abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46620072

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: PSV - Arsenal

Datum: 20 Februari 2007
Uitslag: 1-0 (0-0)

Scoreverloop:
1-0 Mendez 61'

Eerstvolgende wedstrijd: PSV - FC Groningen

Datum: 24 Februari 2007
Tijd: 19:30

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://goalzzz.50webs.com/

- PSV gekoppeld aan Arsenal in achtste finales Champions League
- De nieuwe PSV-Inside is er weer, deze keer met een groot interview met Kone en met Joop Hiele

OP PSV Topic

[ Bericht 1% gewijzigd door Leso_Varen op 24-02-2007 12:46:30 ]
pi_46620086
Laatste post in het vorige topic:
quote:
Wat gaan we vanavond trouwens doen? Op dit PSV is op het moment geen pijl te trekken vind ik, maar misschien hebben de spelers wel weer een erg goed gevoel door de 2(!) overwinningen op een rij. En gaan we gewoon weer 2-0 winnen. Ik weet het niet, Groningen kan best verraderlijk zijn. Ik gok dat we wel winnen, maar ik ben nog nergens zeker van.
pi_46620277
Winnen van Ron Jans en de zijnen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46620282
Voor de OP: PSV speelt thuis vanavond.

Ik reken op een overwinning. Dit zijn niet de wedstrijden waarin je punten kan laten liggen, helemaal met het oog op morgen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46620340
Koeman heeft aangegeven Boudewijn Zenden terug te halen naar Eindhoven
pi_46620401
heb de OP even geupdate
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:40:02 #7
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46620455
PSV
Ik vind dat PSV gewoon de goede lijn moet doorzetten, dan krijg je ook wat meer zelf vertrouwen voor de return bij Arsenal.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46620487
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat gaan we vanavond trouwens doen? Op dit PSV is op het moment geen pijl te trekken vind ik, maar misschien hebben de spelers wel weer een erg goed gevoel door de 2(!) overwinningen op een rij. En gaan we gewoon weer 2-0 winnen. Ik weet het niet, Groningen kan best verraderlijk zijn. Ik gok dat we wel winnen, maar ik ben nog nergens zeker van.
quote:
FC Groningen meest favoriete opponent van PSV in Eindhoven

Zaterdag krijgt PSV met FC Groningen zijn meest favoriete tegenstander in de eredivisie op bezoek.

De Eindovenaren speelden in het Philips Stadion 27 keer eerder tegen de Groningers en verloren nog nooit.

Dat FC Groningen - samen met NEC - de meest favoriete opponent voor PSV in thuiswedstrijden is, blijkt uit de onderstaande feiten.

• PSV speeldein de eredivisie 27 thuisduels tegen FC Groningen. Daarvan won de ploeg er 21 en speelde zes keer gelijk.

• In die 27 wedstrijden maakte PSV liefst 86 doelpunten, een waanzinnig gemiddelde van 3,19 goals per duel. De Brabanders incasseerden slechts 13 goals.

• De grootste thuiszege op FC Groningen dateert van 22 december 2001, toen PSV met 8-0 zegevierde. Jan Vennegoor of Hesselink maakte destijds drie doelpunten.

• Vorig seizoen speelde PSV thuis gelijk tegen FC Groningen (1-1). Dat was de wedstrijd waarin PSV zijn 19de landstitel veroverde. In de negen wedstrijden daarvóór had FC Groningen geen enkel punt gehaald tegen PSV.

• De laatste keer dat PSV thuis tegen FC Groningen niet tot scoren kwam, dateert van 5 april 1986 (0-0). Sindsdien maakten de Eindhovenaren in 18 thuisduels liefst 63 doelpunten.
psvstats

Winnen dus, met duidelijke cijfers!
pi_46620636
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:41 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

[..]

psvstats

Winnen dus, met duidelijke cijfers!
Vorig seizoen speelden we er gelijk, ik weet het nog niet zo zeker.

Offtopic:
Waarom heb jij trouwens die quote uit One van Metallica zo vreselijk irritant en onleesbaar in je sig staan?
pi_46620664
3,19 goals per wedstrijd. Prima gemiddelde.
pi_46620666
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:48 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Vorig seizoen speelden we er gelijk, ik weet het nog niet zo zeker.

Offtopic:
Waarom heb jij trouwens die quote uit One van Metallica zo vreselijk irritant en onleesbaar in je sig staan?
Dat was de kampioenswedstrijd, die zijn altijd kut.

dat tweede is een loze poging tot humor.
pi_46621554
Koeman wil shoppen bij de concurrentie. Zou hij soms Schaars en Emanuelson in de peiling hebben?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46621659
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:
Koeman wil shoppen bij de concurrentie. Zou hij soms Schaars en Emanuelson in de peiling hebben?
Net of er überhaupt spelers van Ajax zijn die naar PSV zouden komen. Van Schaars kan ik het me wel voorstellen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46621700
quote:
De techinsche staf van PSV beslist binnenkort of Otman Bakkal komende zomer terugkeert naar Eindhoven. De talentvolle aanvaller speelt momenteel op huurbasis voor FC Twente en maakt een uitstekend seizoen door in Enschede.

"Hij heeft iets wat er bij ons soms aan ontbreekt: diepte in zijn spel", zei PSV-trainer Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. "We bekijken hem en zullen daar de komende weken een beslissing over nemen."

De bijna 22-jarige Bakkal komt voort uit de jeugdopleiding van PSV, maar speelde de voorbije twee seizoenen op huurbasis voor FC Den Bosch en FC Eindhoven. Deze jaargang werd hij ondergebracht bij FC Twente. Bakkal maakt eveneens deel uit van de selectie van Jong Oranje.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46621712
Of die mafketel heeft Mitea//Manucharyan in het vizier: Ik zie hem er best voor aan. De enige welkome Ajacied lijkt mij Emanuelson, maar of die haalbaar is, is een tweede.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46621808
Urby

Linksback met tekort aan handelingssnelheid waardoor hij in rushes gedwongen wordt waarin hij al meerdere malen de tegenstander geholpen heeft. Nee voor mij hoeft die niet tekomen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_46621843
Hij is ook meer een 3-5-2 speler (buitenste linkermiddenvelder).
pi_46622013
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:37 schreef cultheld het volgende:
Hij is ook meer een 3-5-2 speler (buitenste linkermiddenvelder).
PSV 3-5-2 spelen, zit opzich wat in. Als je Koeman de namen Bouma en Ooijer hoort noemen wat beide centrale verdedigers zijn lijkt het daar wel op idd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_46622264
Zenden, Bouma, Ooijer

Het wordt een behoorlijk reunie zo
pi_46622355
Ik moet toegeven dat jullie wel humor hebben Beetje Ajax nog een paar weekjes laten denken dat ze kampioen kunnen worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 24 februari 2007 @ 14:01:10 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46622448
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef cultheld het volgende:
Of die mafketel heeft Mitea//Manucharyan in het vizier: Ik zie hem er best voor aan. De enige welkome Ajacied lijkt mij Emanuelson, maar of die haalbaar is, is een tweede.
Mitea is geen Nederlander en Koeman heeft aangegeven voor Nederlanders te willen shoppen! Daarbij zal Schaars hoog op de lijst staan en de Zeeuw denk ik ook wel.

Verder wil hij Nederlands wel uit het buitenland halen. Ik denk dat we volgend seizoen eens een poging moeten doen van Bronckhorst naar PSV te halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46622639
Van Bronckhorst gaat al naar Feyenoord. Als Koeman Schaars weet te strikken, zou dat heel mooi zijn, maar aangezien Zenden vooral wordt genoemd, lijkt het me niet dat Schaars haalbaar is. Ik vrees echter dat Koeman dikke Theo wil halen.
pi_46622713
D'r zal sowieso in elke linie een versterking bij moeten komen deze zomer. Alleen de keeper hopelijk niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 24 februari 2007 @ 14:16:00 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46622836
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:08 schreef cultheld het volgende:
Van Bronckhorst gaat al naar Feyenoord. Als Koeman Schaars weet te strikken, zou dat heel mooi zijn, maar aangezien Zenden vooral wordt genoemd, lijkt het me niet dat Schaars haalbaar is. Ik vrees echter dat Koeman dikke Theo wil halen.
Dat is nog helemaal niet zeker van van Bronckhorst, hij liet juist laatst een opening open... hij zei dat hij na Barca graag terug wilde naar Nederland, maar iig niet naar Ajax...... de rest liet hij open. Feyenoord is natuurlijk wel een speciale club voor hem. Maar ik denk dat we als PSV een sterke kans hebben aangezien we topniveau voetbal aanbieden, CL enzo en bij Feyenoord is zelfs Europacup nog maar afwachten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46622939
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Mitea is geen Nederlander en Koeman heeft aangegeven voor Nederlanders te willen shoppen! Daarbij zal Schaars hoog op de lijst staan en de Zeeuw denk ik ook wel.

Verder wil hij Nederlands wel uit het buitenland halen. Ik denk dat we volgend seizoen eens een poging moeten doen van Bronckhorst naar PSV te halen
Ik zie die Feyenoorder nu al balen . Maar Gio moet gewoon naar Feyenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')