waarom?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:18 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het niet zo heel verrassend dat Alcides in de basis start
Als je Koeman over Alcides hoorde, merkte je dat Alcides dicht tegen de basis aanzatquote:
dat lijkt me niet acht handig als je maar 3 verdedigers hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen die opstelling zo opzich is weer eens niks
Met valse rechtsbuiten gedoe.
Er staan gewoon 5 middenvelders waar Mendez en Culina altijd weer afwachten zijn...
Zet dan Kromkamp op recht voor het naar voren gaan
Ja ik bedoel Kromkamp als rechtshalf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me niet acht handig als je maar 3 verdedigers hebt
Culina speelt de laatste tijd meer als controleerdende middenvelder dan als buitenspeler. En Väyrynen heeft de laatste tijd zelden overtuigend ingevallen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Kromkamp als rechtshalf.
Zo speelde hij toen ook bij AZ uit en zo heb ik hem vaker gezien met succes.
Met Mendez en Culina heb je geen zekerheid vooral niet op die positie's
En Väyrynen moet eens een basisplek krijgen inplaats van 1 van die 2
Hij brengt meer creativiteit
Ik heb veel liever dat het morgen gelijk wordt, dan dat AZ wintquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[afbeelding]
Lekker kopballetje.
Weer 3 punten en morgen AZ dat Ajax misschien wel de 3 punten afpakt.
Heerlijk.
Hij maakte een loopbeweging, maar ja, die tampeloeres van die Afrikaan hè...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Mag wel een schorsing komen voor Jan Kromkamp
Raakte hem wel geloof ik expressquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij maakte een loopbeweging, maar ja, die tampeloeres van die Afrikaan hè...
Dat klinkt overtuigend jorienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Raakte hem wel geloof ik express
Er zal vast nog wel een gifje zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat klinkt overtuigend jorien
Ach we horen het vanzelf welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een gifje zijn
Zo langzamerhand kan PSV dat beter dan Ajax... Jullie komen weer goed weg...quote:
Wat zijn we toch een smerige kutclub hè!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Zo langzamerhand kan PSV dat beter dan Ajax... Jullie komen weer goed weg...
Wel goed verdedigend leek het, ze groeven zich ook weer niet in. Ploegen die dat in Eindhoven doen gaan zeker voor de bijl.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Neoktheone het volgende:
Zag de bui al hangen, maar de drie punten zijn binnen. Groningen speelde trouwens opvallend verdedigend...
En terecht! Hulde voor Groningen, zeer sterk gespeeld tegen een (weer) onthutsend zwak PSV.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Neoktheone het volgende:
Groningen speelde trouwens opvallend verdedigend...
truequote:Op zondag 25 februari 2007 03:42 schreef mcyodogg het volgende:
3 punten zijn 3 punten. Het doel heiligt alle middelen. Feit is nu gewoon wel dat PSV nu op Ajax of AZ of zelfs beiden gaat uitlopen.
En dat is ook waar, neemt alleen niet weg dat het om te janken was wat PSV liet zien gisteren. Imo kwam dat overigens vooral door het systeem waar de wedstrijd mee begonnen werd, 5 middenvelders werkte niet echt. Meteen toen er een 4e verdediger werd ingebracht ging PSV beter voetballen.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:42 schreef mcyodogg het volgende:
3 punten zijn 3 punten. Het doel heiligt alle middelen. Feit is nu gewoon wel dat PSV nu op Ajax of AZ of zelfs beiden gaat uitlopen.
Er was geen aanspeeltpunt voorin. Dit kwam ook door goed positiespel van Groningenquote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is ook waar, neemt alleen niet weg dat het om te janken was wat PSV liet zien gisteren. Imo kwam dat overigens vooral door het systeem waar de wedstrijd mee begonnen werd, 5 middenvelders werkte niet echt. Meteen toen er een 4e verdediger werd ingebracht ging PSV beter voetballen.
Het spel moet ook verbeterd worden. PSV moet altijd 5 of 6 grote kansen kunnen creeren in een thuiswedstrijd. Ik wilde alleen aangeven dat het een secundaire prioriteit is.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is ook waar, neemt alleen niet weg dat het om te janken was wat PSV liet zien gisteren. Imo kwam dat overigens vooral door het systeem waar de wedstrijd mee begonnen werd, 5 middenvelders werkte niet echt. Meteen toen er een 4e verdediger werd ingebracht ging PSV beter voetballen.
Er was geen aanspeelpunt nee, meestal liep Cocu centraal voorin, alleen niet als het moest en zo gebeurde er wel meer rare dingen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er was geen aanspeeltpunt voorin. Dit kwam ook door goed positiespel van Groningen![]()
Maar dat Jefferson nog niet de oude is moge duidelijk zijn. En Koné is een heus werkpaard (), maar ook hij kan niet alles alleen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |