Vind sowieso dat Farfan en Cocu gespaard moeten worden. Farfan is nog half geblesseerd en Cocu is ook de jongste niet meer. Helaas hebben we te weinig aanvallers. Zelfs Tardelli schijnt geblesseerd te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:48 schreef Lemming22 het volgende:
Gooi die jonkies er maar meteen in tegen Liverpool! Kunnen er tenminste toch nog 2 basisspelers rusten...
Heb het gemist en dus niet gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef denthemen het volgende:
wie heeft zichzelf al op tv gezien
quote:De Italiaanse scheidsrechter Roberto Rosetti heeft woensdagavond de leiding over de UEFA Champions League-wedstrijd tussen Liverpool FC en PSV. De Engelsen verdedigen op Anfield een 3-0 overwinning uit de eerste kwartfinalewedstrijd in Eindhoven.
PSV
Onbekende arbiter
Roberto Rosetti floot nooit eerder een wedstrijd van PSV. De arbiter wordt in Liverpool bijgestaan door zijn landgenoten Cristiano Copelli en Alessandro Stagnoli. Paolo Tagliavento is de vierde official.
Alex, Gomes en Farfan zijn in ieder geval door Piet de Visser gescout, dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef Pritt het volgende:
Misschien is het al langs geweest maar dan heb ik het gemist.
Is het bekend wie Hans van der Zee heeft gescout tijdens zijn periode bij PSV?
( Ik mag hopen dat het niet Tardelli was.)
Gisteren werd gezegd dat Van der Zee Farfan had ontdekt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex, Gomes en Farfan zijn in ieder geval door Piet de Visser gescout, dus tel uit je winst![]()
Zou best kunnen ik zeg zo maar watquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gisteren werd gezegd dat Van der Zee Farfan had ontdekt.
je wenst de uittocht van; Koeman, Bruin Slot, Zeefuik, Lamey, Reiziger, Kluivert, Culina?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef knep het volgende:
Hopelijk is Van der Zee de eerste van een reeks neuzen die teruggaan naar Amsterdam.
Op Zeefuik na mogen ze van mij allemaal vertrekken ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wenst de uittocht van; Koeman, Bruin Slot, Zeefuik, Lamey, Reiziger, Kluivert, Culina?
Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar lijkt wel een beetje op Van Geel die naar Ajax ging. die nam ook een hoop kennis mee over de situatie van AZ om daarvan te profiteren bij Ajax.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou best kunnen ik zeg zo maar wat![]()
Vind het best zuur dat van der Zee naar amsterdam vertrekt omdat hij natuurlijk heel nauw in het scoutingsappartaat bij ons betrokken was en alle ins en outs kent.
Culina lijkt me handig om te houden, nuttige speler in de breedte. En Kluivert moet je houden tenzij je ff 3 nieuwe spitsen kan contracteren deze zomer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op Zeefuik na mogen ze van mij allemaal vertrekken ja.
hij nam ook Lindenberg meequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar lijkt wel een beetje op Van Geel die naar Ajax ging. die nam ook een hoop kennis mee over de situatie van AZ om daarvan te profiteren bij Ajax.
Zegt meer dan genoeg hoe Ajax en AZ presteerden voor onze dipquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef ruud.nl het volgende:
Vreemd genoeg hebben we nog steeds de beste papieren om kampioen te worden.![]()
Ik zag ons ook winnen van NEC maarja.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Op de één of andere manier zie ik ons wel winnen van Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |