Thuiswedstrijden van grote clubs zijn commercieel gezien interessanter.quote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef WooZ het volgende:
waarom zenden ze altijd een thuiswedstrijd van psv op vrijdag uit![]()
![]()
![]()
dat is wel raar. Juist als je een uitwedstrijd uitzend hebt je meer potentiële kijkers die nu dus in het stadion zittenquote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden van grote clubs zijn commercieel gezien interessanter.
Dan praat je over maximaal 36.000 man. De 'TV kijker' is een veel grotere groep mensen. Het gaat natuurlijk niet alleen om PSV fans die vrijdag voor de buis zullen zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat is wel raar. Juist als je een uitwedstrijd uitzend hebt je meer potentiële kijkers die nu dus in het stadion zitten
vandaag wordt er weer gepraat over een contract verlenging, hopen dat dat goed komtquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik geloof niet dat Afellay binnenkort al weg gaat, volgens mij is ie wel verstandig genoeg om te weten dat ie er nog te jong voor is.
allang niet meer sinds dat we vorig jaar tijdens de CL van galatasaray wonnen. Dat idee zonder net heeft het enkele wedstrijden volgehoudenquote:Op maandag 3 december 2007 11:41 schreef DarkShine het volgende:
Hangt dat verschrikkelijke net trouwens weer in jullie uitvak?
ik las al iets over witte zakdoekjesquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef appelsientje het volgende:Koeman heeft weer verloren
Ben benieuwd hoe lang hij daar blijft
als het zo doorgaat dient hij z'n contract wéér niet uitquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef appelsientje het volgende:Koeman heeft weer verloren
Ben benieuwd hoe lang hij daar blijft
Hij hangt er dus allang niet meer volgens jou dus?quote:Op maandag 3 december 2007 12:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
allang niet meer sinds dat we vorig jaar tijdens de CL van galatasaray wonnen. Dat idee zonder net heeft het enkele wedstrijden volgehouden
Geweldig!! Ik hoop echt serieus dat hij daar keihard op z'n bek gaat (sorry dat ik het zegquote:Op maandag 3 december 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik las al iets over witte zakdoekjes
Wat kan jou dat nou interesserenquote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef ErikT het volgende:
Misschien leuk dat Koeman verliest, maar ik vind het hélemaal niet leuk dat Valencia verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |