abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46794421
Is dat zo? Ik baal iedere keer anders flink als we uitgeschakeld worden in de beker. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Houd van een lijntje.
pi_46794481
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Joh, dat was bij Ajax twee jaar geleden niet anders hoor na de uitschakeling tegen Willem II.

En dan zijn er van die types die dan vorig jaar weer doodleuk vooraan gingen staan bij de huldiging...
Het is wel weer zo typisch hoor. Ik vind het nog altijd een prijs en het is beter dan met lege handen staan. Ik lig er niet nachtenlang wakker van, maar om het nou weer zo af te schilderen met z'n allen. Hoe graag een club een beker wel niet zou willen winnen?

Ik vind het lichtelijk sneu. Ik hoop dat het lekker doorwerkt in de koppies en in de competitie. 3-0 is niet niks.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:45:30 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_46794489
Het ligt er natuurlijk ook aan waarin je nog (volop) meedraait.
pi_46794554
Het zijn maar twee wedstrijden extra hoor .
pi_46794564
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo? Ik baal iedere keer anders flink als we uitgeschakeld worden in de beker. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat zal niet snel gebeuren als je alleen maar tegen kutclubs speelt

Maargoed mijn mening staat hier:

KNVB Beker 2006-2007 #8: Gekochte loting door Ajax
pi_46794589
En tegen de tijd van de finale is de competitie al voorbij en zijn ze allang uitgeschakeld voor de CL.
Houd van een lijntje.
pi_46795510
Ik vind het wel jammer dat we eruit zijn, win graag elke prijs. Maar heel erg kut is het niet, dat is alleen als je de finale verliest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46795529
Hihi. Alles goed jonges? Kom op, kop op he. Kan gebeuren. Julliie waarschijnlijk kampioen.

Maar weer geen beker .
Secrets never die. Only people.
pi_46795549
't moest ook een keer ophouden... je kan niet altijd geluk hebben
pi_46795569
Pff, dat ik mijn gram moet halen op die kutbeker. Was liever kampioen geworden hoor.
Secrets never die. Only people.
  donderdag 1 maart 2007 @ 02:06:31 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_46795895
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Pff, dat ik mijn gram moet halen op die kutbeker. Was liever kampioen geworden hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 maart 2007 @ 02:08:08 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46795915
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef Tommeke het volgende:
't moest ook een keer ophouden... je kan niet altijd geluk hebben
ja zoveel geluk gehad de laatste maand
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46796380
Met onze vorm en dunne selectie was ik eerlijk gezegt opgelucht
Net zo goed talenten een kans kunnen geven en de bankzitters
  donderdag 1 maart 2007 @ 02:56:12 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_46796466
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Met onze vorm en dunne selectie was ik eerlijk gezegt opgelucht
Net zo goed talenten een kans kunnen geven en de bankzitters
Ja, idd. Die waren wellicht gemotiveerder. Je weet nooit wat daaruit gerolt zou zijn...
pi_46796538
ik als 'psv supporter' (geen harde kern ofzo) vind het spel van psv de laatste weken erg triest. Waarom met zo'n laxe instelling aan de wedstrijd beginnen? En het dan halverwege nog goed proberen te maken... Kom op zeg, is toch geen sporters mentaliteit.

De wedstrijd tegen Arsenal vond ik goed. Natuurlijk speel je daar puur op resultaat en doe je waarin je het beste bent (verdedigen en counteren) maar soms vind ik wat psv doet ook echt niet kunnen.
Bv de wedstrijden tegen Eagles en andere clubs van minimaal formaat.
Je bent de koploper en je hebt de meeste kwaliteit in huis, laat dat zien. Speel aanvallend voetbal. Laat zien dat je wilt winnen.

Ik vind het eerlijk gezegd terrecht dat ze vandaag eens goed op hun plaats zijn gezet door met 3-0 te verliezen. Het is tijd om uit deze ongeïnspireerde dip te komen, die voornamelijk in het hoofd zit.
pi_46796762
Koeman moet het team sparen/

Hij heeft zelf de selectie verzwakt terwijl Aissati nu zeker een plek in de basis kan krijgen.
EN ja dan heb je te weinig spitsen.
pi_46797090
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Alle kans om nog kampioen te worden hoor. PSV heeft met iedere tegenstander moeite en er komen nog een stuk of 4 zware wedstrijden aan. Kijkend naar de vorm sta ik niet raar te kijken als we er 3 van verliezen en tegen de mindere broeders ook nog wat punten laten liggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46797512
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 07:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alle kans om nog kampioen te worden hoor. PSV heeft met iedere tegenstander moeite en er komen nog een stuk of 4 zware wedstrijden aan. Kijkend naar de vorm sta ik niet raar te kijken als we er 3 van verliezen en tegen de mindere broeders ook nog wat punten laten liggen.
Daar ben je dan ook Grrrrrrrr voor

Gisteren was gewoon onderschatting, zelfoverschatting, slechte instelling. Ik hoop dat ze zich voor de competitie weer wat meer op weten te peppen, anders wordt het nog moeilijk. 3-0 is natuurlijk een blamage. Nu in de competitie laten zien dat we het wel kunnen en dan staan we in april gewoon te feesten in Eindhoven.
We sure are cute for two ugly people.
pi_46797543
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Als er vanavond Chelsea-scouts op de tribune hebben gezeten om Da Costa en Alcides te bekijken, dan zal de interesse wel een beetje bekoeld zijn. Goede tactiek van PSV.
Die Da Costa idd. Eruit gelopen worden door Salmon. !
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46797649
Op zich is de beker natuurlijk niet zo'n hele aansprekende prijs, daar hebben jullie wel gelijk in. De dubbel winnen echter is wel een prestatie die meetelt en dan is het wel jammer dat dat niet lukt, toch?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46797673
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Op zich is de beker natuurlijk niet zo'n hele aansprekende prijs, daar hebben jullie wel gelijk in. De dubbel winnen echter is wel een prestatie die meetelt en dan is het wel jammer dat dat niet lukt, toch?
Dit is ook mijn gedachte. Ik kan je vertellen dat ik gisteravond toch even not amused was door de uitslag, maar liever in de beker dan in de competitie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:57:47 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46797869
De dubbel winnen is inderdaad gewoon een uitstekende prestatie, dus is het erg jammer als je 'm niet wint. Maar het is en blijft een troostprijs. Wanneer je kampioen bent is het erg leuk om de dubbel te winnen. Niet meer dan dat. Wanneer je geen kampioen bent is het een klein doekje voor het bloeden.

Natuurlijk hoop ik van harte dat PSV dit niveau doorzet in de competitie,al acht ik de kans dat het kampioenschap verspeeld wordt kleiner dan 10%.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:09:54 #223
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46798055
Het Koeman-effect word al duidelijker
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:12:53 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46798102
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:09 schreef stefmans het volgende:
Het Koeman-effect word al duidelijker
Je bedoelt in zijn eerste seizoen kampioen worden? Ik word een beetje moe van dat Koeman-effect gelul. En dat als Ajacied zijnde...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:16:47 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46798176
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En Kone. 4 basisspelers dus.
Waarvan er nog eens 3 op de bank konden zitten. Vergelijk dat met waarmee Ajax naar Werder moest ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:24:28 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46798277
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
En wat iedere ajacied ook zal zeggen van mijn instelling, die hele beker boeit me echt niet. Misschien triest, misschien arrogant, maar als je kunt kiezen tussen alles gooien op de competitie en de CL of de beker, tsja. Luxepositie? Wellicht. Afgunst van de andere clubs? Wellicht.

Ik hoop op een finale AZ-Ajax.
Tuurlijk is de competitie belangrijker dan beker. Als je tussen die twee kan kiezen. Als Ajacied is het tenminste een geruststelling dat jullie niet met die eer weg kunnen lopen de dubbel te winnen
(en in theorie, als PSV zo vriendelijk wil zijn met dezelfde instelling als tegen NAC de rest van de competitie te spelen, kan Ajax dat nog wel)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:26:07 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46798303
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Net als voor de Johan Cruijff-schaal geldt (wat mij betreft): mooi als je hem wint, win je hem niet, jammer dan. Ik ben misschien verwend, maar alles minder dan de titel voelt als een troostprijs. De beker leeft alleen bij kleine clubs. Tenminste, dat denk ik. Bij mij leeft ie niet.
Als een Ajacied dat zegt wordt er weer over de typische Amsterdamse arrogantie gesproken. Maar je hebt wel gelijk hoor. Die beker is een "erbij-prijs".
pi_46798321
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Tuurlijk is de competitie belangrijker dan beker. Als je tussen die twee kan kiezen. Als Ajacied is het tenminste een geruststelling dat jullie niet met die eer weg kunnen lopen de dubbel te winnen
(en in theorie, als PSV zo vriendelijk wil zijn met dezelfde instelling als tegen NAC de rest van de competitie te spelen, kan Ajax dat nog wel)
Zo vriendelijk zijn wij niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:29:38 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46798354
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Zwansen het volgende:

Ohja, en de JC-schaal is ook geen prijs.
Typisch dat-ie dan wel op PSV site tussen de palmares staat
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:30:04 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46798360
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zo vriendelijk zijn wij niet.
En als ik nou heel lief kijk?
pi_46798391
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Doc het volgende:

[..]

En als ik nou heel lief kijk?
Dan mag je tweede worden, goed? En die bekerfinale mag je ook spelen van me.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:32:21 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46798402
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Als een Ajacied dat zegt wordt er weer over de typische Amsterdamse arrogantie gesproken. Maar je hebt wel gelijk hoor. Die beker is een "erbij-prijs".
Ondanks dat ik het met DD eens ben, is het inderdaad typisch dat er in het verleden zo hysterisch werd gedaan wanneer Ajacieden een bepaalde prijs niet belangrijk vonden
pi_46798508
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:32 schreef twi het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het met DD eens ben, is het inderdaad typisch dat er in het verleden zo hysterisch werd gedaan wanneer Ajacieden een bepaalde prijs niet belangrijk vonden
Dat werd ook over de UEFA Cup gezegd. Dat vind ik nog wel een iets andere orde dan de KNVB Beker.
Klik dan als je durft
pi_46798575
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:32 schreef twi het volgende:

[..]

Het zou eens tijd worden dat er op Fok! eens fatsoenlijk met supporter van andere clubs over dingen gesproken wordt. Waarom toch steeds dat overdreven verdedigende naar je eigen ploeg toe of offensieve naar de andere ploeg?

Anyway: de beker is leuka ls je hem wint en helemaal als het je enige kans op 'iets' is, maar gezien het feit dat PSV nog op anderhalf front actief is, ben ike r niet rouwig om dat we dan uit de beker liggen. De minst aansprekende prijs lijkt me zo. En je hebt gelijk, de dubbel win ik ook graag.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46798594
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat werd ook over de UEFA Cup gezegd. Dat vind ik nog wel een iets andere orde dan de KNVB Beker.
De UEFA-cup is een wereldprijs, klaar. Liever de UEFA-cup en tweede worden zodat je playoffs speelt dan kampioen worden en geen UEFA-cup.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:45:10 #236
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46798644
Een aanfluiting van jewelste...........maar ach
Als we nog een ronde verder komen in de CL en Kampioen worden kan ik er niet zo heel erg mee zitten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46798676
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef PyTh het volgende:
Een aanfluiting van jewelste...........maar ach
Als we nog een ronde verder komen in de CL en Kampioen worden kan ik er niet zo heel erg mee zitten.
Ben je geweest?
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:49:59 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46798724
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ben je geweest?
Gelukkig niet
pi_46799099
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gelukkig niet
Ik denk dat als we thuis hadden gespeeld, we ook verloren hadden.
Wat een vrouw!
spits!
pi_46799190
Het zwakke punt van PSV is hun aanval en de aanvallende acties vanuit het middenveld. Dat gaat ze denk ik ook afbreken Europees gezien. Hopen dat Kluivert op tijd fit is ...
pi_46799268
Bizar dat een team zo uitelkaar valt zonder Simons en Cocu . Die Sun was trouwens toch een rechtsback
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:20:28 #242
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46799295
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als we thuis hadden gespeeld, we ook verloren hadden.
Zou goed kunnen, na de winterstop heeft PSV geen goede wedstrijd meer gespeeld op de 2e helft tegen Arsenal na.
Maar zoals al eerder aangehaald, liever in de beker dan in de competitie.

En hoe triest het ook is, het lijkt wel of ze zich niet meer kunnen opladen voor "zo'n bekerwedstrijdje"
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:23:10 #243
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_46799352
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:12 schreef twi het volgende:

[..]

Je bedoelt in zijn eerste seizoen kampioen worden? Ik word een beetje moe van dat Koeman-effect gelul. En dat als Ajacied zijnde...
Inderdaad zeg, dat imbeciele papegaaigedrag moet ook eens afgelopen zijn. PSV verspeelt punten: "Oh ja, het Koeman-effect wordt zichtbaar!" En als PSV wint van Arsenal hoor je niets over Koeman.

Slaapverwekkend hoor, jongens. Om over de voorspelbaarheid nog maar niet te spreken.
pi_46799550
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:

En hoe triest het ook is, het lijkt wel of ze zich niet meer kunnen opladen voor "zo'n bekerwedstrijdje"
En NAC heeft zich de laatste jaren toch een beetje ontpopt als cupfighters, dus in dat opzicht is het verlies wel te verklaren.
Klik dan als je durft
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:35:18 #245
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46799602
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:32 schreef Suijk het volgende:

[..]

En NAC heeft zich de laatste jaren toch een beetje ontpopt als cupfighters, dus in dat opzicht is het verlies wel te verklaren.
Een club als PSV mag nooit of te nimmer met 3-0 klop krijgen van een (met alle respect) clubje als NAC.
Of het nou Cupfighters zijn of niet.......
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:36:22 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46799628
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, dat imbeciele papegaaigedrag moet ook eens afgelopen zijn. PSV verspeelt punten: "Oh ja, het Koeman-effect wordt zichtbaar!" En als PSV wint van Arsenal hoor je niets over Koeman.

Slaapverwekkend hoor, jongens. Om over de voorspelbaarheid nog maar niet te spreken.
Dat is ook het Koeman-effect. Zie Ajax en Benfica
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:38:02 #247
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_46799670
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is ook het Koeman-effect. Zie Ajax en Benfica
Dus eigenlijk is het Koeman-effect positief? Ver komen in de CL, kampioen worden... Zeg dat dan gewoon!
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:42:17 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46799735
Het Koeman-effect is een half jaar veelbelovend voetballen, dan 2 jaar slecht voetballen met redelijk goede resultaten en een selectie naar de knoppen helpen, zodat ieder veelbelovend talent voor een habbekrats weg wil terwijl ondertussen iedereen in de selectie met elkaar overhoop ligt. Blijven over een handvol enorm duur aangekochte prutsspelers die niet te slijten zijn

Met een beetje pech heb je daarna het Danny Blind effect (een seizoen lang dramatisch voetballen en om twee voor twaalf ineens wel laten zien dat je wat kunt) en het Henk ten Cate effect (al dat last-minute voetbal in 180 minuten compleet om zeep helpen)
pi_46799736
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:38 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het Koeman-effect positief? Ver komen in de CL, kampioen worden... Zeg dat dan gewoon!
En daarna met een kater eindigen
pi_46799903
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, na de winterstop heeft PSV geen goede wedstrijd meer gespeeld op de 2e helft tegen Arsenal na.
Maar zoals al eerder aangehaald, liever in de beker dan in de competitie.

Tegen AZ waren ze de eerste helft ook prima.
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')