepost door RvN)
De KNVB heeft scheidsrechter Jan Wegereef afgehaald van het bekerduel tussen NAC en PSV van aanstaande woensdag. De KNVB besloot hem in de luwte te plaatsen, nadat hij zondag de wedstrijd tussen AZ en Ajax uit de hand liet lopen. De leidsman keurde de gelijkmaker van AZ goed, terwijl Demy de Zeeuw met gestrekt been inkwam op Ajax-keeper Maarten Stekelenburg. Scheidrechter Pieter Vink zal nu NAC-PSV fluiten.
Mag toch hopen dat het onzin inquote:
quote:
daarnaast kunnen we wat mij betreft zowel DIT als het vorige bericht met een flinke schep zout nemen, voetbalprimeur heeft een paar hele grote duimen op de redactie zittenquote:PSV ontkent transfer Da Costa
Foto: Orangepictures
28 februari 2007, 12:11
Door: Reon Boeringa
Manuel Da Costa speelt de komende jaren gewoon bij PSV en niet bij Chelsea. Dit lieten de Eindhovenaren weten bij monde van perschef Pedro Salazar. "We hebben met geen enkele Engelse club gesproken."
"Dit soort verhalen hoor je vaker als we in de Champions League spelen tegen een Engelse club (Arsenal red.)", vervolgt Salazar tegenover VoetbalPrimeur. "Die jongen heeft gewoon een contract hier." Ook de vraag of Da Costa geheel of deels eigendom is van Chelsea werd door Salazar ontkend.
Woensdagochtend meldden diverse buitenlandse media dat Da Costa na dit seizoen naar Chelsea zou gaan. Ook Alcides zou door de Londense club nauwlettend worden gevolgd.
En zijn accent ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Pedro Salazar heeft zn Eindhovense naam in ieder geval mee.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:54 schreef AminBen het volgende:
Alhoewel Gomes wel wil blijven zou het natuurlijk zomaar kunnen dat hij bij een bod van Milan of Barca vertrekt![]()
Ga het nou niet overdrijven hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Het zou me niks verbazen dat ook Gomes van Chelsea is![]()
inderdaad het is kei hard ontkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ga het nou niet overdrijven hè![]()
Het bestuur zou wel heel ongeloofwaardig zijn als blijkt dat de helft van de selectie van Chelsea blijkt te zijn.
Eerst wisten we toch ook niet dat Salcido en Alex van Chelsea waren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ga het nou niet overdrijven hè![]()
Het bestuur zou wel heel ongeloofwaardig zijn als blijkt dat de helft van de selectie van Chelsea blijkt te zijn.
Van Salcido was toch ook maar een vaag gerucht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Eerst wisten we toch ook niet dat Salcido en Alex van Chelsea waren?
Salcido is ook niet van Chelseaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Salcido is helemaal niet Chelsea.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Recentelijk heeft Stan Valckx nog bevestigd dat alleen Alex en Alcides van Chelsea zijn, de rest niet. Kan je wel door speculeren, maar dat heeft dan ook weinig zin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
D'r op en d'r overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we erop gaan vanavond.
Lijkt mij niet.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar als Chelsea de eerste optie heeft lijkt het me ook dat ze voor een deel van hen zijn
Dat is echt een aanname die nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar als Chelsea de eerste optie heeft lijkt het me ook dat ze voor een deel van hen zijn
Niet naar Stilburg straks Rubberen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is echt een aanname die nergens op gebaseerd is.
Ze doen het slecht de laatste tijd dan ga ik niet hequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet naar Stilburg straks Rubberen?
Ik dacht die pikt wel een wedstrijdje mee van z'n 2e cluppie zo dicht bij huis
Mooi verhaal in de Sportweek over de PSV-Chelsea link was datquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Recentelijk heeft Stan Valckx nog bevestigd dat alleen Alex en Alcides van Chelsea zijn, de rest niet. Kan je wel door speculeren, maar dat heeft dan ook weinig zin.
quote:'Chelsea aast op Da Costa en Alcides'
28/2/2007 14:13
José Mourinho heeft laten weten dat zijn werkgever Chelsea zich moet inspannen om Manuel da Costa van PSV over te nemen. Daarnaast zou de Londense club de door PSV gehuurde Alcides eerder terug willen halen.
De twintigjarige Da Costa (foto) werd na vorig seizoen overgenomen van de Franse club AS Nancy, en ontwikkelde zich daarna uitstekend in Eindhoven. De verdediger speelde vorige week ook mee in de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal.
De belangstelling van Mourinho is des te opvallender omdat Da Costa nog tot 2011 bij PSV onder contract staat. Sommige Portugese media melden dat alle betrokken partijen het al eens zouden zijn over een transfer van de in Frankrijk uit Portugese ouders geboren verdediger.
Chelsea zou ook overwegen om de aan PSV uitgeleende Braziliaan Alcides eerder terug te halen. Alcides, die onder Ronald Koeman ook voor Benfica uitkwam, is door Chelsea aan PSV verhuurd tot medio 2008. Mourinho zou voor zijn defensie over meer opties willen beschikken.
Alex heeft nog niet genoeg interlands gespeeld bij Brazilie om voor Chelsea uit te mogen komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
Haal dan Alex, die is veel verder om de concurrentiestrijd aan te gaan.
Misschien wil hij Alex wel ruilen voor Da Costaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap Mourinho ook wel, verdedigend heeft hij soms 0 opties. Maar waarom Da Costa? Die jongen is pas 20 kan de komende 2 of 3 seizoen bij PSV een echt goede verdediger worden en dan wellicht de stap naar de top maken. Hij zou volgend jaar toch vooral op de bank zitten als Terry en Carvalho fit blijven. Haal dan Alex, die is veel verder om de concurrentiestrijd aan te gaan.
Kalou had dat ook niet, uitzonderingen zie je wel vaker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex heeft nog niet genoeg interlands gespeeld bij Brazilie om voor Chelsea uit te mogen komen.
Die krijgt nog eerder een vergunning dan Alcides op basis van talent (vergelijk met Kalou, Rochemback). Dus het is vreemd dat Alcides wel genoemd wordt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex heeft nog niet genoeg interlands gespeeld bij Brazilie om voor Chelsea uit te mogen komen.
Kalou was/is een uitzonderlijk talent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kalou had dat ook niet, uitzonderingen zie je wel vaker.
Minstens...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef PyTh het volgende:
Verder kan ik me ook niet voorstellen dat PSV Da Costa nu al laat vertrekken, maar dat terzijde.
Of Chelsea moet bereid zijn 15 miljoen euro te betalen maar dat lijkt me niet.
Fabio Rochemback ging op zijn 23ste of 24ste naar Middlesbrough op basis van uitzonderlijk talent... Dus dan komt Alex hier ook voor in aanmerking, tenzij de regels zijn verscherpt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kalou was/is een uitzonderlijk talent.
Alex en ook Alcides hebben niet meer de leeftijd om daar nog voor aangezien te worden en redden het niet kwa gespeelde interlands.
Als Mourinho de CL niet wint cq Landskampioen wordt kan hij volgens mij gewoon wieberen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Radegast het volgende:
Mourinho heeft het niet zo op Alex, hoorde ik bij Football Focus.
Goede zaak voor PSV dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Radegast het volgende:
Mourinho heeft het niet zo op Alex, hoorde ik bij Football Focus.
Dan komt er een andere trainer die Alcides en Alex wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Mourinho de CL niet wint cq Landskampioen wordt kan hij volgens mij gewoon wieberen.....
ik noem een Guus Hiddinkquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan komt er een andere trainer die Alcides en Alex wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |