Lijkt me terecht. Goed nieuws iig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef GodsSon het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21004
Toch ook mooi nieuws
Eindelijk de goede weg ingeslagen met de jeugd, nu ook hopen dat er flink wat doorstroming komt richting het eerste!
Doei Beasleyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rangers wil Beasley trouwens hebben.
Dat kan trouwens ook een van de redenen zijn dat Koeman in Manchester was. Over Beasley's toekomst praten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rangers wil Beasley trouwens hebben.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.nu.nl/news/1107741/41/%27Perez_kiest_voor_PSV%27.html
[..]
Schitterende zin!quote:De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.
Gelukkig, was toen idd nieuws van de VI!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Een tijdje terug was in het nieuws dat Aisatti zijn contract voorlopig niet wilde verlengen.
Ik weet niet of dat al langer bekend was maar in het ED vandaag staat dat dat complete onzin is zegt ie. Er zijn nog niet eens contractbesprekingen geweest
in zn interview in de VI van deze week was hij ook erg positief over zijn situatie bij PSV. Dat nieuwtje van Derksen lijkt me dan ook wel onzin...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Een tijdje terug was in het nieuws dat Aisatti zijn contract voorlopig niet wilde verlengen.
Ik weet niet of dat al langer bekend was maar in het ED vandaag staat dat dat complete onzin is zegt ie. Er zijn nog niet eens contractbesprekingen geweest
Wat een fantastisch nieuws!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Nu maar hopen dat PSV slim is, gelijk verlengen die handel (tot 2012)quote:
Als dat waar is lijkt me dat uitstekend nieuwsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
het artikel in het ED over Aissati:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig, was toen idd nieuws van de VI!
Heb je misschien dat artikel uit het ED bij de hand! Hoop dat die jongen nog een jaar of 4-5 bij PSV speelt, en volgend jaar eindelijk een echte kans krijgt!
Affelay en Aisatti dus...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:52 schreef GodsSon het volgende:
Afgelopen seizoen:
Affelay, Aissati, Beerens, Marcellis, Zeefuik, van Eijden
Bakkal bij Twente, Jelle de Bock (Belgie)
Volgens mij was dat 3x niks en is ie volgend seizoen dan ook niet meer te bewonderen op de herdgang..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef GodsSon het volgende:
Voornaam: Tijani
Achternaam: Belaid
Geboortedatum: 06-09-1987
Geboorteplaats: Parijs, Frankrijk
Nationaliteit: Tunesië
Speler van: PSV
Weet iemand meer van deze speler, zie hem net bij de selectie van PSV staan op vi.nl, hij is gehuurd van Inter, maar verder iets meer over bekend?
Je zit ermee dat Ajax het niet geworden hè..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeg, die jeugdopleiding he, welke spelers van de jeugd voetballen er nu in het eerste?
quote:Naast PSV waren ook Ajax en Feyenoord genomineerd als beste jeugdopleiding van het land. De keuze werd uiteindelijk gemaakt door de 38 hoofden jeugdopleiding van alle betaald voetbalclubs.
Tja, een normale vraag stellen mag blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zit ermee dat Ajax het niet geworden hè..
[..]
Dan kan je nog wel de beste jeugdopleiding hebben, maar als je er dan niets mee doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef cultheld het volgende:
Beste jeugdopleiding van NL. Hopelijk komt Perez niet naar PSV; Dat betekent vrijwel zeker dat Knoeiman Aissati geen eerlijke kans gaat geven.
Ik verwacht nog wel een kentering. Bij PSV intern zullen er ook wel oogkleppen af gaan nu ze zien waar Huntelaar staat en dat Janssen een tweede Ruud van Nistelrooy dreigt te worden (die belangstelling van Benfica is er echt niet voor niets). Verder speelt Maroufi z'n wedstrijdjes mee bij Internazionale en heeft PSV een paar talenten uit de buitencategorie rondlopen op de Herdgang. Die zijn echter nog erg jong (14/15/16), dus het is afwachten hoe die het oppakken bij de A-selectie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel de beste jeugdopleiding hebben, maar als je er dan niets mee doet.
M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, een normale vraag stellen mag blijkbaar niet...
Ik vind het voor dit jaar, want daar gaat het immers om, moeilijk te stellen. Zo'n Affelay en Aissati waren er vorig jaar al, geldt hetzelfde voor Ajax....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |