Geen verkeerd festival hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef Rhinestone het volgende:
Aah vandaar. Daar gaan we dus ver vandaan blijvenWel een mooie lokatie voor een festival lijkt het.
PSV óf Vitesse, niet een andere club zei hij...Maar goed, wat is een woord in de voetballerij he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:58 schreef vw_caddy het volgende:
Hmm, PSV doet mee aan de CL. Benieuwd wat ie kiest.
quote:Vitesse wilde Lazovic ruilen tegen Aissati
Vitesse heeft bij PSV geprobeerd om Ismaïl Aissati te betrekken in een eventuele transfer van Danko Lazovic. Dat meldt Omroep Gelderland. Volgens de omroep verkeren de gesprekken met PSV over Lazovic momenteel in een impasse.
Aad de Mos liet zich onlangs nog ontvallen wel brood te zien in een eventuele ruil. "Ik weet wel welk spelertje van PSV ik erbij wil hebben", liet de oefenmeester weten, naar nu blijkt verwijzend naar de jonge Aissati. Of PSV een eventuele ruil tussen Lazovic en Aissati per definitie afwees, houdt de omroep in het midden.
Overigens zou PSV sowieso wel bereid zijn om Roy Beerens te betrekken in een deal. Hij speelde het afgelopen half jaar voor Vitesse's aartsrivaal NEC.
Als er zo´n klein bedrag overblijft voor Vitesse, dan kunnen ze juist beter zoveel mogelijk spelers ruilen voor Lazovic lijkt mij. Hoewel Aissati natuurlijk onhaalbaar is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Klingon het volgende:
Ik zeg: cash gewoon die 8 miljoen zonder spelers in die deal en koop er een goeie vervangende aanvaller voor. Aissati is echt geen slechte speler, maar ik zie er niet zo heel veel in voor Vitesse.
Sansoni had dat denk ik ook wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef Rhinestone het volgende:
Roy Beerens, dat was mooi geweestNee, dan (veel) liever Aissati.
quote:'Lazovic ziet af van overgang AZ'
Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.
De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.
“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”
“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.
De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
Hij had een vliegje ingeslikt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:26 schreef Klingon het volgende:
En na afloop stond 'ie kokhalzend aan de zijlijn
Kijk, dat is goed voor een speler als Blondelle. Ik snap alleen niet wat Vitesse in dribbelkoning Esajas ziet, maargoed wie weet weet hij zich na een jaartje GGD te ontwikkelen als Riga Mustaphaquote:ADO meldt zich voor Blondelle en Esajas
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 17:33
Siebe Blondelle en Etienne Esajas staan in de belangstelling van ADO Den Haag. De Haagse club, volgend seizoen uitkomend in de Jupiler League, wil beide spelers huren van Vitesse.
"ADO heeft zich inderdaad gemeld. Het wordt voor beide spelers tijd om te gaan spelen" vertelde technisch manager Jan Streuer aan Omroep Gelderland. Waarschijnlijk zullen ze volgend seizoen bij ons geen basisspelers zijn.”
“Esajas heeft het nadeel van het 4-4-2 systeem, waarin hij als linkermiddenvelder de nodige concurrentie heeft van spelers als Theo Janssen, Cees Keizer en Anduele Pryor. Een verkoop van beide spelers is niet aan de orde. In principe komt alleen een verhuur ter sprake, want we willen ze terug kunnen halen”, aldus de bestuurder.
Blondelle (21) kwam het voorbije seizoen twaalf keer in actie, waarvan zeven keer in de basis. Esajas (22) mocht van trainer Aad de Mos eenentwintig keer binnen de krijtlijnen verschijnen. Beide spelers hebben respectievelijk een verbintenus tot medio 2010 en 2008 in het Gelredome.
Is bij ons opgeleid, dus misschien kunnen we met de opleidingsvergoeding Stojko wel behouden!quote:Go Ahead Eagles koopt topscorer Haarlem
2/6/2007 16:12
Achmed Ahahaoui verlaat Haarlem en gaat spelen voor Go Ahead Eagles. De 23-jarige aanvaller tekende voor twee jaar in Deventer. Welk bedrag er is gemoeid met de transfer, wilde Go Ahead niet zeggen. Ahahaoui stond nog tot medio 2008 onder contract bij Haarlem.
Hij scoorde de laatste twee seizoenen volop voor De Roodbroeken. In 2006/2007 kwam Ahahaoui tot vijftien goals, waarmee hij clubtopscorer was. De jaargang daarvoor maakte hij er twaalf.
Is dat zo? Ahahaoui komt toch gewoon uit de Sparta-jeugd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Is bij ons opgeleid, dus misschien kunnen we met de opleidingsvergoeding Stojko wel behouden!
quote:Miljoenendans om Lazovic
Vitesse heeft van AZ te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Beide clubs maken jacht op de Servische aanvaller, die zelf echter heeft aangegeven alleen naar PSV te willen. Lazovic wil komend seizoen per se in de Champions League spelen.
PSV heeft afgelopen week een nieuw bod uitgebracht op de spits van circa 5,5 miljoen euro. Vitesse heeft tot nu toe echter vastgehouden aan een transfersom van 8 miljoen euro. Diverse bronnen melden reeds, dat Lazovic in grote lijnen al rond is met PSV.
Bron: De Telegraaf 04-06-07
AZ gaat erveur!quote:'AZ biedt altijd meer voor Lazovic dan PSV'
AZ is bereid tot het uiterste te gaan om Danko Lazovic binnen te halen. De Alkmaarders hebben volgens De Telegraaf aan Vitesse laten weten dat ze boven elk bod gaan zitten dat PSV op de Serviër zal doen. De mededeling van AZ is opmerkelijk, omdat Lazovic zelf heeft laten weten het liefst naar PSV te verhuizen. De spits, afgelopen seizoen goed voor negentien competitiedoelpunten, zou persoonlijk al in grote lijnen akkoord zijn met de landskampioen uit Eindhoven.
Het getouwtrek om de diensten van Lazovic speelt al een half jaar. Tijdens de winterstop meldde PSV zich in Arnhem om de aanvaller los te weken. De vraagprijs van Vitesse, naar verluid rond de acht miljoen euro, vormde toen een te groot obstakel. PSV meldde zich onlangs opnieuw voor Lazovic en heeft nu in AZ een geduchte concurrent.
Bron: VI 04-06-07
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:22 schreef WebForce het volgende:
Goede TT!
Okee, verbazend! Dan krijgen jullie er wel een mini-bedragje voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
2006-2007 H.F.C. Haarlem
2005-2006 H.F.C. Haarlem
2004-2005 Sparta Rotterdam Jong
2003-2004 Vitesse Jong
2002-2003 Vitesse Jong
2001-2002 Vitesse A1
2000-2001 Vitesse A1
1999-2000 s.c. Telstar
a.f.c. D.W.S.
nou sparta jeugd kan ik hem echt niet noemen
Paar duizend denk ik, maar ik zou het graag op mijn rekening gestort zienquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, verbazend! Dan krijgen jullie er wel een mini-bedragje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |