Henk spaanquote:
doe volgend jaar maar weer Guus danquote:12/6/2006 - OB: Vaker concerten in Philips Stadion
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
Er worden in de toekomst vaker concerten gegeven in het Philips Stadion in Eindhoven. Dat zegt PSV-directeur Rob Ribbers.
Dit weekeinde wist Guus Meeuwis 105.000 bezoekers naar zijn drie concerten te trekken.
Voorafgaand aan het concert konden bezoekers op grote schermen de WK-wedstrijd tussen Nederland en Servië-Montenegro bekijken. De grasmat heeft het overleefd maar de directie kijkt wel of het geluid in het stadion verbeterd kan worden.
Zeker Guus weer, was gisteren een prachtig feestquote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Henk spaan
[..]
doe volgend jaar maar weer Guus dan
Waarom zou hij dan geen PSVer meer zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 17:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je schijnt PSV'er te zijn, maar per post wordt dat ongeloofwaardiger. Je huilt omdat Sibon niet speelt en kotst nu op Hiddink, de man die PSV 2 titels, een 2e CL ronde en een halve finale CL bezorgde, daar hij een voorzienende blik had m.b.t. Kezman?
Ik kraak Sibon niet af, ik ben alleen blij dat ie niet speelt.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:48 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan geen PSVer meer zijn
Hij is fan van Sibon, en kraakt Hiddink af. Jij bent fan van Cocu en kraakt Sibon af. Same Difference.
Amenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef cultheld het volgende:
Ja, Tim de Cler niet naar PSV: Dat lijkt me goed nieuws
Als ie zelf wil, kun je hem toch niet tegenhouden? Minder gemotiveerde spelers voegen niets meer toe aan je team.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:54 schreef Gerrinho het volgende:
Vreemd. Lucius deed het altijd goed bij PSv. Raakt even uit de gratie en kan vertrekken. Waardevolle speler, altijd goed ingezet en dan zetten ze hem ernaast gedurende het voorbije seizoen. Ben geen PSV-fan, maar het beleid dat ze voeren is altijd wel vrij aardig, maar dat ze nu Lucius wegdoen, beetje ondankbaar ook al wil ie het zelf
Preciesquote:
Ben toch benieuwd naar nieuwe aankopen.. ik verwacht nog wel 1 of 2 spelers om eerlijk te zijn.quote:
We hebben enkel backs nodig. En Vonlanthen terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd naar nieuwe aankopen.. ik verwacht nog wel 1 of 2 spelers om eerlijk te zijn.
Zal wel na het WK worden denk ik.
Omdat Beasley zo kut is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:10 schreef Suijk het volgende:
Vonlanthen terug? Waarom?
Koeman wilde hem behouden maar Theo vond dat hij zelf toe was aan een nieuwe club. Alleen beetje jammer dat wat uitspraken die hij de afgelopen maanden deed niet van veel waarde bleken te zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:54 schreef Gerrinho het volgende:
Vreemd. Lucius deed het altijd goed bij PSv. Raakt even uit de gratie en kan vertrekken. Waardevolle speler, altijd goed ingezet en dan zetten ze hem ernaast gedurende het voorbije seizoen. Ben geen PSV-fan, maar het beleid dat ze voeren is altijd wel vrij aardig, maar dat ze nu Lucius wegdoen, beetje ondankbaar ook al wil ie het zelf
verklaar je nader?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:52 schreef Gerrinho het volgende:
Het is een beetje de schuld van PSV zelf dat Lucius vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |