bronnetje?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Zapper het volgende:
Transfer van Simons is rond, wordt morgen bekend gemaakt, helaas dus voor Cultheld
quote:Gazzetta: zaakwaarnemer Alex bemoeilijkt transfer naar Inter
Gazzetta dello Sport spreekt al geruime tijd over interesse van Inter voor PSV verdediger Alex en onderhandelingen die de Italiaanse club zou voeren met Chelsea, de econimische eigenaar van de verdediger. Volgens Gazzetta zou de transfer nu bemoeilijkt worden door de houding van de zaakwaarnemer van Alex. Giuliano Bertolucci zou ook de zaakwaarnemer zijn van Luisao, van wie Inter pas in een laatst stadium zou hebben afgezien tot ongenoegen van de zaakwaarnemer.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1893-49.php#post103919quote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
bronnetje?
En Alex heeft juist net aan Hiddink gezegd dat ie nog zeker dit seizoen blijft.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een naar voorgevoel dat PSV Alex deze zomer al gaat verliezenLaat Vlaar in dat geval maar komen.
Dat zou fantastisch nieuws zijn. Ik durf zelfs te stellen dat als Alex nu al weg valt, de titel wel eens naar Amsterdam zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
En Alex heeft juist net aan Hiddink gezegd dat ie nog zeker dit seizoen blijft.
Park zei ook dat hij ging verlengenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
En Alex heeft juist net aan Hiddink gezegd dat ie nog zeker dit seizoen blijft.
ook zonder Alex hadden we de minst gepasseerde defensie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch nieuws zijn. Ik durf zelfs te stellen dat als Alex nu al weg valt, de titel wel eens naar Amsterdam zou kunnen gaan.
Klopt, maar het gaat er om dat de verdediging in de cruciale wedstrijden zo goed als onaantastbaar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook zonder Alex hadden we de minst gepasseerde defensie.
een jeugdcontract moet je toch ook nog gewoon afkopen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
Vlaar is heel goedkoop te halen door zijn jeugdcontract. Ik vind trouwens dat Hiddink en Westerhof moeten proberen om het supertrio van AZ naar Eindhoven te halen: Vlaar, Medunjanin en Vormer (alle 3 hebben zij een jeugdcontract en dus hoeft PSV dan alleen de opleidingskosten te betalen). Als dat zou lukken, dan wordt PSV de komende 5 jaar gewoon landskampioen.
Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
Vlaar is heel goedkoop te halen door zijn jeugdcontract. Ik vind trouwens dat Hiddink en Westerhof moeten proberen om het supertrio van AZ naar Eindhoven te halen: Vlaar, Medunjanin en Vormer (alle 3 hebben zij een jeugdcontract en dus hoeft PSV dan alleen de opleidingskosten te betalen). Als dat zou lukken, dan wordt PSV de komende 5 jaar gewoon landskampioen.
Ik begrijp dat jij bij Medunjanin en Vormer het idee hebt dat ze nog niet goed genoeg zijn. Maar ik heb Vormer zien voetballen op het WK -17 en hij speelde als ware de blanke Davids. Over Medunjanin is zo'n beetje iedere scout in Nederland lyrisch en hij wordt als een verbeterde Barry van Galen omschreven. Jeugdcontracten moet je idd afkopen in de vorm van een vergoeding van de opleidingskosten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een jeugdcontract moet je toch ook nog gewoon afkopen?
Medunjanin en Vormer heb k nog niet direct de aandrang van om naar PSV te halen. Maar Vlaar zou absoluut een aanwinst zijn en tis waarschijnlijk nu of nooit.
Zielige opmerking natuurlijk. Waarom heeft Ajax die Van der Meyde anders bij Vitesse weg gehaald en Sneijder bij Utrecht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
inderdaad jullie afgelopen seizoen weer veel laten zien met eigen jeugdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
heb Vormer daar ook zien ballen maar k vind t niet netjes om spelers zomaar uit elkaar jeugdopleiding te plukken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij bij Medunjanin en Vormer het idee hebt dat ze nog niet goed genoeg zijn. Maar ik heb Vormer zien voetballen op het WK -17 en hij speelde als ware de blanke Davids. Over Medunjanin is zo'n beetje iedere scout in Nederland lyrisch en hij wordt als een verbeterde Barry van Galen omschreven. Jeugdcontracten moet je idd afkopen in de vorm van een vergoeding van de opleidingskosten.Die zijn nooit hoger dan 2 miljoen euro en meestal slechts enkele tonnen.
weet k maar als iedereen jat hoef jij t nog niet te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:29 schreef cultheld het volgende:
Wat heeft voetballerij nog met netjes te maken? Dat is echt een utopie. Jeugdspelers worden door hun clubs genaaid, clubs halen spelers bij minder grote clubs weg: That's football
Het is ook niet netjes, maar dat is inherent aan de voetballerij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet k maar als iedereen jat hoef jij t nog niet te doen
maargoed k vind t gewoon niet netjes.
in een shirt wat nog mooier is dan die van Bruggequote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort in een ander shirt te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |