Alsjeblieft geen De Clerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:55 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd wat er uit de hoge hoed getoverd gaat worden
Ik hoop nog steeds op Sankoh voor rechts en wellicht De Cler voor links.
Lijkt toch weinig plaats te zijn voor Ball, Reiziger en Lamey volgend jaar al moet je natuurlijk wel wat achter de hand houden.

Nou, voor een vleugelspeler die ook in 4-4-2 middenvelden heeft gespeeld is dat toch niet zo bijzonder weinig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo!!! Kolkka!!! De doelpuntenmachine bij uitstek hebben ze ook gehaald! 59 goals in maar 5 keer zoveel wedstrijden.

Men, hij is wel record-topscorer in een interland hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
Vergeet ik zomaar die bijna-topscorer![]()

De corners werden voornamelijk genomen door Robben en die waren ook niet echt hoogstaand...quote:Op maandag 12 juni 2006 00:50 schreef ganzenherder het volgende:
Ooijer speelde goed vandaag vond ik, Cocu speelde vooral zuinig, begrijpelijk met dit weer.
Wat ik nog steeds niet snap is dat onze Mark geen corners/vrije trappen mag nemen. Sneijder faalt keer op keer en Bommel mag het niet eens proberen.![]()
Ik heb namelijk toch goede herinneringen aan Bommels corners in de competitie en CL![]()

Ooijer speelde Kezman uit de wedstrijdquote:Op maandag 12 juni 2006 00:50 schreef ganzenherder het volgende:
Ooijer speelde goed vandaag vond ik, Cocu speelde vooral zuinig, begrijpelijk met dit weer.
Wat ik nog steeds niet snap is dat onze Mark geen corners/vrije trappen mag nemen. Sneijder faalt keer op keer en Bommel mag het niet eens proberen.![]()
Ik heb namelijk toch goede herinneringen aan Bommels corners in de competitie en CL![]()

Dat snapte ik dus ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 00:50 schreef ganzenherder het volgende:

Haha, hij is tenminste naar een échte club gegaanquote:Op maandag 12 juni 2006 12:05 schreef twi het volgende:
En ik heb een zwak voor iedereen die Kezman frustreert. Goed gedaan dus, Andre. Prima van je opleiding gebruik gemaakt gisteren

Waar is dat duidelijk uit gebleken dan? Ik moet er niet aan denken dat er iets met Robben gebeurt, want anders heb je een groot probleem. Zowel Kuijt als Van Nistelrooij speelden dramatisch. Ik zeg niet dat Huntelaar er 3 in had geschopt, maar het duidelijk kunnen redden statement is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:57 schreef leolinedance het volgende:
Nou, het is dus wel duidelijk dat we het zonder (St)huntelaar ook wel kunnen redden![]()

Was een grapje, als reactie op jouw post over de opleiding van Ooijer. En ik snap je wel, ik zou ook voor mijn clubje opkomenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Waar is dat duidelijk uit gebleken dan? Ik moet er niet aan denken dat er iets met Robben gebeurt, want anders heb je een groot probleem. Zowel Kuijt als Van Nistelrooij speelden dramatisch. Ik zeg niet dat Huntelaar er 3 in had geschopt, maar het duidelijk kunnen redden statement is natuurlijk onzin.

Dan had je 't wel wat duidelijker mogen brengen, dacht dat het grapje na de 1e regel wel was gemaaktquote:Op maandag 12 juni 2006 14:07 schreef leolinedance het volgende:
Was een grapje, als reactie op jouw post over de opleiding van Ooijer. En ik snap je wel, ik zou ook voor mijn clubje opkomen![]()

als Jaliens zelfs meekan....................quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij was er wl erg heilig van overtuigd dat hij naar het WK had gemogen als hij meer gespeeld had. Ik denk het niet namelijk![]()

Boer Guusquote:In regionaal dagblad BN/De Stem heeft Henk Spaan een opmerkelijke uitspraak van Guus Hiddink uit de doeken gedaan. Toen de Serviër van PSV naar Chelsea vertrok in 2004 zou Hiddink daar niet zo mee hebben gezeten.
Dat mag geconcludeerd worden uit de uitspraak die toenmalig PSV-coach Hiddink volgens Spaan uit de grond van zijn hart maakte: "Laat hem lekker in Spanje of Italië over zijn eigen benen en de bal struikelen."

Wat een trieste Heraclied blijf je ook.quote:

Jaloezie op wat?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:55 schreef leolinedance het volgende:
Haha, hij heeft net weer eens gewonnen. 3-1![]()
Gewoon jaloezie van die zapper, maar dat is niet erg![]()

Omdat ik kots op jouw held Guus?quote:
Jij bent 12?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:55 schreef leolinedance het volgende:
Haha, hij heeft net weer eens gewonnen. 3-1![]()
Gewoon jaloezie van die zapper, maar dat is niet erg![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |