ik heb het iig al zo vaak gezegd, vorig jaar voor de finale zelfs nog. Die was vooral interessant ondat we tegen Ajax moesten. Stond er gelukkig wat meer op het spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
Wat een onzin, verlies je dan is de beker niet belangrijk win je dan wil je hem winnen.
Zeg het dan van tevoren dat lijkt wat geloofwaardiger
Ach daar staat weer tegenover dat het aantal gasten dat 3 trolls in een topic plaatst (zoals jij pleegt te doen als Ajax een wedstrijd niet wint) nogal mee valt, vind je niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef leolinedance het volgende:
Horen wij nu eigenlijk niet te schelden enzo?
Was van tevoren al bekend (bij de fans in ieder geval). NAC uit is traditioneel lastig. Vooral omdat het voor NAC de kortste route is om Europees voetbal te halen. Bij PSV ligt de prioriteit even ergens anders. Dat neemt niet weg dat we niet hadden willen winnen. Maar als je de basisopstelling had gezien, wist je dat het zo zat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
Wat een onzin, verlies je dan is de beker niet belangrijk win je dan wil je hem winnen.
Ja, maar ik heb hier nog geen ziektes rond zien vliegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach daar staat weer tegenover dat het aantal gasten dat 3 trolls in een topic plaatst (zoals jij pleegt te doen als Ajax een wedstrijd niet wint) nogal mee valt, vind je niet?
Dan zeggen we het nu. De beker is vergeleken met de competitie en de CL absoluut ondergeschikt. Ergens hoopte ik er zelfs op dat we niet ver zouden komen. We kunnen onze krachten wel voor andere wedstrijden gebruiken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
Griep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier nog geen ziektes rond zien vliegen.
Opstelling PSV:quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was van tevoren al bekend (bij de fans in ieder geval). NAC uit is traditioneel lastig. Vooral omdat het voor NAC de kortste route is om Europees voetbal te halen. Bij PSV ligt de prioriteit even ergens anders. Dat neemt niet weg dat we niet hadden willen winnen. Maar als je de basisopstelling had gezien, wist je dat het zo zat.
Het gaat niet alleen om de opstelling... Vooral om de instelling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Da Costa, Alex, Salcido, Väyrynen, Afellay, Mendez, Culina, Farfán en Tardelli.
Wissels: Moens, Simons, Cocu, Koné, Addo, Fehér en Xiang Sun.
Ik hoop dat ze der niet te makkelijk over denken en verliezen
Scheelt toch eigenlijk alleen maar Cocu, Simons en Kromkamp?
En Kone. 4 basisspelers dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Da Costa, Alex, Salcido, Väyrynen, Afellay, Mendez, Culina, Farfán en Tardelli.
alsof dat minder erg isquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier nog geen ziektes rond zien vliegen.
en Koné, nogal een aantal belangrijke spelers, zeker als je toch al slecht draaitquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Opstelling PSV:
en van trollen houden we ook niet................quote:
Wat wil je nu horen dan? Dat we er allemaal kapot van zijn en dat we zo jaloers zijn omdat jullie wel in dit prestigeuze toernooi verder zijn gekomen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het een beetje arrogant om de enige Nederlandse bekertoernooi niet serieus te nemen.
Dan lees maar eens goed wat ik typ. Ik wil gewoon een inhoudelijke discussie aan gaan, maar daar wagen sommige users zich niet aan. Dus wordt er met ziektes, bedreigingen ed. gesmeten. Mijns inziens onacceptabel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en van trollen houden we ook niet................
Dan zeg ik het bij deze, de komende 100 jaar boeit de beker me voor geen meter, als we de finale halen is het leuk om hem te winnen voor erbij. Kampioenschap is belangrijker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef MaxC het volgende:
dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan lees maar eens goed wat ik typ. Ik wil gewoon een inhoudelijke discussie aan gaan, maar daar wagen sommige users zich niet aan. Dus wordt er met ziektes, bedreigingen ed. gesmeten. Mijns inziens onacceptabel.
En dan wordt de schuld bij mij, of een ander gelegd...Lekker makkelijk he
![]()
Ik vind het gewoon een trieste instelling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen dan? Dat we er allemaal kapot van zijn en dat we zo jaloers zijn omdat jullie wel in dit prestigeuze toernooi verder zijn gekomen?
Oke, sorry dan. Ik dacht dat je het woord 'trollen' tegen mij (persoonlijk) gebruikte. Maar in het algemeen heb je natuurlijk gelijkquote:
Ach, dat is het niet. Sinds we eindelijk een keer meedraaien in de CL en steeds kampioen worden, is het lastig om je op te laden voor die Mickey-Mouse beker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een trieste instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |