Overdrijven is ook een vak hequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt Feyenoord wel bij PSV achterin![]()
Nou bij die goals wel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he![]()
hetquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het een beetje arrogant om de enige Nederlandse bekertoernooi niet serieus te nemen.
Hahaha, dat zei ik net op MSN al tegen een maat van me!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Als er vanavond Chelsea-scouts op de tribune hebben gezeten om Da Costa en Alcides te bekijken, dan zal de interesse wel een beetje bekoeld zijn. Goede tactiek van PSV.![]()
Net als voor de Johan Cruijff-schaal geldt (wat mij betreft): mooi als je hem wint, win je hem niet, jammer dan. Ik ben misschien verwend, maar alles minder dan de titel voelt als een troostprijs. De beker leeft alleen bij kleine clubs. Tenminste, dat denk ik. Bij mij leeft ie niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik toch opvallend DD, ik vind de beker een mooie prijs.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Als er vanavond Chelsea-scouts op de tribune hebben gezeten om Da Costa en Alcides te bekijken, dan zal de interesse wel een beetje bekoeld zijn. Goede tactiek van PSV.![]()
Joh, dat was bij Ajax twee jaar geleden niet anders hoor na de uitschakeling tegen Willem II.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, is het weer zover? Je verliest en dan is de beker ineens niet meer belangrijk?
Het is wel weer zo typisch hoor. Ik vind het nog altijd een prijs en het is beter dan met lege handen staan. Ik lig er niet nachtenlang wakker van, maar om het nou weer zo af te schilderen met z'n allen. Hoe graag een club een beker wel niet zou willen winnen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Joh, dat was bij Ajax twee jaar geleden niet anders hoor na de uitschakeling tegen Willem II.
En dan zijn er van die types die dan vorig jaar weer doodleuk vooraan gingen staan bij de huldiging...
Dat zal niet snel gebeuren als je alleen maar tegen kutclubs speeltquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo? Ik baal iedere keer anders flink als we uitgeschakeld worden in de beker. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |