quote:Volgens de zender Tien is Bert van Marwijk financieel akkoord met Feyenoord, maar eist hij vier versterkingen om komend seizoen een rol van betekenis te kunnen spelen. Naast de namen van Makaay en Perez die al eerder vielen, noemt Tien nadrukkelijk ook de naam van Kevin Hofland. De linksbenige centrale verdediger mag voor een klein bedrag weg bij zijn huidige club. Hij gaf echter eerder al aan in principe de Premier League of Bundesliga te verkiezen boven een terugkeer naar Nederland.
haha feyenoord kan niet eens de schoenen van schaars betalen, laat staan van de rest....quote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Volgens mij was het dat Van Marwijk een aantal spelers had geeist als hij trainer zou worden. Namen daarbij waren Makaay, Perez, Schaars en Hofland geloof ik.
Edit: Bericht van Feyenoord Netwerk
[..]
't valt me idd wel op dat we aardig vroeg zijn dit jaar met transfers... opzich een goed teken denk ik..als snel duidelijk is hoe het team eruit komt te zien, dan kan je een goede basis leggen.. en het zou wel mooi zijn om 4x achter elkaar kampioen te wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef StarGazer het volgende:
En zo zijn jullie uitstekend bezig op de transfermarkt, waar mijn cluppie weer hopeloos loopt te falen. Grote kans dat jullie voor de tweede keer in de history voor de vierde keer op rij kampioen gaan worden. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Een van je beste spelers aan de directe concurrent verkopen, we leven verdomme niet meer in de jaren 80.
Is Zonneveld alweer verkocht?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
met dit elftal (en juist ook de bank, dus genoeg opties) worden met 2 vingers in de neus kampioen.....
Yeuyquote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Aardig bezig met transfers.
Dat zou nog best wel eens de verrassing van het seizoen kunnen worden bij psvquote:
Zo lang Aissati mits fit maar altijd speelt. Perez als linkerspits in een 4-3-3 vind ik geen gekke gedachte, alleen heb je dan weer Lazovic, Koné en Farfán waarvan er dan minimaal één ontevreden is. Lijkt mij toch een lastig verhaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:14 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad ja, al dat gezeur dat Perez Aissati en Afellay zou beletten.
HIj is gehaald als versterking voor de aanval maar zou eventueel indien nodig ook op het middenveld kunnen spelen.
Gezien de blessuregevoeligheid van Aissati en Afellay is het natuurlijk een must om een sterk bezet middenveld te hebben.
Indien het echt rond is, is het gewoon een hele goede multifunctionele aankoop, klaar.
Piet de Visser is naar eigen zeggen geen scout, maar adviseur. Ach, logisch dat ze geïnteresseerd zijn. Hopelijk blijven ze er voorlopig nog vanaf.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef patrickt37 het volgende:
Ismail Aissati wordt bekeken door Chelsea-scouts
Gepubliceerd op 11-06-07 om 14:46 door Roel Pelders
Het Europees Kampioenschap -21 is slecht begonnen voor Ismail Aissati. Hij moest uitvallen met een knieblessure, die vandaag zal worden bekeken. Toch was er ook heugelijk nieuws voor de middenvelder. Scouts van Chelsea zullen deze week naar het toernooi afreizen om de speler van PSV te bekijken.
Deze week zal een delegatie van de Engelse club speciaal voor Aissati naar Nederland afreizen, zo meldt Piet de Visser de persoonlijke scout van de eigenaar van Chelsea: Roman Abramovich.
"Ondanks zijn geringe lengte steekt Aissati met kop en schouders boven al zijn teamgenoten uit. Hij is een typisch talent vanuit de Hollandse school. Ismael heeft fantastische vaardigheden. Hij kan zichzelf vrij zetten in de kleinste ruimten en kan snel openingen vinden in de verdediging van de tegenstander. Alleen de meest getalenteerde spelers van de wereld hebben deze vaardigheden", aldus Piet de Visser in de Engelse media pratend over Aissati.
En dus moet Koeman hem niet als een jeugdspelertje behandelen, maar hem gewoon een volwaardig contract aanbieden en hem een basisplek garanderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef mcyodogg het volgende:
PSV moet wel ff gaan verlengen bij Aissati, want als hij dan wordt weggekocht over 2, 3 jaar, vang je nog 20 miljoen ofzo.
Ik heb gelezen dat Koeman hebben zo'n 25 wedstrijden heeft gegarandeerd. Dat lijkt me vrij realistisch. Bron weet ik niet meer, maar het stond ergens in deze topics.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dus moet Koeman hem niet als een jeugdspelertje behandelen, maar hem gewoon een volwaardig contract aanbieden en hem een basisplek garanderen.
Volwaardig contract ja, een basisplek garanderen nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dus moet Koeman hem niet als een jeugdspelertje behandelen, maar hem gewoon een volwaardig contract aanbieden en hem een basisplek garanderen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Koeman hebben zo'n 25 wedstrijden heeft gegarandeerd. Dat lijkt me vrij realistisch. Bron weet ik niet meer, maar het stond ergens in deze topics.
Goed nieuwsquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volwaardig contract ja, een basisplek garanderen nee.
In mijn optiek kun je op dit moment niemand buiten Gomes, Salcido, Simons en Farfan om een basisplek garanderen.
Verder heeft Aissati volgens zijn eigen zeggen een heel positief gesprek gehad met Koeman, waar heel veel vertrouwen uit sprak. Verder wordt er in dat zelfde interview ook vermeld dat het Aissati zelf was die op verhuur in de winterstop aangedrongen heeft om zeker aan spelen toe te komen.
Dat is topquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
In mijn optiek kun je op dit moment niemand buiten Gomes, Salcido, Simons en Farfan om een basisplek garanderen.
Verder heeft Aissati volgens zijn eigen zeggen een heel positief gesprek gehad met Koeman, waar heel veel vertrouwen uit sprak. Verder wordt er in dat zelfde interview ook vermeld dat het Aissati zelf was die op verhuur in de winterstop aangedrongen heeft om zeker aan spelen toe te komen.
Like I saidquote:
Ze moeten niemand een basisplaats garanderen. De beste 11 spelen, en als ze daar niet bij horen hebben ze pech, moeten ze maar beter presteren in wedstrijden en op trainingen. Alleen is de kans dat die 4 met hun kwaliteiten uit de basis gespeeld worden erg miniem.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik ook wel mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze moeten niemand een basisplaats garanderen. De beste 11 spelen, en als ze daar niet bij horen hebben ze pech, moeten ze maar beter presteren in wedstrijden en op trainingen. Alleen is de kans dat die 4 met hun kwaliteiten uit de basis gespeeld worden erg miniem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |