Ik was net van plan om er eentje te openen, kon geen andere vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij was er nog geen nieuwe, heb hem niet gezien iig..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Is het al bekend welke rugnummers vd Leegte en Zonneveld krijgen?
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
FORZA PSV.
Van mij mag de zomerstop snel afgelopen zijn.
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leuk![]()
Ik zeg meestal zeer orgineel, terugvindpostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
Dan post je toch zoiets:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
quote:8/6/2007 - 'PSV geinteresseerd in Johan Oremo'
(Gepost door RvN)
BRON: PSV Forums
Volgens Zweedse media is PSV geinteresseerd in Johan Oremo. De 20-jarige aanvaller speelde een jaar geleden nog in de derde divisie van Zweden en is inmiddels met vier doelpunten uit acht duels een van de topscorers in Zweden. Hij komt uit voor de Zweedse club Gefle en Zweden onder 21.
PSV Netwerk
Zijn zaakwaarnemer: "Het is allemaal nogal voorbarig. Er is zeker interesse, maar wij rekenen erop dat hij voorlopig bij Gefle speelt. Minimaal nog een jaar, maar misschien is twee jaar wel heel nuttig", zegt Grynner.
PSV Netwerk
Gefles sportchef Per Olsson zegt dat de club niets van PSV heeft gehoord. "Ik weet dat er clubs op bezoek zijn geweest om spelers te bekijken, maar ik ga ervan uit dat het om andere spelers ging. Maar ook wij begrijpen dat het slechts een kwestie van tijd is voor ze ook voor Oremo komen."
PSV Netwerk
"Of de club in zou gaan op een aanbod hangt helemaal af van wat de speler wil, wij zullen een speler niet tegenhouden als er een mooi aanbod van een club als PSV komt. Als je het goed doet is het logisch dat er interesse is. Dan kunnen dingen snel veranderen qua geld."
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag voor het eerst een jongen in het nieuwe psv uitshirt zien lopen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegt, uiterlijk van een t-shirt met bedrukking erop, en daar betaald men ¤69,- voor![]()
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....quote:
Met bedrukking is dat ding zelfs ¤ 89,95quote:
quote:PSV eerste optie Perez
PSV blijft zeer actief op de spelersmarkt. Meteen na het binnenhalen van Danko Lazovic is de landskampioen in gesprek getreden met de bij Ajax overbodige Kenneth Perez. De Deen, die ook naar Feyenoord kan, heeft een voorkeur voor PSV. Beide partijen zijn er in grote lijnen uit, maar PSV moet er nog wel met Ajax uitkomen. De Amsterdamse club geeft er in principe de voorkeur aan om zaken te doen met Feyenoord, omdat Ajax niet een directe concurrent sterker wil maken.
En je hebt nog gelijk ook zeg ik als Ajax fanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.quote:
Perez is welkom. Als het maar niet tenkoste gaat van Aissati!quote:
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.
Dat gedoe met Ten Cate is wellicht wel een oorzaak, net zoals de verhalen over de kleedkamersituatie bij Ajax - maar wanneer hij 34 wedstrijden had gespeeld, vraag ik me af of ie weg had willen gaan.
Hij gaat niet naar PSV om daar lekker op de bank te zitten, terwijl ik die kans wel groot acht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |