Ik was net van plan om er eentje te openen, kon geen andere vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij was er nog geen nieuwe, heb hem niet gezien iig..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Is het al bekend welke rugnummers vd Leegte en Zonneveld krijgen?
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
FORZA PSV.
Van mij mag de zomerstop snel afgelopen zijn.
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leuk![]()
Ik zeg meestal zeer orgineel, terugvindpostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
Dan post je toch zoiets:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
quote:8/6/2007 - 'PSV geinteresseerd in Johan Oremo'
(Gepost door RvN)
BRON: PSV Forums
Volgens Zweedse media is PSV geinteresseerd in Johan Oremo. De 20-jarige aanvaller speelde een jaar geleden nog in de derde divisie van Zweden en is inmiddels met vier doelpunten uit acht duels een van de topscorers in Zweden. Hij komt uit voor de Zweedse club Gefle en Zweden onder 21.
PSV Netwerk
Zijn zaakwaarnemer: "Het is allemaal nogal voorbarig. Er is zeker interesse, maar wij rekenen erop dat hij voorlopig bij Gefle speelt. Minimaal nog een jaar, maar misschien is twee jaar wel heel nuttig", zegt Grynner.
PSV Netwerk
Gefles sportchef Per Olsson zegt dat de club niets van PSV heeft gehoord. "Ik weet dat er clubs op bezoek zijn geweest om spelers te bekijken, maar ik ga ervan uit dat het om andere spelers ging. Maar ook wij begrijpen dat het slechts een kwestie van tijd is voor ze ook voor Oremo komen."
PSV Netwerk
"Of de club in zou gaan op een aanbod hangt helemaal af van wat de speler wil, wij zullen een speler niet tegenhouden als er een mooi aanbod van een club als PSV komt. Als je het goed doet is het logisch dat er interesse is. Dan kunnen dingen snel veranderen qua geld."
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag voor het eerst een jongen in het nieuwe psv uitshirt zien lopen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegt, uiterlijk van een t-shirt met bedrukking erop, en daar betaald men ¤69,- voor![]()
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....quote:
Met bedrukking is dat ding zelfs ¤ 89,95quote:
quote:PSV eerste optie Perez
PSV blijft zeer actief op de spelersmarkt. Meteen na het binnenhalen van Danko Lazovic is de landskampioen in gesprek getreden met de bij Ajax overbodige Kenneth Perez. De Deen, die ook naar Feyenoord kan, heeft een voorkeur voor PSV. Beide partijen zijn er in grote lijnen uit, maar PSV moet er nog wel met Ajax uitkomen. De Amsterdamse club geeft er in principe de voorkeur aan om zaken te doen met Feyenoord, omdat Ajax niet een directe concurrent sterker wil maken.
En je hebt nog gelijk ook zeg ik als Ajax fanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.quote:
Perez is welkom. Als het maar niet tenkoste gaat van Aissati!quote:
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.
Dat gedoe met Ten Cate is wellicht wel een oorzaak, net zoals de verhalen over de kleedkamersituatie bij Ajax - maar wanneer hij 34 wedstrijden had gespeeld, vraag ik me af of ie weg had willen gaan.
Hij gaat niet naar PSV om daar lekker op de bank te zitten, terwijl ik die kans wel groot acht.
quote:'Perez wil naar PSV, Ajax beslist'
PSV is dicht bij een akkoord met Kenneth Perez. De 32-jarige Deen zou volgens De Telegraaf een voorkeur hebben voor een overstap naar Eindhoven boven een verhuizing naar Feyenoord.
Perez en PSV zouden het al in grote lijnen eens zijn over de voorwaarden waaronder hij komend seizoen voor de landskampioen gaat spelen. De Eindhovenaren moeten echter nog wel in de slag met Ajax dat, ondanks het feit dat de spelmaker mag vertrekken, liever zaken doet met een club die geen directe concurrent is.
Bij Ajax slaagde Perez er niet in een vaste waarde te worden. De aanvallende middenvelder werd door coach Henk ten Cate vaak ingezet als invaller. Perez kon zich niet vinden in die rol en stuurde al tijdens het seizoen aan op een vertrek.
Ben benieuwdquote:
quote:
Misschien wel een eerlijkere, maar de rol van Perez zal echt niet heel erg anders zijn dan bij Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat Koeman geen enkele jonge speler zal laten spelen en Perez is geen aankoop als Van der Leegte of Zonneveld. Perez haal je er niet bij als aanvulling en extra mogelijkheden, zeker niet als hij vanwege zo'n rol weg wil bij de andere club.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?
Dat kan gewoon simpelweg niet.
Als Perez laat zien dat hij in de basis thuishoort dan zal hij zeker een eerlijke kans krijgen van Koeman, waar hij die van Ten Cate duidelijk niet zal krijgen.
Tja. Hij kan wel voetballen, absoluut.quote:Verder denk ik inderdaad dat Perez niet weg had gewilt als hij 34 wedstrijden in de basis gespeeld had. Gekke vind ik weer wel dat als Perez voor ajax speelde hij vaak beslissend was.
De uitdaging bij Feyenoord is veel groter, al kan het daar nooit slechter gaan dan dit seizoen. Maar in het jubileumjaar, alleen competitie en beker, dus geen extra Europa Cup vermoeidheid en druk, met een nieuwe trainer, nieuwe aankopen proberen er weer wat van te maken als de spelmaker en de 'vedette', want dat zal hij met z'n ervaring zeker zijn. Bij PSV ziet hij zeker CL, dat is het enige verschil met Ajax.quote:Verder zal Perez de uitdaging ook wel aan willen gaan gezien het feit dat hij en PSV er in grote lijnen al uit zijn. Nu is alleen de vraag of ajax hem naar PSV zal laten verkassen en zo ja voor hoeveel.
quote:
Invaller niet Aanvallerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh, als hij niet in de aanval wil spelen dan gaat hij maar lekker uefa cup voetbal proberen te halen bij Feyenoord![]()
![]()
Als Kone verkocht wordt heeft PSV weer te weinig speling in de aanval...Wie moeten er spelen als er 1/2 spelers geblesseerd zijn dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen dat we Kone kunnen verkopen voor 10 miljoen (alles extra is meegenomen) en dan kan Perez linksbuiten, Lazovic centraal en Farfan op rechts. Het middenveld wordt lastig, ik denk niet dat Aisatti en Afellay beide gaan spelen, maar misschien durft Koeman het aan.
Negativquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn Culina en Vayrinen eigenlijk al verkocht?
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn Culina en Vayrinen eigenlijk al verkocht?
Veel maar dan ook veel teveel voor de Cler!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)
Culina speelt volgend jaar bij een engelse subtopper, vayrinen speelt denk ik in spanje...
levert ons toch zo'n 4 mijoen op (alletwee 2)
4 mijoen -----> Tim de Cler?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)
Culina speelt volgend jaar bij een engelse subtopper, vayrinen speelt denk ik in spanje...
Als er 1/2 spelers geblesseerd zijn hebben we nog vier aanvallers over (We hebben Kone, Lazovic, Farfan, Reis, Bakkal (misschien meer een middenvelder) en dus misschien Perez) en dan kunnen we denk ik overschakelen naar een 4-4-2 systeem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Kone verkocht wordt heeft PSV weer te weinig speling in de aanval...Wie moeten er spelen als er 1/2 spelers geblesseerd zijn dan?
Maar kone verkopen voor 10/15 miljoen en 1/2 nieuwe aanvallers halen zou ik niet wakker van liggen nee![]()
4 miljoen is veel te veelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat ook een mooie topictitel was geweest: Het Officiele PSV Topic #245:De De Cler Fanclubquote:
Was ook toepasselijk geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat ook een mooie topictitel was geweest: Het Officiele PSV Topic #245:De De Cler Fanclub![]()
Inderdaad, de Cler is helemaal niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef AminBen het volgende:
Salcido als linksback is ook niet slecht hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |