abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28292270
Wat is Dexia voor soort bedrijf dan? Verzekering?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 04:34:05 #227
82494 livetothegoal
Paolo Di Canio
pi_28292322
Wat is dat voor onzin dat ze 5 miljoen vragen voor die belg?En is dat een record in Vlaamland?
Dexia is een of andere belgenbank.tweeeneenhalf,anders rot je maar op naar Bruggehol!
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_28292633
Van PSV Netwerk:
quote:
28/6/2005 - PSV richt zich nu nadrukkelijk op andere opties dan Simons

In De Telegraaf laat Rob Westerhof weten dat hij een transfer van Simons nog niet uitsluit, maar dat hij inmiddels wel orienteert op andere opties. "We hopen nog altijd op toenadering van Club Brugge en nemen nog een paar dagen de tijd, maar ondertussen oriënteren we ons nadrukkelijk ook op een alternatief, want die positie zal gewoon moeten worden ingevuld."
Einde verhaal van Simons vermoed ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:43:38 #229
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28293040
Simons.

En F1Bas: we hoeven geen eigen jeugd, we kopen gewoon weer een team en worden kampioen. Succes in de playoffs met je eigen jeugd.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:16:11 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28293568
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij bij Medunjanin en Vormer het idee hebt dat ze nog niet goed genoeg zijn. Maar ik heb Vormer zien voetballen op het WK -17 en hij speelde als ware de blanke Davids. Over Medunjanin is zo'n beetje iedere scout in Nederland lyrisch en hij wordt als een verbeterde Barry van Galen omschreven. Jeugdcontracten moet je idd afkopen in de vorm van een vergoeding van de opleidingskosten. Die zijn nooit hoger dan 2 miljoen euro en meestal slechts enkele tonnen.
Vlaar is erg gegroeid afgelopen jaar en het blijft natuurlijk de vraag af hij zich zo blijft ontwikkelen. Heitinga is ook behoorlijk teruggevallen na een goed seizoen. Vlaar is nu nog betaalbaar en over 2 jaar is hij misschien te duur (gezien de vraagprijs van Schering voor andere AZ-ers). Ik zou zeggen, nu kopen en nog 1 jaar in Alkmaar laten spelen en dan kan hij mooi de positie van Alex opvullen.

Stukje uit het AD over Vlaar
quote:

28-06-2005
AZ wil groei Vlaar belonen

AZ wacht op een beslissing van Ron Vlaar. De Alkmaarse club heeft de verdediger bijna een maand geleden een nieuwe aanbieding gedaan. Maar die heeft hij nog niet ondertekend.

De Alkmaarse club verhoogde in het voorstel het salaris van de jeugdinternational aanzienlijk. Afgelopen seizoen speelde hij voor een laag bedrag in de Alkmaarderhout.
Met de salarisverhoging wilde AZ de sportieve groei van de verdediger belonen. Daarnaast hoopt voorzitter Scheringa potentiële belangstellenden voor Vlaar af te schrikken. AZ maakt zich nog niet druk over het ontbreken van een handtekening onder het verbeterde contract. ,,Ron heeft het erg druk gehad met het WK-jeugd'', zegt een woordvoerder van AZ. ,,We gaan er van uit dat het contract binnenkort wordt getekend.'' De AZ-spelers die behoorden tot de selectie van bondscoach Foppe de Haan bij het WK-jeugd, hoeven zich niet op maandag te melden bij de eerste training van Louis van Gaal. Zij hebben toestemming gekregen een week later toe te treden tot de selectie.
Snel handelen dus

[ Bericht 36% gewijzigd door PirE op 28-06-2005 09:18:21 (stuk toegevoegd) ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:20:04 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28293631
Zou wel jammer zijn.
Ik vraag me dan toch af wie PSV voor 3 miljoen denkt te halen die net zo ervaren en degelijk is.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28293833
Jeugdspelers hebben nog niet de fysieke kracht van iemand als Simons. Die heb je vooral in internationale wedstrijden hard nodig. Het zou dus jammer zijn als het niet doorgaat (al zie ik die drie van AZ ook graag komen!!).
We sure are cute for two ugly people.
pi_28295629
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
Zijn ze mee bezig maar zoiets gaat niet over een nacht ijs uiteraard en tot die tijd op de oude voet verder om concurrerend te blijven, niets is mee.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 10:51:45 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28295933
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
wat moet jij toch bang gaan worden als we ook nog goede eigen jeugd gaan opleiden, we kopen al de beste spelers en als we dan ook nog de beste gaan opleiden kunnen we naar jouw club
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28295978
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat moet jij toch bang gaan worden als we ook nog goede eigen jeugd gaan opleiden, we kopen al de beste spelers en als we dan ook nog de beste gaan opleiden kunnen we naar jouw club
Zolang die topaankopen na een seizoen weer voor een appel en een ei weglopen vrees ik nog niet al te veel hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28296106
quote:

[..]

Het heeft weinig zin om daatr zo fel op te reageren. PSV's nieuwe jeugdopleiding staat nog in de kinderschoenen en we hopen voor niet al te lang, tot die tijd zullen we ons extern moeten versterken en dat is tot op heden aardig gelukt.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 10:59:37 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28296176
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zolang die topaankopen na een seizoen weer voor een appel en een ei weglopen vrees ik nog niet al te veel hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:17:39 #238
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28296699
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef Spideyman het volgende:

[afbeelding]

Binnenkort in een ander shirt te bewonderen.
Gr.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 11:18:26 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28296722
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:17 schreef Goldboy het volgende:

[..]

[afbeelding]
en waarschijnlijk dat niet dus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28298965
Een ware soap rond Simons...
kwil transfers zien
pi_28303593
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:
Wat is Dexia voor soort bedrijf dan? Verzekering?
Als ik me niet vergis is Dexia een beleggingskantoor, waarbij je geld kan inzetten, zij het beleggen en dan maar hopen op winst

Niks meegekregen van de Dexia-affaire hier in Nederland? Zijn duizenden mensen het schip in gegaan omdat Dexia voor hen belegd had. Iedereen duizenden euro's erin pompen, vervolgens economie in een recessie, aandelen gehalveerd, en mensen konden in plaats van veel winst terugkrijgen, bij gaan betalen

Pas nog een schikking in het nieuws geweest na jarenlang getouwtrek:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article22072531.ece

dinsdag 28 juni 2005 @ 14:45:20 #242
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28303685
quote:

[..]

De kans dat jullie jeugdopleiding wat gaat opleveren is nog kleiner dan de kans dat Ajax goed spelers gaat inkopen. .
-
pi_28303689
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef WooZ het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is Dexia een beleggingskantoor, waarbij je geld kan inzetten, zij het beleggen en dan maar hopen op winst

Niks meegekregen van de Dexia-affaire hier in Nederland? Zijn duizenden mensen het schip in gegaan omdat Dexia voor hen belegd had. Iedereen duizenden euro's erin pompen, vervolgens economie in een recessie, aandelen gehalveerd, en mensen konden in plaats van veel winst terugkrijgen, bij gaan betalen

Pas nog een schikking in het nieuws geweest na jarenlang getouwtrek:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article22072531.ece

Dexia is gewoon een Belgische Bank welke Legio-Lease heeft overgenomen.
De Lease gedupeerden hebben bij legio-lease hun aandelen geleend, maar nu is Dexia er verantwoordelijk voor, dat waren ze bij de overname even vergeten..

Maar Simons is dus van de baan begrijp ik?
Ik denk dat Hiddink nog even Kazan gaat uithangen en wat namen uit de hod tovert.
Yeah baby Yeah!
pi_28303731
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De kans dat jullie jeugdopleiding wat gaat opleveren is nog kleiner dan de kans dat Ajax goed spelers gaat inkopen. .
Nou nou, dat is nogal een bewering haha....

Maar als Ajax en PSV hetzelfde beleid zouden voeren was dat toch ook saai?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:51:56 #245
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28303911
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat zuigt inderdaad. Maar zelf opgeleide spelers geven ook niet de garantie op een flinke transfrersom. (Davids, Kluivert, Seedorf, Wooter, Musampa, Quincy enz enz.)
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28303955
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat zuigt inderdaad. Maar zelf opgeleide spelers geven niet de garantie op een flinke transfrersom. (Davids, Kluivert, Seedorf, Wooter, Musampa, Quincy enz enz.)
In feite zou men ook de krachten moeten bundelen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:13:08 #247
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28304610
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

waarheid als een
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_28304703
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In feite zou men ook de krachten moeten bundelen.
Nu begint het eng te worden

Simons niet naar PSV (PSV blijft behouden voor een miskoop en nu komt er wél een goede speler
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 15:18:59 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28304783
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dexia is gewoon een Belgische Bank welke Legio-Lease heeft overgenomen.
De Lease gedupeerden hebben bij legio-lease hun aandelen geleend, maar nu is Dexia er verantwoordelijk voor, dat waren ze bij de overname even vergeten..

Maar Simons is dus van de baan begrijp ik?
Ik denk dat Hiddink nog even Kazan gaat uithangen en wat namen uit de hod tovert.
Hiddink zal allang een lijstje hebben en de volgende op lijstje nu proberen te halen. Ik verwacht niet dat Hiddink alleen Simons op het oog heeft.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28305393
Die Simons gaat straks gewoon naar Turkije of Griekenland ofzo. Jammer dat dat soort landen het al winnen van de NL competitie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')