quote:Wat gaan we vanavond trouwens doen? Op dit PSV is op het moment geen pijl te trekken vind ik, maar misschien hebben de spelers wel weer een erg goed gevoel door de 2(!) overwinningen op een rij. En gaan we gewoon weer 2-0 winnen. Ik weet het niet, Groningen kan best verraderlijk zijn. Ik gok dat we wel winnen, maar ik ben nog nergens zeker van.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat gaan we vanavond trouwens doen? Op dit PSV is op het moment geen pijl te trekken vind ik, maar misschien hebben de spelers wel weer een erg goed gevoel door de 2(!) overwinningen op een rij. En gaan we gewoon weer 2-0 winnen. Ik weet het niet, Groningen kan best verraderlijk zijn. Ik gok dat we wel winnen, maar ik ben nog nergens zeker van.
psvstatsquote:FC Groningen meest favoriete opponent van PSV in Eindhoven
Zaterdag krijgt PSV met FC Groningen zijn meest favoriete tegenstander in de eredivisie op bezoek.
De Eindovenaren speelden in het Philips Stadion 27 keer eerder tegen de Groningers en verloren nog nooit.
Dat FC Groningen - samen met NEC - de meest favoriete opponent voor PSV in thuiswedstrijden is, blijkt uit de onderstaande feiten.
• PSV speeldein de eredivisie 27 thuisduels tegen FC Groningen. Daarvan won de ploeg er 21 en speelde zes keer gelijk.
• In die 27 wedstrijden maakte PSV liefst 86 doelpunten, een waanzinnig gemiddelde van 3,19 goals per duel. De Brabanders incasseerden slechts 13 goals.
• De grootste thuiszege op FC Groningen dateert van 22 december 2001, toen PSV met 8-0 zegevierde. Jan Vennegoor of Hesselink maakte destijds drie doelpunten.
• Vorig seizoen speelde PSV thuis gelijk tegen FC Groningen (1-1). Dat was de wedstrijd waarin PSV zijn 19de landstitel veroverde. In de negen wedstrijden daarvóór had FC Groningen geen enkel punt gehaald tegen PSV.
• De laatste keer dat PSV thuis tegen FC Groningen niet tot scoren kwam, dateert van 5 april 1986 (0-0). Sindsdien maakten de Eindhovenaren in 18 thuisduels liefst 63 doelpunten.
Vorig seizoen speelden we er gelijk, ik weet het nog niet zo zeker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
psvstats
Winnen dus, met duidelijke cijfers!![]()
Dat was de kampioenswedstrijd, die zijn altijd kut.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:48 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelden we er gelijk, ik weet het nog niet zo zeker.
Offtopic:
Waarom heb jij trouwens die quote uit One van Metallica zo vreselijk irritant en onleesbaar in je sig staan?
Net of er überhaupt spelers van Ajax zijn die naar PSV zouden komen. Van Schaars kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:27 schreef cultheld het volgende:
Koeman wil shoppen bij de concurrentie. Zou hij soms Schaars en Emanuelson in de peiling hebben?
quote:De techinsche staf van PSV beslist binnenkort of Otman Bakkal komende zomer terugkeert naar Eindhoven. De talentvolle aanvaller speelt momenteel op huurbasis voor FC Twente en maakt een uitstekend seizoen door in Enschede.
"Hij heeft iets wat er bij ons soms aan ontbreekt: diepte in zijn spel", zei PSV-trainer Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. "We bekijken hem en zullen daar de komende weken een beslissing over nemen."
De bijna 22-jarige Bakkal komt voort uit de jeugdopleiding van PSV, maar speelde de voorbije twee seizoenen op huurbasis voor FC Den Bosch en FC Eindhoven. Deze jaargang werd hij ondergebracht bij FC Twente. Bakkal maakt eveneens deel uit van de selectie van Jong Oranje.
PSV 3-5-2 spelen, zit opzich wat in. Als je Koeman de namen Bouma en Ooijer hoort noemen wat beide centrale verdedigers zijn lijkt het daar wel op idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:37 schreef cultheld het volgende:
Hij is ook meer een 3-5-2 speler (buitenste linkermiddenvelder).
Mitea is geen Nederlander en Koeman heeft aangegeven voor Nederlanders te willen shoppen! Daarbij zal Schaars hoog op de lijst staan en de Zeeuw denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef cultheld het volgende:
Of die mafketel heeft Mitea//Manucharyan in het vizier: Ik zie hem er best voor aan. De enige welkome Ajacied lijkt mij Emanuelson, maar of die haalbaar is, is een tweede.
Dat is nog helemaal niet zeker van van Bronckhorst, hij liet juist laatst een opening open... hij zei dat hij na Barca graag terug wilde naar Nederland, maar iig niet naar Ajax...... de rest liet hij open. Feyenoord is natuurlijk wel een speciale club voor hem. Maar ik denk dat we als PSV een sterke kans hebben aangezien we topniveau voetbal aanbieden, CL enzo en bij Feyenoord is zelfs Europacup nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:08 schreef cultheld het volgende:
Van Bronckhorst gaat al naar Feyenoord. Als Koeman Schaars weet te strikken, zou dat heel mooi zijn, maar aangezien Zenden vooral wordt genoemd, lijkt het me niet dat Schaars haalbaar is. Ik vrees echter dat Koeman dikke Theo wil halen.
Ik zie die Feyenoorder nu al balenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mitea is geen Nederlander en Koeman heeft aangegeven voor Nederlanders te willen shoppen! Daarbij zal Schaars hoog op de lijst staan en de Zeeuw denk ik ook wel.
Verder wil hij Nederlands wel uit het buitenland halen. Ik denk dat we volgend seizoen eens een poging moeten doen van Bronckhorst naar PSV te halen
lijkt me een mooie stunt nadat Feyenoord heeft geprobeerd Cocu te halenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie die Feyenoorder nu al balen. Maar Gio moet gewoon naar Feyenoord
![]()
Hij wil afbouwen, en dan gaat het niet zo zeer meer om de prestaties.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel een speciale club voor hem.
Afbouwen met prijzen is natuurlijk leuker dan zonder prijzenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hij wil afbouwen, en dan gaat het niet zo zeer meer om de prestaties.
Dat wel maar die prijzen wegen niet op tegen z'n gevoel voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Afbouwen met prijzen is natuurlijk leuker dan zonder prijzen
Hofland !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
Zenden, Bouma, Ooijer
Het wordt een behoorlijk reunie zo
Ik ben toch bang dat PSV weer in hetzelfde soort voetbal belandt, als voor Arsenal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of ze Arsenal nog in de benen hebben zitten.
Aangezien zeker 1 van onze concurrenten punten gaat laten liggen dit weekend moet er gewoon gewonnen worden.
Ook met dat voetbal moet er gewoon thuis van Groningen gewonnen worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat PSV weer in hetzelfde soort voetbal belandt, als voor Arsenal.
Jij zegt het.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook met dat voetbal moet er gewoon thuis van Groningen gewonnen worden.
Op Culina na, niks mis meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef dndiek het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Da Costa, Alex, Salcido
Afellay, Simons, Cocu, Culina
Mendez, Farfan en Kone
343?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef dndiek het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Da Costa, Alex, Salcido
Afellay, Simons, Cocu, Culina
Mendez, Farfan en Kone
ik denk dat koeman Afellaygraag op rechts ziet, omdat dat ook goed ging in de tweede helft tegen Sparta.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wissel Afellay dan om met Culina.
Afellay lijkt me ook wel goed op links uit de voeten te kunnen
Of Kromkamp op rechtshalf zetten
En Mendez zou vast een valse linksbuiten zijn.
Als je daar weg gaat met punt verlies dan gaat het niet goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik denk dat koeman Afellaygraag op rechts ziet, omdat dat ook goed ging in de tweede helft tegen Sparta.
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
343?
mendez rechtsbuiten, culina linkshalf?
ik ben benieuwd...![]()
waarom?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:18 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het niet zo heel verrassend dat Alcides in de basis start
Als je Koeman over Alcides hoorde, merkte je dat Alcides dicht tegen de basis aanzatquote:
dat lijkt me niet acht handig als je maar 3 verdedigers hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen die opstelling zo opzich is weer eens niks
Met valse rechtsbuiten gedoe.
Er staan gewoon 5 middenvelders waar Mendez en Culina altijd weer afwachten zijn...
Zet dan Kromkamp op recht voor het naar voren gaan
Ja ik bedoel Kromkamp als rechtshalf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me niet acht handig als je maar 3 verdedigers hebt
Culina speelt de laatste tijd meer als controleerdende middenvelder dan als buitenspeler. En Väyrynen heeft de laatste tijd zelden overtuigend ingevallen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Kromkamp als rechtshalf.
Zo speelde hij toen ook bij AZ uit en zo heb ik hem vaker gezien met succes.
Met Mendez en Culina heb je geen zekerheid vooral niet op die positie's
En Väyrynen moet eens een basisplek krijgen inplaats van 1 van die 2
Hij brengt meer creativiteit
Ik heb veel liever dat het morgen gelijk wordt, dan dat AZ wintquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[afbeelding]
Lekker kopballetje.
Weer 3 punten en morgen AZ dat Ajax misschien wel de 3 punten afpakt.
Heerlijk.
Hij maakte een loopbeweging, maar ja, die tampeloeres van die Afrikaan hè...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Mag wel een schorsing komen voor Jan Kromkamp
Raakte hem wel geloof ik expressquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij maakte een loopbeweging, maar ja, die tampeloeres van die Afrikaan hè...
Dat klinkt overtuigend jorienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Raakte hem wel geloof ik express
Er zal vast nog wel een gifje zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat klinkt overtuigend jorien
Ach we horen het vanzelf welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een gifje zijn
Zo langzamerhand kan PSV dat beter dan Ajax... Jullie komen weer goed weg...quote:
Wat zijn we toch een smerige kutclub hè!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Zo langzamerhand kan PSV dat beter dan Ajax... Jullie komen weer goed weg...
Wel goed verdedigend leek het, ze groeven zich ook weer niet in. Ploegen die dat in Eindhoven doen gaan zeker voor de bijl.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Neoktheone het volgende:
Zag de bui al hangen, maar de drie punten zijn binnen. Groningen speelde trouwens opvallend verdedigend...
En terecht! Hulde voor Groningen, zeer sterk gespeeld tegen een (weer) onthutsend zwak PSV.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Neoktheone het volgende:
Groningen speelde trouwens opvallend verdedigend...
truequote:Op zondag 25 februari 2007 03:42 schreef mcyodogg het volgende:
3 punten zijn 3 punten. Het doel heiligt alle middelen. Feit is nu gewoon wel dat PSV nu op Ajax of AZ of zelfs beiden gaat uitlopen.
En dat is ook waar, neemt alleen niet weg dat het om te janken was wat PSV liet zien gisteren. Imo kwam dat overigens vooral door het systeem waar de wedstrijd mee begonnen werd, 5 middenvelders werkte niet echt. Meteen toen er een 4e verdediger werd ingebracht ging PSV beter voetballen.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:42 schreef mcyodogg het volgende:
3 punten zijn 3 punten. Het doel heiligt alle middelen. Feit is nu gewoon wel dat PSV nu op Ajax of AZ of zelfs beiden gaat uitlopen.
Er was geen aanspeeltpunt voorin. Dit kwam ook door goed positiespel van Groningenquote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is ook waar, neemt alleen niet weg dat het om te janken was wat PSV liet zien gisteren. Imo kwam dat overigens vooral door het systeem waar de wedstrijd mee begonnen werd, 5 middenvelders werkte niet echt. Meteen toen er een 4e verdediger werd ingebracht ging PSV beter voetballen.
Het spel moet ook verbeterd worden. PSV moet altijd 5 of 6 grote kansen kunnen creeren in een thuiswedstrijd. Ik wilde alleen aangeven dat het een secundaire prioriteit is.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is ook waar, neemt alleen niet weg dat het om te janken was wat PSV liet zien gisteren. Imo kwam dat overigens vooral door het systeem waar de wedstrijd mee begonnen werd, 5 middenvelders werkte niet echt. Meteen toen er een 4e verdediger werd ingebracht ging PSV beter voetballen.
Er was geen aanspeelpunt nee, meestal liep Cocu centraal voorin, alleen niet als het moest en zo gebeurde er wel meer rare dingen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er was geen aanspeeltpunt voorin. Dit kwam ook door goed positiespel van Groningen![]()
Maar dat Jefferson nog niet de oude is moge duidelijk zijn. En Koné is een heus werkpaard (), maar ook hij kan niet alles alleen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |