Het is wel weer zo typisch hoor. Ik vind het nog altijd een prijs en het is beter dan met lege handen staan. Ik lig er niet nachtenlang wakker van, maar om het nou weer zo af te schilderen met z'n allen. Hoe graag een club een beker wel niet zou willen winnen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Joh, dat was bij Ajax twee jaar geleden niet anders hoor na de uitschakeling tegen Willem II.
En dan zijn er van die types die dan vorig jaar weer doodleuk vooraan gingen staan bij de huldiging...
Dat zal niet snel gebeuren als je alleen maar tegen kutclubs speeltquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo? Ik baal iedere keer anders flink als we uitgeschakeld worden in de beker. Maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Pff, dat ik mijn gram moet halen op die kutbeker. Was liever kampioen geworden hoor.
ja zoveel geluk gehad de laatste maandquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef Tommeke het volgende:
't moest ook een keer ophouden... je kan niet altijd geluk hebben
Ja, idd. Die waren wellicht gemotiveerder. Je weet nooit wat daaruit gerolt zou zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Met onze vorm en dunne selectie was ik eerlijk gezegt opgelucht
Net zo goed talenten een kans kunnen geven en de bankzitters
Alle kans om nog kampioen te worden hoor. PSV heeft met iedere tegenstander moeite en er komen nog een stuk of 4 zware wedstrijden aan. Kijkend naar de vorm sta ik niet raar te kijken als we er 3 van verliezen en tegen de mindere broeders ook nog wat punten laten liggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Pff, dat ik mijn gram moet halen op die kutbeker. Was liever kampioen geworden hoor.
Daar ben je dan ook Grrrrrrrr voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alle kans om nog kampioen te worden hoor. PSV heeft met iedere tegenstander moeite en er komen nog een stuk of 4 zware wedstrijden aan. Kijkend naar de vorm sta ik niet raar te kijken als we er 3 van verliezen en tegen de mindere broeders ook nog wat punten laten liggen.
Die Da Costa idd. Eruit gelopen worden door Salmon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Als er vanavond Chelsea-scouts op de tribune hebben gezeten om Da Costa en Alcides te bekijken, dan zal de interesse wel een beetje bekoeld zijn. Goede tactiek van PSV.![]()
Dit is ook mijn gedachte. Ik kan je vertellen dat ik gisteravond toch even not amused was door de uitslag, maar liever in de beker dan in de competitiequote:Op donderdag 1 maart 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Op zich is de beker natuurlijk niet zo'n hele aansprekende prijs, daar hebben jullie wel gelijk in. De dubbel winnen echter is wel een prestatie die meetelt en dan is het wel jammer dat dat niet lukt, toch?
Je bedoelt in zijn eerste seizoen kampioen worden? Ik word een beetje moe van dat Koeman-effect gelul. En dat als Ajacied zijnde...quote:
Waarvan er nog eens 3 op de bank konden zitten. Vergelijk dat met waarmee Ajax naar Werder moest ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En Kone. 4 basisspelers dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |