quote:27/2/2007 - Boudewijn Zenden wil in Engeland blijven
(Gepost door RvN)
BRON: Daily Mail
In de Daily Mail liet Boudewijn Zenden weten dat hij nog niet klaar is voor een terugkeer naar Nederland. "Het is altijd verleidelijk als een club zegt dat ze jou willen hebben. Zeker wanneer het PSV is, waar ik vier prachtige seizoenen had aan het begin van mijn carriere. De interesse komt echter op een verkeerd tijdstip."
PSV Netwerk
"Ik wil misschien op een bepaald moment in mijn carriere wel terug naar Nederland, maar ik denk niet dat ik daar al klaar voor ben. Ik voel dat ik nog meer kan betekenen in de Premiership. Hier wil ik dan ook voorlopig nog blijven."
quote:27/2/2007 - KNVB haalt Wegereef van NAC-PSV
(Gepost door RvN)
De KNVB heeft scheidsrechter Jan Wegereef afgehaald van het bekerduel tussen NAC en PSV van aanstaande woensdag. De KNVB besloot hem in de luwte te plaatsen, nadat hij zondag de wedstrijd tussen AZ en Ajax uit de hand liet lopen. De leidsman keurde de gelijkmaker van AZ goed, terwijl Demy de Zeeuw met gestrekt been inkwam op Ajax-keeper Maarten Stekelenburg. Scheidrechter Pieter Vink zal nu NAC-PSV fluiten.
Mag toch hopen dat het onzin inquote:
quote:
daarnaast kunnen we wat mij betreft zowel DIT als het vorige bericht met een flinke schep zout nemen, voetbalprimeur heeft een paar hele grote duimen op de redactie zittenquote:PSV ontkent transfer Da Costa
Foto: Orangepictures
28 februari 2007, 12:11
Door: Reon Boeringa
Manuel Da Costa speelt de komende jaren gewoon bij PSV en niet bij Chelsea. Dit lieten de Eindhovenaren weten bij monde van perschef Pedro Salazar. "We hebben met geen enkele Engelse club gesproken."
"Dit soort verhalen hoor je vaker als we in de Champions League spelen tegen een Engelse club (Arsenal red.)", vervolgt Salazar tegenover VoetbalPrimeur. "Die jongen heeft gewoon een contract hier." Ook de vraag of Da Costa geheel of deels eigendom is van Chelsea werd door Salazar ontkend.
Woensdagochtend meldden diverse buitenlandse media dat Da Costa na dit seizoen naar Chelsea zou gaan. Ook Alcides zou door de Londense club nauwlettend worden gevolgd.
En zijn accent ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Pedro Salazar heeft zn Eindhovense naam in ieder geval mee.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:54 schreef AminBen het volgende:
Alhoewel Gomes wel wil blijven zou het natuurlijk zomaar kunnen dat hij bij een bod van Milan of Barca vertrekt![]()
Ga het nou niet overdrijven hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Het zou me niks verbazen dat ook Gomes van Chelsea is![]()
inderdaad het is kei hard ontkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ga het nou niet overdrijven hè![]()
Het bestuur zou wel heel ongeloofwaardig zijn als blijkt dat de helft van de selectie van Chelsea blijkt te zijn.
Eerst wisten we toch ook niet dat Salcido en Alex van Chelsea waren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ga het nou niet overdrijven hè![]()
Het bestuur zou wel heel ongeloofwaardig zijn als blijkt dat de helft van de selectie van Chelsea blijkt te zijn.
Van Salcido was toch ook maar een vaag gerucht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Eerst wisten we toch ook niet dat Salcido en Alex van Chelsea waren?
Salcido is ook niet van Chelseaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Salcido is helemaal niet Chelsea.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Recentelijk heeft Stan Valckx nog bevestigd dat alleen Alex en Alcides van Chelsea zijn, de rest niet. Kan je wel door speculeren, maar dat heeft dan ook weinig zin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
D'r op en d'r overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we erop gaan vanavond.
Lijkt mij niet.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar als Chelsea de eerste optie heeft lijkt het me ook dat ze voor een deel van hen zijn
Dat is echt een aanname die nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar als Chelsea de eerste optie heeft lijkt het me ook dat ze voor een deel van hen zijn
Niet naar Stilburg straks Rubberen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is echt een aanname die nergens op gebaseerd is.
Ze doen het slecht de laatste tijd dan ga ik niet hequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet naar Stilburg straks Rubberen?
Ik dacht die pikt wel een wedstrijdje mee van z'n 2e cluppie zo dicht bij huis
Mooi verhaal in de Sportweek over de PSV-Chelsea link was datquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Recentelijk heeft Stan Valckx nog bevestigd dat alleen Alex en Alcides van Chelsea zijn, de rest niet. Kan je wel door speculeren, maar dat heeft dan ook weinig zin.
quote:'Chelsea aast op Da Costa en Alcides'
28/2/2007 14:13
José Mourinho heeft laten weten dat zijn werkgever Chelsea zich moet inspannen om Manuel da Costa van PSV over te nemen. Daarnaast zou de Londense club de door PSV gehuurde Alcides eerder terug willen halen.
De twintigjarige Da Costa (foto) werd na vorig seizoen overgenomen van de Franse club AS Nancy, en ontwikkelde zich daarna uitstekend in Eindhoven. De verdediger speelde vorige week ook mee in de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal.
De belangstelling van Mourinho is des te opvallender omdat Da Costa nog tot 2011 bij PSV onder contract staat. Sommige Portugese media melden dat alle betrokken partijen het al eens zouden zijn over een transfer van de in Frankrijk uit Portugese ouders geboren verdediger.
Chelsea zou ook overwegen om de aan PSV uitgeleende Braziliaan Alcides eerder terug te halen. Alcides, die onder Ronald Koeman ook voor Benfica uitkwam, is door Chelsea aan PSV verhuurd tot medio 2008. Mourinho zou voor zijn defensie over meer opties willen beschikken.
Alex heeft nog niet genoeg interlands gespeeld bij Brazilie om voor Chelsea uit te mogen komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
Haal dan Alex, die is veel verder om de concurrentiestrijd aan te gaan.
Misschien wil hij Alex wel ruilen voor Da Costaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap Mourinho ook wel, verdedigend heeft hij soms 0 opties. Maar waarom Da Costa? Die jongen is pas 20 kan de komende 2 of 3 seizoen bij PSV een echt goede verdediger worden en dan wellicht de stap naar de top maken. Hij zou volgend jaar toch vooral op de bank zitten als Terry en Carvalho fit blijven. Haal dan Alex, die is veel verder om de concurrentiestrijd aan te gaan.
Kalou had dat ook niet, uitzonderingen zie je wel vaker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex heeft nog niet genoeg interlands gespeeld bij Brazilie om voor Chelsea uit te mogen komen.
Die krijgt nog eerder een vergunning dan Alcides op basis van talent (vergelijk met Kalou, Rochemback). Dus het is vreemd dat Alcides wel genoemd wordt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex heeft nog niet genoeg interlands gespeeld bij Brazilie om voor Chelsea uit te mogen komen.
Kalou was/is een uitzonderlijk talent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kalou had dat ook niet, uitzonderingen zie je wel vaker.
Minstens...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef PyTh het volgende:
Verder kan ik me ook niet voorstellen dat PSV Da Costa nu al laat vertrekken, maar dat terzijde.
Of Chelsea moet bereid zijn 15 miljoen euro te betalen maar dat lijkt me niet.
Fabio Rochemback ging op zijn 23ste of 24ste naar Middlesbrough op basis van uitzonderlijk talent... Dus dan komt Alex hier ook voor in aanmerking, tenzij de regels zijn verscherpt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kalou was/is een uitzonderlijk talent.
Alex en ook Alcides hebben niet meer de leeftijd om daar nog voor aangezien te worden en redden het niet kwa gespeelde interlands.
Als Mourinho de CL niet wint cq Landskampioen wordt kan hij volgens mij gewoon wieberen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Radegast het volgende:
Mourinho heeft het niet zo op Alex, hoorde ik bij Football Focus.
Goede zaak voor PSV dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Radegast het volgende:
Mourinho heeft het niet zo op Alex, hoorde ik bij Football Focus.
Dan komt er een andere trainer die Alcides en Alex wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Mourinho de CL niet wint cq Landskampioen wordt kan hij volgens mij gewoon wieberen.....
ik noem een Guus Hiddinkquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan komt er een andere trainer die Alcides en Alex wil.
Als Alex al niet in aanmerking komt voor een werkvergunning dan komt Alcides al helemaaaaaaaaaaal niet in aanmerking gezien het feit dat die knakker nog nooit of de nimmer geselecteerd is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef rubbereend het volgende:
ik stel een mooie deal voor; Alcides krijgen ze eerder als wij Alex nog een seizoen mogen houden..... voor Da Costa kan flink betaald worden. Eventueel Kalou huren?
Mijn god, je wordt toch schijtziek van al dat soort constructies?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:36 schreef PyTh het volgende:
En wat het huren van Kalou betreft heeft feyenoord volgens mij een clausule laten opnemen dat Kalou niet aan een Nederlandse club verhuurd mag worden......
Ik hoop winst maar ja.. ik weet nog niet zo net of PSV wel doorgaat. NAC is nou niet bepaald sterk maar ik sluit ze ook niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Voorspellingen voor vanavond?
Het is ook gewoon bekervoetbal, dan kan alles gebeuren. PSV is sowieso geen cupfighter. Zolang we maar kampioen worden kan de beker me eerlijk gezegd gestolen worden. Van mijn part stellen ze heel Jong PSV opquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik hoop winst maar ja.. ik weet nog niet zo net of PSV wel doorgaat. NAC is nou niet bepaald sterk maar ik sluit ze ook niet uit.
idem ditoquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
ik zie best op tegen vanavond, NAC uit is al lastig voor PSV en dan ook nog de bekerik zou er niet van staan te kijken als we eruit vliegen.
Ik hoop toch echt dat het in reguliere speeltijd beslist is, in ons voordeel of nadeel, maakt me niet uit maar verlengingen zijn nou eenmaal slopend en slopende wedstrijden is niet iets waar we op het moment op zitten te wachten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef PyTh het volgende:
Ik denk wel dat het een lastige pot wordt in Breda.
Wij winnen na verlenging met 1-2
Hij staat daar gewoon niet in de basis met een fitte selectie. Mij lijkt het beste voor die jongen dat hij wedstrijden speelt, zo veel mogelijk op hoog niveau. Dan zit hij hier erg goed bij PSV.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat 'niet klaar voor Chelsea' ook maar wat overdreven hoor. Wij winnen van Arsenal, maar Chelsea is opeens zoveel beter. Het valt allemaal best mee. Iemand van 20 kan daar makkelijk klaar voor zijn.
Het gaat zeker niet om het feit dat Chelsea zoveel beter zou zijn, niet eens om het feit dat iemand van 20 jaar daar nog niet klaar voor zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat 'niet klaar voor Chelsea' ook maar wat overdreven hoor. Wij winnen van Arsenal, maar Chelsea is opeens zoveel beter. Het valt allemaal best mee. Iemand van 20 kan daar makkelijk klaar voor zijn.
Dat is dan wel weer correct. Maar aan niveau schort het niet, is mijn mening. Alleen de ervaring jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Het gaat zeker niet om het feit dat Chelsea zoveel beter zou zijn, niet eens om het feit dat iemand van 20 jaar daar nog niet klaar voor zou kunnen zijn.
Da Costa heeft internationaal gewoon nog heel weinig ervaring. Uberhaupt staat hij nog niet altijd in de basis bij PSV en verder heeft ie alleen ervaring opgedaan bij een Franse middenmotor. Consistentie in z'n prestaties bij een club van redelijk niveau lijken me toch een voorwaarde om naar een van Europa's beste clubs te gaan.
Misschien denkt hij nu wel dat er iemand overleden isquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:46 schreef XAVI het volgende:
Eindelijk Alex is aanvoerder
Inderdaad. Simons, Cocu en Koné op de bankquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef ganzenherder het volgende:
Opstelling ziet er uit alsof ze de beker niet echt serieus nemen....![]()
nee radio 1quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef WooZ het volgende:
Zit er iemand te kijken via internet toevallig?
dat dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
ik zie best op tegen vanavond, NAC uit is al lastig voor PSV en dan ook nog de bekerik zou er niet van staan te kijken als we eruit vliegen.
Dat had ik ook helemaal niet verwacht.quote:
Een rampquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een drama he. De koploper gaat er gewoon met 3-0 vanaf.
Die beker boeit mij ook niet, maar maak me wel druk over de manier waarop PSV voetbalt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef knep het volgende:
Who cares, alle concentratie is nodig voor de competitie.
CL begin ik maar niet over
Nu is het niet zo dat PSV goed speelt de laatste tijd. Dat zet zich door in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
we hebben in al die jaren pas 8 bekers gewonnen, dat zegt genoeg over hoe PSV er altijd zn best voor doet
Dacht dat daar wel een kentering in gekomen was met 3 finaleplekken in de laatste 6 jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
we hebben in al die jaren pas 8 bekers gewonnen, dat zegt genoeg over hoe PSV er altijd zn best voor doet
Ik op zich ook wel, maar dit is vooral een motivatie probleem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Die beker boeit mij ook niet, maar maak me wel druk over de manier waarop PSV voetbalt.
Baart me toch zorgen, dat ze zich blijkbaar alleen voor een CL wedstrijd weten te motiverenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar dit is vooral een motivatie probleem.
Koeman gokt dan nog dat de wisselspelers meer kunnen brengen maar dat valt ook vies tegen.
Tegen Arsenal heeft PSV laten zien dat er alleen enigszins normaal gespeeld kan worden als er voor iedere meter en bal geknokt wordt. Dat lijkt me dan ook het devies voor de komende tijd.
En dan nog alleen als het nog ergens om gaatquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Baart me toch zorgen, dat ze zich blijkbaar alleen voor een CL wedstrijd weten te motiveren![]()
Ik mag hopen dat er na vandaag dan toch wel een belletje is gaan rinkelen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Baart me toch zorgen, dat ze zich blijkbaar alleen voor een CL wedstrijd weten te motiveren![]()
Zal wel een keertje tijd worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er na vandaag dan toch wel een belletje is gaan rinkelen..
Dat heb ik in 2007 eigenlijk al meerdere keren gedachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er na vandaag dan toch wel een belletje is gaan rinkelen..
En ik denk dat daar het probleem ligt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mag hopen dat Koeman die gehele selectie er eens flink van langs geeft.
wie wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En ik denk dat daar het probleem ligt.
Of de spelers nemen Koeman niet serieus.......
Dat staat redelijk met elkaar in verband. Koeman is een softie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En ik denk dat daar het probleem ligt.
Of de spelers nemen Koeman niet serieus.......
inderdaad, de concurentie houdt ons in het zadelquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef devv05 het volgende:
Mazzel dat het kampioenschap al binnen is, want psv wankelt.
ik in ieder geval niet, was niet blij dat Koeman kwam.quote:
Je eigen clubje ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef devv05 het volgende:
Mazzel dat het kampioenschap al binnen is, want psv wankelt.
Het is wel echt een wonder he, PSV uit de bekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Henk ten Cate verwachte ook al een verassing![]()
En het staat ook al op tt van de Nos op pagina 101![]()
Doe maar alles op de competitie. De CL winnen we echt niet. Natuurlijk is het mooi om zover mogelijk te komen. Maar de competitie is veruit het belangrijkste op dit moment. Geen onnodige risico's nemen tegen Arsenal dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ach ja, nu maar alles op CL en competitie!![]()
Wat had hij, "soms zit het mee, soms zit het tegen"?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef sjakie007 het volgende:
Tegen een PSV in normale doen is NAC natuurlijk kansloos
volgens mij weet je de stand helemaal niet. Gelijkspelen tegen Excelsior, dat is pas jammerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Red_85 het volgende:
ooow en nou boeit die beker opeens niet meer... kinderachtige supporters zijn jullie toch. elke prijs is een prijs. moeten jullie nog leren zo te zien.
de hand van koeman is nu duidelijk te zien. een totaal vreemdelingen legioen en verliezen bij een of andere middemoot van de eredivisie met grote cijfers. kwam vaak voor toen hij bij Ajax coachte, er 2 Nederlanders in de basis stonden en er zwaar verloren werdt. sterkte verder jongens
Kleuter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef leolinedance het volgende:
Horen wij nu eigenlijk niet te schelden enzo?
Haha daar is hij weer hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Red_85 het volgende:
ooow en nou boeit die beker opeens niet meer... kinderachtige supporters zijn jullie toch. elke prijs is een prijs. moeten jullie nog leren zo te zien.
de hand van koeman is nu duidelijk te zien. een totaal vreemdelingen legioen en verliezen bij een of andere middemoot van de eredivisie met grote cijfers. kwam vaak voor toen hij bij Ajax coachte, er 2 Nederlanders in de basis stonden en er zwaar verloren werdt. sterkte verder jongens
Zou zonde zijn. PSV staat er gewoon tegen Arsenal nog steeds goed voor. Natuurlijk is Arsenal beter, maar om nu maar geen risico's te nemen vind ik onzin. Als PSV 1x scoort tegen Arsenal zijn ze al een heel eind!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar alles op de competitie. De CL winnen we echt niet. Natuurlijk is het mooi om zover mogelijk te komen. Maar de competitie is veruit het belangrijkste op dit moment. Geen onnodige risico's nemen tegen Arsenal dus.
Hmm, we hebben nu gewoon een erg goede uitgangspositie tegen Arsenal, als het aan mij ligt, geven ze daar gewoon vol gas. Niks mooiers dan goede wedstrijden in de CL.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar alles op de competitie. De CL winnen we echt niet. Natuurlijk is het mooi om zover mogelijk te komen. Maar de competitie is veruit het belangrijkste op dit moment. Geen onnodige risico's nemen tegen Arsenal dus.
Uitermate goed zichtbaar tegen Arsenal ja!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef chrdek het volgende:
het "koemaneffect"?
dat was meet het Bruinslot effectquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uitermate goed zichtbaar tegen Arsenal ja!![]()
ik heb het iig al zo vaak gezegd, vorig jaar voor de finale zelfs nog. Die was vooral interessant ondat we tegen Ajax moesten. Stond er gelukkig wat meer op het spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
Wat een onzin, verlies je dan is de beker niet belangrijk win je dan wil je hem winnen.
Zeg het dan van tevoren dat lijkt wat geloofwaardiger
Ach daar staat weer tegenover dat het aantal gasten dat 3 trolls in een topic plaatst (zoals jij pleegt te doen als Ajax een wedstrijd niet wint) nogal mee valt, vind je niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef leolinedance het volgende:
Horen wij nu eigenlijk niet te schelden enzo?
Was van tevoren al bekend (bij de fans in ieder geval). NAC uit is traditioneel lastig. Vooral omdat het voor NAC de kortste route is om Europees voetbal te halen. Bij PSV ligt de prioriteit even ergens anders. Dat neemt niet weg dat we niet hadden willen winnen. Maar als je de basisopstelling had gezien, wist je dat het zo zat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
Wat een onzin, verlies je dan is de beker niet belangrijk win je dan wil je hem winnen.
Ja, maar ik heb hier nog geen ziektes rond zien vliegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach daar staat weer tegenover dat het aantal gasten dat 3 trolls in een topic plaatst (zoals jij pleegt te doen als Ajax een wedstrijd niet wint) nogal mee valt, vind je niet?
Dan zeggen we het nu. De beker is vergeleken met de competitie en de CL absoluut ondergeschikt. Ergens hoopte ik er zelfs op dat we niet ver zouden komen. We kunnen onze krachten wel voor andere wedstrijden gebruiken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
Griep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier nog geen ziektes rond zien vliegen.
Opstelling PSV:quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was van tevoren al bekend (bij de fans in ieder geval). NAC uit is traditioneel lastig. Vooral omdat het voor NAC de kortste route is om Europees voetbal te halen. Bij PSV ligt de prioriteit even ergens anders. Dat neemt niet weg dat we niet hadden willen winnen. Maar als je de basisopstelling had gezien, wist je dat het zo zat.
Het gaat niet alleen om de opstelling... Vooral om de instelling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Da Costa, Alex, Salcido, Väyrynen, Afellay, Mendez, Culina, Farfán en Tardelli.
Wissels: Moens, Simons, Cocu, Koné, Addo, Fehér en Xiang Sun.
Ik hoop dat ze der niet te makkelijk over denken en verliezen
Scheelt toch eigenlijk alleen maar Cocu, Simons en Kromkamp?
En Kone. 4 basisspelers dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Da Costa, Alex, Salcido, Väyrynen, Afellay, Mendez, Culina, Farfán en Tardelli.
alsof dat minder erg isquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier nog geen ziektes rond zien vliegen.
en Koné, nogal een aantal belangrijke spelers, zeker als je toch al slecht draaitquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Opstelling PSV:
en van trollen houden we ook niet................quote:
Wat wil je nu horen dan? Dat we er allemaal kapot van zijn en dat we zo jaloers zijn omdat jullie wel in dit prestigeuze toernooi verder zijn gekomen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het een beetje arrogant om de enige Nederlandse bekertoernooi niet serieus te nemen.
Dan lees maar eens goed wat ik typ. Ik wil gewoon een inhoudelijke discussie aan gaan, maar daar wagen sommige users zich niet aan. Dus wordt er met ziektes, bedreigingen ed. gesmeten. Mijns inziens onacceptabel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en van trollen houden we ook niet................
Dan zeg ik het bij deze, de komende 100 jaar boeit de beker me voor geen meter, als we de finale halen is het leuk om hem te winnen voor erbij. Kampioenschap is belangrijker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan lees maar eens goed wat ik typ. Ik wil gewoon een inhoudelijke discussie aan gaan, maar daar wagen sommige users zich niet aan. Dus wordt er met ziektes, bedreigingen ed. gesmeten. Mijns inziens onacceptabel.
En dan wordt de schuld bij mij, of een ander gelegd...Lekker makkelijk he
![]()
Ik vind het gewoon een trieste instelling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen dan? Dat we er allemaal kapot van zijn en dat we zo jaloers zijn omdat jullie wel in dit prestigeuze toernooi verder zijn gekomen?
Oke, sorry dan. Ik dacht dat je het woord 'trollen' tegen mij (persoonlijk) gebruikte. Maar in het algemeen heb je natuurlijk gelijkquote:
Ach, dat is het niet. Sinds we eindelijk een keer meedraaien in de CL en steeds kampioen worden, is het lastig om je op te laden voor die Mickey-Mouse beker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een trieste instelling.
Ik ook wel. Waarom ga je met een b team spelen bij nac uit , als je wint speel je de halve finale.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een trieste instelling.
Overdrijven is ook een vak hequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt Feyenoord wel bij PSV achterin![]()
Nou bij die goals wel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he![]()
hetquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het een beetje arrogant om de enige Nederlandse bekertoernooi niet serieus te nemen.
Hahaha, dat zei ik net op MSN al tegen een maat van me!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Als er vanavond Chelsea-scouts op de tribune hebben gezeten om Da Costa en Alcides te bekijken, dan zal de interesse wel een beetje bekoeld zijn. Goede tactiek van PSV.![]()
Net als voor de Johan Cruijff-schaal geldt (wat mij betreft): mooi als je hem wint, win je hem niet, jammer dan. Ik ben misschien verwend, maar alles minder dan de titel voelt als een troostprijs. De beker leeft alleen bij kleine clubs. Tenminste, dat denk ik. Bij mij leeft ie niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik toch opvallend DD, ik vind de beker een mooie prijs.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Als er vanavond Chelsea-scouts op de tribune hebben gezeten om Da Costa en Alcides te bekijken, dan zal de interesse wel een beetje bekoeld zijn. Goede tactiek van PSV.![]()
Joh, dat was bij Ajax twee jaar geleden niet anders hoor na de uitschakeling tegen Willem II.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, is het weer zover? Je verliest en dan is de beker ineens niet meer belangrijk?
Het is wel weer zo typisch hoor. Ik vind het nog altijd een prijs en het is beter dan met lege handen staan. Ik lig er niet nachtenlang wakker van, maar om het nou weer zo af te schilderen met z'n allen. Hoe graag een club een beker wel niet zou willen winnen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Joh, dat was bij Ajax twee jaar geleden niet anders hoor na de uitschakeling tegen Willem II.
En dan zijn er van die types die dan vorig jaar weer doodleuk vooraan gingen staan bij de huldiging...
Dat zal niet snel gebeuren als je alleen maar tegen kutclubs speeltquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo? Ik baal iedere keer anders flink als we uitgeschakeld worden in de beker. Maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Pff, dat ik mijn gram moet halen op die kutbeker. Was liever kampioen geworden hoor.
ja zoveel geluk gehad de laatste maandquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef Tommeke het volgende:
't moest ook een keer ophouden... je kan niet altijd geluk hebben
Ja, idd. Die waren wellicht gemotiveerder. Je weet nooit wat daaruit gerolt zou zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Met onze vorm en dunne selectie was ik eerlijk gezegt opgelucht
Net zo goed talenten een kans kunnen geven en de bankzitters
Alle kans om nog kampioen te worden hoor. PSV heeft met iedere tegenstander moeite en er komen nog een stuk of 4 zware wedstrijden aan. Kijkend naar de vorm sta ik niet raar te kijken als we er 3 van verliezen en tegen de mindere broeders ook nog wat punten laten liggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Pff, dat ik mijn gram moet halen op die kutbeker. Was liever kampioen geworden hoor.
Daar ben je dan ook Grrrrrrrr voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alle kans om nog kampioen te worden hoor. PSV heeft met iedere tegenstander moeite en er komen nog een stuk of 4 zware wedstrijden aan. Kijkend naar de vorm sta ik niet raar te kijken als we er 3 van verliezen en tegen de mindere broeders ook nog wat punten laten liggen.
Die Da Costa idd. Eruit gelopen worden door Salmon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Dit is ook mijn gedachte. Ik kan je vertellen dat ik gisteravond toch even not amused was door de uitslag, maar liever in de beker dan in de competitiequote:Op donderdag 1 maart 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Op zich is de beker natuurlijk niet zo'n hele aansprekende prijs, daar hebben jullie wel gelijk in. De dubbel winnen echter is wel een prestatie die meetelt en dan is het wel jammer dat dat niet lukt, toch?
Je bedoelt in zijn eerste seizoen kampioen worden? Ik word een beetje moe van dat Koeman-effect gelul. En dat als Ajacied zijnde...quote:
Waarvan er nog eens 3 op de bank konden zitten. Vergelijk dat met waarmee Ajax naar Werder moest ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En Kone. 4 basisspelers dus.
Tuurlijk is de competitie belangrijker dan beker. Als je tussen die twee kan kiezen. Als Ajacied is het tenminste een geruststelling dat jullie niet met die eer weg kunnen lopen de dubbel te winnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
En wat iedere ajacied ook zal zeggen van mijn instelling, die hele beker boeit me echt niet. Misschien triest, misschien arrogant, maar als je kunt kiezen tussen alles gooien op de competitie en de CL of de beker, tsja. Luxepositie? Wellicht. Afgunst van de andere clubs? Wellicht.
Ik hoop op een finale AZ-Ajax.
Als een Ajacied dat zegt wordt er weer over de typische Amsterdamse arrogantie gesproken. Maar je hebt wel gelijk hoor. Die beker is een "erbij-prijs".quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Net als voor de Johan Cruijff-schaal geldt (wat mij betreft): mooi als je hem wint, win je hem niet, jammer dan. Ik ben misschien verwend, maar alles minder dan de titel voelt als een troostprijs. De beker leeft alleen bij kleine clubs. Tenminste, dat denk ik. Bij mij leeft ie niet.
Zo vriendelijk zijn wij niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk is de competitie belangrijker dan beker. Als je tussen die twee kan kiezen. Als Ajacied is het tenminste een geruststelling dat jullie niet met die eer weg kunnen lopen de dubbel te winnen![]()
(en in theorie, als PSV zo vriendelijk wil zijn met dezelfde instelling als tegen NAC de rest van de competitie te spelen, kan Ajax dat nog wel)
Typisch dat-ie dan wel op PSV site tussen de palmares staatquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Zwansen het volgende:
Ohja, en de JC-schaal is ook geen prijs.
En als ik nou heel lief kijk?quote:
Ondanks dat ik het met DD eens ben, is het inderdaad typisch dat er in het verleden zo hysterisch werd gedaan wanneer Ajacieden een bepaalde prijs niet belangrijk vondenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Als een Ajacied dat zegt wordt er weer over de typische Amsterdamse arrogantie gesproken. Maar je hebt wel gelijk hoor. Die beker is een "erbij-prijs".
Dat werd ook over de UEFA Cup gezegd. Dat vind ik nog wel een iets andere orde dan de KNVB Beker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met DD eens ben, is het inderdaad typisch dat er in het verleden zo hysterisch werd gedaan wanneer Ajacieden een bepaalde prijs niet belangrijk vonden
Het zou eens tijd worden dat er op Fok! eens fatsoenlijk met supporter van andere clubs over dingen gesproken wordt. Waarom toch steeds dat overdreven verdedigende naar je eigen ploeg toe of offensieve naar de andere ploeg?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met DD eens ben, is het inderdaad typisch dat er in het verleden zo hysterisch werd gedaan wanneer Ajacieden een bepaalde prijs niet belangrijk vonden
De UEFA-cup is een wereldprijs, klaar. Liever de UEFA-cup en tweede worden zodat je playoffs speelt dan kampioen worden en geen UEFA-cup.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat werd ook over de UEFA Cup gezegd. Dat vind ik nog wel een iets andere orde dan de KNVB Beker.
Ben je geweest?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef PyTh het volgende:
Een aanfluiting van jewelste...........maar ach
Als we nog een ronde verder komen in de CL en Kampioen worden kan ik er niet zo heel erg mee zitten.
Gelukkig nietquote:
Zou goed kunnen, na de winterstop heeft PSV geen goede wedstrijd meer gespeeld op de 2e helft tegen Arsenal na.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als we thuis hadden gespeeld, we ook verloren hadden.
Inderdaad zeg, dat imbeciele papegaaigedrag moet ook eens afgelopen zijn. PSV verspeelt punten: "Oh ja, het Koeman-effect wordt zichtbaar!" En als PSV wint van Arsenal hoor je niets over Koeman.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:12 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt in zijn eerste seizoen kampioen worden? Ik word een beetje moe van dat Koeman-effect gelul. En dat als Ajacied zijnde...
En NAC heeft zich de laatste jaren toch een beetje ontpopt als cupfighters, dus in dat opzicht is het verlies wel te verklaren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:
En hoe triest het ook is, het lijkt wel of ze zich niet meer kunnen opladen voor "zo'n bekerwedstrijdje"
Een club als PSV mag nooit of te nimmer met 3-0 klop krijgen van een (met alle respect) clubje als NAC.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
En NAC heeft zich de laatste jaren toch een beetje ontpopt als cupfighters, dus in dat opzicht is het verlies wel te verklaren.
Dat is ook het Koeman-effect. Zie Ajax en Benficaquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat imbeciele papegaaigedrag moet ook eens afgelopen zijn. PSV verspeelt punten: "Oh ja, het Koeman-effect wordt zichtbaar!" En als PSV wint van Arsenal hoor je niets over Koeman.
Slaapverwekkend hoor, jongens. Om over de voorspelbaarheid nog maar niet te spreken.
Dus eigenlijk is het Koeman-effect positief? Ver komen in de CL, kampioen worden... Zeg dat dan gewoon!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook het Koeman-effect. Zie Ajax en Benfica
En daarna met een kater eindigenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het Koeman-effect positief? Ver komen in de CL, kampioen worden... Zeg dat dan gewoon!![]()
Tegen AZ waren ze de eerste helft ook prima.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, na de winterstop heeft PSV geen goede wedstrijd meer gespeeld op de 2e helft tegen Arsenal na.
Maar zoals al eerder aangehaald, liever in de beker dan in de competitie.
En hoe triest het ook is, het lijkt wel of ze zich niet meer kunnen opladen voor "zo'n bekerwedstrijdje"
Aissati en Beerens waren heel goed van pas gekomen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman moet het team sparen/
Hij heeft zelf de selectie verzwakt terwijl Aissati nu zeker een plek in de basis kan krijgen.
EN ja dan heb je te weinig spitsen.
Tuurlijk, net als dat Ajax nooit punten mag verspelen tegen Excelsior. NAC is echt niet zo heel slecht bezig (staan 6e, 5 puntjes achter Feyenoord) en in de beker geven die wel 100%, PSV heeft andere prioriteiten. De goals leken me ook allemaal slordigheden van verdediger (en de keeper). Ik heb de hele wedstrijd verder niet gezien dus weet ook niet wat het spelbeeld was verder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een club als PSV mag nooit of te nimmer met 3-0 klop krijgen van een (met alle respect) clubje als NAC.
Of het nou Cupfighters zijn of niet.......
Ach, je weet na verloop van tijd toch wel welke users dat wel en welke dat niet kunnen (OK, enige bias zal er bij iedereen wel zijn, maar in grote lijnen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zou eens tijd worden dat er op Fok! eens fatsoenlijk met supporter van andere clubs over dingen gesproken wordt. Waarom toch steeds dat overdreven verdedigende naar je eigen ploeg toe of offensieve naar de andere ploeg?
Dat is zo als je 'm wint. Het is wel zo dat ik liever verliezen kwartfinalist in de CL dan verliezend finalist UEFA cup (hoewel finale dag op zichzelf natuurlijk ook wel mooi is ...)quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De UEFA-cup is een wereldprijs, klaar. Liever de UEFA-cup en tweede worden zodat je playoffs speelt dan kampioen worden en geen UEFA-cup.
Heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is zo als je 'm wint. Het is wel zo dat ik liever verliezen kwartfinalist in de CL dan verliezend finalist UEFA cup (hoewel finale dag op zichzelf natuurlijk ook wel mooi is ...)
Weer gelijk. Kap er eens mee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, je weet na verloop van tijd toch wel welke users dat wel en welke dat niet kunnen (OK, enige bias zal er bij iedereen wel zijn, maar in grote lijnen dan). Om te denken dat iedereen dat kan is een utopie ...
Kloptquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tegen AZ waren ze de eerste helft ook prima.
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook het Koeman-effect. Zie Ajax en Benfica
iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
quote:Met name verdediger Manuel Da Costa moest het ontgelden. "Bij de derde goal van NAC had hij nog een kop koffie kunnen nemen om te zien dat De Graaf diep ging. Het gaat erom dat je mentaal kunt brengen wat van een topvoetballer gevraagd wordt. Lukt dat niet, dan ben je hier een gewillig slachtoffer."
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Denneboom is ook logisch. Je kan goedkoop wat breedte halen voorin! Stond vanochtend in het AD.
Maandag gaat de Jong zn eerste wedstrijd weer spelen
Voor een half seizoen huren zou op dit moment niet verkeerd zijn geweest maar als dit je versterkingen voor van de zomer worden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:10 schreef appelsientje het volgende:
Ach ik zou Denneboom niet echt een verkeerde keus vinden....
Nederlander EN gratis
Ik zie De Jong niet meer terugkeren bij PSV als basisspeler.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij het vol houd!!
Ik ook niet maar het zou leuk voor de Jong zijn als hij gewoon fysiek fit zou blijven en op een lager niveau nog betaald voetbal kan spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie De Jong niet meer terugkeren bij PSV als basisspeler.
Allemaal geen onverwachte berichten. Vayrynen staat bijna nooit in de basis. Als hij naar een club kan waar hij vaker kan spelen. Denneboom is zeker geen verkeerde speler, die de breedte van PSV meer versterkt dan Tardelli nu doet. Als hij maar niet als potentiële vervanger van Farfan of Koné wordt gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
Nog drie interessante 'nieuwsberichten' op fcupdate.nl trouwens
Vayrynen die aangeeft weg te willen bij PSV (geef hem eens ongelijk...)
En de nog steeds warme interesse van PSV voor Denneboom
Op zich geen verkeerde speler lijkt me. Nog jong, Nederlands, kan goed uit de voeten in spits en buitenspeler positie
En Manuel da Costa die de interesse van Chelsea bevestigt![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Da Costa naar Chelsea, doen we een ruil met gesloten beurzen met Alex.
Alcides weer weg maar PSV huurt hem anderhalf seizoen dus heeft recht op compensatie. Doe maar geen geld, doe maar Boulahrouz. Iedereen blij!
Moet Alex wel ook even meteen voor 5 jaar willen tekenen bij PSVquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Da Costa naar Chelsea, doen we een ruil met gesloten beurzen met Alex.
Alcides weer weg maar PSV huurt hem anderhalf seizoen dus heeft recht op compensatie. Doe maar geen geld, doe maar Boulahrouz. Iedereen blij!
Hup Koné eruit en Ruudje terugquote:28/2/2007 - Spaanse krant zinspeelt op overstap Van Nistelrooy naar Engeland of naar PSV
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant Sport heeft Ruud van Nistelrooy bij technisch directeur Pedja Mijatovic zijn ongenoegen uitgesproken over zijn situatie bij Real Madrid. De club zou toezeggingen over onder andere de manier van spelen niet zijn nagekomen, waardoor het spel van de spits niet uit de verf komt. Van Nistelrooy zou daarom over een vertrek willen nadenken. Volgens de Spaanse krant heeft de spits een voorkeur voor een terugkeer naar de Premier League, maar sluit hij PSV ook niet uit indien de Premier League er niet inzit.
PSV Netwerk
De 30-jarige spits vertrok afgelopen zomer voor 15 miljoen naar Real Madrid. Voor een speler van die leeftijd zal ook een deel van dat bedrag voor PSV echter al te veel zijn.
Ook voor de clubkas van Den Boschquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel lachen zijn als Van Nistelrooij weer verkocht werd![]()
Ruud en Kezzman terugquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef rubbereend het volgende:
zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren.
Kezzman komt pas over een paar jaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ruud en Kezzman terug![]()
dat zou toch wel heel mooi zijn
Ik zie Ruud ook niet meteen komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezzman komt pas over een paar jaar.
Koné - Van Nistelrooij - Farfanquote:
Waarom denk je dat iedereen denkt dat jij Cocu belangrijk vindt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen hoort gewoon de opvolger van Cocu te zijn, Cocu vind ik de laatste tijd niet meer zo belangrijk als iedereen denkt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen denkt dat jij Cocu belangrijk vindt?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
En Mark van Bommel, en dan spelen we in de zomer een oefenpotje tegen het Nederlands Elftal![]()
opzich wel, maar Beerens had voordat hij naar NEC ging, praktisch nooit een basisplaats dus om nou te zeggen dat je die mist vind ik ver gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Aissati en Beerens waren heel goed van pas gekomen.
De penningmeester kan weer 2 keer per jaar op vakantie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ook voor de clubkas van Den Bosch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |