Liever 1 jaar langer dan helemaal nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef WooZ het volgende:
een contract met 1 jaar verlengen
dooie mus
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever 1 jaar langer dan helemaal niet
Als hij ons 1 ronde verder schiet in de UEFA cup hebben we dat verschil ook al terugverdiend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienen
Zijn transferclausule zal ook behoorlijk gestegen zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
terwijl psv er financieel op achteruit gaat omdat hij behoorlijk wat meer gaat verdienen
Verwacht dat daar nu wel een 15+ bedrag zal staan ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn transferclausule zal ook behoorlijk gestegen zijn.
Idd, alleen verliest zo'n clausule zijn waarde als je bijvoorbeeld in het laatste contractjaar zit. Probeer je dan als club het volle pond nog binnen te halen dan kan je je borst nat maken. Zie bijvoorbeeld het gevalletje Ooijer, om er maar eens één te noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verwacht dat daar nu wel een 15+ bedrag zal staan ja.
Sneijder vertrok ook nog voor de hoofdprijs met nog maar een relatief korte contractduurquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de praktijk zal het er op neer komen dat je tot eind volgend seizoen de hoofdprijs kan vragen en dat het daarna wat minder zal worden.
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weerquote:Beste Erik,
De trein gaat rechtstreeks van Eindhoven naar Amsterdam. Het is dus niet mogelijk om in Utrecht in en uit te stappen.
Met vriendelijke groet,
Anouk van Eck
------------------------------------
PSV NV
Afdeling Kaartverkoop
Wiehoe!quote:
och heb ik ook ooit gedaan voor Ajax - PSV, was in totaal bijna 12 uur kwijtquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weer
Maar daar zat de koper ook redelijk behoorlijk verlegen om zo'n type speler en was er een nieuwe coach die dolgraag persee spelers wilden hebben, terwijl Sneijder ook nog een volwaardig bewezen international is. Dat kan je van Afellay nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sneijder vertrok ook nog voor de hoofdprijs met nog maar een relatief korte contractduur
Hehe, ja ze zullen die trein even op Utrecht stil zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal blijft het toch. Ik ga toch niet 2 keer naar Eindhoven heen en weer
Daarom zit ik ook regelmatig in een Ajax-vak als ze tegen PSV moeten. Al heeft dat ook zijn compromissen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Door die combi's ga ik dus ook nooit naar uitwedstrijden. Ben 2x naar 020 geweest, compleet gaar na die wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, en het maakt natuurlijk ook nogal uit welke club hem wil kopen. Mateja Kezman hebben we ook nog voor schandalig veel geld aan Chelsea verkocht, die had aan het eind van het seizoen voor niks weggekunnen. Real Madrid kijkt ook niet op de centen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar daar zat de koper ook redelijk behoorlijk verlegen om zo'n type speler en was er een nieuwe coach die dolgraag persee spelers wilden hebben, terwijl Sneijder ook nog een volwaardig bewezen international is. Dat kan je van Afellay nog niet zeggen.
Een eventueel EK zou de prijs van Afellay goed doen, een verbeterd contract sowieso.
Ik heb er echt geen problemen mee als ik er bij het Spoorwegmuseum uitgemikt wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och heb ik ook ooit gedaan voor Ajax - PSV, was in totaal bijna 12 uur kwijt
En op Utrecht stoppen ging niet eens want we werden omgeleid via het spoorwegmuseum
Dus het resultaat van het beleid is dat supporters door elkaar zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook regelmatig in een Ajax-vak als ze tegen PSV moeten. Al heeft dat ook zijn compromissen.
Tja tot 2010 of 11 kunnen we hem toch niet houden. Dan maar door dat betere contract er meer aan verdienen na voglend jaar ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef Neoktheone het volgende:
De meerdere jaren van Afellay vallen overigens wel mee. Hij tekent een verbeterd contract tot 2011:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22191
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |