ja wie nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een gevoel dat PSV nog gaat profiteren van de malaise in Italie...
Ik denk van niet: Die salarissen zijn onbetaalbaar voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, dat is zo'n Marokkaantje. Die kan bij de Italianen het dubbele verdienen en krijgt een paar Armani schoenen. Dat vindt een kwajongen uit een achterstandswijk prachtig, dus tekent hij dat contract.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:
Maroufi is gewoon weggehaald hoor. Die had nog een jeugdcontract en dan heeft PSV niets te vertellen.
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wie niet
nu nog een extra hypotheek om de salarissen te betalen![]()
geen idee..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?![]()
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien die Hondurees van Cagliari.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.
dat is van ons, met een über dure hypotheekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met ons stadion?![]()
Nedvedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke speler uit de Serie A ziet PSV nu als een optie? Ik denk helemaal niemand.
Yeah right. Plus die is te goed voor PSV.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Misschien die Hondurees van Cagliari.
Daar heb je alleen niks aan, aangezien Simons beter is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Vogel wil wel terug denk ik.
Vogel telt niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Vogel wil wel terug denk ik.
Mocht dat gebeuren is dat een behoorlijke streep door de titelkansen denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
Portsmouth wil Farfan kopen. Ze willen de 16 miljoen betalen
En Alex moet zich melden bij Chelsea
gaat lekker
Hugo Borst is de bronquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren is dat een behoorlijke streep door de titelkansen denk ik.
Nou, voetballen in de PL is toch geen onaardig vooruitzicht?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef JustJunior het volgende:
Volgens Hugo Borst ja
Geloof er geen zak van. Farfán zal sowieso geen trek hebben in Portsmouth, ook al zijn ze bereid om die som te betalen.
Wel als je met een langdurig contract bij Portsmouth speelt, terwijl je een seizoen later naar een mooie club als AC Milan, Barcelona of Liverpool kunt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, voetballen in de PL is toch geen onaardig vooruitzicht?
dat zal farfan niet reddenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
AC Milan, Barcelona of Liverpool kunt.
Hij is beter dan een Kuijt of Cissé: Farfán hoort binnen enkele seizoenen bij de absolute wereldtop.quote:
we zullen zien, farfan en Kuijt kan je niet echt vergelijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is beter dan een Kuijt of Cissé: Farfán hoort binnen enkele seizoenen bij de absolute wereldtop.
Kuijt is een werkspits, Farfán een aanvaller die iedere wedstrijd kan beslissen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
we zullen zien, farfan en Kuijt kan je niet echt vergelijken
ik snap niet waarom die klote kleine engelse clubs alsquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kuijt is een werkspits, Farfán een aanvaller die iedere wedstrijd kan beslissen.
Vooralsnog denk ik echter dat Borst om nieuws verlegen zit en daarom onzin de wereld in helpt (in de hoop dat PSV met een statement naar buiten kan komen, zodat Borst weer inspiratie voor een column en wat nieuwsberichten heeft).
okequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:20 schreef cultheld het volgende:
Omdat die clubs allemaal 20 miljoen TV-geld per jaar krijgen. Daar komt nog heel wat bovenop.
Farfán is veel gelotouterder en slimmer dan die power spitsen die je nu noemt. En hij is ook al ervaren en sterk gemaakt door Zuid-Amerikaanse hectiek met Peru.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is beter dan een Kuijt of Cissé: Farfán hoort binnen enkele seizoenen bij de absolute wereldtop.
portsmouth is toch nu in bezit van een rus, verzin de rest maar zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik snap niet waarom die klote kleine engelse clubs als
blackburn rovers
portsmouth
aston villa
zoveel geld hebben om wat te kopen
waarom kunnen psv/feyenoord/ajax daar niet tegen op bieden
net als die johnson van chelsea naar portsmouth gaat. En nu 16 miljoen euro voor farfan
Klopt, voor 50% van een zoon van een miljardair geloof ik. Hij wordt de nieuwe Abramovich genoemd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
portsmouth is toch nu in bezit van een rus, verzin de rest maar zelf
Het kan toch best kloppen dat Pompey het geld voor hem overheeft: zolang Jeff niet wil, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kuijt is een werkspits, Farfán een aanvaller die iedere wedstrijd kan beslissen.
Vooralsnog denk ik echter dat Borst om nieuws verlegen zit en daarom onzin de wereld in helpt (in de hoop dat PSV met een statement naar buiten kan komen, zodat Borst weer inspiratie voor een column en wat nieuwsberichten heeft).
Dunno, ken hem niet....quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:24 schreef Dylan Dog het volgende:
En die Alcides, is dat wat?
quote:Portsmouth verleidt PSV met bod op Farfán
5/7/2006 8 :34
Portsmouth heeft miljoenen over voor Jefferson Farfán. De Engelse club heeft zich bij PSV gemeld, zo laat het Algemeen Dagblad weten.
Volgens de krant zou Portsmouth zelfs een bedrag hebben geboden dat dicht in de buurt van de door PSV verlangde vraagprijs van zestien miljoen euro ligt. De Peruaanse aanvaller heeft onlangs nog zijn verbintenis bij de Eindhovense club verlengd tot medio 2010.
Pompey zit ruim bij kas, sinds halverwege afgelopen seizoen de Russische miljardair Alexandre Gaydamak een aandeel van vijftig procent in de club heeft. Hij heeft manager Harry Redknapp tientallen miljoenen beloofd om Portsmouth te versterken.
Mogelijk dat Chelsea voor hem in een hoger aangeslagen competitie meer kans ziet dat Alex zich in het Braziliaans elftal speelt, wat op zich volgens mij wel zo. Dan kan hij bij een mindere club spelen, maar toch meer in de picture zijn. Ook zal hij in een zwaardere competitie vaker echte tegenstand ontmoeten, wat zijn ontwikkeling ten goede komt. Iets anders kan ik me niet voorstellen, want Alex gaat inderdaad geen werkvergunning krijgen lijkt mequote:Op woensdag 5 juli 2006 09:17 schreef PyTh het volgende:
Vreemd verhaal ook weer dat Alex zich bij Chelsea moet melden terwijl hij nog geen werkvergunning heeft en die waarschijnlijk ook niet zal krijgen.
Hij blijf zelf ook nog het liefst een jaartje in Eindhoven.
Zit jij toevallig ook op het PSV Netwerk, daar is namelijk ook iemand die overal voor Braafheid en Tiendalli pleitquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:01 schreef Ciscus het volgende:
Hoe dan ook, we hebben Moens al binnen. Ik pleit overigens voor Braafheid en Tiendali.
Tiendalli is wel een versterking, Braafheid niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Lemming22 het volgende:
Zit jij toevallig ook op het PSV Netwerk, daar is namelijk ook iemand die overal voor Braafheid en Tiendalli pleit![]()
Farfán is zonder enige twijfel de beste speler van de Eredivisie. Hij wordt een wereldtopper. Hopelijk blijft ie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Farfan speelde in de topduels ook poep in de Eredivisie dit jaar, hij is goed maar een wereldtopper word het echt niet. Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Jaloers?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Farfan speelde in de topduels ook poep in de Eredivisie dit jaar, hij is goed maar een wereldtopper word het echt niet. Hopelijk flikkeren ze alle2 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |