Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden
Doe maar Bayern dan
De eerste 3 kan je beter niet treffen inderdaad. Milan is ook niet echt top dit seizoen maar je weet niet hoe het gaat draaien daar. Chelsea heeft te veel kwaliteit lopen .. Valencia te veel kwaliteit in de ziekenboegquote:Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden
Doe maar Bayern dan
Dan hoop ik op Milan: Die pakken wequote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.![]()
Theoretisch gezien is de kans dat we Valencia of Milan loten het grootst, aangezien er 2 Italiaanse en 2 Spaanse clubs 2e in de poule zijn geworden en ze geen poulegenoot kunnen loten.![]()
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop Porto, moeten die wel van Arsenal winnen.
Ik hoop dat in dat geval Cocu daar nu wel raad mee weet en niet tegen lat schietquote:Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Milan: Die pakken we.
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.
Die waren laatst nog dik beter dan Realquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.
verkeerde topic...quote:
Dat zeg ik!quote:
15e pasquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Loting is vrijdagmiddag toch?
Zaterdagquote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef kollie het volgende:
Op naar zondag, we hebben wat goed te maken![]()
gewijzigdquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
ik maakte die fout gisteren ook
ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatumquote:
en die vormcrisis heb je ook nog niks aan; want je speelt pas over een paar maanden.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan
Zolang we maar geen Chelsea of Lyon loten kan ik er wel mee leven. Echt een zwakkere ploeg zit er niet bij, hoogstens wat teams met een vormcrisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |