Als daar een degelijk slaris tegenover staat...quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een speler die toch wel binnen 1 of 2 jaar weg wil, bij het verlengen van zijn contract zijn gelimiteerde transfersom laat opschroeven? Ik kan de intelligentie van Jefferson overschatten hoor, maar zeker niet die van zijn zaakwaarnemer.

Dan nog niet, daar is het geld niet te halen voor zaakwaarnemers.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef Neoktheone het volgende:
Als daar een degelijk slaris tegenover staat...

Eerst maar eens blijven hopen dat Alex en Ooijer blijven....quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:57 schreef Neoktheone het volgende:
Las het vanochtend in AD
Nu nog twee goede backs idd en dan zie ik het helemaal zitten

bron?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
Theo Lucius gaat morgen naar Feyenoord.

quote:

Bronquote:Theo Lucius speelt de komende drie jaar voor Feyenoord. Daarnaast heeft Lucius, komende van PSV, nog een optie voor een jaar bij de Rotterdammers.
De 29-jarige Lucius kwam eerder uit voor FC Den Bosch en FC Utrecht. Daarnaast speelde hij ook drie maal voor het Nederlands elftal.

Denk je nou echt dat PSV zijn contract gaat verlengen, hem meer geld gaat geven, maar hem voor minder weg laat gaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een speler die toch wel binnen 1 of 2 jaar weg wil, bij het verlengen van zijn contract zijn gelimiteerde transfersom laat opschroeven? Ik kan de intelligentie van Jefferson overschatten hoor, maar zeker niet die van zijn zaakwaarnemer.

Ik denk 1 miljoen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd wat PSV voor Lucius gevangen heeft.
Ik verwacht 2,5 miljoen

Ja, om een speler te behouden moet je concessies doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat PSV zijn contract gaat verlengen, hem meer geld gaat geven, maar hem voor minder weg laat gaan

quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze nu Theo Jansen bij Vitesse gaan halen

quote:

1.5 als ik me niet vergis.quote:

Doet hij toch ook niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker is dat Theo vertelde een maandje of 10 geleden nog braaf dat hij in Nederland voor geen andere topclub wilde spelen

Zat ook aan zoiets te denken. Feyenoord is nooit gul met nieuwe aankopen en Lucius wil zelf graag weg...quote:

neem er alsjeblieft bijquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Jullie hadden Theo wel mogen houden hoor. Nemen wij die andere Theo wel, Theo Janssen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |