abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 9 juni 2007 @ 19:25:15 #101
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50276983
Hoezo vind ik het erg dat PSV de beste jeugdopleiding heeft? Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurt met jeugdspelers aangezien PSV bijna alleen buitenlanders heeft...
pi_50277005
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.
Misschien is dat iets wat je graag wil. Afgunst .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zaterdag 9 juni 2007 @ 19:26:54 #103
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50277039
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.
Idd dat ligt aan jou, ik vind het juist een goede ontwikkeling dát de jeugdopleidingen in het algemeen steeds beter worden, dat maakt dat meer nederlandse jongens aan voetballen toekomen op een hoger niveau!
pi_50277051
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoezo vind ik het erg dat PSV de beste jeugdopleiding heeft? Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurt met jeugdspelers aangezien PSV bijna alleen buitenlanders heeft...
Dat had Ajax toch ook een paar jaar geleden? Speelden ze met vier Nederlanders in de basis. Komend seizoen bestaat de helft van de selectie uit Nederlanders.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50277077
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat had Ajax toch ook een paar jaar geleden? Speelden ze met vier Nederlanders in de basis. Komend seizoen bestaat de helft van de selectie uit Nederlanders.
Ja dus? Dat is het issue niet toch? Hij vraagt wie het zijn, omdat hij zich iets minder met psv bezig houdt dan met Ajax.
In Southern Sun
  Moderator zaterdag 9 juni 2007 @ 19:28:18 #106
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50277080
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zie bovenstaande reactie!
pi_50277152
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Okey, dacht dat je zat te huilen dat jouw cluppie het niet was geworden. Tegen de tijd dat die talenten klaar voor het eerste zijn moeten spelers als Mendez, Culina etc. het veld ruimen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50277275
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja dus? Dat is het issue niet toch? Hij vraagt wie het zijn, omdat hij zich iets minder met psv bezig houdt dan met Ajax.
Van Aanholt, Marcellis, Van Eijden, Zeefuik, Achenteh en Boffin zitten denk ik wel bij het eerste komend seizoen. Verder zitten Neervoort, Gorter, Van Boekel, Ter Horst, Romario Sabajo en Ter Horst er dicht tegenaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50277324
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Aanholt, Marcellis, Van Eijden, Zeefuik, Achenteh en Boffin zitten denk ik wel bij het eerste komend seizoen. Verder zitten Neervoort, Gorter, Van Boekel, Ter Horst, Romario Sabajo en Ter Horst er dicht tegenaan.
Ging die hoogstwaarschijnlijk niet naar Chelsea?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50277338
Maar, dan heb je het dus over volgend seizoen. Dat ze er denk jij wel bij zitten. Raar dan toch dat je op basis van waarschijnlijk dát gegeven die prijs krijgt? Nogmaals, ik heb geen idee welke club er dan wel voor in aanmerking komt hoor...
In Southern Sun
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:37:36 #111
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50277394
En toch zit er meer achter de vraag.

De alom en altijd geroemde Ajax-opleiding, de trots van bijna elke Ajacied, een van de dingen waarmee Ajax beroemd is geworden, is verslagen door de PSV-jeugdopleiding, de opleiding van de concurrent. Iedereen weet (ook mensen die PSV minder volgen, want anders volg je het voetbal echt heel erg slecht) dat er niet veel spelers uit de jeugd bij het eerste elftal zitten en om dan de enigszins flauwe vraag te stellen hoeveel jeugdspelers er in het eerste zitten, dat kan niet alleen uit interesse zijn, maar daar zit het idee achter:"Jullie opleiding kan helemaal niet de beste zijn, want er zitten maar 2 jeugdspelers bij het eerste".

Een en een is twee.

Maargoed, ik zal het wel weer mis hebben.
pi_50277427
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, dan heb je het dus over volgend seizoen. Dat ze er denk jij wel bij zitten. Raar dan toch dat je op basis van waarschijnlijk dát gegeven die prijs krijgt? Nogmaals, ik heb geen idee welke club er dan wel voor in aanmerking komt hoor...
Volgens mij is die prijs op basis van de prestaties van de jeugdelftallen in de laatste twee seizoenen en hoe de complexen van de teams zijn plus begeleiding.
pi_50277433
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Lemming22 het volgende:
En toch zit er meer achter de vraag.

De alom en altijd geroemde Ajax-opleiding, de trots van bijna elke Ajacied, een van de dingen waarmee Ajax beroemd is geworden, is verslagen door de PSV-jeugdopleiding, de opleiding van de concurrent. Iedereen weet (ook mensen die PSV minder volgen, want anders volg je het voetbal echt heel erg slecht) dat er niet veel spelers uit de jeugd bij het eerste elftal zitten en om dan de enigszins flauwe vraag te stellen hoeveel jeugdspelers er in het eerste zitten, dat kan niet alleen uit interesse zijn, maar daar zit het idee achter:"Jullie opleiding kan helemaal niet de beste zijn, want er zitten maar 2 jeugdspelers bij het eerste".

Een en een is twee.

Maargoed, ik zal het wel weer mis hebben.
En maar door blijven drammen .
In Southern Sun
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:40:16 #114
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50277470
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En maar door blijven drammen .
Ik leg alleen de gedachte achter mijn post uit, mijn kant van het verhaal. Maargoed, dat mag blijkbaar niet op een discussieforum. Whatever. Ik hou al op, jij je zin.
pi_50277501
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vermoed dat ze naar de resultaten in de jeugd kijken. Het Terborgtoernooi werd bijv. ook door PSV gewonnen .
pi_50277555
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik leg alleen de gedachte achter mijn post uit, mijn kant van het verhaal. Maargoed, dat mag blijkbaar niet op een discussieforum. Whatever. Ik hou al op, jij je zin.
Er is vier keer aangegeven dat het daar niet om te doen is en je blijft doordrammen, dat is niet de manier van posten op een forum toch?
In Southern Sun
pi_50277716
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgens mij is die prijs op basis van de prestaties van de jeugdelftallen in de laatste twee seizoenen en hoe de complexen van de teams zijn plus begeleiding.
Dat zou goed kunnen. Ben nog nooit op de Herdgang geweest.
In Southern Sun
pi_50277742
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:45 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

het artikel in het ED over Aissati:

http://www.eindhovensdagblad.nl/sport/article1506680.ece
voor de luie mensen:
quote:
Aissati verwacht veel van zichzelf

HEERENVEEN – Vorig jaar kwam hij net kijken bij Jong Oranje. Tijdens het uiteindelijk gewonnen EK trok Ismail Aissati al steeds meer aandacht en inmiddels is de jonge PSV’er een van de drijvende krachten in het elftal van Foppe de Haan.

Ismaďl Aissati. Foto ANP
VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
De bondscoach verwacht op het komende EK veel van Aissati. „Vorig jaar was hij de jongste, nu moet hij de beste worden.”

Aissati is niet bang voor de extra druk die zo’n uitspraak met zich meebrengt. In Hotel Tjaarda in Heerenveen, waar Jong Oranje zich voorbereidt op het duel met Israël, zegt hij: „Ik verwacht ook veel van mezelf. Dat de trainer zoiets zegt, is een teken van vertrouwen. Het is wel zo dat op het hele toernooi extra druk ligt. Je speelt in eigen land, je bent titelverdediger. Ik ben benieuwd hoe we daarmee omgaan.”

Aissati heeft een belangrijk jaar achter de rug. Bij PSV kwam hij in de eerste seizoenshelft weinig aan spelen toe. Op eigen initiatief werd hij vervolgens verhuurd, aan FC Twente, een stap die succesvol bleek. Het seizoen heeft hem zeker ook mentaal gerijpt, zegt hij. „Dat ik bij PSV zo vaak op de bank zat, deed me toch pijn. Een jaar eerder kwam ik voor het eerst bij de A- selectie en speelde ik eigenlijk meer wedstrijden dan verwacht. Ik ging met een goed gevoel naar het EK met Jong Oranje en we pakten de Europese titel. Ik begon echt vol vertrouwen aan de voorbereiding. Als je dan vervolgens drie of vier wedstrijden op rij niet speelt, doet dat wat met je. Ik had het er moeilijk mee. Daarom heb ik ook gevraagd om te worden verhuurd.”

Aissati is de club dankbaar voor de medewerking. „De trainer wilde me in eerste instantie niet kwijt, maar zei ja in het belang van mijn ontwikkeling. Dat geeft opnieuw aan hoe PSV in elkaar steekt. De trainer had ook gewoon keihard nee kunnen zeggen.”

Hij weet dat de concurrentie op het middenveld van PSV ook volgend sezioen moordend zal zijn. „Dat hoort bij een topclub. Inclusief beker en Champions League speelt PSV in een seizoen ontzettend veel wedstrijden. Ik weet dat ik niet alle wedstrijden in de basis zal staan. Als ik komend seizoen tot twintig duels kom, zou ik al tevreden zijn. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te spelen en ga vol voor mijn kansen. Belangrijk worden voor het elftal, dat is in alles het doel.”

Geluiden in bepaalde media dat hij in afwachting van wat komen gaat zijn contract bij PSV niet zou willen verlengen, zijn volgens de middenvelder volledig uit de lucht gegrepen. „Ik weet niet waar dat vandaan komt. Ik heb met PSV nog helemaal niet gesproken over contractverlenging, dus....”

Tot zover PSV, want eerst staat er een EK op de rol. Aissati kampt nog met pijn aan de rechterknie, een blessure die hem sinds het EK van vorig jaar min of meer parten speelt („ik moet regelmatig door­bijten”) maar is er verder klaar voor. Volgens de behendige mid­denvelder is het toernooi geslaagd als ze bij de laatste vier komen, waarmee een ticket voor de Olym­pische Spelen in Peking volgend jaar is veiliggesteld. „Meedoen aan de Spelen, dat is een droom voor iedere sporter”, vertelt Aissati. „Het zou bovendien een mooie be­kroning zijn voor de trainer, die echt uitstekend werk levert met Jong Oranje. Kijk maar eens wat er is gebeurd met en rond deze groep sinds één ŕ twee jaar.”

De vraag die meteen opdoemt in een gesprek over de toekomst bij ( Jong) Oranje is of Aissati al een keuze heeft gemaakt. Net als vriend Ibrahim Afellay heeft Aissa­ti een Nederlands en Marokkaans paspoort. „Voor mezelf ben ik er wel uit, mijn besluit staat vast, een hele tijd al. Maar ik zeg daar nog niets over. De vraag is niet aan de orde zolang er geen uitnodiging voor de A- selectie ligt.”
pi_50278268
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef WooZ het volgende:

[..]

voor de luie mensen:
[..]

Dat is mooi
pi_50280797
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel een kentering. Bij PSV intern zullen er ook wel oogkleppen af gaan
Over welke "intern" hebben we het dan? De hele top van de club is de afgelopen anderhalf jaar gesaneerd volgens mij. Nieuwe mensen maken heel makkelijk weer dezelfde fouten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:03:34 #121
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50282307
PSV < > Beste jeugdopleiding

Niet verwacht eerlijk gezegd
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50284967
De Telegraaf meldt dat Kenneth Perez een voorkeur heeft voor een transfer naar PSV boven een overstap naar Feyenoord. Hij zou er met PSV in grote lijnen uit zijn. PSV moet echter nog wel tot een akkoord komen met Ajax. Die club verkoopt Perez liever aan Feyenoord.

Goed nieuws. creatieve voetballers kan psv goed gebruiken. Daarbij brengt hij veel ervaring mee. en goed techniek.
pi_50284980
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef punkiie het volgende:
De Telegraaf meldt dat Kenneth Perez een voorkeur heeft voor een transfer naar PSV boven een overstap naar Feyenoord. Hij zou er met PSV in grote lijnen uit zijn. PSV moet echter nog wel tot een akkoord komen met Ajax. Die club verkoopt Perez liever aan Feyenoord.

Goed nieuws. creatieve voetballers kan psv goed gebruiken. Daarbij brengt hij veel ervaring mee. en goed techniek.
Oud nieuws
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:48:42 #124
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50285494
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50285539
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA
Wat is er zo grappig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')