lijkt me een mooie stunt nadat Feyenoord heeft geprobeerd Cocu te halenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie die Feyenoorder nu al balen. Maar Gio moet gewoon naar Feyenoord
![]()
Hij wil afbouwen, en dan gaat het niet zo zeer meer om de prestaties.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel een speciale club voor hem.
Afbouwen met prijzen is natuurlijk leuker dan zonder prijzenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hij wil afbouwen, en dan gaat het niet zo zeer meer om de prestaties.
Dat wel maar die prijzen wegen niet op tegen z'n gevoel voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Afbouwen met prijzen is natuurlijk leuker dan zonder prijzen
Hofland !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
Zenden, Bouma, Ooijer
Het wordt een behoorlijk reunie zo
Ik ben toch bang dat PSV weer in hetzelfde soort voetbal belandt, als voor Arsenal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of ze Arsenal nog in de benen hebben zitten.
Aangezien zeker 1 van onze concurrenten punten gaat laten liggen dit weekend moet er gewoon gewonnen worden.
Ook met dat voetbal moet er gewoon thuis van Groningen gewonnen worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat PSV weer in hetzelfde soort voetbal belandt, als voor Arsenal.
Jij zegt het.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook met dat voetbal moet er gewoon thuis van Groningen gewonnen worden.
Op Culina na, niks mis meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef dndiek het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Da Costa, Alex, Salcido
Afellay, Simons, Cocu, Culina
Mendez, Farfan en Kone
343?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef dndiek het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Da Costa, Alex, Salcido
Afellay, Simons, Cocu, Culina
Mendez, Farfan en Kone
ik denk dat koeman Afellaygraag op rechts ziet, omdat dat ook goed ging in de tweede helft tegen Sparta.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wissel Afellay dan om met Culina.
Afellay lijkt me ook wel goed op links uit de voeten te kunnen
Of Kromkamp op rechtshalf zetten
En Mendez zou vast een valse linksbuiten zijn.
Als je daar weg gaat met punt verlies dan gaat het niet goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik denk dat koeman Afellaygraag op rechts ziet, omdat dat ook goed ging in de tweede helft tegen Sparta.
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
343?
mendez rechtsbuiten, culina linkshalf?
ik ben benieuwd...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |