ja wie nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een gevoel dat PSV nog gaat profiteren van de malaise in Italie...
Ik denk van niet: Die salarissen zijn onbetaalbaar voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, dat is zo'n Marokkaantje. Die kan bij de Italianen het dubbele verdienen en krijgt een paar Armani schoenen. Dat vindt een kwajongen uit een achterstandswijk prachtig, dus tekent hij dat contract.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:
Maroufi is gewoon weggehaald hoor. Die had nog een jeugdcontract en dan heeft PSV niets te vertellen.
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wie niet
nu nog een extra hypotheek om de salarissen te betalen![]()
geen idee..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?![]()
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien die Hondurees van Cagliari.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.
dat is van ons, met een über dure hypotheekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?![]()
Nedvedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.
Yeah right. Plus die is te goed voor PSV.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Misschien die Hondurees van Cagliari.
Daar heb je alleen niks aan, aangezien Simons beter is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Vogel wil wel terug denk ik.
Vogel telt niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Vogel wil wel terug denk ik.
Mocht dat gebeuren is dat een behoorlijke streep door de titelkansen denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
Portsmouth wil Farfan kopen. Ze willen de 16 miljoen betalen
En Alex moet zich melden bij Chelsea
gaat lekker
Hugo Borst is de bronquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren is dat een behoorlijke streep door de titelkansen denk ik.
Nou, voetballen in de PL is toch geen onaardig vooruitzicht?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef JustJunior het volgende:
Volgens Hugo Borst ja
Geloof er geen zak van. Farfán zal sowieso geen trek hebben in Portsmouth, ook al zijn ze bereid om die som te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |