Ik was net van plan om er eentje te openen, kon geen andere vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij was er nog geen nieuwe, heb hem niet gezien iig..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Is het al bekend welke rugnummers vd Leegte en Zonneveld krijgen?
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
FORZA PSV.
Van mij mag de zomerstop snel afgelopen zijn.
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leuk![]()
Ik zeg meestal zeer orgineel, terugvindpostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
Dan post je toch zoiets:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
quote:8/6/2007 - 'PSV geinteresseerd in Johan Oremo'
(Gepost door RvN)
BRON: PSV Forums
Volgens Zweedse media is PSV geinteresseerd in Johan Oremo. De 20-jarige aanvaller speelde een jaar geleden nog in de derde divisie van Zweden en is inmiddels met vier doelpunten uit acht duels een van de topscorers in Zweden. Hij komt uit voor de Zweedse club Gefle en Zweden onder 21.
PSV Netwerk
Zijn zaakwaarnemer: "Het is allemaal nogal voorbarig. Er is zeker interesse, maar wij rekenen erop dat hij voorlopig bij Gefle speelt. Minimaal nog een jaar, maar misschien is twee jaar wel heel nuttig", zegt Grynner.
PSV Netwerk
Gefles sportchef Per Olsson zegt dat de club niets van PSV heeft gehoord. "Ik weet dat er clubs op bezoek zijn geweest om spelers te bekijken, maar ik ga ervan uit dat het om andere spelers ging. Maar ook wij begrijpen dat het slechts een kwestie van tijd is voor ze ook voor Oremo komen."
PSV Netwerk
"Of de club in zou gaan op een aanbod hangt helemaal af van wat de speler wil, wij zullen een speler niet tegenhouden als er een mooi aanbod van een club als PSV komt. Als je het goed doet is het logisch dat er interesse is. Dan kunnen dingen snel veranderen qua geld."
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag voor het eerst een jongen in het nieuwe psv uitshirt zien lopen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegt, uiterlijk van een t-shirt met bedrukking erop, en daar betaald men ¤69,- voor![]()
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....quote:
Met bedrukking is dat ding zelfs ¤ 89,95quote:
quote:PSV eerste optie Perez
PSV blijft zeer actief op de spelersmarkt. Meteen na het binnenhalen van Danko Lazovic is de landskampioen in gesprek getreden met de bij Ajax overbodige Kenneth Perez. De Deen, die ook naar Feyenoord kan, heeft een voorkeur voor PSV. Beide partijen zijn er in grote lijnen uit, maar PSV moet er nog wel met Ajax uitkomen. De Amsterdamse club geeft er in principe de voorkeur aan om zaken te doen met Feyenoord, omdat Ajax niet een directe concurrent sterker wil maken.
En je hebt nog gelijk ook zeg ik als Ajax fanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.quote:
Perez is welkom. Als het maar niet tenkoste gaat van Aissati!quote:
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.
Dat gedoe met Ten Cate is wellicht wel een oorzaak, net zoals de verhalen over de kleedkamersituatie bij Ajax - maar wanneer hij 34 wedstrijden had gespeeld, vraag ik me af of ie weg had willen gaan.
Hij gaat niet naar PSV om daar lekker op de bank te zitten, terwijl ik die kans wel groot acht.
quote:'Perez wil naar PSV, Ajax beslist'
PSV is dicht bij een akkoord met Kenneth Perez. De 32-jarige Deen zou volgens De Telegraaf een voorkeur hebben voor een overstap naar Eindhoven boven een verhuizing naar Feyenoord.
Perez en PSV zouden het al in grote lijnen eens zijn over de voorwaarden waaronder hij komend seizoen voor de landskampioen gaat spelen. De Eindhovenaren moeten echter nog wel in de slag met Ajax dat, ondanks het feit dat de spelmaker mag vertrekken, liever zaken doet met een club die geen directe concurrent is.
Bij Ajax slaagde Perez er niet in een vaste waarde te worden. De aanvallende middenvelder werd door coach Henk ten Cate vaak ingezet als invaller. Perez kon zich niet vinden in die rol en stuurde al tijdens het seizoen aan op een vertrek.
Ben benieuwdquote:
quote:
Misschien wel een eerlijkere, maar de rol van Perez zal echt niet heel erg anders zijn dan bij Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat Koeman geen enkele jonge speler zal laten spelen en Perez is geen aankoop als Van der Leegte of Zonneveld. Perez haal je er niet bij als aanvulling en extra mogelijkheden, zeker niet als hij vanwege zo'n rol weg wil bij de andere club.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?
Dat kan gewoon simpelweg niet.
Als Perez laat zien dat hij in de basis thuishoort dan zal hij zeker een eerlijke kans krijgen van Koeman, waar hij die van Ten Cate duidelijk niet zal krijgen.
Tja. Hij kan wel voetballen, absoluut.quote:Verder denk ik inderdaad dat Perez niet weg had gewilt als hij 34 wedstrijden in de basis gespeeld had. Gekke vind ik weer wel dat als Perez voor ajax speelde hij vaak beslissend was.
De uitdaging bij Feyenoord is veel groter, al kan het daar nooit slechter gaan dan dit seizoen. Maar in het jubileumjaar, alleen competitie en beker, dus geen extra Europa Cup vermoeidheid en druk, met een nieuwe trainer, nieuwe aankopen proberen er weer wat van te maken als de spelmaker en de 'vedette', want dat zal hij met z'n ervaring zeker zijn. Bij PSV ziet hij zeker CL, dat is het enige verschil met Ajax.quote:Verder zal Perez de uitdaging ook wel aan willen gaan gezien het feit dat hij en PSV er in grote lijnen al uit zijn. Nu is alleen de vraag of ajax hem naar PSV zal laten verkassen en zo ja voor hoeveel.
quote:
Invaller niet Aanvallerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh, als hij niet in de aanval wil spelen dan gaat hij maar lekker uefa cup voetbal proberen te halen bij Feyenoord![]()
![]()
Als Kone verkocht wordt heeft PSV weer te weinig speling in de aanval...Wie moeten er spelen als er 1/2 spelers geblesseerd zijn dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen dat we Kone kunnen verkopen voor 10 miljoen (alles extra is meegenomen) en dan kan Perez linksbuiten, Lazovic centraal en Farfan op rechts. Het middenveld wordt lastig, ik denk niet dat Aisatti en Afellay beide gaan spelen, maar misschien durft Koeman het aan.
Negativquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn Culina en Vayrinen eigenlijk al verkocht?
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn Culina en Vayrinen eigenlijk al verkocht?
Veel maar dan ook veel teveel voor de Cler!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)
Culina speelt volgend jaar bij een engelse subtopper, vayrinen speelt denk ik in spanje...
levert ons toch zo'n 4 mijoen op (alletwee 2)
4 mijoen -----> Tim de Cler?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)
Culina speelt volgend jaar bij een engelse subtopper, vayrinen speelt denk ik in spanje...
Als er 1/2 spelers geblesseerd zijn hebben we nog vier aanvallers over (We hebben Kone, Lazovic, Farfan, Reis, Bakkal (misschien meer een middenvelder) en dus misschien Perez) en dan kunnen we denk ik overschakelen naar een 4-4-2 systeem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Kone verkocht wordt heeft PSV weer te weinig speling in de aanval...Wie moeten er spelen als er 1/2 spelers geblesseerd zijn dan?
Maar kone verkopen voor 10/15 miljoen en 1/2 nieuwe aanvallers halen zou ik niet wakker van liggen nee![]()
4 miljoen is veel te veelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat ook een mooie topictitel was geweest: Het Officiele PSV Topic #245:De De Cler Fanclubquote:
Was ook toepasselijk geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat ook een mooie topictitel was geweest: Het Officiele PSV Topic #245:De De Cler Fanclub![]()
Inderdaad, de Cler is helemaal niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef AminBen het volgende:
Salcido als linksback is ook niet slecht hoor![]()
Boulah?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan Addo en Da Costa centraal?
Tof.
Nee, maar een centrale verdediger(Hofland!) is dan wel makkelijker te halen dan een linksback.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan Addo en Da Costa centraal?
Tof.
Ik vind hem wel goed en hij moet ook wel de kans krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef ganzenherder het volgende:
Zonneveld is niet basisplaatswaardig volgens jullie?
Ik vind dat hij toch zeker wel de kans moet krijgen om zich te bewijzen als linksback![]()
Denk dat hij het ook niet ziet zitten om nu al terugtekeren naar Nederland..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou geweldig zijn, maar ik denk onhaalbaar![]()
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?quote:
Omdat verhuur misschien een optie is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?
Of Kaka bij Ac Milanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?
Ik denk eerlijk gezegd dat Koeman dan gewoon de oude ervaren rot inzet. Ik zie Perez graag komen maar ben wel bang dat het wel eens het einde van Afellay en/of Aissati bij PSV kan betekenen. Een middenveld met alledrie zie ik Koeman niet doen (is ook teveel van het goede), en rouleren eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mwah, ergens kan ik het wel begrijpen. Perez kan op de plekken van Afellay en Aissatti uit de voeten, en op die manier kun je wel goed afwisselen zodat ze samen gemiddeld zo'n 20 competitiewedstrijden kunnen spelen.
Luister, waarom zou Boulah in hemelsnaam naar PSV willen op dit moment? Nou zou hij bij verhuur waarschijnlijk wel zijn salaris houden maar de Nederlandse competitie is gewoon een enorme stap terug voor hem. Ik acht het zeer, zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat verhuur misschien een optie is?
Omdat Chelsea misschien een gedeelte van het salaris wil betalen net zoals bij Alex? Omdat hij bij PSV elke week speelt normaal gesproken en zo weer terug in vorm kan komen? Hij bij PSV Champions League speelt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Luister, waarom zou Boulah in hemelsnaam naar PSV willen op dit moment? Nou zou hij bij verhuur waarschijnlijk wel zijn salaris houden maar de Nederlandse competitie is gewoon een enorme stap terug voor hem. Ik acht het zeer, zeer onwaarschijnlijk.
ben ik absoluut met je eens ! maar als psv hem echt wil hebben, zullen ze dus water bij de wijn moeten doen.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Veel maar dan ook veel teveel voor de Cler!
Max 1.5M en dan mag az in de handjes klappen!
niet slecht, maar centraal is hij in mijn ogen veel en veel beter !quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef AminBen het volgende:
Salcido als linksback is ook niet slecht hoor![]()
En PSV is natuurlijk de enige club waar hij dat kan. Helaas pindakaas, als ze het bij Chelsea niet meer in Boulah zien zitten of andersom dan staan er karrevrachten met clubs klaar om hem een contract aan te bieden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat Chelsea misschien een gedeelte van het salaris wil betalen net zoals bij Alex? Omdat hij bij PSV elke week speelt normaal gesproken en zo weer terug in vorm kan komen? Hij bij PSV Champions League speelt?
kunnen wij mooi Co of van Marwijk halenquote:KOEMAN CITY LINK
By Alan Nixon 09/06/2007
RONALD KOEMAN made a shock visit to Manchester yesterday - to spark a betting frenzy on the City vacancy.
Dutch legend Koeman stayed in the plush Lowry Hotel during his top-secret stay while hundreds of pounds were placed on him becoming Stuart Pearce's successor.
The bookies even made the PSV Eindhoven chief the new favourite for the post as rumours spread like wildfire that he was about to be appointed.
However, City officials denied any move last night and said: "Koeman may have been in Manchester, but he is definitely not talking to us."
Koeman had been on City's hit-list a month ago until he opted to stay in Holland.
But he does have an interest in moving to the Premiership after being heavily linked with the Fulham manager's job.
But City insiders insist that Koeman is not on their shortlist anymore, while the club also extend the deadline for Thai billionaire Thaksin Shinawatra to close a deal to takeover the crisis outfit. He now has until Monday to come up with the cash and the answers.
The City hot-seat could still be filled by a top foreign coach, with Sevilla's Juande Ramos and another Dutchman, Co Adriaanse, definitely in the frame.
Meestal bullshit wat die tabloids daar in Engeland allemaal van geruchten verspreiden maar als het zo is zou ik er niet wakker van liggen nee. Mits er een goede vervanger komt natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
sjeeees dit zou wat zijn:
http://www.mirror.co.uk/s(...)link-89520-19270181/
[..]
kunnen wij mooi Co of van Marwijk halen![]()
Ik vind beiden niets. Nou kan ik me voorstellen dat sommige mensen Adriaanse willen (en daarbij vergeten dat hij totaal niet bij PSV past) maar Van Marwijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Kenneth Perez wil volgend jaar in Eindhoven voetballen. Volgens De Telegraaf zijn PSV en de 32-jarige Deen dicht bij een overeenkomst, maar Ajax staat hem in de weg.
ANP
Ajax-coach Henk ten Cate beschouwt Perez niet als een vaste waarde en had al eerder verklaard dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club.
De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.
Vormgeven
PSV is inmiddels al druk bezig met het vormgeven van de selectie voor volgend seizoen. De landskampioen wist al eerder Mike Zonneveld (NAC Breda), Jonathan Reis (Atlético Mineiro), Tommie van der Leegte (VFL Wolfsburg) en Danko Lazovic (Vitesse) vast te leggen.
Daarnaast haalde de club de verhuurde DaMarcus Beasley (Manchester City), Roy Beerens (NEC), Ismail Aissati en Otman Bakkal (beide FC Twente) terug naar Eindhoven.
Het scheelt dat The Mirror niet altijd even betrouwbaar is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Lijkt me terecht. Goed nieuws iig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef GodsSon het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21004
Toch ook mooi nieuws
Eindelijk de goede weg ingeslagen met de jeugd, nu ook hopen dat er flink wat doorstroming komt richting het eerste!
Doei Beasleyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rangers wil Beasley trouwens hebben.
Dat kan trouwens ook een van de redenen zijn dat Koeman in Manchester was. Over Beasley's toekomst praten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rangers wil Beasley trouwens hebben.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.nu.nl/news/1107741/41/%27Perez_kiest_voor_PSV%27.html
[..]
Schitterende zin!quote:De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.
Gelukkig, was toen idd nieuws van de VI!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Een tijdje terug was in het nieuws dat Aisatti zijn contract voorlopig niet wilde verlengen.
Ik weet niet of dat al langer bekend was maar in het ED vandaag staat dat dat complete onzin is zegt ie. Er zijn nog niet eens contractbesprekingen geweest
in zn interview in de VI van deze week was hij ook erg positief over zijn situatie bij PSV. Dat nieuwtje van Derksen lijkt me dan ook wel onzin...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Een tijdje terug was in het nieuws dat Aisatti zijn contract voorlopig niet wilde verlengen.
Ik weet niet of dat al langer bekend was maar in het ED vandaag staat dat dat complete onzin is zegt ie. Er zijn nog niet eens contractbesprekingen geweest
Wat een fantastisch nieuws!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Nu maar hopen dat PSV slim is, gelijk verlengen die handel (tot 2012)quote:
Als dat waar is lijkt me dat uitstekend nieuwsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
het artikel in het ED over Aissati:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig, was toen idd nieuws van de VI!
Heb je misschien dat artikel uit het ED bij de hand! Hoop dat die jongen nog een jaar of 4-5 bij PSV speelt, en volgend jaar eindelijk een echte kans krijgt!
Affelay en Aisatti dus...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:52 schreef GodsSon het volgende:
Afgelopen seizoen:
Affelay, Aissati, Beerens, Marcellis, Zeefuik, van Eijden
Bakkal bij Twente, Jelle de Bock (Belgie)
Volgens mij was dat 3x niks en is ie volgend seizoen dan ook niet meer te bewonderen op de herdgang..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef GodsSon het volgende:
Voornaam: Tijani
Achternaam: Belaid
Geboortedatum: 06-09-1987
Geboorteplaats: Parijs, Frankrijk
Nationaliteit: Tunesië
Speler van: PSV
Weet iemand meer van deze speler, zie hem net bij de selectie van PSV staan op vi.nl, hij is gehuurd van Inter, maar verder iets meer over bekend?
Je zit ermee dat Ajax het niet geworden hè..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeg, die jeugdopleiding he, welke spelers van de jeugd voetballen er nu in het eerste?
quote:Naast PSV waren ook Ajax en Feyenoord genomineerd als beste jeugdopleiding van het land. De keuze werd uiteindelijk gemaakt door de 38 hoofden jeugdopleiding van alle betaald voetbalclubs.
Tja, een normale vraag stellen mag blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zit ermee dat Ajax het niet geworden hè..
[..]
Dan kan je nog wel de beste jeugdopleiding hebben, maar als je er dan niets mee doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef cultheld het volgende:
Beste jeugdopleiding van NL. Hopelijk komt Perez niet naar PSV; Dat betekent vrijwel zeker dat Knoeiman Aissati geen eerlijke kans gaat geven.
Ik verwacht nog wel een kentering. Bij PSV intern zullen er ook wel oogkleppen af gaan nu ze zien waar Huntelaar staat en dat Janssen een tweede Ruud van Nistelrooy dreigt te worden (die belangstelling van Benfica is er echt niet voor niets). Verder speelt Maroufi z'n wedstrijdjes mee bij Internazionale en heeft PSV een paar talenten uit de buitencategorie rondlopen op de Herdgang. Die zijn echter nog erg jong (14/15/16), dus het is afwachten hoe die het oppakken bij de A-selectie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel de beste jeugdopleiding hebben, maar als je er dan niets mee doet.
M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, een normale vraag stellen mag blijkbaar niet...
Ik vind het voor dit jaar, want daar gaat het immers om, moeilijk te stellen. Zo'n Affelay en Aissati waren er vorig jaar al, geldt hetzelfde voor Ajax....
Misschien is dat iets wat je graag wil. Afgunstquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.
Idd dat ligt aan jou, ik vind het juist een goede ontwikkeling dát de jeugdopleidingen in het algemeen steeds beter worden, dat maakt dat meer nederlandse jongens aan voetballen toekomen op een hoger niveau!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.
Dat had Ajax toch ook een paar jaar geleden? Speelden ze met vier Nederlanders in de basis. Komend seizoen bestaat de helft van de selectie uit Nederlanders.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoezo vind ik het erg dat PSV de beste jeugdopleiding heeft? Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurt met jeugdspelers aangezien PSV bijna alleen buitenlanders heeft...
Ja dus? Dat is het issue niet toch? Hij vraagt wie het zijn, omdat hij zich iets minder met psv bezig houdt dan met Ajax.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat had Ajax toch ook een paar jaar geleden? Speelden ze met vier Nederlanders in de basis. Komend seizoen bestaat de helft van de selectie uit Nederlanders.
Zie bovenstaande reactie!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat had Ajax toch ook een paar jaar geleden? Speelden ze met vier Nederlanders in de basis. Komend seizoen bestaat de helft van de selectie uit Nederlanders.
Okey, dacht dat je zat te huilen dat jouw cluppie het niet was geworden. Tegen de tijd dat die talenten klaar voor het eerste zijn moeten spelers als Mendez, Culina etc. het veld ruimen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoezo vind ik het erg dat PSV de beste jeugdopleiding heeft? Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurt met jeugdspelers aangezien PSV bijna alleen buitenlanders heeft...
Van Aanholt, Marcellis, Van Eijden, Zeefuik, Achenteh en Boffin zitten denk ik wel bij het eerste komend seizoen. Verder zitten Neervoort, Gorter, Van Boekel, Ter Horst, Romario Sabajo en Ter Horst er dicht tegenaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is het issue niet toch? Hij vraagt wie het zijn, omdat hij zich iets minder met psv bezig houdt dan met Ajax.
Ging die hoogstwaarschijnlijk niet naar Chelsea?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Aanholt, Marcellis, Van Eijden, Zeefuik, Achenteh en Boffin zitten denk ik wel bij het eerste komend seizoen. Verder zitten Neervoort, Gorter, Van Boekel, Ter Horst, Romario Sabajo en Ter Horst er dicht tegenaan.
Volgens mij is die prijs op basis van de prestaties van de jeugdelftallen in de laatste twee seizoenen en hoe de complexen van de teams zijn plus begeleiding.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, dan heb je het dus over volgend seizoen. Dat ze er denk jij wel bij zitten. Raar dan toch dat je op basis van waarschijnlijk dát gegeven die prijs krijgt? Nogmaals, ik heb geen idee welke club er dan wel voor in aanmerking komt hoor...
En maar door blijven drammenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Lemming22 het volgende:
En toch zit er meer achter de vraag.
De alom en altijd geroemde Ajax-opleiding, de trots van bijna elke Ajacied, een van de dingen waarmee Ajax beroemd is geworden, is verslagen door de PSV-jeugdopleiding, de opleiding van de concurrent. Iedereen weet (ook mensen die PSV minder volgen, want anders volg je het voetbal echt heel erg slecht) dat er niet veel spelers uit de jeugd bij het eerste elftal zitten en om dan de enigszins flauwe vraag te stellen hoeveel jeugdspelers er in het eerste zitten, dat kan niet alleen uit interesse zijn, maar daar zit het idee achter:"Jullie opleiding kan helemaal niet de beste zijn, want er zitten maar 2 jeugdspelers bij het eerste".
Een en een is twee.
Maargoed, ik zal het wel weer mis hebben.
Ik leg alleen de gedachte achter mijn post uit, mijn kant van het verhaal. Maargoed, dat mag blijkbaar niet op een discussieforum. Whatever. Ik hou al op, jij je zin.quote:
Ik vermoed dat ze naar de resultaten in de jeugd kijken. Het Terborgtoernooi werd bijv. ook door PSV gewonnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, dan heb je het dus over volgend seizoen. Dat ze er denk jij wel bij zitten. Raar dan toch dat je op basis van waarschijnlijk dát gegeven die prijs krijgt? Nogmaals, ik heb geen idee welke club er dan wel voor in aanmerking komt hoor...
Er is vier keer aangegeven dat het daar niet om te doen is en je blijft doordrammen, dat is niet de manier van posten op een forum toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik leg alleen de gedachte achter mijn post uit, mijn kant van het verhaal. Maargoed, dat mag blijkbaar niet op een discussieforum. Whatever. Ik hou al op, jij je zin.
Dat zou goed kunnen. Ben nog nooit op de Herdgang geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is die prijs op basis van de prestaties van de jeugdelftallen in de laatste twee seizoenen en hoe de complexen van de teams zijn plus begeleiding.
voor de luie mensen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
het artikel in het ED over Aissati:
http://www.eindhovensdagblad.nl/sport/article1506680.ece
quote:Aissati verwacht veel van zichzelf
HEERENVEEN – Vorig jaar kwam hij net kijken bij Jong Oranje. Tijdens het uiteindelijk gewonnen EK trok Ismail Aissati al steeds meer aandacht en inmiddels is de jonge PSV’er een van de drijvende krachten in het elftal van Foppe de Haan.
Ismaïl Aissati. Foto ANP
VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
De bondscoach verwacht op het komende EK veel van Aissati. „Vorig jaar was hij de jongste, nu moet hij de beste worden.”
Aissati is niet bang voor de extra druk die zo’n uitspraak met zich meebrengt. In Hotel Tjaarda in Heerenveen, waar Jong Oranje zich voorbereidt op het duel met Israël, zegt hij: „Ik verwacht ook veel van mezelf. Dat de trainer zoiets zegt, is een teken van vertrouwen. Het is wel zo dat op het hele toernooi extra druk ligt. Je speelt in eigen land, je bent titelverdediger. Ik ben benieuwd hoe we daarmee omgaan.”
Aissati heeft een belangrijk jaar achter de rug. Bij PSV kwam hij in de eerste seizoenshelft weinig aan spelen toe. Op eigen initiatief werd hij vervolgens verhuurd, aan FC Twente, een stap die succesvol bleek. Het seizoen heeft hem zeker ook mentaal gerijpt, zegt hij. „Dat ik bij PSV zo vaak op de bank zat, deed me toch pijn. Een jaar eerder kwam ik voor het eerst bij de A- selectie en speelde ik eigenlijk meer wedstrijden dan verwacht. Ik ging met een goed gevoel naar het EK met Jong Oranje en we pakten de Europese titel. Ik begon echt vol vertrouwen aan de voorbereiding. Als je dan vervolgens drie of vier wedstrijden op rij niet speelt, doet dat wat met je. Ik had het er moeilijk mee. Daarom heb ik ook gevraagd om te worden verhuurd.”
Aissati is de club dankbaar voor de medewerking. „De trainer wilde me in eerste instantie niet kwijt, maar zei ja in het belang van mijn ontwikkeling. Dat geeft opnieuw aan hoe PSV in elkaar steekt. De trainer had ook gewoon keihard nee kunnen zeggen.”
Hij weet dat de concurrentie op het middenveld van PSV ook volgend sezioen moordend zal zijn. „Dat hoort bij een topclub. Inclusief beker en Champions League speelt PSV in een seizoen ontzettend veel wedstrijden. Ik weet dat ik niet alle wedstrijden in de basis zal staan. Als ik komend seizoen tot twintig duels kom, zou ik al tevreden zijn. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te spelen en ga vol voor mijn kansen. Belangrijk worden voor het elftal, dat is in alles het doel.”
Geluiden in bepaalde media dat hij in afwachting van wat komen gaat zijn contract bij PSV niet zou willen verlengen, zijn volgens de middenvelder volledig uit de lucht gegrepen. „Ik weet niet waar dat vandaan komt. Ik heb met PSV nog helemaal niet gesproken over contractverlenging, dus....”
Tot zover PSV, want eerst staat er een EK op de rol. Aissati kampt nog met pijn aan de rechterknie, een blessure die hem sinds het EK van vorig jaar min of meer parten speelt („ik moet regelmatig doorbijten”) maar is er verder klaar voor. Volgens de behendige middenvelder is het toernooi geslaagd als ze bij de laatste vier komen, waarmee een ticket voor de Olympische Spelen in Peking volgend jaar is veiliggesteld. „Meedoen aan de Spelen, dat is een droom voor iedere sporter”, vertelt Aissati. „Het zou bovendien een mooie bekroning zijn voor de trainer, die echt uitstekend werk levert met Jong Oranje. Kijk maar eens wat er is gebeurd met en rond deze groep sinds één à twee jaar.”
De vraag die meteen opdoemt in een gesprek over de toekomst bij ( Jong) Oranje is of Aissati al een keuze heeft gemaakt. Net als vriend Ibrahim Afellay heeft Aissati een Nederlands en Marokkaans paspoort. „Voor mezelf ben ik er wel uit, mijn besluit staat vast, een hele tijd al. Maar ik zeg daar nog niets over. De vraag is niet aan de orde zolang er geen uitnodiging voor de A- selectie ligt.”
Over welke "intern" hebben we het dan? De hele top van de club is de afgelopen anderhalf jaar gesaneerd volgens mij. Nieuwe mensen maken heel makkelijk weer dezelfde fouten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een kentering. Bij PSV intern zullen er ook wel oogkleppen af gaan
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef punkiie het volgende:
De Telegraaf meldt dat Kenneth Perez een voorkeur heeft voor een transfer naar PSV boven een overstap naar Feyenoord. Hij zou er met PSV in grote lijnen uit zijn. PSV moet echter nog wel tot een akkoord komen met Ajax. Die club verkoopt Perez liever aan Feyenoord.
Goed nieuws. creatieve voetballers kan psv goed gebruiken. Daarbij brengt hij veel ervaring mee. en goed techniek.![]()
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Aanholt, Marcellis, Van Eijden, Zeefuik, Achenteh en Boffin zitten denk ik wel bij het eerste komend seizoen. Verder zitten Neervoort, Gorter, Van Boekel, Ter Horst, Romario Sabajo en Ter Horst er dicht tegenaan.
Wat is er zo grappig?quote:
Snap ik ook nietquote:
Ronaldo was ook 16: Van Aanholt (in aug 17 trouwens) heeft zich op de diverse toernooien inmiddels wel laten zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef djnospinzone het volgende:
Van Aanholt is ZESTIEN, Neervoort zit op de bank bij Jong PSV, Van Boekel speelt elke week ruk in Jong PSV en Sabajo? Wat heeft die nou laten zien? Van Eijden, Gorter en Ter Horst zie ik die stap ook niet zo snel maken.
PSV heeft wel goed gepresteerd op toernooien met een goeddeelnemersveldquote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap die award niet direct. Het is vrij duidelijk dat Ajax op dit moment een succesvollere jeugdopleiding heeft. Misschien is het aanmoedigingsprijs voor de toekomst ofzo?
Het wordt ook zo saai als wij hem elk jaar winnen. Net als de Johan Cruijff schaal.![]()
Niet over de landstitel beginnen s.v.p.
Terborgtoernooi en Otten Cup...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap die award niet direct. Het is vrij duidelijk dat Ajax op dit moment een succesvollere jeugdopleiding heeft. Misschien is het aanmoedigingsprijs voor de toekomst ofzo?
Het wordt ook zo saai als wij hem elk jaar winnen. Net als de Johan Cruijff schaal.![]()
in het begin hadden jullie ook problemen met de JC schaal maar de laatste jaren als jullie hem winnen dan worden wij kampioenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Beste is wat anders dan meest succesvolste.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
quote:De KNVB kent de nominaties voor de 'beste jeugdopleiding van Nederland' toe op basis van een aantal criteria. Zo wordt er gekeken naar het niveau waarop de hoogste jeugdteams spelen, het aantal gediplomeerde trainers dat een club in dienst heeft, de manier waarop de jeugdafdeling is georganiseerd, de kwaliteit van het jeugdkader en de doorstroming van de jeugd naar het eerste elftal
Ronaldo was 18. Op welke toernooien heeft Van Aanholt zich laten zien? Hij heeft namelijk niet bij de A1 meegedaan, alleen met de B1 in Varsseveld en daar hebben ze geen aansprekende resultaten behaald. Neervoort is bankvulling, kom op man. Wat Van Boekel betreft: het is niet zo moeilijk om topscorer te zijn bij Jong PSV, van die jongens zijn er maar twee of drie die misschien in aanmerking komen voor de a-selectie. En Sabajo.. nogmaals, wat heeft Sabajo laten zien?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ronaldo was ook 16: Van Aanholt (in aug 17 trouwens) heeft zich op de diverse toernooien inmiddels wel laten zien. Neervoort liet goede dingen zien toen hij net van Vitesse over was genomen. Van Boekel was vorig jaar nog topscorer als ik me niet vergis en Sabajo is net 18, snel en technisch erg vaardig.
Van voetbalzone, niet altijd even betrouwbaar, maar toch!quote:PSV wil volle pond voor Beasley’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 10 juni om 09:29
De wegen van DaMarcus Beasley en PSV lijken zich na drie seizoenen te scheiden. Volgens De Telegraaf willen de Eindhovenaren de aanvaller best verkopen, maar dan moet wel het aankoopbedrag van drie miljoen euro ontvangen worden.
De Amerikaanse internanational heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar het Schotse Rangers. De interesse van het protestantse bolwerk werd gisteren al door zaakwaarnemer Lyle Yorks bevestigd.
Beasley (25) wil per se niet terugkeren naar PSV. Vorig jaar zomer besloot de landskampioen hem te verhuren aan Manchester City, dat enkele weken geleden niet de optie tot koop lichtte.
Wat is je punt?quote:Op zondag 10 juni 2007 10:15 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ronaldo was 18. Op welke toernooien heeft Van Aanholt zich laten zien? Hij heeft namelijk niet bij de A1 meegedaan, alleen met de B1 in Varsseveld en daar hebben ze geen aansprekende resultaten behaald. Neervoort is bankvulling, kom op man. Wat Van Boekel betreft: het is niet zo moeilijk om topscorer te zijn bij Jong PSV, van die jongens zijn er maar twee of drie die misschien in aanmerking komen voor de a-selectie. En Sabajo.. nogmaals, wat heeft Sabajo laten zien?
haahh wat een arrogantie... ze winnen de fruitschaal 2x achter elkaar, en doen alsof ze hem altijd winnen.....quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Blijkbaar. Ik las net dus wat de criteria zijn, maar in mijn ogen is het belangrijkste criterium nog altijd hoeveel jeugdspelers uiteindelijk bij de A-selectie komen. Ajax had afgelopen seizoen gemiddeld 6/7 spelers uit de jeugdopleiding in de basis, PSV meestal maar 1 (Afellay).quote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beste is wat anders dan meest succesvolste.
Als jij dat leuk vindt.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
haahh wat een arrogantie... ze winnen de fruitschaal 2x achter elkaar, en doen alsof ze hem altijd winnen.....
1996 Ajax-PSV 0-3 (Johan Cruijff Schaal I)
1997 PSV-Roda JC 3-1 (Johan Cruijff Schaal II)
1998 Ajax-PSV 0-2 (Johan Cruijff Schaal III)
1999 Feyenoord-Ajax 3-2 (Johan Cruijff Schaal IV)
2000 PSV-Roda JC 2-0 (Johan Cruijff Schaal V)
2001 PSV-FC Twente 3-2 (Johan Cruijff Schaal VI)
2002 Ajax-PSV 3-1 (Johan Cruijff Schaal VII)
2003 PSV-FC Utrecht 3-2 (Johan Cruijff Schaal VIII)
2004 Ajax-FC Utrecht 2-4 (Johan Cruijff Schaal IX)
2005 PSV-Ajax 1-2 (Johan Cruijff Schaal X)
2006 Ajax-PSV 3-1 (Johan Cruijff Schaal XI)
moet ik voor je tellen?
lijkt me leukquote:
Jouw punt is dat je vindt dat de jeugdspelers niks presteren of in ieder geval niet voldoende. Dat is alleen niet het criterium om de beste jeugdopleiding te hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:44 schreef djnospinzone het volgende:
Dat lijkt me toch vrij duidelijk.
In jouw ogen dus. Niet in de ogen van de beoordelingscommissie.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik las net dus wat de criteria zijn, maar in mijn ogen is het belangrijkste criterium nog altijd hoeveel jeugdspelers uiteindelijk bij de A-selectie komen. Ajax had afgelopen seizoen gemiddeld 6/7 spelers uit de jeugdopleiding in de basis, PSV meestal maar 1 (Afellay).
Maar goed, ik gun jullie de prijs best hoor... daar niet van.
Vergeet je Beerens niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef RubenSosa het volgende:
Krijg je toch een redelijke uitgebalanceerde selectie.
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw punt is dat je vindt dat de jeugdspelers niks presteren of in ieder geval niet voldoende. Dat is alleen niet het criterium om de beste jeugdopleiding te hebben.
Neervoort is net een half jaar bij PSV en stond bij jong Vitesse altijd in de basis. Hij heeft de jeugdselecties (tm U19) van Oranje doorlopen en kan als controleur of als voetballende verdediger spelen. Daar hebben we er niet al teveel van in de jeugd rondlopen, dus ik denk dat hij in de toekomst best een kans gaat krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.
Sorry, heb ik slechts de helft van de discussie gevolgd.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet zo duidelijk. Jeugdopleiding van PSV functioneert op het moment naar mijn idee prima, alleen het lijstje van spelers waarvan cultheld denkt dat ze volgend seizoen in de a-selectie zitten is te belachelijk voor woorden. Het lijkt alsof hij de opstellingen van de laatste vriendschappelijke wedstrijden heeft zitten na te pluizen en op basis daarvan een selectie heeft gemaakt.
Klopt, het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar die jongen kan dus wel wat. PSV biedt hem niet voor niets een contract aan: Meestal kan een jeugdspeler op 20-jarige leeftijd een dergelijke overstap vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet je daar ook weer niet teveel op focussen, cultheld. In oranje-selecties zitten hoeft niet per definitie te betekenen dat je het gaat maken of op jeugdige leeftijd die stap al kan zetten, net als het presteren in jeugdelftallen. Het is altijd nog maar afwachten hoe iemand zich ontwikkeld en daarmee omgaat, plus een hele andere druk en omstandigheden.
Maduro is misschien wel het meest recente voorbeeld, of een de Ridder.
Ik heb het niet alleen over hem - ook over die andere 30 die je noemde. Het kan natuurlijk ook andersom. Spelers in de jeugd niet goed bevonden breken op hun 20ste eerder door dan een speler die bij de club blijft, een Donk, Janssen, Huntelaar - Koenders wellicht.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar die jongen kan dus wel wat. PSV biedt hem niet voor niets een contract aan: Meestal kan een jeugdspeler op 20-jarige leeftijd een dergelijke overstap vergeten.
De Cler kan niet verdedigen en Perez kan leuk voetballen maar is een lastig persoon en staat de ontwikkeling van Aissati in de weg. Over het goede inkopen zijn we het niet eens dusquote:Op zondag 10 juni 2007 14:44 schreef Tallie1982 het volgende:
En toch koopt psv wederom goed in..... als Perez nog komt en de Cler.
quote:Espinoza en Méndez bij Copa-selectie Ecuador
10/6/2007 11:32
Giovanny Espinoza en Edison Méndez behoren tot de selectie van Ecuador die de strijd aangaat op het toernooi om de Copa América. De verdediger van Vitesse en de middenvelder van PSV zijn vaste waarden in het team van bondscoach Luis Suárez.
Opvallende afwezigen in de selectie van Ecuador zijn de aanvallers Agustín Delgado en Iván Kaviedes. Delgado speelde al zes maanden geen wedstrijden meer vanwege een schorsing; Kaviedes raakte niet op tijd fit om deel te nemen aan het toernooi.
Ecuador neemt het in de groepsfase van de Copa América op tegen titelverdediger Brazilië, Chili en Mexico.
Zelfs Koeman zie ik er niet voor aan om Perez op het middenveld te zetten en zo de ontwikkeling van Aisatti in de weg te zitten. Die gaat denk ik gewoon in de aanval spelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De Cler kan niet verdedigen en Perez kan leuk voetballen maar is een lastig persoon en staat de ontwikkeling van Aissati in de weg. Over het goede inkopen zijn we het niet eens dus.
dat is veel geld voor Da Costaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:
Da Costa mogelijk naar Chelsea voor 9 miljoen euro.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef cultheld het volgende:
Da Costa mogelijk naar Chelsea voor 9 miljoen euro.
Lees de bron; Dat is de bedoeling van Chelsea.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef GodsSon het volgende:
Doe er dan wel een jaar huur bij, dat zou natuurlijk nog mooier zijn!
Heb het gevoel dat die jongen komend jaar heel belangrijk kan zijn!
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
en er nog geld voor krijgen ook !
Maar als addo hem uit de basis speelt dan heb je er niks aan
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:Simons niet naar PSV
(PSV blijft behouden voor een miskoop en nu komt er wél een goede speler
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie niet komtDan zal PSV een grote domper bespaard blijven. Ik hoop dat Hiddink eigenlijk helemaal geen belangstelling heeft in Simons en de onderhandelingen gebruikt om de aandacht af te leiden van een speler die hij wél wil halen.
Cuntheldquote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
Was nog even een topic uit juni 2005 aan het teruglezen. De vooruitziende blik van Cuntheld was toen al magistraal:
[..]
[..]
![]()
die wil juist nog een jaartje verhuurd worden....quote:
Heracles-supporter that isquote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cuntheld. Trieste Heracles-fan blijf je ook. Doet het nog steeds pijn dat Sibon is geflopt bij PSV?
Ik heb mijn vergissing in Simons ruiterlijk toegegeven, dus ik begrijp niet wat je er mee wilt suggereren.
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
Was nog even een topic uit juni 2005 aan het teruglezen. De vooruitziende blik van Cuntheld was toen al magistraal:
[..]
[..]
![]()
Nog een lijstje van Cult.quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Farfán gaat naar Spanje: Club weet ik niet.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Doen lijkt mequote:'Rangers willen naast Beasley ook Vayrynen'
Volgens The Scotsman zou Glasgow Rangers naast DaMarcus Beasley ook belangstelling hebben voor Mika Vayrynen. De Schotten zouden zo'n 1,5 miljoen pond over hebben voor de Finse middenvelder. PSV wil meewerken aan een transfer van Vayrynen indien het juiste transferbedrag wordt betaald, zo werd eerder al gemeld.
Haal dan ook even de quotes van het seizoen daar voor er bij: PSV komt ver in de CL, Alex is een topper, Gomes is een soort Barthez maar kan beter worden als hij die trucjes afleert, Farfán is een topspits, PSV wordt kampioen etc. etc.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heracles-supporter that isSuggeren wil ik niet, blijft gewoon bijzonder interessant om oude qoutes van je aan te halen. Uit datzelfde topic had ook nog "Carizzo gaat doorbreken" gequote kunnen worden.
Je zit er nogal eens naast hè?![]()
Die van Koe klopte ook, maar PSV werd kampioen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
[..]
Nog een lijstje van Cult.
Twee die al ]fout zijn en twee die al kloppen.
eind goed al goed tochquote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die van Koe klopte ook, maar PSV werd kampioen.
Ik had in het oorspronkelijke bericht (waar uiteindelijk een topic over kwam) gezet dat dit de situatie was wanneer PSV geen kampioen zou worden (op dat moment zoals je weet erg aannemelijk).quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef Leso_Varen het volgende:
Rangers willen trouwens ook Vayrynen hebben.
[..]
Doen lijkt me
Is ie ook, maar hij is uitgekeken op PSV en dan moet je zo'n jongen gewoon verkopen. Als je er dan nog 2.5 miljoen euro voor krijgt, dan is dat gewoon een hele goede zaak.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het een goeie voetballer vinden, hij hoort gewoon meer speeltijd te krijgen.
Agree! Hij zou gewoon een basisplaats moeten hebben... jammer dat hij geen echte kans krijgt, heeft gekregen!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het een goeie voetballer vinden, hij hoort gewoon meer speeltijd te krijgen.
Dat is inderdaad wel weer zo, maar als je het besteed aan De Cler vind ik het ook weer zonde.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is ie ook, maar hij is uitgekeken op PSV en dan moet je zo'n jongen gewoon verkopen. Als je er dan nog 2.5 miljoen euro voor krijgt, dan is dat gewoon een hele goede zaak.
koeman gaat echt niet met ibi/simons/aisatti spelen...te riskant in zijn ogen..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
er is geen plek voor hem
volgend jaar gewoon ibi - simons en aissati
achterin een goede naam alen en het elftal is klaar
je kan ook nog met 4 mensen op het middenveld en dan gebruik je zonnveld op de linkervleugel wat ik wel verwacht
Ja zat ik ook al aan te denken...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zie koeman ook kone op de bank zetten
want veel spitsen hebben we niet en er moet dan zeker 1 qua naam bij komen.
Lijkt op het VDV Sneijder tafareel
dat ze niet samen op 1 middenveld kunnen
Wat ik heb begrepen, na het overleg tussen hun twee is dat Aissati 20-25 wedstrijden gaat spelen komend jaar...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Volgens mij begrijpt Koeman wel dat ie nu echt niet om Aissatti heen kan.
Mooiquote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, na het overleg tussen hun twee is dat Aissati 20-25 wedstrijden gaat spelen komend jaar...
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik had in het oorspronkelijke bericht (waar uiteindelijk een topic over kwam) gezet dat dit de situatie was wanneer PSV geen kampioen zou worden (op dat moment zoals je weet erg aannemelijk).
En Aissati.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
De enige imo die een basisplaats kunnen eisen zijn:
Gomes
Salcido
Simons
Affelay
Farfan
AD.nlquote:Perez: voor drie jaar naar PSV
Perez speelde één jaar in Amsterdam, maar mag na een voor hem teleurstellend jaar vertrekken.
Omdat de deal nog niet volledig rond is, maken ze bij PSV nog wel een voorbehoud over de komst van Perez. Toch is ook technisch manager Stan Valckx optimistisch.
,,Kenneth heeft zijn voorkeur uitgesproken, maar wij zijn nog wel in gesprek met Ajax,’’ zegt Valckx. ,,Je weet nooit of dat tot problemen leidt. Natuurlijk weten wij wat Ajax wil, we hopen binnen een paar dagen duidelijkheid te geven.’’
De Deense aanvaller mocht zich ook verheugen in de belangstelling van Feyenoord. Perez was wel enthousiast over het verhaal van de Rotterdamse clubleiding, maar uiteindelijk vond hij het risico te groot dat succes bij Feyenoord uitblijft.
De speler viel onder meer voor de status van PSV en de verleidingen van de Champions League. Ook in Rotterdam kon Perez voor drie jaar tekenen.
Voordat Perez zijn jawoord aan PSV gaf, had hij een uitgebreid onderhoud met trainer Ronald Koeman. Dat gesprek gaf hem het gevoel waarnaar hij op zoek was. Perez wil niet nog een jaar als wisselspeler door het leven en is ervan overtuigd dat hij bij PSV een beter jaar gaat beleven dan de voorbije maanden in Amsterdam.
Het is de bedoeling dat Perez in Eindhoven linkerspits wordt, incidenteel zal hij ook als voorste middenvelder spelen. Het lijkt er dus op dat PSV van plan is om na de zomer met drie aanvallers te beginnen. Voorin heeft Perez concurrentie van Jefferson Farfán, Arouna Koné, Danko Lazovic en het Braziliaanse supertalent Jonathan Reis.
,,We wilden,’’ zegt Valckx, ,,sowieso vier topaanvallers hebben. Lazovic komt binnen met een schorsing en in januari zijn we ook Koné een paar weken kwijt door de Afrika Cup. Lazovic is een echte spits, maar zowel Perez, Farfán als Koné kan op meerdere posities uit de voeten. Als we er met Ajax uitkomen, zijn we zeer tevreden.’’
Als er geen aanvallers meer vertrekken, is Perez voorin de laatste versterking van de Eindhovenaren. PSV heeft de hoop op linksback Tim de Cler nog altijd niet opgegeven. Begin deze week praat het verder met AZ, dat vooralsnog een te forse afkoopsom verlangt.
Verder blijft PSV speuren naar een geschikte vervanger voor Phillip Cocu. Het is nog altijd niet uitgesloten dat Boudewijn Zenden voor die positie naar Eindhoven komt, hoewel de Limburger de deur nog altijd gesloten heeft.
,,Als we iemand halen voor die plek moet hij echt een meerwaarde hebben,’’ zegt Valckx. ,,We zoeken iemand van Champions League-niveau en anders doen we het niet.’’
PSV praat met Glasgow Rangers over DaMarcus Beasley. De Amerikaan speelde het afgelopen seizoen voor Manchester City, maar is eigendom van PSV.
De 25-jarige aanvaller mag vertrekken naar elke club die het juiste bedrag voor hem neertelt.
Schotse media meldden gisteren dat Glasgow Rangers ook geïnteresseerd is in Mika Väyrynen. De Fin mag weg, maar PSV weet officieel nog van niets.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Vreemde aankoop tov Affelay en Aisatti.
Perez is gehaald als linksbuiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Vreemde aankoop tov Affelay en Aisatti.
Vandaag is de scan. Hopelijk valt het mee...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mooi
Wel jammer dat Aissati geblesseerd is uitgevallen
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Vreemde Domme aankoop tov Affelay en Aisatti.
precies ! En in het artikel staat ook dat Kone een paar weken weg is in januari....dus dan hoeven we niet terug te vallen op Zeefuik (met alle respect, maar nog onervaren natuurlijk)quote:Op maandag 11 juni 2007 01:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie dit ook niet als een directie bedreiging voor Ibi en Isi. Perez geeft wat meer keuze om te switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, een keuze die ik belangrijk vind.
Althans, ik hoop dat het zo is en dat haal ik uit het artikel.
Ze voetballen bij een topclub waar erg gezonde concurrentie is en de beste speelt. Als ze daar niet tegen kunnen moeten ze maar bij Vitesse gaan voetballen.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Farfan, Kone, Lazovic en Perez? No way dat je die alle vier happy kan houden.
Je blokkeert hier niks mee. Peres wordt gehaald als linker aanvaller. Reis/Zeefuik/Beerens moeten zich nog maar eens bewijzen. Je moet niet vergeten dat we een (Nederlands) topclub zijn waar concurrentie gewoon belangrijk is. Dit zal (ook de meer ervaren) spelers deste meer motiveren nog harder te werken.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef djnospinzone het volgende:
Snap dit echt nietOf je blokkeert de ontwikkeling van Afellay en/of Aissati of je blokkeert die van Reis / Zeefuik / Beerens.
quote:Volgens de zender Tien is Bert van Marwijk financieel akkoord met Feyenoord, maar eist hij vier versterkingen om komend seizoen een rol van betekenis te kunnen spelen. Naast de namen van Makaay en Perez die al eerder vielen, noemt Tien nadrukkelijk ook de naam van Kevin Hofland. De linksbenige centrale verdediger mag voor een klein bedrag weg bij zijn huidige club. Hij gaf echter eerder al aan in principe de Premier League of Bundesliga te verkiezen boven een terugkeer naar Nederland.
haha feyenoord kan niet eens de schoenen van schaars betalen, laat staan van de rest....quote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Volgens mij was het dat Van Marwijk een aantal spelers had geeist als hij trainer zou worden. Namen daarbij waren Makaay, Perez, Schaars en Hofland geloof ik.
Edit: Bericht van Feyenoord Netwerk
[..]
't valt me idd wel op dat we aardig vroeg zijn dit jaar met transfers... opzich een goed teken denk ik..als snel duidelijk is hoe het team eruit komt te zien, dan kan je een goede basis leggen.. en het zou wel mooi zijn om 4x achter elkaar kampioen te wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef StarGazer het volgende:
En zo zijn jullie uitstekend bezig op de transfermarkt, waar mijn cluppie weer hopeloos loopt te falen. Grote kans dat jullie voor de tweede keer in de history voor de vierde keer op rij kampioen gaan worden. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Een van je beste spelers aan de directe concurrent verkopen, we leven verdomme niet meer in de jaren 80.
Is Zonneveld alweer verkocht?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
met dit elftal (en juist ook de bank, dus genoeg opties) worden met 2 vingers in de neus kampioen.....
Yeuyquote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Aardig bezig met transfers.
Dat zou nog best wel eens de verrassing van het seizoen kunnen worden bij psvquote:
Zo lang Aissati mits fit maar altijd speelt. Perez als linkerspits in een 4-3-3 vind ik geen gekke gedachte, alleen heb je dan weer Lazovic, Koné en Farfán waarvan er dan minimaal één ontevreden is. Lijkt mij toch een lastig verhaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:14 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad ja, al dat gezeur dat Perez Aissati en Afellay zou beletten.
HIj is gehaald als versterking voor de aanval maar zou eventueel indien nodig ook op het middenveld kunnen spelen.
Gezien de blessuregevoeligheid van Aissati en Afellay is het natuurlijk een must om een sterk bezet middenveld te hebben.
Indien het echt rond is, is het gewoon een hele goede multifunctionele aankoop, klaar.
Piet de Visser is naar eigen zeggen geen scout, maar adviseur. Ach, logisch dat ze geïnteresseerd zijn. Hopelijk blijven ze er voorlopig nog vanaf.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef patrickt37 het volgende:
Ismail Aissati wordt bekeken door Chelsea-scouts
Gepubliceerd op 11-06-07 om 14:46 door Roel Pelders
Het Europees Kampioenschap -21 is slecht begonnen voor Ismail Aissati. Hij moest uitvallen met een knieblessure, die vandaag zal worden bekeken. Toch was er ook heugelijk nieuws voor de middenvelder. Scouts van Chelsea zullen deze week naar het toernooi afreizen om de speler van PSV te bekijken.
Deze week zal een delegatie van de Engelse club speciaal voor Aissati naar Nederland afreizen, zo meldt Piet de Visser de persoonlijke scout van de eigenaar van Chelsea: Roman Abramovich.
"Ondanks zijn geringe lengte steekt Aissati met kop en schouders boven al zijn teamgenoten uit. Hij is een typisch talent vanuit de Hollandse school. Ismael heeft fantastische vaardigheden. Hij kan zichzelf vrij zetten in de kleinste ruimten en kan snel openingen vinden in de verdediging van de tegenstander. Alleen de meest getalenteerde spelers van de wereld hebben deze vaardigheden", aldus Piet de Visser in de Engelse media pratend over Aissati.
En dus moet Koeman hem niet als een jeugdspelertje behandelen, maar hem gewoon een volwaardig contract aanbieden en hem een basisplek garanderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef mcyodogg het volgende:
PSV moet wel ff gaan verlengen bij Aissati, want als hij dan wordt weggekocht over 2, 3 jaar, vang je nog 20 miljoen ofzo.
Ik heb gelezen dat Koeman hebben zo'n 25 wedstrijden heeft gegarandeerd. Dat lijkt me vrij realistisch. Bron weet ik niet meer, maar het stond ergens in deze topics.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dus moet Koeman hem niet als een jeugdspelertje behandelen, maar hem gewoon een volwaardig contract aanbieden en hem een basisplek garanderen.
Volwaardig contract ja, een basisplek garanderen nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dus moet Koeman hem niet als een jeugdspelertje behandelen, maar hem gewoon een volwaardig contract aanbieden en hem een basisplek garanderen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Koeman hebben zo'n 25 wedstrijden heeft gegarandeerd. Dat lijkt me vrij realistisch. Bron weet ik niet meer, maar het stond ergens in deze topics.
Goed nieuwsquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volwaardig contract ja, een basisplek garanderen nee.
In mijn optiek kun je op dit moment niemand buiten Gomes, Salcido, Simons en Farfan om een basisplek garanderen.
Verder heeft Aissati volgens zijn eigen zeggen een heel positief gesprek gehad met Koeman, waar heel veel vertrouwen uit sprak. Verder wordt er in dat zelfde interview ook vermeld dat het Aissati zelf was die op verhuur in de winterstop aangedrongen heeft om zeker aan spelen toe te komen.
Dat is topquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
In mijn optiek kun je op dit moment niemand buiten Gomes, Salcido, Simons en Farfan om een basisplek garanderen.
Verder heeft Aissati volgens zijn eigen zeggen een heel positief gesprek gehad met Koeman, waar heel veel vertrouwen uit sprak. Verder wordt er in dat zelfde interview ook vermeld dat het Aissati zelf was die op verhuur in de winterstop aangedrongen heeft om zeker aan spelen toe te komen.
Like I saidquote:
Ze moeten niemand een basisplaats garanderen. De beste 11 spelen, en als ze daar niet bij horen hebben ze pech, moeten ze maar beter presteren in wedstrijden en op trainingen. Alleen is de kans dat die 4 met hun kwaliteiten uit de basis gespeeld worden erg miniem.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik ook wel mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze moeten niemand een basisplaats garanderen. De beste 11 spelen, en als ze daar niet bij horen hebben ze pech, moeten ze maar beter presteren in wedstrijden en op trainingen. Alleen is de kans dat die 4 met hun kwaliteiten uit de basis gespeeld worden erg miniem.
Wat?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Dat Chelsea voorlopig maar van Aissati afblijft![]()
En voor Farfan lijkt zich aardig wat concurrentie aan te dienen voor komend seizoen. Die zal bij vormverlies ook niet meer constant zeker zijn van een basisplek. Al heeft hij waarschijnlijk wel een grote berg kredietquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Viquote:Opluchting over blessureleed Ismail Aissati
11/6/2007 15:55
Een MRI-scan heeft de zorgen van Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan over de blessure van Ismail Aissati weggenomen. De PSV'er hoeft niet naar huis.
Aissati moest zondag in de eerste wedstrijd van het EK Onder-21 kort voor het einde van de eerste helft naar de kant. Een blessure aan de rechterknie noopte De Haan tot een wissel uit voorzorg.
De Haan toonde zich na afloop pessimistisch. Maar zijn zorgen bleken ongegrond. Een scan wees een irritatie aan de binnenmeniscus en de knieschijf aan als oorzaak van de klachten. Ondanks het goede nieuws is nog onduidelijk of Aissati woensdag kan spelen tegen Portugal.
Extra spits?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez zouden ze halen als linksbuiten omdat we in farfan, kone en danko pure spitsen hebben
Dit wil wel zeggen dat 4-3-3 zullen spelen mits genoeg spitsen
Farfan kan net zo goed op rechts en daar heeft hij ook tijdens zijn beste periode gespeelt
Kone vind ik juist ook weer nuttiger op de flank omdat hij 3 man bezig houdt aan de zijkant en dan zullen lazovic en farfan meer ruimte krijgen
Maar een extra spits is wel nodig
Als 't door gaat, hoeveel % krijgt PSV dan? Omdat ie jeugdopleiding heeft gehad bij PSV?quote:'Huntelaar rond met Juventus'
Uitgegeven: 11 juni 2007 17:12
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
ANP
Huntelaar moet bij de promovendus waarschijnlijk David Trezequet vervangen. De Fransman is teleurgesteld in de club uit Turijn en aast op een vertrek naar Engeland.
De 24-jarige international zou naar verluidt zo'n 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen bij Juventus.
Eerder werd al bekend dat de kersverse trainer van de 'Oude Dame', Claudio Ranieri, Huntelaar beschouwt als de ideale opvogler van Trezequet. De spits van Ajax mag voor ongeveer achttien miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
paar % delen met de graafschap ofzoiets he ?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Als 't door gaat, hoeveel % krijgt PSV dan? Omdat ie jeugdopleiding heeft gehad bij PSV?
Maar dat lag toch niet echt aan Huntelaarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
ja maar het gaat mij meer om het miljoen
ook met huntelaar wist ajax geen kampioen te worden
Ik ook. Maar tevens verliest de grootste concurrent zijn beste spits. Ik ga er vanuit dat ze bij vertrek van Huntelaar geen gelijkwaardige spits terug (kunnen) halen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
ik bedoel alleen ermee dat ik liever het geld zie bij PSV dan dat Ajax een basisspeler kwijt raakt
Whoa, hij ziet het wel goed, maar ik heb nog nooit een goeie actie van hem gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
gelukkig want aissati is een pareltje dat de potentie heeft om de beste speler van de eredivisie te worden
Moet je toch eens wat beter gaan kijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Whoa, hij ziet het wel goed, maar ik heb nog nooit een goeie actie van hem gezien.
Aissati was Pirlo wel even de baasquote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Whoa, hij ziet het wel goed, maar ik heb nog nooit een goeie actie van hem gezien.
Zenden komt niet heb ik het idee, en Perez is gewoon een goede voetballer inclusief kutgedragquote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Perez, de Cler en Zenden. Mij zie je nog niet echt een vreugdendansje doen.
Geen van drieën is al rond hoor, kan nog van alles mis gaan. Vooral Zenden en De Cler zijn hoogt onzeker.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Perez, de Cler en Zenden. Mij zie je nog niet echt een vreugdendansje doen.
Alex is onvervangbaar, duhquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen van drieën is al rond hoor, kan nog van alles mis gaan. Vooral Zenden en De Cler zijn hoogt onzeker.
Maar het grote probleem komt centraal in de defensie te liggen. Geen vervanger halen voor Alex betekent imo dat de doelpunten er als warme broodjes in zullen vliegen bij Gomes.
Tsja, maar om dan maar helemaal geen vervanger aan te trekken..quote:
Heeft Beasley fans dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Wie is de trotse eigenaar van dit fraaie exemplaar?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[verhaal over Huntelaar naar Juve]
Als 't door gaat, hoeveel % krijgt PSV dan? Omdat ie jeugdopleiding heeft gehad bij PSV?
quote:Juventus weekt Iaquinta los bij Udinese
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 11 juni om 18:05
Udinese en Juventus hebben vandaag een akkoord bereikt over de transfer van Vincenzo Iaquinta. Dat liet Udinese-voorzitter Giampaolo Pozzo, die eerder nog stug volhield dat de aanvaller niet mocht vertrekken, weten aan La Gazzetta dello Sport. Pozzo zegt dat de deal rond is.
Pozzo liet weinig ruimte voor twijfel. "Iaquinta zal naar Juventus vertrekken", aldus de preses. "Er is nog niets getekend, maar de clubs en de speler in kwestie zijn tot een overeenkomst gekomen. Niets kan een transfer meer tegenhouden."
Hoeveel Juventus betaalt voor de 27-jarige spits is niet bekend. In Turijn wordt Iaquinta vermoedelijk de opvolger van David Trezeguet, die in onmin leeft met het bestuur. De Franse international lijkt deze zomer te gaan vertrekken uit Delle Alpi.
Iaquinta speelde zeven seizoenen lang voor Udinese. Daarvoor stond de robuuste aanvaller onder contract bij Castel di Sangro en Padova. De international scoorde tot dusver 68 doelpunten in 239 wedstrijden. Met Italië legde hij vorig jaar zomer beslag op de wereldtitel.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
OMFGquote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet wat iedereen denkt dat je bedoelt he?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jonathan Bottinelli.quote:
Stuttgartquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef rubbereend het volgende:
mooi nostalgie topic: 25-5-1988 PSV wint de Europacup1 in Stutgart
quote:
no offence cult maar als die gast zo goed is, waarom speelt ie dan nog niet in Spanje of, aan zijn achternaam te zien, Italië?quote:
Waarom speelt Zaráte nog in Argentinië? Waarom speelde Alex nog in Brazilië toen PSV hem haalde op z'n 22e (zo oud is Botti)?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
no offence cult maar als die gast zo goed is, waarom speelt ie dan nog niet in Spanje of, aan zijn achternaam te zien, Italië?
Zou je ook "nee" zeggen tegen Gabriel Milito?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
het is wel een klein mannetje begreep ik
Je volgt hem niet dus. Alle Spaanse en Italiaanse topclubs hopen hem over te nemen deze zomer. Dat is niet zonder reden. Cannavaro is trouwens nog kleiner.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Die speelt niet voor een topclub
KLeine verdedigers zijn niet altijd zo betrouwbaar
Heuj! Zaráte is goed in Football Manager!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom speelt Zaráte nog in Argentinië? Waarom speelde Alex nog in Brazilië toen PSV hem haalde op z'n 22e (zo oud is Botti)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |