Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Moet Excelsior niet even worden aangepast als "laatste wedstrijd" ?
Opstelling van Cultquote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ik voorspel dat Koeman zo gaat spelen:
Gomes
Fehér - Da Costa - Alcides - Salcido
Méndez -Afellay Simons - Cocu
Farfán - Tardelli
Ik zou zo spelen:
Gomes
Da Costa - Alcides - Salcido
Culina (valse rechtsback) - Simons
Méndez (hangend op rechts) - Afellay - Väyrynen
Cocu (in balbezit duikt hij op als schaduwspits achter Farfán)
Farfán
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef pascalheister het volgende:
verdorie zijn de rupsbanden ook al gescheurd
Als Kluivert snel weer een balletje kan trappen, dan kan Cocu lekker terug naar het midden en kan je spelen met 2 echte spitsen. Vooral tegen Liverpool hoop ik dat er offensief wat meer gebracht kan worden want doelpunten ga je nu denk ik toch echt nodig hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Opstelling van Cult![]()
achteraf praten is te makkelijk, aissati kwam totaal niet aan spelen toe...had affelay, mendez,varyinen en culina voor zich..dus ja.....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Kadoc het volgende:
PSV mag zichzelf nu wel voor zijn kop slaan omdat ze Aissati verhuurd hebben.
ik denk dat Koeman zo gaat spelenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ik voorspel dat Koeman zo gaat spelen:
Gomes
Fehér - Da Costa - Alcides - Salcido
Méndez -Afellay Simons - Cocu
Farfán - Tardelli
Ik zou zo spelen:
Gomes
Da Costa - Alcides - Salcido
Culina (valse rechtsback) - Simons
Méndez (hangend op rechts) - Afellay - Väyrynen
Cocu (in balbezit duikt hij op als schaduwspits achter Farfán)
Farfán
nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan PSV zijn verhuurde spelers niet per drect terug halen ?
Dat vind ik echt onzin. Je krijgt je Aissati terug die klaar is voor de basis volgend jaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Kadoc het volgende:
PSV mag zichzelf nu wel voor zijn kop slaan omdat ze Aissati verhuurd hebben.
Maar ze hadden hem momenteel zeker kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Je krijgt je Aissati terug die klaar is voor de basis volgend jaar.
Het zou kunnen, volgens mij weet niemand zeker wat er met Alex gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef dlebrok het volgende:
Laatste wedstrijd van Alex in dienst van PSV dus?
hij kan nog niet naar Chelsea. Bovendien ligt het aan de aard van de blessure anders zou hij nog meekunnen met het tripje naar Aziëquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef dlebrok het volgende:
Laatste wedstrijd van Alex in dienst van PSV dus? Kans dat Chelsea hem al naar Londen haalt om te revalideren.
Jawel, op dezelfde manier als S. Kalou misschien.quote:
ik las ergens dat hij daar te oud voor is inmiddels. Maar ik weet niet meer waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jawel, op dezelfde manier als S. Kalou misschien.
Denk niet dat er in Engeland nog twijfels zijn over z'n kwaliteiten.
Zou kunnen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik las ergens dat hij daar te oud voor is inmiddels. Maar ik weet niet meer waar.
Inderdaad, dat je nu wat krap zit hoeft niet per definitie een ramp te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Je krijgt je Aissati terug die klaar is voor de basis volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |