Helton & Doniquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ah een steun Gomes-omdat-hij-onbegrijpelijk-genoeg-niet-geselecteerd-wordt-voor-Brazilië-topic!![]()
Lazovic heeft al aangekondigd dat hij niet naar AZ wilt. Dus zijn we weer de enige...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:21 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV maar geen hoge bedragen gaat betalen voor Lazovich nu er meerdere clubs interesse hebben getoond![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lazovic heeft al aangekondigd dat hij niet naar AZ wilt. Dus zijn we weer de enige...
quote:'Lazovic ziet af van overgang AZ'
Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.
De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.
“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”
“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.
De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
quote:2/6/2007 - Reis trekt de aandacht tijdens Otten Cup
PSV spits Jonathan Reis is tot nu toe de blikvanger van de a1 van PSV op het PSV jeugdtoernooi om de Otten Cup op De Herdgang. Vrijdag won PSV A1 met 1-0 van Sport Club Internacional via een doelpunt van Reis. In het tweede duel van PSV op zaterdag tegen Real Madrid was hij opnieuw trefzeker. Hij zette PSV op 1-0, het duel zou uiteindelijk in 1-1 eindigen. Reis maakte de wedstrijd niet af, hij moest voortijdig met rood van het veld.
Het PSV toernooi om de Otten Cup is live te volgen op www.PSVjeugd.nl
Volgens mij niks gemist hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb volgens mij wat gemist. Blijft gomes?
Jij bedoeld natuurlijk dat het geen goed idee is om Lazovic te halen met een kut coach als Koeman aan het roer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:21 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV maar geen hoge bedragen gaat betalen voor Lazovich nu er meerdere clubs interesse hebben getoond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |