Jij liever dan ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Jullie hadden Theo wel mogen houden hoor. Nemen wij die andere Theo wel, Theo Janssen

Goed geinformeerd, je zei het gisterenmiddag al. Erg?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
Theo Lucius gaat morgen naar Feyenoord.

Stond gisteren ook al min of meer in de VI dus zo vreemd is dat nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Goed geinformeerd, je zei het gisterenmiddag al. Erg?

Niet lullig bedoeld maar Theo Lucius is niet goed genoeg voro PSV. Geen verdediger en op het middenveld zijn er betere. Goede 12e man, maar dat is Väyrynen ook wel. Theo blijft een PSV-hart houden en ik gun hem een goede tijd bij Feyenoord wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]

Ik kan er niet echt mee zitten, ik gun Lucius wel een basisplek bij Feyenoord.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, om een speler te behouden moet je concessies doen.

Die clausule zal wel veranderd zijn van bedrag x in dollars naar bedrag y in euro's. Da's voor PSV gunstiger want die dollar wordt elke dag minder waard. Farfan werd dat dus ook met de dag toen hij z'n oude contract nog had.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
Als je zijn clausule verlaagt is er geen reden waarom Farfán langer zou blijven. Met een gelimiteerde transfersom is de duur van je contract niet van belang. Lijkt me dus nog steeds erg sterk dat dat bedrag niet verhoogd is.

Er stond al gewoon een clausule van 14 miljoen EURO in zijn contract hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die clausule zal wel veranderd zijn van bedrag x in dollars naar bedrag y in euro's. Da's voor PSV gunstiger want die dollar wordt elke dag minder waard. Farfan werd dat dus ook met de dag toen hij z'n oude contract nog had.

He, dat had Steef toevallig gepostquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die clausule zal wel veranderd zijn van bedrag x in dollars naar bedrag y in euro's. Da's voor PSV gunstiger want die dollar wordt elke dag minder waard. Farfan werd dat dus ook met de dag toen hij z'n oude contract nog had.

quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk niet dat de Mortel volgend jaar in de Kuip te zien is
quote:Beste Marcel,
We zullen af en toe wel eens komen kijken al kan ik me dat nu nog niet
voorstellen.
Zo als het er nu naar uiziet gaan beiden sites definietief uit de lucht!!!
demortelontour.tk site zal zowiezo nooit overgenomen gaan worden aangezien
dit niks met Feyenoord te maken heeft en zal gaan hebben. De fanpagina heb
ik zelf niet in beheer maar dat zou ik voor je na kunnen vragen.
De fanclub zelf zal hoogstwaarschijnlijk opgeheven worden, daar komt nog een
vergadering over.
Met vriendelijke groet,
Pieter.

quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:38 schreef pfaf het volgende:
Wat een lachertje. Theo met z'n grote bek over clubliefde etc.. en nu naar de concurent gaan.

Hallo!!! Kolkka!!! De doelpuntenmachine bij uitstek hebben ze ook gehaald! 59 goals in maar 5 keer zoveel wedstrijden.quote:
Ajax en PSV gaan strijden om de tweede plek, achter Feyenoord!quote:Totaal 319 59

quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk filmpje van held Aissati http://www.dipo.tv/movie/4928.wmv
.
Hij wil zo lang mogelijk bij PSV blijven.
quote:Buitenspel!
Error 404, de gevraagde link is niet gevonden.

quote:Interview met Lucius in het ED
Een vertrek bij PSV zat er al een tijdje aan te komen. De laatste maanden onder Guus Hiddink verliepen ronduit teleurstellend voor de 29-jarige Lucius, die al rond de Champions League-wedstrijden tegen Olympique Lyon aankondigde zijn vleugels te willen uitslaan. Hij had nog wel een gesprek met Ronald Koeman, de broer van Erwin en de nieuwe trainer van PSV. „Hij wilde me graag behouden. Maar hij was ook eerlijk en zei dat de club op zoek was naar een echte rechtsback, een echte linksback, etcetera. Ik zou heus mijn kansen wel krijgen in de voorbereiding, maar goed, dat zegt elke trainer voor elk seizoen. Los daarvan denk ik dat het gewoon goed is om iets nieuws te beginnen, een nieuwe uitdaging. De laatste twee maanden van het seizoen waren voor mij wel erg zuur, natuurlijk. Die hebben me het WK gekost en dat doet me nog steeds pijn. Het wordt, nu in de aanloop van het toernooi, met de dag erger.“

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |