quote:Wat gaan we vanavond trouwens doen? Op dit PSV is op het moment geen pijl te trekken vind ik, maar misschien hebben de spelers wel weer een erg goed gevoel door de 2(!) overwinningen op een rij. En gaan we gewoon weer 2-0 winnen. Ik weet het niet, Groningen kan best verraderlijk zijn. Ik gok dat we wel winnen, maar ik ben nog nergens zeker van.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat gaan we vanavond trouwens doen? Op dit PSV is op het moment geen pijl te trekken vind ik, maar misschien hebben de spelers wel weer een erg goed gevoel door de 2(!) overwinningen op een rij. En gaan we gewoon weer 2-0 winnen. Ik weet het niet, Groningen kan best verraderlijk zijn. Ik gok dat we wel winnen, maar ik ben nog nergens zeker van.
psvstatsquote:FC Groningen meest favoriete opponent van PSV in Eindhoven
Zaterdag krijgt PSV met FC Groningen zijn meest favoriete tegenstander in de eredivisie op bezoek.
De Eindovenaren speelden in het Philips Stadion 27 keer eerder tegen de Groningers en verloren nog nooit.
Dat FC Groningen - samen met NEC - de meest favoriete opponent voor PSV in thuiswedstrijden is, blijkt uit de onderstaande feiten.
• PSV speeldein de eredivisie 27 thuisduels tegen FC Groningen. Daarvan won de ploeg er 21 en speelde zes keer gelijk.
• In die 27 wedstrijden maakte PSV liefst 86 doelpunten, een waanzinnig gemiddelde van 3,19 goals per duel. De Brabanders incasseerden slechts 13 goals.
• De grootste thuiszege op FC Groningen dateert van 22 december 2001, toen PSV met 8-0 zegevierde. Jan Vennegoor of Hesselink maakte destijds drie doelpunten.
• Vorig seizoen speelde PSV thuis gelijk tegen FC Groningen (1-1). Dat was de wedstrijd waarin PSV zijn 19de landstitel veroverde. In de negen wedstrijden daarvóór had FC Groningen geen enkel punt gehaald tegen PSV.
• De laatste keer dat PSV thuis tegen FC Groningen niet tot scoren kwam, dateert van 5 april 1986 (0-0). Sindsdien maakten de Eindhovenaren in 18 thuisduels liefst 63 doelpunten.
Vorig seizoen speelden we er gelijk, ik weet het nog niet zo zeker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
psvstats
Winnen dus, met duidelijke cijfers!![]()
Dat was de kampioenswedstrijd, die zijn altijd kut.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:48 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelden we er gelijk, ik weet het nog niet zo zeker.
Offtopic:
Waarom heb jij trouwens die quote uit One van Metallica zo vreselijk irritant en onleesbaar in je sig staan?
Net of er überhaupt spelers van Ajax zijn die naar PSV zouden komen. Van Schaars kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:
Koeman wil shoppen bij de concurrentie. Zou hij soms Schaars en Emanuelson in de peiling hebben?
quote:De techinsche staf van PSV beslist binnenkort of Otman Bakkal komende zomer terugkeert naar Eindhoven. De talentvolle aanvaller speelt momenteel op huurbasis voor FC Twente en maakt een uitstekend seizoen door in Enschede.
"Hij heeft iets wat er bij ons soms aan ontbreekt: diepte in zijn spel", zei PSV-trainer Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. "We bekijken hem en zullen daar de komende weken een beslissing over nemen."
De bijna 22-jarige Bakkal komt voort uit de jeugdopleiding van PSV, maar speelde de voorbije twee seizoenen op huurbasis voor FC Den Bosch en FC Eindhoven. Deze jaargang werd hij ondergebracht bij FC Twente. Bakkal maakt eveneens deel uit van de selectie van Jong Oranje.
PSV 3-5-2 spelen, zit opzich wat in. Als je Koeman de namen Bouma en Ooijer hoort noemen wat beide centrale verdedigers zijn lijkt het daar wel op idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:37 schreef cultheld het volgende:
Hij is ook meer een 3-5-2 speler (buitenste linkermiddenvelder).
Mitea is geen Nederlander en Koeman heeft aangegeven voor Nederlanders te willen shoppen! Daarbij zal Schaars hoog op de lijst staan en de Zeeuw denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef cultheld het volgende:
Of die mafketel heeft Mitea//Manucharyan in het vizier: Ik zie hem er best voor aan. De enige welkome Ajacied lijkt mij Emanuelson, maar of die haalbaar is, is een tweede.
Dat is nog helemaal niet zeker van van Bronckhorst, hij liet juist laatst een opening open... hij zei dat hij na Barca graag terug wilde naar Nederland, maar iig niet naar Ajax...... de rest liet hij open. Feyenoord is natuurlijk wel een speciale club voor hem. Maar ik denk dat we als PSV een sterke kans hebben aangezien we topniveau voetbal aanbieden, CL enzo en bij Feyenoord is zelfs Europacup nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:08 schreef cultheld het volgende:
Van Bronckhorst gaat al naar Feyenoord. Als Koeman Schaars weet te strikken, zou dat heel mooi zijn, maar aangezien Zenden vooral wordt genoemd, lijkt het me niet dat Schaars haalbaar is. Ik vrees echter dat Koeman dikke Theo wil halen.
Ik zie die Feyenoorder nu al balenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mitea is geen Nederlander en Koeman heeft aangegeven voor Nederlanders te willen shoppen! Daarbij zal Schaars hoog op de lijst staan en de Zeeuw denk ik ook wel.
Verder wil hij Nederlands wel uit het buitenland halen. Ik denk dat we volgend seizoen eens een poging moeten doen van Bronckhorst naar PSV te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |