abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 00:16:09 #51
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_46793731
quote:
Beste Nourdin,

voetbal is een mannensport. In Utrecht weten we door de jaren heen dat er alleen met opgestroopte mouwen resultaten gehaald kunnen worden.
Wij hebben geen technisch hoogbegaafde voetballers rondlopen, geen spelers die miljoenen verdienen.

Wat wij wel hebben is het fanatiekste publiek van Nederland. Week in, week uit staan we achter onze club en niemand moet daar met zijn gore poten aankomen.
In de aanloop naar de wedstrijd van je ploeg zijn wij altijd realistisch geweest. Wij weten ook wel dat onze ploeg 120 procent moet geven om het bij te kunnen benen. Die honderd procent moet van de spelers komen, het publiek zorgt voor dat extra zetje.

Je goal was er een uit het boekje. Je liep goed door en maakte het vakkundig af. Maar de reactie daarna leerde me een kant kennen van mezelf die ik nog niet kende. Ik kreeg het warm, koud, zag stippen en had het idee dat ik ieder moment kon ontploffen. Zelden heb ik me zo kwaad en machteloos gevoeld.

Wat een gore lafbek ben je om mij met een gracht ertussen zo uit te dagen. Ik durf te wedden dat je in het dagelijks leven zo'n laffe hond ben dat je je hoofd in je jas begraaft en snel je auto zoekt. Dat was al duidelijk na de wedstrijd. Je hakkelde met woorden, wist niet hoe je dit moest uitleggen.

Een paar jaar geleden flikte je ook al eens zoiets. Je speelde toen nog bij NAC. Ook zo'n zuigactie langs de zijlijn. Ook met die gore rotkop van je pontificaal voor een vak gaan staan. In de aanloop van de tweede seizoenshelft werd je naam genoemd als mogelijke versterking. Hoewel je een prima pot speelde vanavond ben ik blij dat je het mooie Utrechtshirt niet om je schouders hebt hangen. Je verdient het niet.

Ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken als ik moet juichen voor zo'n laf mannetje als jij bent. Godzijdank speel je ver van de Galgenwaard vandaan.

Wat me nog wel het meest pijn deed was dat mijn woede onder controle was en je de tweede achter Vorm prikte. Mijn adem stokte. Het was een knockout. Ik kan het je misschien niet eens kwalijk nemen allemaal. Wat ik alleen niet begrijp is dat een speler met zulke kwaliteiten zich moet verlagen tot dit soort puberaal gehuppel en gedoe.

Dankbaar ben ik je wel, dat ik iedereen een pasklaar antwoord kan geven waarom ik die club uit Amsterdam zo intens haat. Arrogantie past niet bij ons Utregters. Ik legde het net uit aan mijn meissie. Die snapte tot vanavond niet waarom ik zo;n schijthekel heb aan Ajax. Na het zien van jou mongoloide geprovoceer is ze eindelijk om en snapt ze hoe ik denk...

Voetbal is een mannensport, Nourdin. Je danste als een wijf, reageerde voor de camera als een wijf. De Galgenwaard zal de rest van je carriere een hel worden. Ik hoop het van harte...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:17:13 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_46793759
Ik proef daar enigzins frustratie

Jammer. Slechte verliezers in Utrecht.
Confidence through competence
pi_46793784
Heerlijk die Boukhari, lekker die bunny side opfocke.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 00:17:56 #54
80791 crew  Paul
pi_46793786
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik proef daar enigzins frustratie

Jammer. Slechte verliezers in Utrecht.
Maar het stukje klopt wel
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:19:02 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46793819
quote:
Wat wij wel hebben is het fanatiekste publiek van Nederland. Week in, week uit staan we achter onze club en niemand moet daar met zijn gore poten aankomen.
57 verkochte treincombi kaartjes naar Ajax uit. Inderdaad, erg fanatiek hoor.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:19:34 #56
55709 Stereotomy
pi_46793836
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Maar het stukje klopt wel
Nee: een middelvinger opsteken naar publiek van de tegenstander is provoceren. Een debiel dansje maken is gewoon een debiel dansje maken. Vind je niet dat het schromelijk uitvergroot wordt?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:22:10 #57
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46793905
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]
Wat een heerlijk zuur stukje .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46793918
5-0 en 8-1, dat belooft veel doelpunten of gaan die per stuk
pi_46793929
quote:
Dankbaar ben ik je wel, dat ik iedereen een pasklaar antwoord kan geven waarom ik die club uit Amsterdam zo intens haat. Arrogantie past niet bij ons Utregters. Ik legde het net uit aan mijn meissie. Die snapte tot vanavond niet waarom ik zo;n schijthekel heb aan Ajax. Na het zien van jou mongoloide geprovoceer is ze eindelijk om en snapt ze hoe ik denk...
En ik maar denken dat hij bij az speelt

Wat een mongool.
Houd van een lijntje.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 00:23:43 #60
80791 crew  Paul
pi_46793945
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee: een middelvinger opsteken naar publiek van de tegenstander is provoceren. Een debiel dansje maken is gewoon een debiel dansje maken. Vind je niet dat het schromelijk uitvergroot wordt?
Hij loopt naar de bunnikside en gaat daar precies voor een dansje doen ..
Wat wil die nou ?
pi_46793981
Klootjesvolk die supporters zeg....
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:25:18 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46793987
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]
Wat wil die nou ?
Uiting geven aan zijn blijheid over het zojuist door hem gescoorde doelpunt.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:25:41 #63
55709 Stereotomy
pi_46793997
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Hij loopt naar de bunnikside en gaat daar precies voor een dansje doen ..
Wat wil die nou ?
Ja, dat weet ik ook niet
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Erg aannemelijk
pi_46794003
Wat een mongool zeg, zn meissie.... opblaasbare afwasbare barbara zeker.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:26:37 #65
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46794030
t'is maar een dansje. en nog niet eens in de categorie Pienaar-De Jong. wat een droeftoeter die Utrechter. waarschijnlijk die dikke in die witte trui, die zag er aardig frusti uit.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 00:27:18 #66
80791 crew  Paul
pi_46794054
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

yeah right
doe dat lekker naar het uitvak
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 00:27:35 #67
80791 crew  Paul
pi_46794060
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:26 schreef BigFire het volgende:
t'is maar een dansje. en nog niet eens in de categorie Pienaar-De Jong. wat een droeftoeter die Utrechter. waarschijnlijk die dikke in die witte trui, die zag er aardig frusti uit.
wehehe
pi_46794073
Het trieste is nog wel dat juist die hersenloze supporters er op deze manier op reageren....
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 00:32:45 #69
80791 crew  Paul
pi_46794205
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Rekkie het volgende:
Het trieste is nog wel dat juist die hersenloze supporters er op deze manier op reageren....
Jij zou ook boos zijn geweest
pi_46794232
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Jij zou ook boos zijn geweest
Waarom zou ik.....

Man een beetje relativeren hoor
pi_46794276
Wel geinig, die bolle is wel 10 keer in beeld geweest in de samenvatting
pi_46794308
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax - RKC
Verrassend
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46794346
Goeie loting
Цой жив
pi_46794427
Lekkere loting.
pi_46794519
Beker stelt hier toch niks voor.

Jong RKC-Ajax
Ajax-ADO Den Haag
Ajax-Haarlem
Willem II-Ajax
Ajax - RKC

3 wedstrijden tegen degradatiekandidaten, 1 tegen een jupilerleague clubje en 1 tegen een jeugdteam (waarvan ook nog 3 wedstrijden thuis) winnen en je zit in de finale.

Spanning en sensatie.

EN het ergste misschien nog wel... De wedstrijden zijn niks. Jong RKC - Ajax had nog wel amusementswaarde maar de rest was van zeer bedenkelijk niveau.
pi_46794569
9/11/2006 Haarlem FC Den Bosch 1-0

.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:50:46 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_46794599
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Beker stelt hier toch niks voor.

Jong RKC-Ajax
Ajax-ADO Den Haag
Ajax-Haarlem
Willem II-Ajax
Ajax - RKC

3 wedstrijden tegen degradatiekandidaten, 1 tegen een jupilerleague clubje en 1 tegen een jeugdteam (waarvan ook nog 3 wedstrijden thuis) winnen en je zit in de finale.

Spanning en sensatie.
Dat is heul geen ongunstige loting geweest voor onze vrinden. Toeval?
pi_46794614
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

.
Houd van een lijntje.
pi_46794637
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

.
Tering dat is een goed argument! LEve de beker!!!111 Stom van PSV dat ze hun beste spelers op de bank hebben gezet

Die zullen zich wel voor hun kop slaan als ze deze uitslag zien.

Volgend jaar alles gericht op de beker schijt aan de competitie! FC Den Bosch heeft met 1-0 bij Haarlem verloren!!111
pi_46794710
Ja, doe maar zo TR. Ga maar weer lekker mee met de hype dat de beker kut is.

Voor 32 clubs is het anders wel de mogelijkheid om extra inkomsten te genereren, prestige te ontwikkelen en zelfvertrouwen op te bouwen. Plus wellicht Europees voetbal. Tuurlijk is het geen FA Cup, maar het heeft meer dan genoeg waarde om een eerbiedige prijs voor te stellen. Zeker in een slecht seizoen, dan is het een troost. In een goed seizoen is het de kers op de taart.

Als trainer, spelers en club moet je elke prijs willen winnen en dan wanneer je verliest achteraf gaan lopen zeuren dat het maar 'de beker' was. Wanneer je nu alles nog verspeeld (Europees en competitie - al zal dat laatste moeilijk zijn), nou; wat had je dan maar al te graag straks in de finale gestaan en om de beker gestreden.
pi_46794770
Wat een onzin zeg, je ziet het toch kijk naar je eigen ploeg Ajax heeft alleen maar kutwedstrijden tegen kuttegenstanders gespeeld en moet dalijk 1 keer tegen een wat moeilijkere... Dat noem ik geen troost of slagroom op de taart. Eerder kampioen van de armoede.
pi_46794795
den bosch kan in de beker niet eens thuis van Jong Ajax winnen dus waar hebben we het over. De loting is zo gelopen, en daar zullen veel Ajax haters vast gefrustreerd over zijn, maar wat kan Ajax er aan doen?
Houd van een lijntje.
pi_46794823
Waarom liggen Feyenoord en PSV er dan al uit? Waarom gaat Roda er dan al uit? Je moet die wedstrijden toch ook echt winnen.

Ajax kan ze moeilijk express gaan verliezen. Zo kan je ook de competitie betitelen. Hell, laten we er maar helemaal mee stoppen dan en in Mei een competitie draaien met PSV, Ajax, AZ en FC Twente, want de rest is competitieonwaardig.
pi_46794918
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:00 schreef Erwtensoep het volgende:
den bosch kan in de beker niet eens thuis van Jong Ajax winnen dus waar hebben we het over. De loting is zo gelopen, en daar zullen veel Ajax haters vast gefrustreerd over zijn, maar wat kan Ajax er aan doen?
Als je met dingen van 5 jaar geleden moet aankomen ben je wel erg diep gezonken Bovendien was dat Ajax niet zo jong, met o.a. Litmanen en Vonk die meededen.

En nee het gaat hier niet om Ajax dat was toch al duidelijk lijkt me... Maar om de kwaliteit van de beker, de wedstrijden zijn (op een enkeling na) gewoonweg saai. De lotingen voorspelbaar. En voor de clubs uit de top 3-4 vind ik er ook weinig eer aan....

Zeg nou eerlijk zijn er tot nu toe wedstrijden in deze bekerreeks waar je van hebt genoten?

Zie je de ene week leuke wedstrijden als Ajax- Werder en AZ-fener een week later krijg je dit soort knakenpotjes....
pi_46794930
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, doe maar zo TR. Ga maar weer lekker mee met de hype dat de beker kut is.

Voor 32 clubs is het anders wel de mogelijkheid om extra inkomsten te genereren, prestige te ontwikkelen en zelfvertrouwen op te bouwen. Plus wellicht Europees voetbal. Tuurlijk is het geen FA Cup, maar het heeft meer dan genoeg waarde om een eerbiedige prijs voor te stellen. Zeker in een slecht seizoen, dan is het een troost. In een goed seizoen is het de kers op de taart.

Als trainer, spelers en club moet je elke prijs willen winnen en dan wanneer je verliest achteraf gaan lopen zeuren dat het maar 'de beker' was. Wanneer je nu alles nog verspeeld (Europees en competitie - al zal dat laatste moeilijk zijn), nou; wat had je dan maar al te graag straks in de finale gestaan en om de beker gestreden.
QFT

pi_46794932
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als je met dingen van 5 jaar geleden moet aankomen ben je wel erg diep gezonken Bovendien was dat Ajax niet zo jong, met o.a. Litmanen en Vonk die meededen.

En nee het gaat hier niet om Ajax dat was toch al duidelijk lijkt me... Maar om de kwaliteit van de beker, de wedstrijden zijn (op een enkeling na) gewoonweg saai. De lotingen voorspelbaar. En voor de clubs uit de top 3-4 vind ik er ook weinig eer aan....

Zeg nou eerlijk zijn er tot nu toe wedstrijden in deze bekerreeks waar je van hebt genoten?

Zie je de ene week leuke wedstrijden als Ajax- Werder en AZ-fener een week later krijg je dit soort knakenpotjes....
Alleen de finale is mooi
pi_46794966
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zie iedere wedstrijd van Ajax graag, ook de bekerwedstrijden.
Houd van een lijntje.
pi_46794999
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Je ziet ze dus ook graag verliezen?......
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:11:51 #89
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_46795003
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

dan ga je toch elke wedstrijd naar het stadion, teletekstsupporter.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_46795071
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef fanneke het volgende:

[..]

dan ga je toch elke wedstrijd naar het stadion, teletekstsupporter.
Op je pikkie getrapt jongen?
Houd van een lijntje.
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:15:22 #91
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_46795085
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Op je pikkie getrapt jongen?
Meneer voor jou!

maar ik denk dat ik dicht bij de waarheid zat
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_46795100
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom liggen Feyenoord en PSV er dan al uit? Waarom gaat Roda er dan al uit? Je moet die wedstrijden toch ook echt winnen.
Feyenoord lijkt me geen verrassing in dit wisselvallige seizoen. PSV begint met de beste spelers op de bank en is zeer onfortuinlijk als het na de 1-0 de bal op 1-1 voor open doel op de lat schiet en hem er vervolgens ook zeer lucky wel aan de andere kant in ziet vliegen. Nac natuurlijk niet tekort doen die zijn in vorm. Roda ja geen verrassing. Ook redelijk wisselvallig. RKC stijgende lijn de laatste weken.
quote:
Ajax kan ze moeilijk express gaan verliezen. Zo kan je ook de competitie betitelen. Hell, laten we er maar helemaal mee stoppen dan en in Mei een competitie draaien met PSV, Ajax, AZ en FC Twente, want de rest is competitieonwaardig.
Onzinnige vergelijking aangezien de competitie niet alleen om het kampioenschap gaat maar ook om europa tickets en degradatie.
pi_46795107
wat een kutstadion trouwens van utrecht, was als az-supporter heen, maa rdat dak kunnnen ze er wel afgooien, je wordt toch zeiknat:s ennehm die tochgaten mogen ze ook wel eens dichten!
Verder mooie wedstrijd gezien, goed zicht op het veld dat wel en hopelijk na een lange tijd weer eens een prijs te pakken!
Haal nou maar je chef!
pi_46795123
Was dit je eerste keer in een voetbalstadion?
pi_46795160
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef fanneke het volgende:

[..]

Meneer voor jou!

maar ik denk dat ik dicht bij de waarheid zat
Valt wel mee hoor, ik ga 90% van de thuiswedstrijden en pak af en toe een uitwedstrijd mee. En hoe vaak ben jij naar aarsenal geweest als we het er toch over hebben?
Houd van een lijntje.
pi_46795176
KNMB

Koninklijke Nederlandse Mafia Bond

Die knvb is echte maffia kijk die loting man, het barst daar van de corruptie, scheidsrechters krijgen volgens mij een degradatiebonus als Ado degradeert, en alle topclubs krijgen makkelijk tegenstanders in de Amstel Cup. Duidelijke maffia zaak dit dus
pi_46795189
Net of AZ het lastig heeft(en dat zeg ik als AZer)

Bennekom - AZ 0-10
AZ - Sv Meerssen 10-1
AZ - Mvv 5-0
Utrecht - AZ 1-2(had ook 1-5 kunnen worden.)
AZ - Nac
pi_46795211
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Was dit je eerste keer in een voetbalstadion?
Ik weet niet of je het tegen mij had gozert maar ik ben altijd bij AZ en pik enkele uitwedstrijden mee, zit vast aan m'n uitkering en dat gezeik met die rechters tegenwoordig die wel altjid tegen je lijken te zijn waardoor je steeds weer je huis uit moet, maar het is niet m'n eerste keer vriend, spreek je wel weer als je naar de eredivisie gaat met je cluppie

[edit: ziekte weggehaald]

[ Bericht 4% gewijzigd door dndiek op 01-03-2007 07:57:07 ]
Haal nou maar je chef!
pi_46795225
En trouwens die uitkering van tegenwoordig slaat ook nergens meer op kan beter in de ziektewet ofzo
Haal nou maar je chef!
pi_46795257
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')