Einde verhaal van Simons vermoed ik.quote:28/6/2005 - PSV richt zich nu nadrukkelijk op andere opties dan Simons
In De Telegraaf laat Rob Westerhof weten dat hij een transfer van Simons nog niet uitsluit, maar dat hij inmiddels wel orienteert op andere opties. "We hopen nog altijd op toenadering van Club Brugge en nemen nog een paar dagen de tijd, maar ondertussen oriënteren we ons nadrukkelijk ook op een alternatief, want die positie zal gewoon moeten worden ingevuld."
Vlaar is erg gegroeid afgelopen jaar en het blijft natuurlijk de vraag af hij zich zo blijft ontwikkelen. Heitinga is ook behoorlijk teruggevallen na een goed seizoen. Vlaar is nu nog betaalbaar en over 2 jaar is hij misschien te duur (gezien de vraagprijs van Schering voor andere AZ-ers). Ik zou zeggen, nu kopen en nog 1 jaar in Alkmaar laten spelen en dan kan hij mooi de positie van Alex opvullen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij bij Medunjanin en Vormer het idee hebt dat ze nog niet goed genoeg zijn. Maar ik heb Vormer zien voetballen op het WK -17 en hij speelde als ware de blanke Davids. Over Medunjanin is zo'n beetje iedere scout in Nederland lyrisch en hij wordt als een verbeterde Barry van Galen omschreven. Jeugdcontracten moet je idd afkopen in de vorm van een vergoeding van de opleidingskosten.Die zijn nooit hoger dan 2 miljoen euro en meestal slechts enkele tonnen.
Snel handelen dusquote:
28-06-2005
AZ wil groei Vlaar belonen
AZ wacht op een beslissing van Ron Vlaar. De Alkmaarse club heeft de verdediger bijna een maand geleden een nieuwe aanbieding gedaan. Maar die heeft hij nog niet ondertekend.
De Alkmaarse club verhoogde in het voorstel het salaris van de jeugdinternational aanzienlijk. Afgelopen seizoen speelde hij voor een laag bedrag in de Alkmaarderhout.
Met de salarisverhoging wilde AZ de sportieve groei van de verdediger belonen. Daarnaast hoopt voorzitter Scheringa potentiële belangstellenden voor Vlaar af te schrikken. AZ maakt zich nog niet druk over het ontbreken van een handtekening onder het verbeterde contract. ,,Ron heeft het erg druk gehad met het WK-jeugd'', zegt een woordvoerder van AZ. ,,We gaan er van uit dat het contract binnenkort wordt getekend.'' De AZ-spelers die behoorden tot de selectie van bondscoach Foppe de Haan bij het WK-jeugd, hoeven zich niet op maandag te melden bij de eerste training van Louis van Gaal. Zij hebben toestemming gekregen een week later toe te treden tot de selectie.
Zijn ze mee bezig maar zoiets gaat niet over een nacht ijs uiteraard en tot die tijd op de oude voet verder om concurrerend te blijven, niets is mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
wat moet jij toch bang gaan worden als we ook nog goede eigen jeugd gaan opleiden, we kopen al de beste spelers en als we dan ook nog de beste gaan opleiden kunnen wequote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
Zolang die topaankopen na een seizoen weer voor een appel en een ei weglopen vrees ik nog niet al te veel hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet jij toch bang gaan worden als we ook nog goede eigen jeugd gaan opleiden, we kopen al de beste spelers en als we dan ook nog de beste gaan opleiden kunnen wenaar jouw club
Het heeft weinig zin om daatr zo fel op te reageren. PSV's nieuwe jeugdopleiding staat nog in de kinderschoenen en we hopen voor niet al te lang, tot die tijd zullen we ons extern moeten versterken en dat is tot op heden aardig gelukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet jij toch bang gaan worden als we ook nog goede eigen jeugd gaan opleiden, we kopen al de beste spelers en als we dan ook nog de beste gaan opleiden kunnen wenaar jouw club
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zolang die topaankopen na een seizoen weer voor een appel en een ei weglopen vrees ik nog niet al te veel hoor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort in een ander shirt te bewonderen.
en waarschijnlijk dat niet dusquote:
Als ik me niet vergis is Dexia een beleggingskantoor, waarbij je geld kan inzetten, zij het beleggen en dan maar hopen op winstquote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:
Wat is Dexia voor soort bedrijf dan? Verzekering?
De kans dat jullie jeugdopleiding wat gaat opleveren is nog kleiner dan de kans dat Ajax goed spelers gaat inkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dexia is gewoon een Belgische Bank welke Legio-Lease heeft overgenomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is Dexia een beleggingskantoor, waarbij je geld kan inzetten, zij het beleggen en dan maar hopen op winst
Niks meegekregen van de Dexia-affaire hier in Nederland? Zijn duizenden mensen het schip in gegaan omdat Dexia voor hen belegd had. Iedereen duizenden euro's erin pompen, vervolgens economie in een recessie, aandelen gehalveerd, en mensen konden in plaats van veel winst terugkrijgen, bij gaan betalen
Pas nog een schikking in het nieuws geweest na jarenlang getouwtrek:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article22072531.ece
Nou nou, dat is nogal een bewering haha....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kans dat jullie jeugdopleiding wat gaat opleveren is nog kleiner dan de kans dat Ajax goed spelers gaat inkopen..
Dat zuigt inderdaad. Maar zelf opgeleide spelers geven ook niet de garantie op een flinke transfrersom. (Davids, Kluivert, Seedorf, Wooter, Musampa, Quincy enz enz.)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zolang die topaankopen na een seizoen weer voor een appel en een ei weglopen vrees ik nog niet al te veel hoor.
In feite zou men ook de krachten moeten bundelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad. Maar zelf opgeleide spelers geven niet de garantie op een flinke transfrersom. (Davids, Kluivert, Seedorf, Wooter, Musampa, Quincy enz enz.)
waarheid als eenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kans dat jullie jeugdopleiding wat gaat opleveren is nog kleiner dan de kans dat Ajax goed spelers gaat inkopen..
Nu begint het eng te wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In feite zou men ook de krachten moeten bundelen.
Hiddink zal allang een lijstje hebben en de volgende op lijstje nu proberen te halen. Ik verwacht niet dat Hiddink alleen Simons op het oog heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dexia is gewoon een Belgische Bank welke Legio-Lease heeft overgenomen.
De Lease gedupeerden hebben bij legio-lease hun aandelen geleend, maar nu is Dexia er verantwoordelijk voor, dat waren ze bij de overname even vergeten..
Maar Simons is dus van de baan begrijp ik?
Ik denk dat Hiddink nog even Kazan gaat uithangen en wat namen uit de hod tovert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |