abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50267092
En dan Addo en Da Costa centraal?

Tof.
pi_50267136
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

Tof.
Boulah?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:34:15 #53
159022 AminBen
El Maestro
pi_50267176
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

Tof.
Nee, maar een centrale verdediger(Hofland!) is dan wel makkelijker te halen dan een linksback.
pi_50267209
Zonneveld is niet basisplaatswaardig volgens jullie?

Ik vind dat hij toch zeker wel de kans moet krijgen om zich te bewijzen als linksback
Patat Friet
pi_50267242
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef ganzenherder het volgende:
Zonneveld is niet basisplaatswaardig volgens jullie?

Ik vind dat hij toch zeker wel de kans moet krijgen om zich te bewijzen als linksback
Ik vind hem wel goed en hij moet ook wel de kans krijgen.
Maar denk niet dat hij de beste linksback van PSV is.
Salcido is beter denkik
pi_50267512
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:32 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Boulah?

Zou geweldig zijn, maar ik denk onhaalbaar
pi_50267527
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:46 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Zou geweldig zijn, maar ik denk onhaalbaar
Denk dat hij het ook niet ziet zitten om nu al terugtekeren naar Nederland..
En natuurlijk zal er wel een hoge prijs aanhangen
pi_50267803
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:32 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Boulah?
Waarom niet meteen proberen Henry los te weken bij Arsenal?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50267835
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat verhuur misschien een optie is?
Patat Friet
pi_50267841
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of Kaka bij Ac Milan
pi_50267893
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mwah, ergens kan ik het wel begrijpen. Perez kan op de plekken van Afellay en Aissatti uit de voeten, en op die manier kun je wel goed afwisselen zodat ze samen gemiddeld zo'n 20 competitiewedstrijden kunnen spelen.
Ik denk eerlijk gezegd dat Koeman dan gewoon de oude ervaren rot inzet. Ik zie Perez graag komen maar ben wel bang dat het wel eens het einde van Afellay en/of Aissati bij PSV kan betekenen. Een middenveld met alledrie zie ik Koeman niet doen (is ook teveel van het goede), en rouleren eerlijk gezegd ook niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:02:05 #62
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50267952
Ik dacht dat PSV Perez wilde om het aantal opties in de aanval te vergroten. In dat geval zal hij de ontwikkeling van Affelay en Aisatti niet blokkeren.
pi_50268803
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Omdat verhuur misschien een optie is?
Luister, waarom zou Boulah in hemelsnaam naar PSV willen op dit moment? Nou zou hij bij verhuur waarschijnlijk wel zijn salaris houden maar de Nederlandse competitie is gewoon een enorme stap terug voor hem. Ik acht het zeer, zeer onwaarschijnlijk.
pi_50268934
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Luister, waarom zou Boulah in hemelsnaam naar PSV willen op dit moment? Nou zou hij bij verhuur waarschijnlijk wel zijn salaris houden maar de Nederlandse competitie is gewoon een enorme stap terug voor hem. Ik acht het zeer, zeer onwaarschijnlijk.
Omdat Chelsea misschien een gedeelte van het salaris wil betalen net zoals bij Alex? Omdat hij bij PSV elke week speelt normaal gesproken en zo weer terug in vorm kan komen? Hij bij PSV Champions League speelt?
Patat Friet
pi_50268964
Maar om eerlijk te zijn ga ik er ook niet vanuit op dit moment
Patat Friet
pi_50269302
PSV is ook weer bezig met de verkoop van Beasley (Rangers).... Hoeveel zou die jongen nog opleveren?
Daar kan ook weer een deel van geinvesteerd worden, zou iig mooi zijn, maar ben bang dat wat hij opleverd gelijk naar Vitesse kan voor Lazovic, die koste meer dan het budget van 5 Miljoen!
All management is Strategic Management.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:52:50 #67
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_50269553
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Veel maar dan ook veel teveel voor de Cler!

Max 1.5M en dan mag az in de handjes klappen!
ben ik absoluut met je eens ! maar als psv hem echt wil hebben, zullen ze dus water bij de wijn moeten doen.....

en dan is die 4 mijoen genoeg water hoor , dat bedoelde ik met me post...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:54:02 #68
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_50269600
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef AminBen het volgende:
Salcido als linksback is ook niet slecht hoor
niet slecht, maar centraal is hij in mijn ogen veel en veel beter !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_50269894
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Omdat Chelsea misschien een gedeelte van het salaris wil betalen net zoals bij Alex? Omdat hij bij PSV elke week speelt normaal gesproken en zo weer terug in vorm kan komen? Hij bij PSV Champions League speelt?
En PSV is natuurlijk de enige club waar hij dat kan. Helaas pindakaas, als ze het bij Chelsea niet meer in Boulah zien zitten of andersom dan staan er karrevrachten met clubs klaar om hem een contract aan te bieden.
pi_50270649
sjeeees dit zou wat zijn:

http://www.mirror.co.uk/s(...)link-89520-19270181/
quote:
KOEMAN CITY LINK
By Alan Nixon 09/06/2007

RONALD KOEMAN made a shock visit to Manchester yesterday - to spark a betting frenzy on the City vacancy.

Dutch legend Koeman stayed in the plush Lowry Hotel during his top-secret stay while hundreds of pounds were placed on him becoming Stuart Pearce's successor.

The bookies even made the PSV Eindhoven chief the new favourite for the post as rumours spread like wildfire that he was about to be appointed.

However, City officials denied any move last night and said: "Koeman may have been in Manchester, but he is definitely not talking to us."

Koeman had been on City's hit-list a month ago until he opted to stay in Holland.

But he does have an interest in moving to the Premiership after being heavily linked with the Fulham manager's job.

But City insiders insist that Koeman is not on their shortlist anymore, while the club also extend the deadline for Thai billionaire Thaksin Shinawatra to close a deal to takeover the crisis outfit. He now has until Monday to come up with the cash and the answers.

The City hot-seat could still be filled by a top foreign coach, with Sevilla's Juande Ramos and another Dutchman, Co Adriaanse, definitely in the frame.
kunnen wij mooi Co of van Marwijk halen
pi_50271012
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Meestal bullshit wat die tabloids daar in Engeland allemaal van geruchten verspreiden maar als het zo is zou ik er niet wakker van liggen nee. Mits er een goede vervanger komt natuurlijk
Patat Friet
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:03:43 #72
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50271592
quote:

[..]

Ik vind beiden niets. Nou kan ik me voorstellen dat sommige mensen Adriaanse willen (en daarbij vergeten dat hij totaal niet bij PSV past) maar Van Marwijk?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:04:50 #73
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_50271622
http://www.nu.nl/news/1107741/41/%27Perez_kiest_voor_PSV%27.html
quote:
AMSTERDAM - Kenneth Perez wil volgend jaar in Eindhoven voetballen. Volgens De Telegraaf zijn PSV en de 32-jarige Deen dicht bij een overeenkomst, maar Ajax staat hem in de weg.
ANP

Ajax-coach Henk ten Cate beschouwt Perez niet als een vaste waarde en had al eerder verklaard dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club.

De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.

Vormgeven

PSV is inmiddels al druk bezig met het vormgeven van de selectie voor volgend seizoen. De landskampioen wist al eerder Mike Zonneveld (NAC Breda), Jonathan Reis (Atlético Mineiro), Tommie van der Leegte (VFL Wolfsburg) en Danko Lazovic (Vitesse) vast te leggen.

Daarnaast haalde de club de verhuurde DaMarcus Beasley (Manchester City), Roy Beerens (NEC), Ismail Aissati en Otman Bakkal (beide FC Twente) terug naar Eindhoven.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_50272018
quote:

[..]

Het scheelt dat The Mirror niet altijd even betrouwbaar is.

Maar mocht Koeman weggaan, zou ik daar niet wakker van liggen
pi_50272206
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21004

Toch ook mooi nieuws
Eindelijk de goede weg ingeslagen met de jeugd, nu ook hopen dat er flink wat doorstroming komt richting het eerste!
All management is Strategic Management.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')