abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47161865
Zonder Alex moet PSV gewoon heel anders gaan voetballen. Salcido, Da Costa en Marcellis achterin, Simons, Väyrynen, Cocu, Afellay en Culina (valse rechtsback) op het middenveld en Farfán en Koné voorin . En niet gaan verdedigen, maar aanvallen. Dan weet Liverpool niet wat er gebeurt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 11 maart 2007 @ 18:09:27 #277
11102 knep
Mountainfreak
pi_47161879
Alex
  zondag 11 maart 2007 @ 18:09:28 #278
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_47161881
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:08 schreef Mindlight het volgende:
Tsja wacht het nou eerst ff af. De complete aard en ernst van de blessure komt toch pas morgen aan het licht. En de ene speler heeft veel langer nodig dan de ander...
Rekening houden met het ernstigste scenario
Dan valt het altijd mee
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zondag 11 maart 2007 @ 18:11:36 #279
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47161945
Tja klinkt lullig.. maar dan kan hij dus ook niet naar Chelsea aan het einde van dit seizoen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47162000
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
Zonder Alex moet PSV gewoon heel anders gaan voetballen. Salcido, Da Costa en Marcellis achterin, Simons, Väyrynen, Cocu, Afellay en Culina (valse rechtsback) op het middenveld en Farfán en Koné voorin . En niet gaan verdedigen, maar aanvallen. Dan weet Liverpool niet wat er gebeurt .
Kone zal ook nog maar 2 of 3 medstrijden dit seizoen vrees ik.

Tsja, het is nu gewoon een kwestie van overleven in de competitie, want zonder Alex en Kone mist de ploeg een hoop. De CL is ook weer een graad moeilijker geworden, maar de prioriteit ligt toch bij het kampioen worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47162192
Zo, laat het maar aan PSV over om van een topweek toch nog een kutweek te maken.

Misschien dat mijn voorspelling dat PSV in de laatste 8 wedstrijden maar 7 tot 9 punten zou verliezen toch iets te optimistisch was .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47162274
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hij had nog met Tardelli kunnen beginnen, veel opties heeft PSV niet voorin. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar je gaat natuurlijk niet met 4 verdedigers blijven spelen als je een kwartier voor tijd nog 0-0 staat.
Tja, ik snap eigenlijk ook niet waarom Beerens verhuurd is...
pi_47162276
Ik hoop in ieder geval dat Kluivert zijn opwachting kan maken in de uitwedstrijd tegen Liverpool, je zal de uitdoelpunten hard nodig hebben denk ik.
pi_47162313
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, laat het maar aan PSV over om van een topweek toch nog een kutweek te maken.

Misschien dat mijn voorspelling dat PSV in de laatste 8 wedstrijden maar 7 tot 9 punten zou verliezen toch iets te optimistisch was .
Dat krijg je als Koeman de macht heeft. In de CL doet hij wat TBS hem opdraagt, maar in de eigen competitie heeft hij vrij spel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47162397
Zonder Alex worden de laatste weken nog kut
pi_47162453
PSV moet voorin meer stootkracht hebben en niet 1 spits
pi_47162462
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder Alex worden de laatste weken nog kut
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47162478
Vervelend dat Alex er niet bij is
pi_47162660
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Idd juist vandaag moet je de 3 punten pakken !

Alex kwijt en 1 fatsoendelijke spits.
Koemand kennende spelen we dalijk met 4 verdedigende middenvelder zonder aansluiting naar de aanvallende middenvelder en de spits.

Maar misschien is Kluivert dalijk opeens weer fit.
pi_47162692
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.
pi_47162721
Ik hoop dat de technische staf hier lering uit trekt en dat je niet met een dergelijk smalle selectie op drie fronten kan meedoen.

Europa is al geslaagd te noemen, nationaal ook als het drama-scenario zich niet voordoet. Maar dit gaat niet nog een jaar zo goed.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47162781
PSV moet door het vuur gaan tegen AJax !

zo 18-3 14.30 PSV - Ajax ERE
za 31-3 19.30 NAC Breda - PSV ERE
di 3-4 20.45 PSV - Liverpool UCL
za 7-4 20.00 NEC - PSV ERE
wo 11-4 20.45 Liverpool - PSV UCL
za 14-4 PSV - FC Twente ERE
zo 22-4 14.30 FC Utrecht - PSV ERE
zo 29-4 14.30 PSV - Vitesse ERE

Daarna gelukkig rust door de interlands.
Dan kun je alles even opnieuw bekijken

NAC uit is ook lastig
Hopelijk maken de concurenten het ons nog makkelijk
  zondag 11 maart 2007 @ 18:38:23 #293
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47162857
Gelukkig heeft Koeman Beerens verhuurd
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_47163001
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig heeft Koeman Beerens verhuurd
Die kun je beter gebruiken dan Tardelli vooral vandaag.

En dan Aissati nog,

Kan PSV ze niet terug halen ?
pi_47163065
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.
pi_47163230
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2 . Daar hebben ze geen antwoord op.
pi_47163292
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanneke het volgende:
Waarom liep Alex die blessure niet een week eerder op?

Dan was het 0-0 geworden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47163305
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2 . Daar hebben ze geen antwoord op.
Maar weet Koeman dat ook.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47163440
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Koeman kennende pakt hij het anders aan.
pi_47163586
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee . Ik voorspel dat Koeman zo gaat spelen:

Gomes
Fehér - Da Costa - Alcides - Salcido
Méndez -Afellay Simons - Cocu
Farfán - Tardelli

Ik zou zo spelen:
Gomes
Da Costa - Alcides - Salcido
Culina (valse rechtsback) - Simons
Méndez (hangend op rechts) - Afellay - Väyrynen
Cocu (in balbezit duikt hij op als schaduwspits achter Farfán)
Farfán
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')