Het centrale topic van de regerende en aanstaande kampioen, game on
Maare ontopic.
Ik vind het zo bizar stil rondom Kezman. Dat ziet er niet goed uit dus. Hij is blijkbaar niet zo gewild als de meeste PSvers beweerde..... Anders was hij al weg of gingen er wel wilden verhalen over dikke transfers enzo. Maar helemaal niets. Nul komma nul
quote:denk dat dat eind van het seizoen wel gaat lopen.
Op maandag 12 januari 2004 23:36 schreef Speed1971 het volgende:
Ohh TM wake up! Aanstaande kampioen........Maare ontopic.
Ik vind het zo bizar stil rondom Kezman. Dat ziet er niet goed uit dus. Hij si blijkbaar niet zo gewild als de meeste PSvers beweerde..... Anders was hij al weg of gingen er wel wilden verhalen of dikke transfers enzo. Maar helemaal niets. Nul komma nul
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:36 schreef Speed1971 het volgende:
Ohh TM wake up! Aanstaande kampioen........
quote:Sterker nog, ze zijn bezig met het openbreken en dus verlengen van zijn contract, hij wil zelf dus niet persé weg bij PSV en dat is een fantastische ontwikkeling
Maare ontopic.Ik vind het zo bizar stil rondom Kezman. Dat ziet er niet goed uit dus. Hij si blijkbaar niet zo gewild als de meeste PSvers beweerde..... Anders was hij al weg of gingen er wel wilden verhalen of dikke transfers enzo. Maar helemaal niets. Nul komma nul
quote:Volgens mij wil hij dus echt heel graag weg.
Op maandag 12 januari 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:Sterker nog, ze zijn bezig met het openbreken en dus verlengen van zijn contract, hij wil zelf dus niet persé weg bij PSV en dat is een fantastische ontwikkeling
quote:Daar geloof ik dus geen reet van.
Op maandag 12 januari 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
, blijven proberen
[..]Sterker nog, ze zijn bezig met het openbreken en dus verlengen van zijn contract, hij wil zelf dus niet persé weg bij PSV en dat is een fantastische ontwikkeling
quote:Alleen als een absolute topclub zich meldt. Hij heeft het goed naar z'n zin in Eindhoven, dus kijk niet vreemd op als hij straks een verbeterd contract tekent tot 2006 ofzo. En dan kan het best zo zijn dat hij in 2005 weg gaat, maar bij hem zit er geen haast achter. Alleen ingaan op topclubs, anders schiet je er niet veel mee op
Op maandag 12 januari 2004 23:39 schreef zjroentje het volgende:Volgens mij wil hij dus echt heel graag weg.
quote:Volgens mij overschat Kezman zich een beetje, want uit deze positie zie ik hem nooit naar een topclub gaan. Denk toch dat hij eerst naar een 'subtopper' moet in een topcompetitie om in de top door te breken.
Op maandag 12 januari 2004 23:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Alleen als een absolute topclub zich meldt. Hij heeft het goed naar z'n zin in Eindhoven, dus kijk niet vreemd op als hij straks een verbeterd contract tekent tot 2006 ofzo. En dan kan het best zo zijn dat hij in 2005 weg gaat, maar bij hem zit er geen haast achter. Alleen ingaan op topclubs, anders schiet je er niet veel mee op
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:44 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij overschat Kezman zich een beetje, want uit deze positie zie ik hem nooit naar een topclub gaan. Denk toch dat hij eerst naar een 'subtopper' moet in een topcompetitie om in de top door te breken.
quote:Robben vertrekt helaas, maar wel voor een absurd hoog bedrag waardoor de financiële problemen voor een belangrijk deel opgelost zijn. En in de CL heeft hij idd geen reet gepresteerd, maar zoek maar eens een vervanger die er 35 in de HCE inlegt
Op maandag 12 januari 2004 23:42 schreef Speed1971 het volgende:
Daar geloof ik dus geen reet van.
1 PSV heeft geld nodig en het verlengen van een contract gaat gepaard met een beter salaris
2 Als PSV slim is doen ze hem weg want Europees speelt ie geen donder klaar
3 Kezman wil heus wel weg en het elders proberen
quote:Dat zou best kunnen, dat neemt niet weg dat ik erg blij ben dat hij iig waarschijnlijk tot het eind van het blijft en ik denk dat ze daar buiten Eindhoven juist niet blij mee zijn
Op maandag 12 januari 2004 23:44 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij overschat Kezman zich een beetje, want uit deze positie zie ik hem nooit naar een topclub gaan. Denk toch dat hij eerst naar een 'subtopper' moet in een topcompetitie om in de top door te breken.
quote:Ik zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken idd.
Op maandag 12 januari 2004 23:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat zou best kunnen, dat neemt niet weg dat ik erg blij ben dat hij iig waarschijnlijk tot het eind van het blijft en ik denk dat ze daar buiten Eindhoven juist niet blij mee zijn
En ik zie Robben overigens niet voor een absurd hoog bedrag vertrekken.
quote:Hij heeft een contract tot 2007, dus voor minder dan 13 miljoen laten ze hem niet gaan. Van Raay is naast een prettig figuur ook nog eens een goede zakenman die weet hoe je moet onderhandelen
Op maandag 12 januari 2004 23:50 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken idd.En ik zie Robben overigens niet voor een absurd hoog bedrag vertrekken.
quote:Ik denk dat de eerste die bij PSV vertrekt onder zijn marktwaarde wordt verkocht, omdat PSV de centen nodig heeft, en zo slim was dit kenbaar te maken.
Op maandag 12 januari 2004 23:52 schreef twi het volgende:
Denk het ook niet. PSV zal het met een bedrag rond de 10 miljoen euro moeten doen. En ik denk dat 'ie een jaar later wel eens het dubbele op zou kunnen brengen. Robben nu verkopen is zowel sportief als financieel geen goede zet.
quote:Wishfull thinking over Robben. Ik geloof er geen reet van dat hij voor heel veel geld weggaat. 10 zal echt het maximale zijn. Heel misschien meer maar dan moet hij op het EK flammen en dat zie ik niet gebeuren. PSV heeft volgens mij niet per definitie een speler nodig die er 35 inlegt. Als Kezman slim is gaat ie weg als hij de kans heeft. Hij kan het immers alleen maar slechter gaan doen bij PSV. Hij zal heus niet van de een op de andere dag gaan flammen in europees verband en in de HCE (als hij zo doorgaat) heeft hij de lat erg hoog gelegt voor zichzelf om dat te verbeteren.
Op maandag 12 januari 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Robben vertrekt helaas, maar wel voor een absurd hoog bedrag waardoor de financiële problemen voor een belangrijk deel opgelost zijn. En in de CL heeft hij idd geen reet gepresteerd, maar zoek maar eens een vervanger die er 35 in de HCE inlegt
quote:ja vorige deel al
Op maandag 12 januari 2004 23:58 schreef raistlin6 het volgende:
had iemand de overwinning tegen trabzonspor al op het forum gezet?
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:58 schreef raistlin6 het volgende:
had iemand de overwinning tegen trabzonspor al op het forum gezet?
het resulltaat telt zullen we maar zeggen. Zelden zo'n slechte wedstrijd gezien, alleen Vitesse en RBC deden meer pijn aan de ogen
quote:De financiële nood is er wel, maar die is nog niet zo hoog dat er spelers onder de marktwaarde verkocht worden. Als ik snel terugdenk kan ik me geen enkele speler bedenken die voor te weinig geld is weggegaan.
Op maandag 12 januari 2004 23:55 schreef zjroentje het volgende:Ik denk dat de eerste die bij PSV vertrekt onder zijn marktwaarde wordt verkocht, omdat PSV de centen nodig heeft, en zo slim was dit kenbaar te maken.
quote:Als Robben nu voor 10 miljoen vertrekt (meer zie ik PSV niet vangen) is dat echt onder zijn marktwaarde. Voor ManU is overigens ook nog eens peanuts.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De financiële nood is er wel, maar die is nog niet zo hoog dat er spelers onder de marktwaarde verkocht worden. Als ik snel terugdenk kan ik me geen enkele speler bedenken die voor te weinig geld is weggegaan.
quote:Bruggink......
Op dinsdag 13 januari 2004 00:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De financiële nood is er wel, maar die is nog niet zo hoog dat er spelers onder de marktwaarde verkocht worden. Als ik snel terugdenk kan ik me geen enkele speler bedenken die voor te weinig geld is weggegaan.
quote:Robben is echt niet veel meer waard dan 10 miljoen hoor. Zoveel heeft 'ie nog niet laten zien.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:06 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als Robben nu voor 10 miljoen vertrekt (meer zie ik PSV niet vangen) is dat echt onder zijn marktwaarde. Voor ManU is overigens ook nog eens peanuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |