Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden
Doe maar Bayern dan
De eerste 3 kan je beter niet treffen inderdaad. Milan is ook niet echt top dit seizoen maar je weet niet hoe het gaat draaien daar. Chelsea heeft te veel kwaliteit lopen .. Valencia te veel kwaliteit in de ziekenboegquote:Op woensdag 6 december 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Lyon, Valencia, Chelsea, Bayern, Milan en nog 2 groepwinnaars kunnen de tegenstander worden
Doe maar Bayern dan
Dan hoop ik op Milan: Die pakken wequote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Liefst Celtic, indien die eerste worden, anders gaarne Bayern inderdaad.![]()
Theoretisch gezien is de kans dat we Valencia of Milan loten het grootst, aangezien er 2 Italiaanse en 2 Spaanse clubs 2e in de poule zijn geworden en ze geen poulegenoot kunnen loten.![]()
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop Porto, moeten die wel van Arsenal winnen.
Ik hoop dat in dat geval Cocu daar nu wel raad mee weet en niet tegen lat schietquote:Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gasten niet doorgaan.. krijg je straks weer 8 tegen 8 door dat toneel dat ze spelen.
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Milan: Die pakken we.
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wraak nemen idd. Als we Lyon maar niet krijgen; dat vind ik ook gewoon geen kont aan als we hen wéér zouden tegenkomen.
Die waren laatst nog dik beter dan Realquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe mij maar Valencia die hebben een echte dip.
verkeerde topic...quote:
Dat zeg ik!quote:
15e pasquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Loting is vrijdagmiddag toch?
Zaterdagquote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef kollie het volgende:
Op naar zondag, we hebben wat goed te maken![]()
gewijzigdquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
ik maakte die fout gisteren ook
ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatumquote:
en die vormcrisis heb je ook nog niks aan; want je speelt pas over een paar maanden.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan
Zolang we maar geen Chelsea of Lyon loten kan ik er wel mee leven. Echt een zwakkere ploeg zit er niet bij, hoogstens wat teams met een vormcrisis.
We zijn sowieso de underdog. En over de speeldatum, als het goed gaat, gewoon een polonaise op de tribunequote:Op donderdag 7 december 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nu al klamme handen; vanwege de mogelijke tegenstanders en vanwege de speeldatum
Stuk voor stuk enorm goede ploegen, Ik denk dat PSV nog de meeste kans maakt tegen Munchen of Milan..quote:Op donderdag 7 december 2006 00:41 schreef ganzenherder het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Chelsea
Bayern München
Valencia
Olympique Lyon
Manchester United
Arsenal
AC Milan
we hebben al afgesproken dat als het op dinsdag is dat we dan maar in Eindhoven Carnaval komen vieren zodat we meteen het stadion in kunnen en na afloop de stad weer inquote:Op donderdag 7 december 2006 00:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We zijn sowieso de underdog. En over de speeldatum, als het goed gaat, gewoon een polonaise op de tribune![]()
Kan je nagaan op welk niveau dat carnaval bij jullie zit als zo'n nummer de hit bij jullie is, echt een "randstadachtigcarnavalsliedje" zeg maar.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:56 schreef rubbereend het volgende:
Valencia zou ultiem grappig zijn aangezien het liedje "Valencia" in ons dorp het carnavalsnummer is
mja, zolang wij van Liverpool en Bordeaux (thuis nog wel) zo verliezen, lijkt me een dergelijke uitspraak nogal gewaagdquote:Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
Valencia spelen we van de mat, dus die moet het worden !
Tuurlijk! Die rollen we zo eventjes op met 3, 4-0. Uit nog een sneaky overwinning met 0-1. Geen probleem!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
Valencia spelen we van de mat, dus die moet het worden !
Leg de berekening eens uitquote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef ruud.nl het volgende:
Klote dat Lille door is, dit vergroot de kans dat we tegen Lyon moeten de volgende ronde.
Kans op tegenstanders volgende ronde:
AC Milan 20%,
Valencia 20%,
Olympique Lyon 16,7%,
Chelsea 11,8%,
Bayern Munchen 11,8%,
Manchester United 9,8%
Arsenal 9,8%
Je moet je maar ergens mee bezig houden...![]()
Die liever dan Valencia (de andere grote kanshebber volgens de berekening)quote:
Het was in de rust, dus ik betwijfel of de Uefa daar uberhaupt iets op tegenheeftquote:Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef Smeich het volgende:
Hoe was het nu afgelopen met het omroepen van de naam Philips bij die pot tegen Bordeaux? Schijt gehad aan de uefa of.....?
Proberen aan iemand te vragen met een PSV-clubcard of hij twee kaarten wil halen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef Smeich het volgende:
ok beste psv fans!
Ik had net psv getracht te bellen met de vraag of het mogelijk was om een paar kaarten te regelen voor PSV-Heracles. Het zit namelijk als volgt: twee mexicaanse uitwisselingstudenten zijn gek van Salcido en ze zijn ook naar Vitesse-PSV geweest voor de beker. Nu willen zij naar PSV-Heracles dus volgende week vrijdag, maar is het volgens de site alleen mogelijk om kaarten te krijgen via een clubcard. Dus ik wou even vragen aan iemand van PSV of het mogelijk is om hier toch twee kaarten voor te krijgen zodat Salcido wat mexicaanse vlaggen in het stadion te zien krijgt... maar nu kan ik via 040 2505 505 geen persoonlijk iemand aan de lijn krijgen. Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit het beste kan regelen.. of een telefoonnummer waar ik wel iets aan heb?
thnx
Als zelfs Excelsior zo goed als uitverkocht is, denk ik ook dat Heracles zo vol zit. Vooral omdat er zo'n 28000 seizoenskaarthouders zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me bij Heracles eigenlijk niet kan voorstellen
misschien kan je iets regelen met Wooz, die woont in Nijmegen en dat is te doen voor je en hij heeft een seizoenskaart. Als je met hem afspreekt zou je ff 2 kaartjes kunnen scoren. Dat is zo uit mn hoofd iemand uit de buurt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Smeich het volgende:
Er is geen algemeen nummer met een belmiep? Bedankt in ieder geval Bos, ik hou je op de hoogte! Thanks a lot!![]()
ik laat je wel winnen met een of andere toto haha
Jij hoeft niemand te laten winnen, ze winnen toch welquote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Smeich het volgende:
ik laat je wel winnen met een of andere toto haha
Mooi zoquote:Koeman twijfelt over aantrekken Tardelli
Ronald Koeman liet in De Telegraaf weten dat Diego tardelli in de rust van Bordeaux gewisseld moest worden vanwege een blessure. „Maar dat wil niet zeggen dat ik hem anders ook niet had gewisseld. Hij heeft tot nu toe weinig laten zien bij PSV. Dat moet snel veranderen. Het lijkt me duidelijk dat we eraan twijfelen of we hem wel moeten kopen”, aldus Koeman.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Eerder werd mij in deze reeks verteld dat hij al gekocht zou zijn en we alleen Mendez huurden met optie tot koop. Bij om te zien dat PSV geen risico genomen heeft met die "wonderkind"en dus in eerste instantie voor huur heeft gekozen. Hebben we tenminste de tijd om hem rustig te evalueren. En tot nu toe valt die evaluatie nog niet echt positief uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |