abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:56:45 #1
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28817090

quote:
VI: Andre Ooijer voor 1,5 miljoen naar Genoa

Volgens VI.nl is de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rondgekomen. De transfer hing al enkele dagen in de lucht. PSV zou 1,5 miljoen euro hebben gekregen voor de 31-jarige verdediger. Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden in Italie. Zelf kwam Ooijer een tweejarig contract overeen met de promovendus in de Serie A. Daarmee verliest PSV opnieuw een belangrijke basisspeler.
Ooijer zag ik nu juist niet graag vertrekken

Die man was gewoon PSV... Jammer zeg. Staat overigens nog niet op PSV.nl
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28817183
Zoals ik zei, 1,5 miljoen is niet veel voor Ooijer
pi_28817190
Deze was dus eerder.
That's all folks!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:00:17 #4
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28817195
quote:
'PSV trekt jonge Braziliaan aan; FC Groningen liet hem lopen wegens ontbreken werkvergunning?'

Volgens diverse gerespecteerde Braziliaanse media heeft PSV de 18-jarige Braziliaan Taianan (zie profiel) aangetrokken. De middenvelder uit de jeugd van Internacional is een tweebenige spelbepalende speler. Hij werd onlangs uitgeroepen tot beste speler in een internationaal toernooi in Chili. PSV zou hem via onder andere Hans van der Zee al een aantal maanden volgen. Hij zou 500.000 euro hebben gekost, waarbij de Braziliaanse club ook nog 20% van de transferrechten heeft bedongen. Inmiddels zou hij zijn afgereisd naar Nederland.

Het vreemde is dat enkele dagen geleden werd gemeld dat hij op stage zou komen bij FC Groningen. Nota bene vanmiddag meldt de club uit Groningen op haar website dat dat niet doorgaat. Een stage zou geen zin hebben omdat de club had begrepen dat hij niet in aanmerking komt voor een tewerkstellingvergunning in Nederland.
Aldus PSV Netwerk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:01:21 #5
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28817222
Mag hopen dat ze bankgaranties hebben nu ze verkopen aan een obscure Italiaanse ploeg die vast in leven wordt gehouden via diverse constructie's.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:01:30 #6
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28817226
Dat had ik al gepost, alleen dan zonder citaat

om ook maar eens even jou af te kraken
pi_28817280
Ik vind het enorm leuk voor Andre, maar het vereist wel weer veel van Pieter de Visser en de zijnen. Het komt vast en zeker weer goed.
That's all folks!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:03:59 #8
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28817306
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het enorm leuk voor Andre, maar het vereist wel weer veel van Pieter de Visser en de zijnen. Het komt vast en zeker weer goed.
Hoop niet dat ze spelers bij Heracles gaan wegkapen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:05:30 #9
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28817362
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hoop niet dat ze spelers bij Heracles gaan wegkapen
En nu zit iedereen zich vertwijfeld af te vragen hoe die rechtsback van Heracles Almelo toch ook weer heet...
pi_28817543
Dus die Rafinha is gewoon Rafael?
Die Steef is een scout van Feyenoord. Feyenoord heeft niet zoveel geld als PSV, maar Steef is overal van op de hoogte, wat betreft transfers van Zuid-Amerikaanse spelers. Hij was het ook, die maanden terug al zei dat Zabaleta naar PSV óf Espanyol zou komen. Ook van de transfers van Farfán, Rosales, Gomes en Robert was hij al snel op de hoogte. Als Rafinha echt die Rafaël is, dan ziet de toekomst er zonnig uit voor PSV. Want zowel Rafaël als Zabaleta vind ik erg goede spelers. Weet iemand iets over Taianan? Nog nooit zien spelen namelijk Volgens het PSV netwerk is hij al rond met PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28817654
Andre

succes
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:18:45 #12
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_28817743
jammer dat ie weggaat, maar hij heeft het verdiend!
pi_28817744
Heb je ook een linkje naar dat topic cultheld?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:20:41 #14
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28817795
Van Taianan weet ik alleen wat in dat citaat van PSV Netwerk dat van Zapper komt staat, het lijkt in ieder geval een goeie aankoop. Het staat nog niet op www.psv.nl, net als de transfer van Ooijer, wat net al terecht opgemerkt werd.

Ik kon het van Rafael eerst ook niet voorstellen, maar ik heb gekeken op www.google.nl, en daar stond dat hij rechtsback speelde in Brazilië-onder-20. Toen moest ik direct al aan Rafael denken, maar ik geloofde het niet. Hij zou spelen bij Corítiba, en daar speelt Rafael ook, de rechtsback van Brazilië-onder-20. Bovendien kon ik geen Rafinha verder ontdekken bij de selectie van Brazilië-onder-20, dus het móet hem zijn!!!

Hij is echt supergoed..ik ben helemaal weg van wat ik van hem gezien heb bij het wk-onder-20. Als hij komt, hebben we de vervanging van Ooijer in ieder geval meestelijk opgelost!
pi_28817818
Andre .

PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28817879
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je ook een linkje naar dat topic cultheld?
Diego heeft 't van Steef zelf (msn).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:25:42 #17
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28817926
als die Rafael echt komt, dan word ik helemaal gek!
pi_28817965
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:25 schreef johannes1986 het volgende:
als die Rafael echt komt, dan word ik helemaal gek!
Rafaël is vooral aanvallend erg goed. Zabaleta is completer en kan op de hele flank spelen.
pi_28818042
Maar Zabaleta heeft toch een voorkeur voor Spanje? Rafael zou een aanwinst zijn voor de eredivisie.
That's all folks!
pi_28818090
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Zabaleta heeft toch een voorkeur voor Spanje? Rafael zou een aanwinst zijn voor de eredivisie.
Niet alles wat de media naar buiten brengen is per definitie waar.

Zowel Zabaleta als Rafaël zouden een aanwinst zijn voor de eredivisie.
pi_28818135
Ze speelden iig beide een goed WK. Ik acht ze allebei in staat om de rechtsbackpositie goed in te kunnen vullen.
Alleen ik baal er van dat we maar 1,5mil voor Ooijer krijgen. Volgens mij hadden we daar toch wel 2,5mil voor kunnen krijgen, hij was tenslotte basisspeler met een doorlopend contract ?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_28818213
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niet alles wat de media naar buiten brengen is per definitie waar.

Zowel Zabaleta als Rafaël zouden een aanwinst zijn voor de eredivisie.
Dat weet ik maar al te goed, we zullen het wel zien.
That's all folks!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:42:19 #23
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28818351
Toch schat ik Rafael nog hoger in als Zabaleta. Misschien dat Zabaleta completer is en op meerdere posities inzetbaar is, maar wat Rafael liet zien in sommige wedstrijden was voor die leeftijd echt uitzonderlijk, wat Zabeleta liet zien was heel aardig, maar niet van die zeldzame klasse als die van Rafael vind ik Die heeft gewoon iets extra's, goeie kop, het feit dat het een Braziliaan is..ik weet het niet, maar het is een heerlijke speler voor PSV denk ik!
pi_28818389
PSV is trouwens ook geïnteresseerd in Rafael Sobis, als opvolger van Park. Van dezelfde Steef
pi_28818447
Ook een uitstekende voetballer, PSV goes Brazil.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')