Volgens www.vi.nl welquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Was het echt Sulejmani die scoorde zoals in de OP staat? Volgens mij was het gewoon een eigen doelpunt van Kromkamp hoor.
Je kan net zo goed met Wouters het seizoen afmaken als je een tussenpaus als Koeman aan zou willen stellen in mijn ogen, maar goed ik ben geen Koeman-fanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef ErikT het volgende:
Nee serieus. Met die verzameling prutsers bij Feyenoord was het wonderlijk hoe ze af en toe nog wonnen. Dat moet door Erwin Koeman geweest zijn.
Volgens http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1667&l2=1678&action=matchdetails&matchid=1165708 nietquote:
Verder maakt pascalheister de OP, dus misschien kan hij zijn bron onthullenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1667&l2=1678&action=matchdetails&matchid=1165708 niet.
Mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan net zo goed met Wouters het seizoen afmaken als je een tussenpaus als Koeman aan zou willen stellen in mijn ogen, maar goed ik ben geen Koeman-fan
Ben ik het ook mee eens... maar dan zeg ik dat als Ajacied.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan net zo goed met Wouters het seizoen afmaken als je een tussenpaus als Koeman aan zou willen stellen in mijn ogen, maar goed ik ben geen Koeman-fan
Wouters heeft ook gezegd dat hij niet meer als hoofdcoach aan de slag wil ergens.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens... maar dan zeg ik dat als Ajacied.
Als ik die Wouters zo zie kan ik niet geloven dat hij ooit als hoofdcoach is aangesteld bij Ajax. Hij komt over als een zielig hoopje mens, houdt liever zijn mond dicht en straalt totaal geen autoriteit uit. Ik denk dat hij serieus nooit meer ergens hoofdcoach zal worden, of het moet ergens in de Jupiler zijn.
Erwin is echt wel de betere coach hoor.
Huub Huub Huub, Huubtruc moet nogal veel geld kosten tussentijds.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub!
Wouters heeft al veel eerder aangegeven voorlopig nergens hoofdcoach te willen worden. Hij houdt zich liever op de achtergrond, en ik denk dat hij daar ook zeker de juiste man voor is. Denk dat hij nog wel even bij PSV blijft. En zoals Reker aangaf in Studio Voetbal is er bij PSV altijd werk voor deze man, geeft wel aan dat men tevreden met hem is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als ik die Wouters zo zie kan ik niet geloven dat hij ooit als hoofdcoach is aangesteld bij Ajax. Hij komt over als een zielig hoopje mens, houdt liever zijn mond dicht en straalt totaal geen autoriteit uit. Ik denk dat hij serieus nooit meer ergens hoofdcoach zal worden, of het moet ergens in de Jupiler zijn.
Als je nu leest dat hij niks heeft gedaan om de groepen die er waren binnen de selectie waren bij elkaar te brengen dan denk ik dat hij zeker niet bij PSV de baas moet worden. Als er ergens hard aan getrokken moet worden om de eenheid te bewaren is het in onze selectie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij deed het bij Feyenoord helemaal niet slecht.
het team waar hij in 2006 3e mee werd was gewoon een redelijk elftal; Lodewijks, Guzman, Pauwe, Kalou Kuijt.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef ErikT het volgende:
Nee serieus. Met die verzameling prutsers bij Feyenoord was het wonderlijk hoe ze af en toe nog wonnen. Dat moet door Erwin Koeman geweest zijn.
quote:Naast Aissati is ook Ibrahim Afellay bij Ajax in beeld om Wesley Sneijder op te volgen. Dat meldt De Telegraaf woensdagmorgen. Afellay heeft nog een contract tot 2010, maar is allerminst tevreden over het aanbod tot contractverlenging dat hij heeft gekregen van PSV.
Nou als dat gebeurd eet ik echt mijn schoen op ..quote:
quote:PSV wil maandag trainer presenteren
door Frans van den Nieuwenhof
ISTANBUL - PSV hoopt komende maandag de opvolger van trainer Ronald Koeman te presenteren. Algemeen directeur Jan Reker liet dinsdag in Istanbul weten dat de onderhandelingen met de belangrijkste kandidaat - alles wijst erop dat het Martin Jol is - elke dag een beetje vorderen.
„Er zijn wel honderd dingen die je samen moet bespreken", aldus Reker gisteren, "daar gaan meerdere dagen overheen. Er is elke dag intensief telefonisch contact. Stapje voor stapje komen we dichterbij.”
Reker wilde nog steeds niet bevestigen dat PSV al zijn pijlen op Jol richt. Wel heeft hij inmiddels toegegeven dat de club in gesprek is met de Haagse coach. Die heeft echter nog steeds geen overeenstemming bereikt over zijn vertrekregeling bij Tottenham Hotspur. Jol verblijft momenteel in Brazilië.
Huub Stevens heeft PSV inmiddels laten weten dat hij zijn contract met Hamburger SV wil verlengen. Stevens was in beeld als opvolger voor Koeman, maar voelt er niets voor om -net als anderhalf jaar geleden na het vertrek van Hiddink- nummer twee of drie op de kandidatenlijst te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |