Moet Alex wel ook even meteen voor 5 jaar willen tekenen bij PSVquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Da Costa naar Chelsea, doen we een ruil met gesloten beurzen met Alex.
Alcides weer weg maar PSV huurt hem anderhalf seizoen dus heeft recht op compensatie. Doe maar geen geld, doe maar Boulahrouz. Iedereen blij!
Hup Koné eruit en Ruudje terugquote:28/2/2007 - Spaanse krant zinspeelt op overstap Van Nistelrooy naar Engeland of naar PSV
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant Sport heeft Ruud van Nistelrooy bij technisch directeur Pedja Mijatovic zijn ongenoegen uitgesproken over zijn situatie bij Real Madrid. De club zou toezeggingen over onder andere de manier van spelen niet zijn nagekomen, waardoor het spel van de spits niet uit de verf komt. Van Nistelrooy zou daarom over een vertrek willen nadenken. Volgens de Spaanse krant heeft de spits een voorkeur voor een terugkeer naar de Premier League, maar sluit hij PSV ook niet uit indien de Premier League er niet inzit.
PSV Netwerk
De 30-jarige spits vertrok afgelopen zomer voor 15 miljoen naar Real Madrid. Voor een speler van die leeftijd zal ook een deel van dat bedrag voor PSV echter al te veel zijn.
Ook voor de clubkas van Den Boschquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel lachen zijn als Van Nistelrooij weer verkocht werd![]()
Ruud en Kezzman terugquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef rubbereend het volgende:
zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren.
Kezzman komt pas over een paar jaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ruud en Kezzman terug![]()
dat zou toch wel heel mooi zijn
Ik zie Ruud ook niet meteen komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezzman komt pas over een paar jaar.
Koné - Van Nistelrooij - Farfanquote:
Waarom denk je dat iedereen denkt dat jij Cocu belangrijk vindt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen hoort gewoon de opvolger van Cocu te zijn, Cocu vind ik de laatste tijd niet meer zo belangrijk als iedereen denkt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen denkt dat jij Cocu belangrijk vindt?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
En Mark van Bommel, en dan spelen we in de zomer een oefenpotje tegen het Nederlands Elftal![]()
opzich wel, maar Beerens had voordat hij naar NEC ging, praktisch nooit een basisplaats dus om nou te zeggen dat je die mist vind ik ver gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Aissati en Beerens waren heel goed van pas gekomen.
De penningmeester kan weer 2 keer per jaar op vakantie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ook voor de clubkas van Den Bosch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |