Ooijer zag ik nu juist niet graag vertrekkenquote:VI: Andre Ooijer voor 1,5 miljoen naar Genoa
Volgens VI.nl is de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rondgekomen. De transfer hing al enkele dagen in de lucht. PSV zou 1,5 miljoen euro hebben gekregen voor de 31-jarige verdediger. Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden in Italie. Zelf kwam Ooijer een tweejarig contract overeen met de promovendus in de Serie A. Daarmee verliest PSV opnieuw een belangrijke basisspeler.
Aldus PSV Netwerkquote:'PSV trekt jonge Braziliaan aan; FC Groningen liet hem lopen wegens ontbreken werkvergunning?'
Volgens diverse gerespecteerde Braziliaanse media heeft PSV de 18-jarige Braziliaan Taianan (zie profiel) aangetrokken. De middenvelder uit de jeugd van Internacional is een tweebenige spelbepalende speler. Hij werd onlangs uitgeroepen tot beste speler in een internationaal toernooi in Chili. PSV zou hem via onder andere Hans van der Zee al een aantal maanden volgen. Hij zou 500.000 euro hebben gekost, waarbij de Braziliaanse club ook nog 20% van de transferrechten heeft bedongen. Inmiddels zou hij zijn afgereisd naar Nederland.
Het vreemde is dat enkele dagen geleden werd gemeld dat hij op stage zou komen bij FC Groningen. Nota bene vanmiddag meldt de club uit Groningen op haar website dat dat niet doorgaat. Een stage zou geen zin hebben omdat de club had begrepen dat hij niet in aanmerking komt voor een tewerkstellingvergunning in Nederland.
Hoop niet dat ze spelers bij Heracles gaan wegkapenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het enorm leuk voor Andre, maar het vereist wel weer veel van Pieter de Visser en de zijnen. Het komt vast en zeker weer goed.
En nu zit iedereen zich vertwijfeld af te vragen hoe die rechtsback van Heracles Almelo toch ook weer heet...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze spelers bij Heracles gaan wegkapen
Diego heeft 't van Steef zelf (msn).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je ook een linkje naar dat topic cultheld?
Rafaël is vooral aanvallend erg goed. Zabaleta is completer en kan op de hele flank spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:25 schreef johannes1986 het volgende:
als die Rafael echt komt, dan word ik helemaal gek!
Niet alles wat de media naar buiten brengen is per definitie waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Zabaleta heeft toch een voorkeur voor Spanje? Rafael zou een aanwinst zijn voor de eredivisie.
Dat weet ik maar al te goed, we zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet alles wat de media naar buiten brengen is per definitie waar.
Zowel Zabaleta als Rafaël zouden een aanwinst zijn voor de eredivisie.
Vertrouw je niet op Hiddink?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:ooijer eg, Lee weg
aan Alex wordt getrokken
leuk
Dames en heren, hier spreekt een kennerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...ik wil Rafaël, niet Zabaleta. Ik ben gewoon weg van die vent...zo übergoed..nú al
Daar gaat het niet om. Die jongen is 19. Zonder Feyenoord liep ie nu nog ergens in het oerwoud rond. Als ie naar het buitenland wou, dan had geen enkele Feyenoorder hem dat kwalijk genomen. Maar dit is gewoon het lafste wat ie kan doen, een klap in het gezicht van de mensen die hem gemaakt hebben tot wat ie is, en hem gesteund hebben door dik en dun.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, hij heeft bij PSV veel meer mogelijkheden.
Geen wk-onder-20 gezien, beste jongen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dames en heren, hier spreekt een kenner
als t tegen zit vertrekt meer dan de helft van de basisquote:
Zowel Rafaël, Zabaleta als Rafael Sobis heb ik vaker zien spelen. Van die drie is Zabaleta het meest waardevol voor een ploeg. Rafaël is opkomend subliem en kan redelijk verdedigen. Rafael Sobis heeft erg veel techniek, maar er zit nog heel wat "groei" in. Kan een hele goede worden en zou een goede aanwinst zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...ik wil Rafaël, niet Zabaleta. Ik ben gewoon weg van die vent...zo übergoed..nú alRafael Sobis liet een paar leuke dingen zien tijdens het wk-onder-20, maar is die nou zo goed? Wat weet je van hem Cultheld?
Inderdaad, je kan op basis van 5 wedstrijdjes tegen pubers beoordelen of een speler CL / HCE-waardig is, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Geen wk-onder-20 gezien, beste jongen?![]()
dankzij zn grote broer ja.......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die jongen is 19. Zonder Feyenoord liep ie nu nog ergens in het oerwoud rond.
maar wel blij zijn met onze Erwin Koeman, Paauwe en Lodewijks?quote:Als ie naar het buitenland wou, dan had geen enkele Feyenoorder hem dat kwalijk genomen. Maar dit is gewoon het lafste wat ie kan doen, een klap in het gezicht van de mensen die hem gemaakt hebben tot wat ie is, en hem gesteund hebben door dik en dun.
Het enige wat ik hem dan ook gun als ie naar PSV gaat is een spoedig einde van z'n carierre en een leven vol spijt.
Het verschil tussen PSV en Feyenoord is niet groot genoeg om zo'n gevoelige stap te maken.
Je bent dan ook geen PSV-scout, dus ik begrijp je bezorgdheid wel. PSV doet straks gewoon weer mee om het kampioenschap, want Hiddink is nog lang niet klaar met winkelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als t tegen zit vertrekt meer dan de helft van de basisda's ff lasiger dan 2 spelers in de voorhoede vervangen
Je slaat de plank nu even volledig misquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan op basis van 5 wedstrijdjes tegen pubers beoordelen of een speler CL / HCE-waardig is, je hebt helemaal gelijk![]()
Als Feyenoord geen intereresse had in Salomon had Bona hem wel bij een andere club getipt. Zoveel binding heeft Salomon niet met Feyenoord. Als Gullit niet veel vertrouwen in hem had gehad wilde hij nu maar al te graag vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die jongen is 19. Zonder Feyenoord liep ie nu nog ergens in het oerwoud rond. Als ie naar het buitenland wou, dan had geen enkele Feyenoorder hem dat kwalijk genomen. Maar dit is gewoon het lafste wat ie kan doen, een klap in het gezicht van de mensen die hem gemaakt hebben tot wat ie is, en hem gesteund hebben door dik en dun.
Het enige wat ik hem dan ook gun als ie naar PSV gaat is een spoedig einde van z'n carierre en een leven vol spijt. Feyenoord kan hem nu beter verkopen.
Het verschil tussen PSV en Feyenoord is niet groot genoeg om zo'n gevoelige stap te maken.
Feyenoord had hem niet hoeven halen hoor. En ze hadden hem ook bij Excelsior kunnen laten.quote:
Lul niet zo dom. Totaal niet te vergelijken.... Jullie 2e keeper komt ook van Feyenoord.quote:maar wel blij zijn met onze Erwin Koeman, Paauwe en Lodewijks?
Vergelijkbare overstap, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel blij zijn met onze Erwin Koeman, Paauwe en Lodewijks?
dat geld hebben we makkelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef johannes1986 het volgende:
San Lorenzo, de club van Zabaleta heeft pas nog gezegd hem niet te laten gaan voor minder dan 5 miljoen euro. Nou zal dat in de praktijk wel meevallen, maar dat is toch een fiks bedrag.
Rafael Sobis speelt bij Internacional, ik dacht ook de club waar de nieuwe middenvelder Taianan vandaan komt. Misschien in 1 koop?
Dat je Messi erbij haalt slaat sowieso nergens op, want die werd voor het WK al geroemd en debuteerde zelfs bij Barcelona.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Of vind je het toeval dat iedereen opeens wild is van onder andere Messi, Mikel en Taiwo?![]()
natuurlijk ga ik er vanuit dat er nog wat komt maarja vooralsnog zijn die spelers er nog niet dus oordeel ik nu over de selectie van nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen PSV-scout, dus ik begrijp je bezorgdheid wel. PSV doet straks gewoon weer mee om het kampioenschap, want Hiddink is nog lang niet klaar met winkelen.
Erwin wel, dat doet mij persoonlijk pijn!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vergelijkbare overstap, je hebt helemaal gelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |