Rekening houden met het ernstigste scenarioquote:Op zondag 11 maart 2007 18:08 schreef Mindlight het volgende:
Tsja wacht het nou eerst ff af. De complete aard en ernst van de blessure komt toch pas morgen aan het licht. En de ene speler heeft veel langer nodig dan de ander...
Kone zal ook nog maar 2 of 3 medstrijden dit seizoen vrees ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
Zonder Alex moet PSV gewoon heel anders gaan voetballen. Salcido, Da Costa en Marcellis achterin, Simons, Väyrynen, Cocu, Afellay en Culina (valse rechtsback) op het middenveld en Farfán en Koné voorin. En niet gaan verdedigen, maar aanvallen. Dan weet Liverpool niet wat er gebeurt
.
Tja, ik snap eigenlijk ook niet waarom Beerens verhuurd is...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij had nog met Tardelli kunnen beginnen, veel opties heeft PSV niet voorin. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar je gaat natuurlijk niet met 4 verdedigers blijven spelen als je een kwartier voor tijd nog 0-0 staat.
Dat krijg je als Koeman de macht heeft. In de CL doet hij wat TBS hem opdraagt, maar in de eigen competitie heeft hij vrij spel.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, laat het maar aan PSV over om van een topweek toch nog een kutweek te maken.
Misschien dat mijn voorspelling dat PSV in de laatste 8 wedstrijden maar 7 tot 9 punten zou verliezen toch iets te optimistisch was.
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder Alex worden de laatste weken nog kut
Idd juist vandaag moet je de 3 punten pakken !quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Die kun je beter gebruiken dan Tardelli vooral vandaag.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig heeft Koeman Beerens verhuurd
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.
Dan was het 0-0 geworden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanneke het volgende:
Waarom liep Alex die blessure niet een week eerder op?
![]()
Maar weet Koeman dat ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2. Daar hebben ze geen antwoord op.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |