Ik was net van plan om er eentje te openen, kon geen andere vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij was er nog geen nieuwe, heb hem niet gezien iig..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Is het al bekend welke rugnummers vd Leegte en Zonneveld krijgen?
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
FORZA PSV.
Van mij mag de zomerstop snel afgelopen zijn.
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die transfergeruchten altijd wel leuk![]()
Ik zeg meestal zeer orgineel, terugvindpostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
Dan post je toch zoiets:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen om dit topic in MyAt te krijgen![]()
quote:8/6/2007 - 'PSV geinteresseerd in Johan Oremo'
(Gepost door RvN)
BRON: PSV Forums
Volgens Zweedse media is PSV geinteresseerd in Johan Oremo. De 20-jarige aanvaller speelde een jaar geleden nog in de derde divisie van Zweden en is inmiddels met vier doelpunten uit acht duels een van de topscorers in Zweden. Hij komt uit voor de Zweedse club Gefle en Zweden onder 21.
PSV Netwerk
Zijn zaakwaarnemer: "Het is allemaal nogal voorbarig. Er is zeker interesse, maar wij rekenen erop dat hij voorlopig bij Gefle speelt. Minimaal nog een jaar, maar misschien is twee jaar wel heel nuttig", zegt Grynner.
PSV Netwerk
Gefles sportchef Per Olsson zegt dat de club niets van PSV heeft gehoord. "Ik weet dat er clubs op bezoek zijn geweest om spelers te bekijken, maar ik ga ervan uit dat het om andere spelers ging. Maar ook wij begrijpen dat het slechts een kwestie van tijd is voor ze ook voor Oremo komen."
PSV Netwerk
"Of de club in zou gaan op een aanbod hangt helemaal af van wat de speler wil, wij zullen een speler niet tegenhouden als er een mooi aanbod van een club als PSV komt. Als je het goed doet is het logisch dat er interesse is. Dan kunnen dingen snel veranderen qua geld."
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag voor het eerst een jongen in het nieuwe psv uitshirt zien lopen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegt, uiterlijk van een t-shirt met bedrukking erop, en daar betaald men ¤69,- voor![]()
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....quote:
Met bedrukking is dat ding zelfs ¤ 89,95quote:
quote:PSV eerste optie Perez
PSV blijft zeer actief op de spelersmarkt. Meteen na het binnenhalen van Danko Lazovic is de landskampioen in gesprek getreden met de bij Ajax overbodige Kenneth Perez. De Deen, die ook naar Feyenoord kan, heeft een voorkeur voor PSV. Beide partijen zijn er in grote lijnen uit, maar PSV moet er nog wel met Ajax uitkomen. De Amsterdamse club geeft er in principe de voorkeur aan om zaken te doen met Feyenoord, omdat Ajax niet een directe concurrent sterker wil maken.
En je hebt nog gelijk ook zeg ik als Ajax fanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vandaag voor de zoveelste keer (in 11 jaar) met de trein langs het ajax stadion gekomen, ziet er behoorlijk nep uit eerlijk gezegd, uiterlijk van een ufo, met schotelontvangst, en daar betaald men honderden euro's per jaar voor....
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.quote:
Perez is welkom. Als het maar niet tenkoste gaat van Aissati!quote:
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vanuit Perez gezien raar en logisch. Raar omdat het hem geen basisplaats garandeert en logisch omdat PSV nou eenmaal beter is dan Feyenoord.
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij PSV is hij zeker van Champions League en heeft hij een trainer die hem niet bevooroordeelt misschien?
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen vaste rol en zeker geen gegarandeerde basisplek. Het lijkt me erg stug dat hij met Farfan, Lazovic, Perez en Kone in een elftal gaat spelen, en misschien ook nog eens met Aissatti en Afellay.
Dat gedoe met Ten Cate is wellicht wel een oorzaak, net zoals de verhalen over de kleedkamersituatie bij Ajax - maar wanneer hij 34 wedstrijden had gespeeld, vraag ik me af of ie weg had willen gaan.
Hij gaat niet naar PSV om daar lekker op de bank te zitten, terwijl ik die kans wel groot acht.
quote:'Perez wil naar PSV, Ajax beslist'
PSV is dicht bij een akkoord met Kenneth Perez. De 32-jarige Deen zou volgens De Telegraaf een voorkeur hebben voor een overstap naar Eindhoven boven een verhuizing naar Feyenoord.
Perez en PSV zouden het al in grote lijnen eens zijn over de voorwaarden waaronder hij komend seizoen voor de landskampioen gaat spelen. De Eindhovenaren moeten echter nog wel in de slag met Ajax dat, ondanks het feit dat de spelmaker mag vertrekken, liever zaken doet met een club die geen directe concurrent is.
Bij Ajax slaagde Perez er niet in een vaste waarde te worden. De aanvallende middenvelder werd door coach Henk ten Cate vaak ingezet als invaller. Perez kon zich niet vinden in die rol en stuurde al tijdens het seizoen aan op een vertrek.
Ben benieuwdquote:
quote:
Misschien wel een eerlijkere, maar de rol van Perez zal echt niet heel erg anders zijn dan bij Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat Koeman geen enkele jonge speler zal laten spelen en Perez is geen aankoop als Van der Leegte of Zonneveld. Perez haal je er niet bij als aanvulling en extra mogelijkheden, zeker niet als hij vanwege zo'n rol weg wil bij de andere club.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee maar het zou toch ook belachelijk zijn om hem een basisplek te garanderen?
Dat kan gewoon simpelweg niet.
Als Perez laat zien dat hij in de basis thuishoort dan zal hij zeker een eerlijke kans krijgen van Koeman, waar hij die van Ten Cate duidelijk niet zal krijgen.
Tja. Hij kan wel voetballen, absoluut.quote:Verder denk ik inderdaad dat Perez niet weg had gewilt als hij 34 wedstrijden in de basis gespeeld had. Gekke vind ik weer wel dat als Perez voor ajax speelde hij vaak beslissend was.
De uitdaging bij Feyenoord is veel groter, al kan het daar nooit slechter gaan dan dit seizoen. Maar in het jubileumjaar, alleen competitie en beker, dus geen extra Europa Cup vermoeidheid en druk, met een nieuwe trainer, nieuwe aankopen proberen er weer wat van te maken als de spelmaker en de 'vedette', want dat zal hij met z'n ervaring zeker zijn. Bij PSV ziet hij zeker CL, dat is het enige verschil met Ajax.quote:Verder zal Perez de uitdaging ook wel aan willen gaan gezien het feit dat hij en PSV er in grote lijnen al uit zijn. Nu is alleen de vraag of ajax hem naar PSV zal laten verkassen en zo ja voor hoeveel.
quote:
Invaller niet Aanvallerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh, als hij niet in de aanval wil spelen dan gaat hij maar lekker uefa cup voetbal proberen te halen bij Feyenoord![]()
![]()
Als Kone verkocht wordt heeft PSV weer te weinig speling in de aanval...Wie moeten er spelen als er 1/2 spelers geblesseerd zijn dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Hopen dat we Kone kunnen verkopen voor 10 miljoen (alles extra is meegenomen) en dan kan Perez linksbuiten, Lazovic centraal en Farfan op rechts. Het middenveld wordt lastig, ik denk niet dat Aisatti en Afellay beide gaan spelen, maar misschien durft Koeman het aan.
Negativquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn Culina en Vayrinen eigenlijk al verkocht?
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn Culina en Vayrinen eigenlijk al verkocht?
Veel maar dan ook veel teveel voor de Cler!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)
Culina speelt volgend jaar bij een engelse subtopper, vayrinen speelt denk ik in spanje...
levert ons toch zo'n 4 mijoen op (alletwee 2)
4 mijoen -----> Tim de Cler?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee, maar ze stuurde in de winterstop alletwee aan op een vertrek....(de 1 met wat meer worden dan de andere)
Culina speelt volgend jaar bij een engelse subtopper, vayrinen speelt denk ik in spanje...
Als er 1/2 spelers geblesseerd zijn hebben we nog vier aanvallers over (We hebben Kone, Lazovic, Farfan, Reis, Bakkal (misschien meer een middenvelder) en dus misschien Perez) en dan kunnen we denk ik overschakelen naar een 4-4-2 systeem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Kone verkocht wordt heeft PSV weer te weinig speling in de aanval...Wie moeten er spelen als er 1/2 spelers geblesseerd zijn dan?
Maar kone verkopen voor 10/15 miljoen en 1/2 nieuwe aanvallers halen zou ik niet wakker van liggen nee![]()
4 miljoen is veel te veelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat ook een mooie topictitel was geweest: Het Officiele PSV Topic #245:De De Cler Fanclubquote:
Was ook toepasselijk geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat ook een mooie topictitel was geweest: Het Officiele PSV Topic #245:De De Cler Fanclub![]()
Inderdaad, de Cler is helemaal niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef AminBen het volgende:
Salcido als linksback is ook niet slecht hoor![]()
Boulah?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan Addo en Da Costa centraal?
Tof.
Nee, maar een centrale verdediger(Hofland!) is dan wel makkelijker te halen dan een linksback.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan Addo en Da Costa centraal?
Tof.
Ik vind hem wel goed en hij moet ook wel de kans krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef ganzenherder het volgende:
Zonneveld is niet basisplaatswaardig volgens jullie?
Ik vind dat hij toch zeker wel de kans moet krijgen om zich te bewijzen als linksback![]()
Denk dat hij het ook niet ziet zitten om nu al terugtekeren naar Nederland..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou geweldig zijn, maar ik denk onhaalbaar![]()
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?quote:
Omdat verhuur misschien een optie is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?
Of Kaka bij Ac Milanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?
Ik denk eerlijk gezegd dat Koeman dan gewoon de oude ervaren rot inzet. Ik zie Perez graag komen maar ben wel bang dat het wel eens het einde van Afellay en/of Aissati bij PSV kan betekenen. Een middenveld met alledrie zie ik Koeman niet doen (is ook teveel van het goede), en rouleren eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mwah, ergens kan ik het wel begrijpen. Perez kan op de plekken van Afellay en Aissatti uit de voeten, en op die manier kun je wel goed afwisselen zodat ze samen gemiddeld zo'n 20 competitiewedstrijden kunnen spelen.
Luister, waarom zou Boulah in hemelsnaam naar PSV willen op dit moment? Nou zou hij bij verhuur waarschijnlijk wel zijn salaris houden maar de Nederlandse competitie is gewoon een enorme stap terug voor hem. Ik acht het zeer, zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat verhuur misschien een optie is?
Omdat Chelsea misschien een gedeelte van het salaris wil betalen net zoals bij Alex? Omdat hij bij PSV elke week speelt normaal gesproken en zo weer terug in vorm kan komen? Hij bij PSV Champions League speelt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Luister, waarom zou Boulah in hemelsnaam naar PSV willen op dit moment? Nou zou hij bij verhuur waarschijnlijk wel zijn salaris houden maar de Nederlandse competitie is gewoon een enorme stap terug voor hem. Ik acht het zeer, zeer onwaarschijnlijk.
ben ik absoluut met je eens ! maar als psv hem echt wil hebben, zullen ze dus water bij de wijn moeten doen.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Veel maar dan ook veel teveel voor de Cler!
Max 1.5M en dan mag az in de handjes klappen!
niet slecht, maar centraal is hij in mijn ogen veel en veel beter !quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef AminBen het volgende:
Salcido als linksback is ook niet slecht hoor![]()
En PSV is natuurlijk de enige club waar hij dat kan. Helaas pindakaas, als ze het bij Chelsea niet meer in Boulah zien zitten of andersom dan staan er karrevrachten met clubs klaar om hem een contract aan te bieden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat Chelsea misschien een gedeelte van het salaris wil betalen net zoals bij Alex? Omdat hij bij PSV elke week speelt normaal gesproken en zo weer terug in vorm kan komen? Hij bij PSV Champions League speelt?
kunnen wij mooi Co of van Marwijk halenquote:KOEMAN CITY LINK
By Alan Nixon 09/06/2007
RONALD KOEMAN made a shock visit to Manchester yesterday - to spark a betting frenzy on the City vacancy.
Dutch legend Koeman stayed in the plush Lowry Hotel during his top-secret stay while hundreds of pounds were placed on him becoming Stuart Pearce's successor.
The bookies even made the PSV Eindhoven chief the new favourite for the post as rumours spread like wildfire that he was about to be appointed.
However, City officials denied any move last night and said: "Koeman may have been in Manchester, but he is definitely not talking to us."
Koeman had been on City's hit-list a month ago until he opted to stay in Holland.
But he does have an interest in moving to the Premiership after being heavily linked with the Fulham manager's job.
But City insiders insist that Koeman is not on their shortlist anymore, while the club also extend the deadline for Thai billionaire Thaksin Shinawatra to close a deal to takeover the crisis outfit. He now has until Monday to come up with the cash and the answers.
The City hot-seat could still be filled by a top foreign coach, with Sevilla's Juande Ramos and another Dutchman, Co Adriaanse, definitely in the frame.
Meestal bullshit wat die tabloids daar in Engeland allemaal van geruchten verspreiden maar als het zo is zou ik er niet wakker van liggen nee. Mits er een goede vervanger komt natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
sjeeees dit zou wat zijn:
http://www.mirror.co.uk/s(...)link-89520-19270181/
[..]
kunnen wij mooi Co of van Marwijk halen![]()
Ik vind beiden niets. Nou kan ik me voorstellen dat sommige mensen Adriaanse willen (en daarbij vergeten dat hij totaal niet bij PSV past) maar Van Marwijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Kenneth Perez wil volgend jaar in Eindhoven voetballen. Volgens De Telegraaf zijn PSV en de 32-jarige Deen dicht bij een overeenkomst, maar Ajax staat hem in de weg.
ANP
Ajax-coach Henk ten Cate beschouwt Perez niet als een vaste waarde en had al eerder verklaard dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club.
De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.
Vormgeven
PSV is inmiddels al druk bezig met het vormgeven van de selectie voor volgend seizoen. De landskampioen wist al eerder Mike Zonneveld (NAC Breda), Jonathan Reis (Atlético Mineiro), Tommie van der Leegte (VFL Wolfsburg) en Danko Lazovic (Vitesse) vast te leggen.
Daarnaast haalde de club de verhuurde DaMarcus Beasley (Manchester City), Roy Beerens (NEC), Ismail Aissati en Otman Bakkal (beide FC Twente) terug naar Eindhoven.
Het scheelt dat The Mirror niet altijd even betrouwbaar is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Lijkt me terecht. Goed nieuws iig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef GodsSon het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21004
Toch ook mooi nieuws
Eindelijk de goede weg ingeslagen met de jeugd, nu ook hopen dat er flink wat doorstroming komt richting het eerste!
Doei Beasleyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rangers wil Beasley trouwens hebben.
Dat kan trouwens ook een van de redenen zijn dat Koeman in Manchester was. Over Beasley's toekomst praten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rangers wil Beasley trouwens hebben.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.nu.nl/news/1107741/41/%27Perez_kiest_voor_PSV%27.html
[..]
Schitterende zin!quote:De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.
Gelukkig, was toen idd nieuws van de VI!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Een tijdje terug was in het nieuws dat Aisatti zijn contract voorlopig niet wilde verlengen.
Ik weet niet of dat al langer bekend was maar in het ED vandaag staat dat dat complete onzin is zegt ie. Er zijn nog niet eens contractbesprekingen geweest
in zn interview in de VI van deze week was hij ook erg positief over zijn situatie bij PSV. Dat nieuwtje van Derksen lijkt me dan ook wel onzin...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Een tijdje terug was in het nieuws dat Aisatti zijn contract voorlopig niet wilde verlengen.
Ik weet niet of dat al langer bekend was maar in het ED vandaag staat dat dat complete onzin is zegt ie. Er zijn nog niet eens contractbesprekingen geweest
Wat een fantastisch nieuws!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
Nu maar hopen dat PSV slim is, gelijk verlengen die handel (tot 2012)quote:
Als dat waar is lijkt me dat uitstekend nieuwsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
het artikel in het ED over Aissati:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig, was toen idd nieuws van de VI!
Heb je misschien dat artikel uit het ED bij de hand! Hoop dat die jongen nog een jaar of 4-5 bij PSV speelt, en volgend jaar eindelijk een echte kans krijgt!
Affelay en Aisatti dus...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:52 schreef GodsSon het volgende:
Afgelopen seizoen:
Affelay, Aissati, Beerens, Marcellis, Zeefuik, van Eijden
Bakkal bij Twente, Jelle de Bock (Belgie)
Volgens mij was dat 3x niks en is ie volgend seizoen dan ook niet meer te bewonderen op de herdgang..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef GodsSon het volgende:
Voornaam: Tijani
Achternaam: Belaid
Geboortedatum: 06-09-1987
Geboorteplaats: Parijs, Frankrijk
Nationaliteit: Tunesië
Speler van: PSV
Weet iemand meer van deze speler, zie hem net bij de selectie van PSV staan op vi.nl, hij is gehuurd van Inter, maar verder iets meer over bekend?
Je zit ermee dat Ajax het niet geworden hè..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeg, die jeugdopleiding he, welke spelers van de jeugd voetballen er nu in het eerste?
quote:Naast PSV waren ook Ajax en Feyenoord genomineerd als beste jeugdopleiding van het land. De keuze werd uiteindelijk gemaakt door de 38 hoofden jeugdopleiding van alle betaald voetbalclubs.
Tja, een normale vraag stellen mag blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zit ermee dat Ajax het niet geworden hè..
[..]
Dan kan je nog wel de beste jeugdopleiding hebben, maar als je er dan niets mee doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef cultheld het volgende:
Beste jeugdopleiding van NL. Hopelijk komt Perez niet naar PSV; Dat betekent vrijwel zeker dat Knoeiman Aissati geen eerlijke kans gaat geven.
Ik verwacht nog wel een kentering. Bij PSV intern zullen er ook wel oogkleppen af gaan nu ze zien waar Huntelaar staat en dat Janssen een tweede Ruud van Nistelrooy dreigt te worden (die belangstelling van Benfica is er echt niet voor niets). Verder speelt Maroufi z'n wedstrijdjes mee bij Internazionale en heeft PSV een paar talenten uit de buitencategorie rondlopen op de Herdgang. Die zijn echter nog erg jong (14/15/16), dus het is afwachten hoe die het oppakken bij de A-selectie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel de beste jeugdopleiding hebben, maar als je er dan niets mee doet.
M.i. loopt die vraag over van cynisme. Pure afgunst. Maar oke. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, een normale vraag stellen mag blijkbaar niet...
Ik vind het voor dit jaar, want daar gaat het immers om, moeilijk te stellen. Zo'n Affelay en Aissati waren er vorig jaar al, geldt hetzelfde voor Ajax....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |