Thuiswedstrijden van grote clubs zijn commercieel gezien interessanter.quote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef WooZ het volgende:
waarom zenden ze altijd een thuiswedstrijd van psv op vrijdag uit![]()
![]()
![]()
dat is wel raar. Juist als je een uitwedstrijd uitzend hebt je meer potentiële kijkers die nu dus in het stadion zittenquote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden van grote clubs zijn commercieel gezien interessanter.
Dan praat je over maximaal 36.000 man. De 'TV kijker' is een veel grotere groep mensen. Het gaat natuurlijk niet alleen om PSV fans die vrijdag voor de buis zullen zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat is wel raar. Juist als je een uitwedstrijd uitzend hebt je meer potentiële kijkers die nu dus in het stadion zitten
vandaag wordt er weer gepraat over een contract verlenging, hopen dat dat goed komtquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik geloof niet dat Afellay binnenkort al weg gaat, volgens mij is ie wel verstandig genoeg om te weten dat ie er nog te jong voor is.
allang niet meer sinds dat we vorig jaar tijdens de CL van galatasaray wonnen. Dat idee zonder net heeft het enkele wedstrijden volgehoudenquote:Op maandag 3 december 2007 11:41 schreef DarkShine het volgende:
Hangt dat verschrikkelijke net trouwens weer in jullie uitvak?
ik las al iets over witte zakdoekjesquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef appelsientje het volgende:Koeman heeft weer verloren
Ben benieuwd hoe lang hij daar blijft
als het zo doorgaat dient hij z'n contract wéér niet uitquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef appelsientje het volgende:Koeman heeft weer verloren
Ben benieuwd hoe lang hij daar blijft
Hij hangt er dus allang niet meer volgens jou dus?quote:Op maandag 3 december 2007 12:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
allang niet meer sinds dat we vorig jaar tijdens de CL van galatasaray wonnen. Dat idee zonder net heeft het enkele wedstrijden volgehouden
Geweldig!! Ik hoop echt serieus dat hij daar keihard op z'n bek gaat (sorry dat ik het zegquote:Op maandag 3 december 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik las al iets over witte zakdoekjes
Wat kan jou dat nou interesserenquote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef ErikT het volgende:
Misschien leuk dat Koeman verliest, maar ik vind het hélemaal niet leuk dat Valencia verliest.
Je moet toch wat doenquote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef leolinedance het volgende:
John de Jong heeft trouwens een nieuwe hobby, fotograferen:
http://www.omroepbrabant.(...)kstation+op+A58.aspx
Ik heb gewoon wat met de Valencia CF.quote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou interesseren
Ik hoop op een oersaaie veegpartij van Eindhovense kant.quote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef ganzenherder het volgende:
Vrijdagavond wedstrijden zijn vrij link eigenlijk. In 9 van de 10 gevallen zijn ze niet om aan te zien en eindigen ze in 0-0. Maar tegen Roda zal dat wel meevallen omdat dat meestal toch altijd spectaculaire wedstrijden zijn....
Ik hoop op een overwinning. Een degelijke 3-0 zou leuk zijnquote:Op maandag 3 december 2007 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop op een oersaaie veegpartij van Eindhovense kant.
quote:Koeman: "Dit is een dieptepunt"
Ronald Koeman heeft Valencia vooralsnog niet op de rails kunnen krijgen. Uit zijn eerste vijf duels als hoofdcoach haalde hij nog slechts vier punten. Fans riepen afgelopen weekend na het verlies tegen Athletic Bilbao zelfs om zijn vertrek.
Na het laatste fluitsignaal waren er de nodige witte zakdoekjes te zien op de tribune. Ook Koeman zelf was uitermate teleurgesteld over het spel van zijn ploeg weet Sportweek. "Dit is het dieptepunt. We staan dan wel op de zesde plaats, maar als je kijkt naar ons spel en onze mentaliteit, dan kunnen we niet verder afzakken."
De coach ziet dat zijn selectie nog geen hechte ploeg vormt. "Tijdens de vier weken dat ik hier zit, heb ik een team gezien met kwalitatief goede spelers die niet hun normale niveau halen. We kunnen niet omgaan met een achterstand. We komen ook wilskracht te kort, zeker in vergelijking met Bilbao."
Ook het progamma voor de komende weken zit Valencia niet erg mee. Zo staan in de komende weken FC Barcelona en Chelsea op het progamma.
Rock on!quote:Akkoord PSV en Afellay over contractverlenging
04/12/2007 00:15
EXCLUSIEF - PSV is er alsnog in geslaagd Ibrahim Afellay langer aan de club te binden. De Eindhovenaren rondden maandag de laatste besprekingen af met de 21-jarige middenvelder. Hij zal zijn tot 2010 doorlopende verbintenis met meerdere jaren verlengen.
Afellay, bezig aan zijn vijfde seizoen in Eindhovense dienst, kan rekenen op een flinke financiële opwaardering van zijn contract. Tot voor kort verkeerden de besprekingen nog in een impasse.
Afellay zei toen: 'Ik ben wel een beetje teleurgesteld in PSV. Ik heb altijd gezegd dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij PSV, ik hier nog elke dag bijleer en graag langer wil blijven, maar dat moet wel van beide kanten komen. Er moet wel iets tegenover staan.'
Directeur Jan Reker liet vervolgens weten dat hij zich persoonlijk meer met de besprekingen zou gaan bemoeien. Dat heeft nu geresulteerd in een nieuw contract.
quote:
Die werd ook al langere tijd gevolgd toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:13 schreef Ruudt het volgende:
'Akkoord PSV over transfer Reimond Manco'
Misschien heeft dit ook nog wel positieve invloed op Issi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu die andere nog, en snel een beetje... [ afbeelding ]
Farfan heeft hem toch ook een keer een shirt van PSV gegeven?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die werd ook al langere tijd gevolgd toch?
Ben benieuwd!![]()
Afellay!
klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Farfan heeft hem toch ook een keer een shirt van PSV gegeven?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef BillyBeflap het volgende:
Hier een foto van die Manco met PSV-shirt. Farfan heeft hem dat opgestuurd. Manco zijn droom schijnt ook PSV te zijn.
http://www.peru.com/futbo(...)alleNoticia87410.asp
Liever 1 jaar langer dan helemaal nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef WooZ het volgende:
een contract met 1 jaar verlengen
dooie mus
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever 1 jaar langer dan helemaal niet
Als hij ons 1 ronde verder schiet in de UEFA cup hebben we dat verschil ook al terugverdiend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienen
Zijn transferclausule zal ook behoorlijk gestegen zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienen
Verwacht dat daar nu wel een 15+ bedrag zal staan ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn transferclausule zal ook behoorlijk gestegen zijn.
Idd, alleen verliest zo'n clausule zijn waarde als je bijvoorbeeld in het laatste contractjaar zit. Probeer je dan als club het volle pond nog binnen te halen dan kan je je borst nat maken. Zie bijvoorbeeld het gevalletje Ooijer, om er maar eens één te noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verwacht dat daar nu wel een 15+ bedrag zal staan ja.
Sneijder vertrok ook nog voor de hoofdprijs met nog maar een relatief korte contractduurquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de praktijk zal het er op neer komen dat je tot eind volgend seizoen de hoofdprijs kan vragen en dat het daarna wat minder zal worden.
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weerquote:Beste Erik,
De trein gaat rechtstreeks van Eindhoven naar Amsterdam. Het is dus niet mogelijk om in Utrecht in en uit te stappen.
Met vriendelijke groet,
Anouk van Eck
------------------------------------
PSV NV
Afdeling Kaartverkoop
Wiehoe!quote:
och heb ik ook ooit gedaan voor Ajax - PSV, was in totaal bijna 12 uur kwijtquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weer
Maar daar zat de koper ook redelijk behoorlijk verlegen om zo'n type speler en was er een nieuwe coach die dolgraag persee spelers wilden hebben, terwijl Sneijder ook nog een volwaardig bewezen international is. Dat kan je van Afellay nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sneijder vertrok ook nog voor de hoofdprijs met nog maar een relatief korte contractduur
Hehe, ja ze zullen die trein even op Utrecht stil zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weer
Daarom zit ik ook regelmatig in een Ajax-vak als ze tegen PSV moeten. Al heeft dat ook zijn compromissen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Door die combi's ga ik dus ook nooit naar uitwedstrijden. Ben 2x naar 020 geweest, compleet gaar na die wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, en het maakt natuurlijk ook nogal uit welke club hem wil kopen. Mateja Kezman hebben we ook nog voor schandalig veel geld aan Chelsea verkocht, die had aan het eind van het seizoen voor niks weggekunnen. Real Madrid kijkt ook niet op de centen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar daar zat de koper ook redelijk behoorlijk verlegen om zo'n type speler en was er een nieuwe coach die dolgraag persee spelers wilden hebben, terwijl Sneijder ook nog een volwaardig bewezen international is. Dat kan je van Afellay nog niet zeggen.
Een eventueel EK zou de prijs van Afellay goed doen, een verbeterd contract sowieso.
Ik heb er echt geen problemen mee als ik er bij het Spoorwegmuseum uitgemikt wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och heb ik ook ooit gedaan voor Ajax - PSV, was in totaal bijna 12 uur kwijt
En op Utrecht stoppen ging niet eens want we werden omgeleid via het spoorwegmuseum
Dus het resultaat van het beleid is dat supporters door elkaar zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook regelmatig in een Ajax-vak als ze tegen PSV moeten. Al heeft dat ook zijn compromissen.
Tja tot 2010 of 11 kunnen we hem toch niet houden. Dan maar door dat betere contract er meer aan verdienen na voglend jaar ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef Neoktheone het volgende:
De meerdere jaren van Afellay vallen overigens wel mee. Hij tekent een verbeterd contract tot 2011:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22191
Ik heb een Utrecht-PSV meegemaakt met de combitrein terug die op ons verzoek netjes in Den Bosch stopte!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hehe, ja ze zullen die trein even op Utrecht stil zetten.
Wat een goede week is dit danquote:Volgens het Algemeen Dagblad hoopt PSV nog deze week bekend te maken dat ook Carlos Salcido zijn contract in Eindhoven openbreekt en verlengt. Verder wordt er gesproken met de talenten Dirk Marcellis en Otman Bakkal en heeft PSV serieuze hoop dat het doelman Gomes kan verleiden tot een langer verblijf dan 2011.
Jezus, hier schrik ik toch wel een beetje van om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef WooZ het volgende:
en dit dan: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451789.html
morgen in de winkelquote:Op woensdag 5 december 2007 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
is de andere pagina ook al ergens te zien?
Ik hoop voor Reker dat hij dit recht weet te trekken anders doe ik hem wat.quote:hektiano schreef:
Eerste deel:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451789.html
Andere pagina's van het interview. Heb ze even snel op deze manier geupload.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451815.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451827.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451829.html
omg dat is al voor de 2e keerquote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef WooZ het volgende:
en dit dan: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk31/-451789.html
3e keer, vergeet Ooijer niet..quote:Op woensdag 5 december 2007 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg dat is al voor de 2e keerkunnen we ons nog herinneren hoe Timmer ook ooit de contract aanbieding voor Gomes blokkeerde en pas toen Hiddink het heel hard speelde kon het alsnog doorgaan.
Waarom ligt ineens de laatste maanden alles bij PSV op straat. Tot voor kort was het juist onze kracht dat we veel intern konden houdennu ligt elke contract onderhandeling op straat
verdomme, hij wilde gewoon nog 6 jaar blijven! Nog 6 jaar een top keeper, dat lukt je nooit meer!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:20 schreef noxious het volgende:
Nou, ik had een redelijke pet op van Dhr. Reker, maar dat truucje met Gomes is echt te stupide voor woorden natuurlijk.
Die man is een icoon geworden voor PSV, als hij een contract tekent met volle verstand voor een verlenging van nog 6 (!!) jaar, dan ZORG je daarna maar dat het goedgekeurt wordt.
Ooijer was zelf ook neit bepaald netjes dus ik denk dat dat ook andere oorzaken had............quote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
3e keer, vergeet Ooijer niet..
Helemaal tevreden over Koeman was hij ook niet. Dan met name over de slechte begeleiding van talenten.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verdomme, hij wilde gewoon nog 6 jaar blijven! Nog 6 jaar een top keeper, dat lukt je nooit meer!
Nou tis wachten tot Komean lachend vanuit Valencia toeslaat
de RvC is niet eens aan zet geweest, Gomes zegt letterlijk dat na 2 maanden Reker kwam dat hij nog naar de RvC moest..........quote:Op woensdag 5 december 2007 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ook de RvC speelt hier dus weer een rol in, wanneer treedt er nu eens iemand toe tot die bende met enig voetbal knowhow.
Ik mis Harry van Raaij!
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoek iets minder de publiciteit op, dat scheelt 5 uur per week
quote:Voor Jan Reker was de handtekening van Ibrahim Afellay dinsdag pas het begin. Eerder dit seizoen werd al het contract van Timmy Simons verlengd en zo hoopt het ook deze week de langere verstandshouding met Carlos Salcido wereldkundig te maken. Ook hoopt het nog vóór de kerst de contracten van Dirk Marcellis en Otman Bakkal open te breken en verlengen.
Het contract van Heurelho Gomes is een ander verhaal. De regerend landskampioen wil de doelman verleiden tot een langer verblijf, maar de Braziliaanse goalie geeft verrassenderwijs nee op het rekest. Ik vertel nu mijn verhaal, geeft Gomes in de nieuwe editie van Voetbal International aan. Zodat het straks niet te laat is. Vooraf wil ik stellen dat mijn enige belang is.de sportieve toekomst van PSV veilig te stellen. Ik heb tegen niemand iets, maar dit is een waarschuwing.
Het is niet meer hetzelfde als eerst, vervolgt Gomes zijn monoloog. Voor mij is er een verandering, het gaat niet meer zo goed als in de vorige jaren. Dat heeft te maken met de manier waarop de organisatie de laatste tijd te werk gaat. Dat gevoel is de afgelopen maanden ontstaan. Het begon allemaal in de zomer. Aan het eind van augustus heb ik met PSV gesproken. Toen hebben ze aan mij gevraagd of ik me gelukkig voelde bij de club. Zo voelde ik me inderdaad, want ik beschouw PSV als mijn huis.
In interviews heb ik ook vaak aangegeven dat ik best heel mijn carrière hier wil blijven. Dat meende ik echt. Dus toen de club mij vroeg of ik me happy voelde, heb ik ook laten weten dat ik graag door wilde gaan met de samenwerking. Daarop hebben ze voorgesteld mijn contract open te breken en te verlengen. Ze spraken eerst met mijn zaakwaarnemer en na een week hebben ze mij bij de besprekingen betrokken. Daar was ik heel blij mee. Ik heb de aanbieding van de club met mijn familie besproken. We zagen het helemaal zitten. Het toekomstplaatje zat al in ons hoofd. Tot 2013 zou ik bij PSV blijven, daarna zo ik terugkeren naar Brazilië.
Maar toen ging het mis, een lange stilte brak aan. Nadat el presidente Jan Reker ons in September had toegezegd dat het in orde zou komen, passeerde één maand. En nóg een maand. Ze zijn de afspraak niet nagekomen. De president kwam er laatst plotseling bij mij op terug. Hij zei dat hij nog met de raad van commissarissen moest praten, terwijl hij ons al had toegezegd dat het nieuwe contract akkoord was. Je kunt toch niet eerst iets beloven en dat dan niet nakomen? Ze hebben vervolgens weer een vergadering belegd om alsnog het contract te regelen. Maar daar ben ik niet blij mee. Ik teken niet. Dat heeft niks te maken met geld, maar puur om hetgeen de laatste maanden is gebeurd. Ik ben mijn vertrouwen in de clubleiding kwijt geraakt. Het goede gevoel is weg. Een handtekening onder een contract zetten is niet hetzelfde als een handtekening geven aan een klein jongetje langs het trainingsveld. Ik heb altijd mijn volste vertrouwen aan de club gegeven, ik wil op dezelfde manier worden terugbetaald. Dat is niet gebeurd.
Ronald Koeman
Ik ben niet blij met de warrige situatie. Opeens is de trainer weg, dan krijgen we een nieuwe voor slechts een paar weken en dan komt er in januari wéér een nieuwe trainer. Ook die staat maar een paar maanden voor de groep. Dat is geen goede zaak. Toen de club dus na twee maanden stilte alsnog wilde dat ik tekende, was dit voor mij een belangrijke reden dat niet te doen. Ik kreeg door enkele beslissingen van bovenaf zo langzamerhand het idee dat niet alleen met mijn situatie een fout was gemaakt. Ik maak me dan ook niet zozeer zorgen over mezelf, maar over de totale toekomst van PSV. De huidige gang van zaken is niet in ons voordeel. Het werkt eerder tégen ons. De spelersgroep heeft de afgelopen maand in onzekerheid geleefd. Wij wisten niet welke trainer na Koeman zou komen..Intussen stonden we toch aan de vooravond van belangrijke wedstrijden. Iedereen vroeg zich af hoe PSV dat zou opvangen. We hoorden allerlei namen, totdat bleek dat we dit seizoen nog twee trainers zouden krijgen en volgend jaar wéér een nieuwe. Na deze situatie heb ik via mijn zaakwaarnemer de president laten weten dat ik hier niet tot 2013 wil blijven. Ik ben een persoon en heb ook gevoelens. Altijd heb ik het beste voorgehad met deze club. En nu nog. Ik goede tijden praten we daar open over, dat moet in slechte tijden ook gebeuren. Op deze manier gaat het niet goed. Ik ben hier niet alleen om geld te verdienen, maar om prijzen te pakken. Mijn gevoelens zeggen dat daarvoor niet alle voorwaarden worden gesteld.
;Laat de andere clubs maar komen.
Ik begreep via mijn zaakwaarnemer dat de president heeft gezegd: Laat de andere clubs maar komen. Als ze de vaste clausule betalen, kan hij weg. Nu voel ik me in mijn hart geblesseerd. Na alles wat de club en ik hebben meegemaakt, komt dit hard aan. Het waren geen drie dagen, maar drie hele jaren. Drie jaren waarin we vele successen hebben geboekt. Ik heb altijd het beste voor PSV willen doen en ik zou hier voor altijd willen blijven, maar nu weet ik het niet meer. Zolang ik hier ben, probeer ik me optimaal te geven.
Dat kan iedereen ook zien, kijk maar naar mijn laatste wedstrijden. Maar als ik thuiskom, begin ik na te denken over de toekomst. Nogmaals: niet alleen over mijn toekomst, maar over de toekomst van PSV. Mijn besluit staat nog niet vast, maar er moet wel behoorlijk wat veranderen om mij nog op andere gedachten te brengen. Wordt het gevoel toch weer net zo als eerst, dan wil ik voor vijf jaar bijtekenen. Want ik hou niet alleen van de club, maar ook van de mensen en de stad. Alles wat bij Eindhoven hoort zit in mijn hart. Maar ik moet ook eerlijk zijn tegenover mezelf en tegenover de club. Op deze manier wil ik weg bij PSV..Als Reker mij het vertrouwen niet geeft dat ik ben kwijtgeraakt, dan moet ik daarover nadenken. Hij zegt vandaag ja en morgen nee. Daarop kan ik niet bouwen. Daar kan ik nog wel een voorbeeld van geven. Hij riep op een dag vijf spelers bij elkaar. Toen zei hij dat twee dagen later Fred Rutten gecontracteerd zou zijn als trainer. Nu is Rutten er nog niet. Het komt erg hard aan bij mij. Maar als dit zo doorgaat, ben ík straks degene die zegt: Jammer. Dan moet ik een andere weg volgen. Ik ben een geboren winnaar. Ik ben zó began met de club dat ik slechte processen die ik voor mij zie niet kan dulden. Het is voor mij te moeilijk om geld te verdienen terwijl ik voor mijn ogen de club achteruit zie gaan. PSV is een club waamee ik me identificeer. Ik draag het shirt met trots, ik hou van de mensen en de cultuur. Het zou jammer zijn mijn huis PSV te moeten verlaten.
Dit verhaal komt niet uit de lucht vallen besluit de sluitpost. Ik heb eerst binnen de club met mensen gesproken. Maar als het binnen de club niet wordt opgelost, rest mij niets anders dan een via een weg buiten de club de problemen op te lossen. Daarom heb ik nu op deze manier gesproken. Voor de toekomst van de club is dit van belang. PSV moet weer de weg naar success inslaan. Ik voel het als mijn verantwoordelijkheid PSV wakker te schudden. Dat probeer ik nu. Hopelijk helpt het.
Reactie Reker
Ik weet dat de situatie rond zijn contract even heeft geduurd. Voor dit soort grote contracten heb ik toestemming nodig van de raad van commissarissen. De vergadering met de commissarissen was op 23 november, toen stond dit op de agenda. Dat heb ik aan hem ook direct gezegd. Wat betreft zijn ongerustheid over PSV, die begrijp ik wel. Daarover wil ik binnenkort met hem praten.
Ten opzichte van de voorgaande seizoenen missen we twee hele belangrijke namen: Alex en Phillip Cocu. Daar komen jonge talenten voor in de plaats, die moeten zich verder ontwikkelen. We zitten even in een moeilijke periode, maar op termijn komt het goed. We zijn twee kanjers kwijtgeraakt.
Dan loopt ook nog je trainer, Ronald Koeman, de deur uit, dat is ook weer een aderlating. Als club kun je daar niet altijd op voorbereid zijn. Dat is heel lasting, je kunt gewoon niet altijd de trainer krijgen die je wil, aldus het bestuurslid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |