abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juni 2005 @ 23:55:01 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28289502
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Zapper het volgende:
Transfer van Simons is rond, wordt morgen bekend gemaakt, helaas dus voor Cultheld
bronnetje?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juni 2005 @ 23:56:38 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28289550
quote:
Gazzetta: zaakwaarnemer Alex bemoeilijkt transfer naar Inter
Gazzetta dello Sport spreekt al geruime tijd over interesse van Inter voor PSV verdediger Alex en onderhandelingen die de Italiaanse club zou voeren met Chelsea, de econimische eigenaar van de verdediger. Volgens Gazzetta zou de transfer nu bemoeilijkt worden door de houding van de zaakwaarnemer van Alex. Giuliano Bertolucci zou ook de zaakwaarnemer zijn van Luisao, van wie Inter pas in een laatst stadium zou hebben afgezien tot ongenoegen van de zaakwaarnemer.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28289574
Ik heb een naar voorgevoel dat PSV Alex deze zomer al gaat verliezen Laat Vlaar in dat geval maar komen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:59:30 #204
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28289655
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:00:06 #205
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28289680
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een naar voorgevoel dat PSV Alex deze zomer al gaat verliezen Laat Vlaar in dat geval maar komen.
En Alex heeft juist net aan Hiddink gezegd dat ie nog zeker dit seizoen blijft.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:02:14 #206
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_28289752
Ooijer centraal achterin, Lucius rechtsback ? ... nee, laat Alex aub nog 1 jaartje blijven at least... ik vond Park al een redelijke niet ingecalculeerde aderlating :/
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_28289815
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat zou fantastisch nieuws zijn. Ik durf zelfs te stellen dat als Alex nu al weg valt, de titel wel eens naar Amsterdam zou kunnen gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 00:04:30 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28289819
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Zapper het volgende:

[..]

Park zei ook dat hij ging verlengen

en mocht Alex gaan dan moeten we Vlaar maar halen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 00:05:23 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28289857
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou fantastisch nieuws zijn. Ik durf zelfs te stellen dat als Alex nu al weg valt, de titel wel eens naar Amsterdam zou kunnen gaan.
ook zonder Alex hadden we de minst gepasseerde defensie.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28289872
Vlaar is heel goedkoop te halen door zijn jeugdcontract. Ik vind trouwens dat Hiddink en Westerhof moeten proberen om het supertrio van AZ naar Eindhoven te halen: Vlaar, Medunjanin en Vormer (alle 3 hebben zij een jeugdcontract en dus hoeft PSV dan alleen de opleidingskosten te betalen). Als dat zou lukken, dan wordt PSV de komende 5 jaar gewoon landskampioen.
pi_28289903
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ook zonder Alex hadden we de minst gepasseerde defensie.
Klopt, maar het gaat er om dat de verdediging in de cruciale wedstrijden zo goed als onaantastbaar is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 00:09:51 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28289977
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
Vlaar is heel goedkoop te halen door zijn jeugdcontract. Ik vind trouwens dat Hiddink en Westerhof moeten proberen om het supertrio van AZ naar Eindhoven te halen: Vlaar, Medunjanin en Vormer (alle 3 hebben zij een jeugdcontract en dus hoeft PSV dan alleen de opleidingskosten te betalen). Als dat zou lukken, dan wordt PSV de komende 5 jaar gewoon landskampioen.
een jeugdcontract moet je toch ook nog gewoon afkopen?
Medunjanin en Vormer heb k nog niet direct de aandrang van om naar PSV te halen. Maar Vlaar zou absoluut een aanwinst zijn en tis waarschijnlijk nu of nooit.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28290169
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
Wat dacht je ervan om zelf eens een goede jeugdopleiding te krijgen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28290187
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een jeugdcontract moet je toch ook nog gewoon afkopen?
Medunjanin en Vormer heb k nog niet direct de aandrang van om naar PSV te halen. Maar Vlaar zou absoluut een aanwinst zijn en tis waarschijnlijk nu of nooit.
Ik begrijp dat jij bij Medunjanin en Vormer het idee hebt dat ze nog niet goed genoeg zijn. Maar ik heb Vormer zien voetballen op het WK -17 en hij speelde als ware de blanke Davids. Over Medunjanin is zo'n beetje iedere scout in Nederland lyrisch en hij wordt als een verbeterde Barry van Galen omschreven. Jeugdcontracten moet je idd afkopen in de vorm van een vergoeding van de opleidingskosten. Die zijn nooit hoger dan 2 miljoen euro en meestal slechts enkele tonnen.
pi_28290205
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zielige opmerking natuurlijk. Waarom heeft Ajax die Van der Meyde anders bij Vitesse weg gehaald en Sneijder bij Utrecht?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 00:23:21 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28290305
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

inderdaad jullie afgelopen seizoen weer veel laten zien met eigen jeugd

balchelijke opmerking natuurlijk
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij bij Medunjanin en Vormer het idee hebt dat ze nog niet goed genoeg zijn. Maar ik heb Vormer zien voetballen op het WK -17 en hij speelde als ware de blanke Davids. Over Medunjanin is zo'n beetje iedere scout in Nederland lyrisch en hij wordt als een verbeterde Barry van Galen omschreven. Jeugdcontracten moet je idd afkopen in de vorm van een vergoeding van de opleidingskosten. Die zijn nooit hoger dan 2 miljoen euro en meestal slechts enkele tonnen.
heb Vormer daar ook zien ballen maar k vind t niet netjes om spelers zomaar uit elkaar jeugdopleiding te plukken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28290457
Wat heeft voetballerij nog met netjes te maken? Dat is echt een utopie. Jeugdspelers worden door hun clubs genaaid, clubs halen spelers bij minder grote clubs weg: That's football
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 00:31:01 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28290510
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:29 schreef cultheld het volgende:
Wat heeft voetballerij nog met netjes te maken? Dat is echt een utopie. Jeugdspelers worden door hun clubs genaaid, clubs halen spelers bij minder grote clubs weg: That's football
weet k maar als iedereen jat hoef jij t nog niet te doen

maargoed k vind t gewoon niet netjes.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28290596
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

weet k maar als iedereen jat hoef jij t nog niet te doen

maargoed k vind t gewoon niet netjes.
Het is ook niet netjes, maar dat is inherent aan de voetballerij.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:37:28 #220
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28290667

Binnenkort in een ander shirt te bewonderen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 00:42:08 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28290781
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef Spideyman het volgende:

[afbeelding]

Binnenkort in een ander shirt te bewonderen.
in een shirt wat nog mooier is dan die van Brugge
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 01:00:15 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28291167
zag net op het sportjournaal dat Park zn eigen museumpje heeft gekregen in Suwon, prachig, prominent t PSV shirt erbij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28291623
Het leek niet meer dan een wand, wel leuk dat iedereen ineens druk door de straat met zijn naam waggelde.
That's all folks!
pi_28292179
Dexia als sponsor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juni 2005 @ 03:33:48 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28292227
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dexia als sponsor
Er wordt er eentje wakker zeg, die zit er al bijna zo lang als Philips bij PSV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: