quote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
en er nog geld voor krijgen ook !
Maar als addo hem uit de basis speelt dan heb je er niks aan
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:Simons niet naar PSV
(PSV blijft behouden voor een miskoop en nu komt er wél een goede speler
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie niet komtDan zal PSV een grote domper bespaard blijven. Ik hoop dat Hiddink eigenlijk helemaal geen belangstelling heeft in Simons en de onderhandelingen gebruikt om de aandacht af te leiden van een speler die hij wél wil halen.
Cuntheldquote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
Was nog even een topic uit juni 2005 aan het teruglezen. De vooruitziende blik van Cuntheld was toen al magistraal:
[..]
[..]
![]()
die wil juist nog een jaartje verhuurd worden....quote:
Heracles-supporter that isquote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cuntheld. Trieste Heracles-fan blijf je ook. Doet het nog steeds pijn dat Sibon is geflopt bij PSV?
Ik heb mijn vergissing in Simons ruiterlijk toegegeven, dus ik begrijp niet wat je er mee wilt suggereren.
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
Was nog even een topic uit juni 2005 aan het teruglezen. De vooruitziende blik van Cuntheld was toen al magistraal:
[..]
[..]
![]()
Nog een lijstje van Cult.quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Farfán gaat naar Spanje: Club weet ik niet.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Doen lijkt mequote:'Rangers willen naast Beasley ook Vayrynen'
Volgens The Scotsman zou Glasgow Rangers naast DaMarcus Beasley ook belangstelling hebben voor Mika Vayrynen. De Schotten zouden zo'n 1,5 miljoen pond over hebben voor de Finse middenvelder. PSV wil meewerken aan een transfer van Vayrynen indien het juiste transferbedrag wordt betaald, zo werd eerder al gemeld.
Haal dan ook even de quotes van het seizoen daar voor er bij: PSV komt ver in de CL, Alex is een topper, Gomes is een soort Barthez maar kan beter worden als hij die trucjes afleert, Farfán is een topspits, PSV wordt kampioen etc. etc.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heracles-supporter that isSuggeren wil ik niet, blijft gewoon bijzonder interessant om oude qoutes van je aan te halen. Uit datzelfde topic had ook nog "Carizzo gaat doorbreken" gequote kunnen worden.
Je zit er nogal eens naast hè?![]()
Die van Koe klopte ook, maar PSV werd kampioen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
[..]
Nog een lijstje van Cult.
Twee die al ]fout zijn en twee die al kloppen.
eind goed al goed tochquote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die van Koe klopte ook, maar PSV werd kampioen.
Ik had in het oorspronkelijke bericht (waar uiteindelijk een topic over kwam) gezet dat dit de situatie was wanneer PSV geen kampioen zou worden (op dat moment zoals je weet erg aannemelijk).quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef Leso_Varen het volgende:
Rangers willen trouwens ook Vayrynen hebben.
[..]
Doen lijkt me
Is ie ook, maar hij is uitgekeken op PSV en dan moet je zo'n jongen gewoon verkopen. Als je er dan nog 2.5 miljoen euro voor krijgt, dan is dat gewoon een hele goede zaak.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het een goeie voetballer vinden, hij hoort gewoon meer speeltijd te krijgen.
Agree! Hij zou gewoon een basisplaats moeten hebben... jammer dat hij geen echte kans krijgt, heeft gekregen!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het een goeie voetballer vinden, hij hoort gewoon meer speeltijd te krijgen.
Dat is inderdaad wel weer zo, maar als je het besteed aan De Cler vind ik het ook weer zonde.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is ie ook, maar hij is uitgekeken op PSV en dan moet je zo'n jongen gewoon verkopen. Als je er dan nog 2.5 miljoen euro voor krijgt, dan is dat gewoon een hele goede zaak.
koeman gaat echt niet met ibi/simons/aisatti spelen...te riskant in zijn ogen..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
er is geen plek voor hem
volgend jaar gewoon ibi - simons en aissati
achterin een goede naam alen en het elftal is klaar
je kan ook nog met 4 mensen op het middenveld en dan gebruik je zonnveld op de linkervleugel wat ik wel verwacht
Ja zat ik ook al aan te denken...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zie koeman ook kone op de bank zetten
want veel spitsen hebben we niet en er moet dan zeker 1 qua naam bij komen.
Lijkt op het VDV Sneijder tafareel
dat ze niet samen op 1 middenveld kunnen
Wat ik heb begrepen, na het overleg tussen hun twee is dat Aissati 20-25 wedstrijden gaat spelen komend jaar...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Volgens mij begrijpt Koeman wel dat ie nu echt niet om Aissatti heen kan.
Mooiquote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, na het overleg tussen hun twee is dat Aissati 20-25 wedstrijden gaat spelen komend jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |